Roberte Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 ))) am fost deja p.s. cand mai mergi la vreo endureala pe langa BV, da un semn; poate o punem de o betie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Mai 2, 2013 Share Postat Mai 2, 2013 Intrebare catre toti posesorii de KTM 450-530 dupa 2008... Cum Pana mea rezolv problema cu uleiul care trece din motor in cutie ca m-a spart... PM.. cred ca nici la 2T nu puneti ulei cat pun eu... M-am saturat sa tot scot din cutie si sa completez la motor... KTM-ul c.u.r.ului... am schimbat intinzatorul, am cumparat vevntilator dar de problema asta nu reusesc sa scap...daca stiie careva ce trebuie facut si stie si part nr care trebuie schimbate, va rog eu spuneti-mi si mie ca deja imi scoate peri albi .O seara placuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Intrebare catre toti posesorii de KTM 450-530 dupa 2008... Cum Pana mea rezolv problema cu uleiul care trece din motor in cutie ca m-a spart... PM.. cred ca nici la 2T nu puneti ulei cat pun eu... M-am saturat sa tot scot din cutie si sa completez la motor... KTM-ul c.u.r.ului... am schimbat intinzatorul, am cumparat vevntilator dar de problema asta nu reusesc sa scap...daca stiie careva ce trebuie facut si stie si part nr care trebuie schimbate, va rog eu spuneti-mi si mie ca deja imi scoate peri albi .O seara placuta Exista un simering de separatie intre motor si cutie si care la modelul 2008 este mai subtire si se strica mai repede. Cred ca mai am eu un simering de separatie de la fostul meu ktm 530 din 2008, dar trebuie sa il caut prin casa. Da un Pm daca te intereseaza ca sa il caut . Si la mine era una din problemele care m-au facut sa dau KTM si sa imi iau Yamaha, dar sa sti ca am schimbat si problemele. Nimic nu e infailibil. Exista un simering de separatie intre motor si cutie si care la modelul 2008 este mai subtire si se strica mai repede. Cred ca mai am eu un simering de separatie de la fostul meu ktm 530 din 2008, dar trebuie sa il caut prin casa. Da un Pm daca te intereseaza ca sa il caut . Si la mine era una din problemele care m-au facut sa dau KTM si sa imi iau Yamaha, dar sa sti ca am schimbat si problemele. Nimic nu e infailibil. L-am gasit , codul piesei este 07603547451- Shaft Seal Ring 35 x 47 x 4,5 Exista un simering de separatie intre motor si cutie si care la modelul 2008 este mai subtire si se strica mai repede. Cred ca mai am eu un simering de separatie de la fostul meu ktm 530 din 2008, dar trebuie sa il caut prin casa. Da un Pm daca te intereseaza ca sa il caut . Si la mine era una din problemele care m-au facut sa dau KTM si sa imi iau Yamaha, dar sa sti ca am schimbat si problemele. Nimic nu e infailibil. L-am gasit , codul piesei este 07603547451- Shaft Seal Ring 35 x 47 x 4,5 http://www.ktmpartshouse.com/fiche_section_detail.asp?section=690705&category=MOTORCYCLES&make=KTM&year=2008&fveh=18436 Piesa nr. 9 din tabel Exista un simering de separatie intre motor si cutie si care la modelul 2008 este mai subtire si se strica mai repede. Cred ca mai am eu un simering de separatie de la fostul meu ktm 530 din 2008, dar trebuie sa il caut prin casa. Da un Pm daca te intereseaza ca sa il caut . Si la mine era una din problemele care m-au facut sa dau KTM si sa imi iau Yamaha, dar sa sti ca am schimbat si problemele. Nimic nu e infailibil. L-am gasit , codul piesei este 07603547451- Shaft Seal Ring 35 x 47 x 4,5 http://www.ktmpartshouse.com/fiche_section_detail.asp?section=690705&category=MOTORCYCLES&make=KTM&year=2008&fveh=18436 Piesa nr. 9 din tabel http://www.thumpertalk.com/topic/709600-which-seal-do-you-reolace-to-fix-oil-transfer/ ia vezi si aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Ms mult de tot Bibanu... dar cand l-ai schimbat, s-a dus si problema cu uleiul sau a persistat si mai tre si alte piese??? ca am gasit un thread unde arata ca tre schimbate mai multe piese. Uite topicul de care vb: