Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu are. 200-le are electric starter incepand din 2013.

Multumesc!

 

Maine ma duc sa vad un 200 exc..exista ceva probleme cunoscute pt modelul 2011?motorul are decat 23 ore de functionare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Panduitii si power tape sunt ca sa legi/lipesti chestiile care se desfac sau rup pe traseu. Sfoara cu magneti o legi de motoreta si o tragi prin padure dupa tine - sa recupereze o parte din piesele care cad din motor... ;-) lol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ieri sunt si eu "portocaliu" :D

 

mi-am luat un exc250f (2007), asa cum planuisem de mai bine de un an. imi place la maxim si abia astept sa il duc pe teren ;)

 

v-am salutat!

Sa il stapanesti sanatos :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alecs_1000rr

Felicitari, acelasi motor il am si eu. Am avut probleme cu intinzatorul hidraulic (se auzeau niste zgomote ciudate pe acolo cand nu mai tinea relantiul de ex.) Am incercat in prima faza sa schimb Oring-ul de la intinzatorul hidraulic, dar n-a functionat, asa ca am luat de la prietenii americani un intinzator mecano-hidraulic (are o regleta cu 15 dinti in interior, odata extins, regleta impiedica "comprimarea" chiar daca scade presiunea uleiului. Bine am facut ca nu am ascultat sfaturile mecanicilor care spuneau sa schimb lantul de distributie si intinzatorul hidraulic. Iti trimit pe PM (daca vrei) de unde poti cumpara intinzatorul respectiv. Pastile am luat acu vreo 2 ani de 3,1 mm (aveam in motor de 3mm si mie imi trebuiau cam de 3,05mm asa ca le-am polizat). Cred ca am facut o prostie cu asta, ar trebui sa ma mai uit odata pe acolo, cam tacane. Modelele din 2008 au lantul de distributie dublu (daca asculti atent cand montezi intinzatorul asta poti numara click-urile si cam stii cat te mai tine lantul). La mine era 7 din 15. Am ~715 ore si inca nu am schimbat segmentii si semeringurile de supape, dar inca nu fumega. Ulei nu am folosit decat Motorex Cross Power 4T 10W50 si de anul trecut (de cand a aparut 10W60, care nu dispare asa repeda).

ba fumega ,dar nu vezi tu !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare catre toti posesorii de KTM 450-530 dupa 2008... Cum Pana mea rezolv problema cu uleiul care trece din motor in cutie ca m-a spart... PM.. cred ca nici la 2T nu puneti ulei cat pun eu... M-am saturat sa tot scot din cutie si sa completez la motor... KTM-ul c.u.r.ului... am schimbat intinzatorul, am cumparat vevntilator dar de problema asta nu reusesc sa scap...daca stiie careva ce trebuie facut si stie si part nr care trebuie schimbate, va rog eu spuneti-mi si mie ca deja imi scoate peri albi .O seara placuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare catre toti posesorii de KTM 450-530 dupa 2008... Cum Pana mea rezolv problema cu uleiul care trece din motor in cutie ca m-a spart... PM.. cred ca nici la 2T nu puneti ulei cat pun eu... M-am saturat sa tot scot din cutie si sa completez la motor... KTM-ul c.u.r.ului... am schimbat intinzatorul, am cumparat vevntilator dar de problema asta nu reusesc sa scap...daca stiie careva ce trebuie facut si stie si part nr care trebuie schimbate, va rog eu spuneti-mi si mie ca deja imi scoate peri albi .O seara placuta

Exista un simering de separatie intre motor si cutie si care la modelul 2008 este mai subtire si se strica mai repede. Cred ca mai am eu un simering de separatie de la fostul meu ktm 530 din 2008, dar trebuie sa il caut prin casa. Da un Pm daca te intereseaza ca sa il caut . Si la mine era una din problemele care m-au facut sa dau KTM si sa imi iau Yamaha, dar sa sti ca am schimbat si problemele. Nimic nu e infailibil.

 

Exista un simering de separatie intre motor si cutie si care la modelul 2008 este mai subtire si se strica mai repede. Cred ca mai am eu un simering de separatie de la fostul meu ktm 530 din 2008, dar trebuie sa il caut prin casa. Da un Pm daca te intereseaza ca sa il caut . Si la mine era una din problemele care m-au facut sa dau KTM si sa imi iau Yamaha, dar sa sti ca am schimbat si problemele. Nimic nu e infailibil.

