Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:cu toate astea credeam ca ai protectii de radiator.

pai din cate vad eu .. are protectii pt radiator .. :P dar s-a lovit in spatele protectiei .. :| ..bine ca nu s-a spart :haha:

 

 

am fost si eu la Ciolpani ! Duminica :blbl: misto ktm-urile .. 2008 .. dar mie mi s-a parut mai putin manevrabil decat modelul 06 ... si mai ciudat :D poate doar mie mi s-a parut !!! asta e parerea mea :lol: ..numai bine :crack: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se mai indreapta dar nici nu e problema daca mergi asa.cadrul negru din poza nu e protectie de radiator?

da, e protectie de radiator, si pe aia am indoit`o, cred atillas le stie pe cele vechi de 300 exc, cele de aluminiu, 08 le are ca 450 525....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto ktm-urile .. 2008 .. dar mie mi s-a parut mai putin manevrabil decat modelul 06 ... si mai ciudat :blbl: poate doar mie mi s-a parut !!! asta e parerea mea :D ..numai bine :crack: :D

 

tis-a parut. E chestie de setari. Mie mi se par mai manevrabile astea noi. Si se simt mai usurele. Ramane sa vedem daca si tin la "belite" ca astea vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ moz - lasa asa radiatorul

 

@ attilas - motorul ala de 350 cmc e exact ce imi trebuie mie; pt mine 450 e prea tare si 250 prea slab. Daca e adevarat, m-am scos.

 

pana nu vad nu cred dar nu vad ce interes ar avea sa ne minta respectivul mai ales ca e angajat la fabrica din mattinghoffen..oricum ptr multi ar fi o mare rezolvare..oamenii care nu renunta la 4 t sigur vor trece toti pe modelul asta..astora din gasca deja le sclipesc ochii ca de la bautura cand se vorbeste de modelul 2009.. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca e vorba de un motor nou. Pai in cazul asta nu cred c-ar trebui sa te grabesti sa-l cumperi chiar cum apare pe piata (vezi ce patesc acum cei cu 530).

 

:rusinica: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca si pt mine .. motorul ala ar fi cel mai potrivit .. abia astept sa vedem despre ce e vorba :crack: :rusinica:

 

 

subscriu !!! cred ca e suficient pt. enduro un motor nou de 350 in 4T (pt. mine cel putin cu siguranta) si 96 de kg e un vis pt. ce-i care nu vrem sa renuntam la 4T.

 

astept aparitia lui si un drive test cu nerabdare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma da chiar toti dintre voi mergeti la ture de cate 8-12 ore, sau faceti numai enduro extrem , de e asa chinuitor un exc 4t actual?sau chiar asa nu puteti sa stapaniti acceleratiile la 525 de va trebuie 250 si 350 4t?nici cu 250 ul de acum nu poti merge cu gazul in plin mai mult de 1% din timp.

96 kile pt un motor 4t ,omologabil, cu suspensii si cadru adaptate offroad, cred ca sunt vise.poate peste 1 an imi voi musca limba, insa am dubii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma da chiar toti dintre voi mergeti la ture de cate 8-12 ore, sau faceti numai enduro extrem , de e asa chinuitor un exc 4t actual?sau chiar asa nu puteti sa stapaniti acceleratiile la 525 de va trebuie 250 si 350 4t?nici cu 250 ul de acum nu poti merge cu gazul in plin mai mult de 1% din timp.

96 kile pt un motor 4t ,omologabil, cu suspensii si cadru adaptate offroad, cred ca sunt vise.poate peste 1 an imi voi musca limba, insa am dubii.

eu ma gandesc ca e posibil in oare ce masura ! deoarece... tehnologia a evoluat f mult ...materiale rezistente si usoara ETC ... oricum ar fi placut un motor 4t cu greutatea asta :crack: :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

sau chiar asa nu puteti sa stapaniti acceleratiile la 525 de va trebuie 250 si 350 4t?nici cu 250 ul de acum nu poti merge cu gazul in plin mai mult de 1% din timp.

 

 

 

avand 70 de kg si fiind mai "putin umflat" la musculatura pt. mine personal 20 sau 25 de kg mai putin conteaza foarte mult !!!!! mai ales cand la fiecare iesire trebuie sa-l ridic de jos de cel putin vreo 5 ori, scos din namol, impins si altele care ma obosesc mult fizic si in mod direct si capacitatea de mers.