http://www.thumpertalk.com/topic/940377-ktm-450-530-oil-pump-upgrade-how-to-with-pics/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Ms mult de tot Bibanu... dar cand l-ai schimbat, s-a dus si problema cu uleiul sau a persistat si mai tre si alte piese??? ca am gasit un thread unde arata ca tre schimbate mai multe piese. Uite topicul de care vb: http://www.thumpertalk.com/topic/940377-ktm-450-530-oil-pump-upgrade-how-to-with-pics/ eu am schimbat atunci si cele 2 pinioane din plastic de la pompa de ulei precum si patina si contrapatina de la distributie, dar cred ca problema este doar de la simeringul de separatie. Eu am mers fara apa si am topit piesele de plasic de mai sus. Erau caramelizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 oricum dupa cum vezi in topicul care ti l-am dat...sunt mai multe piese de schimbat... printre care si cele 2 pinioane de 17 si 27 dinti care oricum le voi schimba si eu. Acum vreau sa te intreb daca dupa ai mai avut problema asta sau a mai curs si dupa? Am vazut ca multe modele de 2008 de afara au fost facute pe garantie si stau sa ma gandesc ca poate astia de la KTM au o vaga idee despre ce este vb acolo. Stau sa ma gandesc daca sa dau un tel la ei sa vad daca imi pot zice exact ce piese tre schimbate sa termin o data cu problema asta de cacao si sa ma pot plimba si eu linistit. Acum mai am o intrebare care ma framanta un pic... Daca uleiul ar pleca din motor si s-ar duce in cutie, ar trebui sa fie negru corect??? Eu cand am scos ieri ce era in plus pe la surubul de vizitare de la cutie, a iesit doar ulei verde si curat...Ce dracu sa mai inteleg acum??? Ca imi consuma ulei sau ca pleaca din motor si se duce in cutie??? am schimbat uleiul acum maxim 2h de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 (editat) Eu zic ca nu a apucat sa se innegreasca. Nici dupa 15 ore de functionare nu-si schimba culoarea prea mult. Asistand la un schimb de ulei, un vecin mi-a cerut uleiul uzat sa si-l puna el la moped, atat de curat i s-a parut.. Editat Mai 3, 2013 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 (editat) Eu zic ca nu a apucat sa se innegreasca. Nici dupa 15 ore de functionare nu-si schimba culoarea prea mult. Asistand la un schimb de ulei, un vecin mi-a cerut uleiul uzat sa si-l puna el la moped, atat de curat i s-a parut.. Andrei eu nu mai inteleg nimic...daca ma uit pe geamul de la capac motor vad ca uleiul e negru dar cel din cutie a iesit verde... Ori sunt eu nebun si nu vad bine culoarea pe geam ori sunt eu nebun ) una din doua... pt ca ieri cum am zis , la cutie a scos ulei verde si frumos... zici ca era nou pus. Azi o sa mai fac un experiment si o sa scot iar tot uleiul din motoreta ca am pus pt curatarea motorului motul 300v 10w40 pt cateva ore si o sa pun 15w50 tot 300v. Cand o sa desfac suruburile o sa vad ce fel de ulei imi va iesi din ambele locuri si asa o sa vad daca a migrat uleiul sau nu... Editat Mai 3, 2013 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Asa trebuie sa iasa. Iese din cutie tot negru, doar daca patinezi ambreiajul. Chiar daca este verde, cel din cutie este la fel de distrus, intrucat este poluat cu particule metalice ce sar de prin cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Sheer nu ai inteles ce vroiam sa zic... Acum am scos din motor niste ulei si nu e nici pe departe verde... Eu ziceam ca daca mie imi trece uleiul din motor in cutie cum se intampla la 90% din 450-urile de dupa 2008 si la 530 la fel, normal cel din cutie nu ar mai trebui sa fie extraordinar de curat ca si cum atunci ar fi pus nu? De aici deduc 2 chestii si nu stiu la care din ele sa ma opresc ) 1 ori asa consuma modelele astea de KTM sau 2 am nev de un alt piston... Acum care din ele o fi nici eu nu mai stiu... stau sa ma gandesc ca ar fi de la piston si il consuma pt ca imi da si cu fum alb pe evacuare, ceea ce se poate vedea si aici: https://www.youtube.com/watch?v=uAGjaezzLO4&feature=youtu.be Daca cineva are o parere legata de probvlema mea cu uleiul si la cum iese fumul ala alb, atunci are trebui sa