L-am gasit , codul piesei este 07603547451- Shaft Seal Ring 35 x 47 x 4,5

 

Exista un simering de separatie intre motor si cutie si care la modelul 2008 este mai subtire si se strica mai repede. Cred ca mai am eu un simering de separatie de la fostul meu ktm 530 din 2008, dar trebuie sa il caut prin casa. Da un Pm daca te intereseaza ca sa il caut . Si la mine era una din problemele care m-au facut sa dau KTM si sa imi iau Yamaha, dar sa sti ca am schimbat si problemele. Nimic nu e infailibil.

 

L-am gasit , codul piesei este 07603547451- Shaft Seal Ring 35 x 47 x 4,5

http://www.ktmpartshouse.com/fiche_section_detail.asp?section=690705&category=MOTORCYCLES&make=KTM&year=2008&fveh=18436

Piesa nr. 9 din tabel

 

 

Exista un simering de separatie intre motor si cutie si care la modelul 2008 este mai subtire si se strica mai repede. Cred ca mai am eu un simering de separatie de la fostul meu ktm 530 din 2008, dar trebuie sa il caut prin casa. Da un Pm daca te intereseaza ca sa il caut . Si la mine era una din problemele care m-au facut sa dau KTM si sa imi iau Yamaha, dar sa sti ca am schimbat si problemele. Nimic nu e infailibil.

 

L-am gasit , codul piesei este 07603547451- Shaft Seal Ring 35 x 47 x 4,5

 

http://www.ktmpartshouse.com/fiche_section_detail.asp?section=690705&category=MOTORCYCLES&make=KTM&year=2008&fveh=18436

Piesa nr. 9 din tabel

http://www.thumpertalk.com/topic/709600-which-seal-do-you-reolace-to-fix-oil-transfer/

ia vezi si aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult de tot Bibanu... dar cand l-ai schimbat, s-a dus si problema cu uleiul sau a persistat si mai tre si alte piese??? ca am gasit un thread unde arata ca tre schimbate mai multe piese.

Uite topicul de care vb:

http://www.thumpertalk.com/topic/940377-ktm-450-530-oil-pump-upgrade-how-to-with-pics/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms mult de tot Bibanu... dar cand l-ai schimbat, s-a dus si problema cu uleiul sau a persistat si mai tre si alte piese??? ca am gasit un thread unde arata ca tre schimbate mai multe piese.

Uite topicul de care vb:

http://www.thumpertalk.com/topic/940377-ktm-450-530-oil-pump-upgrade-how-to-with-pics/

eu am schimbat atunci si cele 2 pinioane din plastic de la pompa de ulei precum si patina si contrapatina de la distributie, dar cred ca problema este doar de la simeringul de separatie. Eu am mers fara apa si am topit piesele de plasic de mai sus. Erau caramelizate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum dupa cum vezi in topicul care ti l-am dat...sunt mai multe piese de schimbat... printre care si cele 2 pinioane de 17 si 27 dinti care oricum le voi schimba si eu. Acum vreau sa te intreb daca dupa ai mai avut problema asta sau a mai curs si dupa? Am vazut ca multe modele de 2008 de afara au fost facute pe garantie si stau sa ma gandesc ca poate astia de la KTM au o vaga idee despre ce este vb acolo. Stau sa ma gandesc daca sa dau un tel la ei sa vad daca imi pot zice exact ce piese tre schimbate sa termin o data cu problema asta de cacao si sa ma pot plimba si eu linistit.

Acum mai am o intrebare care ma framanta un pic... Daca uleiul ar pleca din motor si s-ar duce in cutie, ar trebui sa fie negru corect??? Eu cand am scos ieri ce era in plus pe la surubul de vizitare de la cutie, a iesit doar ulei verde si curat...Ce dracu sa mai inteleg acum??? Ca imi consuma ulei sau ca pleaca din motor si se duce in cutie??? am schimbat uleiul acum maxim 2h de functionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca nu a apucat sa se innegreasca. Nici dupa 15 ore de functionare nu-si schimba culoarea prea mult. Asistand la un schimb de ulei, un vecin mi-a cerut uleiul uzat sa si-l puna el la moped, atat de curat i s-a parut..

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca nu a apucat sa se innegreasca. Nici dupa 15 ore de functionare nu-si schimba culoarea prea mult. Asistand la un schimb de ulei, un vecin mi-a cerut uleiul uzat sa si-l puna el la moped, atat de curat i s-a parut..

Andrei eu nu mai inteleg nimic...daca ma uit pe geamul de la capac motor vad ca uleiul e negru dar cel din cutie a iesit verde... Ori sunt eu nebun si nu vad bine culoarea pe geam ori sunt eu nebun :)) una din doua... pt ca ieri cum am zis , la cutie a scos ulei verde si frumos... zici ca era nou pus.