imi impartasiti si mie ideile voastre ) , ca tare as vrea sa o pun la punct odata pt totdeauna ( sau pt cat mai mult posibil pt ca pt totdeauna stiu ca nu se poate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 (editat) Sheer nu ai inteles ce vroiam sa zic... Acum am scos din motor niste ulei si nu e nici pe departe verde... Eu ziceam ca daca mie imi trece uleiul din motor in cutie cum se intampla la 90% din 450-urile de dupa 2008 si la 530 la fel, normal cel din cutie nu ar mai trebui sa fie extraordinar de curat ca si cum atunci ar fi pus nu? De aici deduc 2 chestii si nu stiu la care din ele sa ma opresc ) 1 ori asa consuma modelele astea de KTM sau 2 am nev de un alt piston... Acum care din ele o fi nici eu nu mai stiu... stau sa ma gandesc ca ar fi de la piston si il consuma pt ca imi da si cu fum alb pe evacuare, ceea ce se poate vedea si aici: https://www.youtube.com/watch?v=uAGjaezzLO4&feature=youtu.be Daca cineva are o parere legata de probvlema mea cu uleiul si la cum iese fumul ala alb, atunci are trebui sa imi impartasiti si mie ideile voastre ) , ca tare as vrea sa o pun la punct odata pt totdeauna ( sau pt cat mai mult posibil pt ca pt totdeauna stiu ca nu se poate ) Eu nu am avut problema cu trecerea uleiului din motor in cutie, poate au fost schimbate semeringurile inainte sa o iau. Daca pui uleiul din cutie la nivel si tie iti trece din motor in cutie, in mod normal ar trebui sa-ti creasca nivelul in cutie. Creste ? Cand schimb uleiul din motor (la mine) este negru, daca il las un pic, mizeria se decanteaza si uleiul are o tenta verzuie. Intotdeauna cel din cutie este mai "curat". Daca scoti ulei pe la busonul de golire, tu scoti si mizeria decantata (cel mai de jos punct). Semeringurile respective sunt mai "sus" in motor, poate de aia trece ulei mai curat din motor. PS. O sa-mi schimb segmentii si semeringurile de supape (probabil saptamana viitoare, daca vin piesele), sunt curios de ce gasesc pe acolo. Editat Mai 7, 2013 de radu2000v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Radu, chiar am observat ca trece ulei din motor in cutie... pt ca acum am dat drumul la uleiul din cutie si a iesit ceva de acolo. Cred ca din cauza asta si iesea fumul alb...pt a repara problema asta, am o lista de vreo 20 repere ce tre schimbate ) dar sa vad de unde le comand sa imi ajunga intr-o sapt ca vad ca sunt 2 firme destul de cunoscute pe la noi care zic 1 sapt si vin in aproape 3 ) Tre sa gasesc un furnizor de piese de incredere. Mai incearca sa imi dai add pe skype sa mai vb... alecs_1000rr nume de skype Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 na, misto cu ktm-ul, nu? Nu stateai tu bine pe saua drz-ului fiabol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Eu zic ca nu a apucat sa se innegreasca. Nici dupa 15 ore de functionare nu-si schimba culoarea prea mult. Asistand la un schimb de ulei, un vecin mi-a cerut uleiul uzat sa si-l puna el la moped, atat de curat i s-a parut.. vorbesti de uleiul de la tenere, nu-i asa?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Hm, as zice ca la Tenere tin uleiul mai mult de 15 ore de functionare. Vorbeam, bineinteles, de EXC. Al meu fiind din 2002, nu are ulei de cutie separat. Prin urmare, fiind o cantitate mai mare de ulei de motor fata de un EXC mai mare de 2008, poate fi asta un motiv pentru care uleiul meu nu apuca se innegreasca complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) Salutare tuturor! KTM EXC 400 din 2001 - Ambreiaj hidraulic dus. Exista la magazine de semeringuri/accesorii auto/etc cele 2 gume marcate in imaginile de mai jos? Voi ce solutii folositi atunci cand trebuie sa le inlocuiti? Exista alternative sau trebuie sa cumpar kiturile complete, care ma vor duce undeva la aprox. 170 euro (cod produs 59002032000, respectiv 75032061044)? Pentru ca mai mult ca sigur voi mai avea nevoie de piese - spuneti-mi, va rog, voi de unde va aprovizionati cu piese (puteti trimite si PM, nu este nici o problema)? Multumesc mult! Numai bine! Editat Mai 12, 2013 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 O-ring-uri, rulmenti si simeringuri de la surse alternative (piata, Bricostore, BADI, etc). Piese specializate de la dealeri. 170 euro un O-ring si un simering? Mai bine iei tot subansamblul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 O-ring-uri, rulmenti si simeringuri de la surse alternative (piata, Bricostore, BADI, etc). Piese specializate de la dealeri. 170 euro un O-ring si un simering? Mai bine iei tot subansamblul. Salut Andrei! 130 si ceva de euro costa ansamblul capac + piston ce se monteaza pe blocul motor. 30 si ceva de euro costa pistonasul cilindric + garniturile aferente din pompa de ambreiaj de pe ghidon. Eram curios daca voi ati gasit solutii alternative mai ieftine decat piesele de origine pentru repararea ambreiajului si care sunt acestea. La fel, dati-mi va rog un PM cu sursele voastre de piese. Dementor si FM le stiu si eu. Daca aveti si altele v-as fi recunoscator. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 http://rulmenti.ro/index.php?route=product/category&path=210_212 Eu de aici cumpar tot felul de semeringuri, rulmenti si oring-uri ptr mobra! Au toate prostiile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Va multumesc frumos tuturor celor care mi-ati raspuns atat pe topic cat si pe PM. Simering si o-ringuri am gasit si cumparat aceleasi dimensiuni astazi de la magazinul Rolling din Timisoara. 7 lei toate 3. Sper sa functioneze macar decent si sa nu le schimb foarte des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 (editat) Cel mai probabil nu o sa functioneze decat o iesire-doua. O-ringurile trebuie sa fie speciale pentru a rezista in acelasi timp la temperatura ridicata(de la motor) si la presinune. Cele uzuale nu resista la temperatura (se intaresc). Iti dai seama ca daca tu ai dat pe oring 2 lei nu o sa tina ca unul de 40 euro de ex. - vorbesc din experienta ca aceeasi problema am si eu. Problema cu aprinderea la un KTM 250 4T: faceam ca tot omu' enduro si fara sa o trantesc sau altceva am oprit-o iar la reprornire am constatat ca nu mai am scanteie. Verificat bujie si bobina de inductie pe alt motor si functioneaza. Ce mai putea fi? Magnetoul? CDI ul? Editat Mai 23, 2013 de danok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Cel mai probabil nu o sa functioneze decat o iesire-doua. O-ringurile trebuie sa fie speciale pentru a rezista in acelasi timp la temperatura ridicata(de la motor) si la presinune. Cele uzuale nu resista la temperatura (se intaresc). Iti dai seama ca daca tu ai dat pe oring 2 lei nu o sa tina ca unul de 40 euro de ex. - vorbesc din experienta ca aceeasi problema am si eu. Problema cu aprinderea la un KTM 250 4T: faceam ca tot omu' enduro si fara sa o trantesc sau altceva am oprit-o iar la reprornire am constatat ca nu mai am scanteie. Verificat bujie si bobina de inductie pe alt motor si functioneaza. Ce mai putea fi? Magnetoul? CDI ul? Verifica butonul de oprire eventual curatal cu ceva spray de contacte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Dragi colegi si prieteni ! Ce parere aveti despre KTM 525 exc 2003 ? Pentru ca sincer m'am indragostit de el si vreau sa il rapesc(cumpar) ), nu a fost pornit din toamna cand au fost investiti 700 de euro in el si acuma a pornit la sfert de buton :X. Ce parere aveti despre ell ?( de model ) Va multumesc. Multa sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 nici daca ai fi David Knight nu ai putea sa te dai cum trebe cu asa un motor , sincer , este prea mare motorul , dar nah, parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Nepotrivit pentru hard enduro dar optim pentru ture lungi pe munti domoli. EXC-ul meu 400 din 2002 e beton la fiabilitate. Probabil la fel si 525-ul din 2003. Esti primul care ti-a ramas mic EXC-ul 250. De obicei lumea isi ia motor mare si, cu timpul, cauta sa scape de asa ceva si trece la un motor mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.