Azi o sa mai fac un experiment si o sa scot iar tot uleiul din motoreta ca am pus pt curatarea motorului motul 300v 10w40 pt cateva ore si o sa pun 15w50 tot 300v. Cand o sa desfac suruburile o sa vad ce fel de ulei imi va iesi din ambele locuri si asa o sa vad daca a migrat uleiul sau nu...

Editat de alecs_1000rr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa trebuie sa iasa. Iese din cutie tot negru, doar daca patinezi ambreiajul. Chiar daca este verde, cel din cutie este la fel de distrus, intrucat este poluat cu particule metalice ce sar de prin cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sheer nu ai inteles ce vroiam sa zic... Acum am scos din motor niste ulei si nu e nici pe departe verde... Eu ziceam ca daca mie imi trece uleiul din motor in cutie cum se intampla la 90% din 450-urile de dupa 2008 si la 530 la fel, normal cel din cutie nu ar mai trebui sa fie extraordinar de curat ca si cum atunci ar fi pus nu? De aici deduc 2 chestii si nu stiu la care din ele sa ma opresc :)) 1 ori asa consuma modelele astea de KTM sau 2 am nev de un alt piston... Acum care din ele o fi nici eu nu mai stiu... stau sa ma gandesc ca ar fi de la piston si il consuma pt ca imi da si cu fum alb pe evacuare, ceea ce se poate vedea si aici:

https://www.youtube.com/watch?v=uAGjaezzLO4&feature=youtu.be

 

Daca cineva are o parere legata de probvlema mea cu uleiul si la cum iese fumul ala alb, atunci are trebui sa imi impartasiti si mie ideile voastre :)) , ca tare as vrea sa o pun la punct odata pt totdeauna ( sau pt cat mai mult posibil pt ca pt totdeauna stiu ca nu se poate :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sheer nu ai inteles ce vroiam sa zic... Acum am scos din motor niste ulei si nu e nici pe departe verde... Eu ziceam ca daca mie imi trece uleiul din motor in cutie cum se intampla la 90% din 450-urile de dupa 2008 si la 530 la fel, normal cel din cutie nu ar mai trebui sa fie extraordinar de curat ca si cum atunci ar fi pus nu? De aici deduc 2 chestii si nu stiu la care din ele sa ma opresc :)) 1 ori asa consuma modelele astea de KTM sau 2 am nev de un alt piston... Acum care din ele o fi nici eu nu mai stiu... stau sa ma gandesc ca ar fi de la piston si il consuma pt ca imi da si cu fum alb pe evacuare, ceea ce se poate vedea si aici:

https://www.youtube.com/watch?v=uAGjaezzLO4&feature=youtu.be

 

Daca cineva are o parere legata de probvlema mea cu uleiul si la cum iese fumul ala alb, atunci are trebui sa imi impartasiti si mie ideile voastre :)) , ca tare as vrea sa o pun la punct odata pt totdeauna ( sau pt cat mai mult posibil pt ca pt totdeauna stiu ca nu se poate :))

Eu nu am avut problema cu trecerea uleiului din motor in cutie, poate au fost schimbate semeringurile inainte sa o iau. Daca pui uleiul din cutie la nivel si tie iti trece din motor in cutie, in mod normal ar trebui sa-ti creasca nivelul in cutie. Creste ?

Cand schimb uleiul din motor (la mine) este negru, daca il las un pic, mizeria se decanteaza si uleiul are o tenta verzuie. Intotdeauna cel din cutie este mai "curat".

Daca scoti ulei pe la busonul de golire, tu scoti si mizeria decantata (cel mai de jos punct). Semeringurile respective sunt mai "sus" in motor, poate de aia trece ulei mai curat din motor.

 

PS. O sa-mi schimb segmentii si semeringurile de supape (probabil saptamana viitoare, daca vin piesele), sunt curios de ce gasesc pe acolo.

Editat de radu2000v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu, chiar am observat ca trece ulei din motor in cutie... pt ca acum am dat drumul la uleiul din cutie si a iesit ceva de acolo. Cred ca din cauza asta si iesea fumul alb...pt a repara problema asta, am o lista de vreo 20 repere ce tre schimbate :)) dar sa vad de unde le comand sa imi ajunga intr-o sapt ca vad ca sunt 2 firme destul de cunoscute pe la noi care zic 1 sapt si vin in aproape 3 :)) Tre sa gasesc un furnizor de piese de incredere. Mai incearca sa imi dai add pe skype sa mai vb... alecs_1000rr nume de skype :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca nu a apucat sa se innegreasca. Nici dupa 15 ore de functionare nu-si schimba culoarea prea mult. Asistand la un schimb de ulei, un vecin mi-a cerut uleiul uzat sa si-l puna el la moped, atat de curat i s-a parut..

 

vorbesti de uleiul de la tenere, nu-i asa?! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...