 

eu personal nu folosesc tot power-ul care-l are 525-ul. intr-adevar are cuplu super fain te scoate de multe ori insa cred ca un 350 model mai modern cu 25 de kg mai putin este mult mai potrivit pt. MINE !

 

insa cu un lucru e cert, suna prea bine sa fie adevarat !!! insa speranta moare ultima si cu tehnologia de astazi totul e posibil.

 

MULTA ENDUREALA TUTUROR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

subscriu !!! cred ca e suficient pt. enduro un motor nou de 350 in 4T (pt. mine cel putin cu siguranta) si 96 de kg e un vis pt. ce-i care nu vrem sa renuntam la 4T.

 

astept aparitia lui si un drive test cu nerabdare

crezi ca numai tu???sper sa fie adevarat ce au zis cei din matinghoffen..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , am un 525 exc din 2005 , pe linga pinionul de atac imi curge curge un pic de ulei ,sambata am schimbat oringul din spatele pinionului dar degeaba , ce ar trebuii sa mai inlocuiesc pt a inlatura acest defect?

merci

 

--- Mesaj completat în 24 Mar 2008 10:24 -------------
salutare , am un 525 exc din 2005 , problema mea este ca imi curge uleiul pe linga axul pinionului de atac , nu foarte tare dar asta ma deranjeaza , sambata am schimbat un oring din spatele pinionului dar degeaba tot mai curge ;) ,care este pasul urmator? ce trebue sa schimb mai departe ?

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , am un 525 exc din 2005 , pe linga pinionul de atac imi curge curge un pic de ulei ,sambata am schimbat oringul din spatele pinionului dar degeaba , ce ar trebuii sa mai inlocuiesc pt a inlatura acest defect?

merci

 

<small>--- Mesaj completat în 24 Mar 2008 10:24 -------------</small><br/>salutare , am un 525 exc din 2005 , problema mea este ca imi curge uleiul pe linga axul pinionului de atac , nu foarte tare dar asta ma deranjeaza , sambata am schimbat un oring din spatele pinionului dar degeaba tot mai curge :bow: ,care este pasul urmator? ce trebue sa schimb mai departe ?

merci

pai cred ca trebuie sa schimbi semeringul :| asta inseamna ca trebuie sa desfaci motorul :| cel putin asa cred eu !!! asteapta putin sa posteze si baietii care sunt specialisti !:| ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bgs...pai daca e cum spui tu, de ce ai cumparat 525 si nu 250?sau macar, de ce nu 400?sau 450? de ce tocmai 525????

 

@soso - pai pana saptamana trecuta aveam 450 si abia acum am trecut pe un 525 fiind mai nou. intr-adevar nu stiu daca nu era mai potrivit pt. mine un 400, dar nu ma plang de puterea lui ci de greutate. controlul de la acceleratie tot la noi este deocamdata.

 

multa sanatate si endureala all ;)

Editat de BGS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , am un 525 exc din 2005 , pe linga pinionul de atac imi curge curge un pic de ulei ,sambata am schimbat oringul din spatele pinionului dar degeaba , ce ar trebuii sa mai inlocuiesc pt a inlatura acest defect?

merci

 

<small>--- Mesaj completat în 24 Mar 2008 10:24 -------------</small><br/>salutare , am un 525 exc din 2005 , problema mea este ca imi curge uleiul pe linga axul pinionului de atac , nu foarte tare dar asta ma deranjeaza , sambata am schimbat un oring din spatele pinionului dar degeaba tot mai curge ;) ,care este pasul urmator? ce trebue sa schimb mai departe ?

merci

 

boala veche si s-a mai dezbatut pe topic..dar ca sa nu pierzi vremea,trebuie sa comanzi semeringul ala din spatele pinionului,il schimbi si garantat nu mai curge..vezi ca are un umar metalic,ai grija sa nu il zgarii sau sa il fortezi cand montezi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cred ca trebuie sa schimbi semeringul :| asta inseamna ca trebuie sa desfaci motorul :| cel putin asa cred eu !!! asteapta putin sa posteze si baietii care sunt specialisti !:| ;)

 

Nu trebuie sa desfaci motorul. Dai jos pinionul si vei vedea simeringul. Mai trebuie sa scoti si distantierul 18 din figura. Da clik pe link-ul de mai jos si ai sa vezi ca nu e complicat. In 5 minute este gata. Te costa vre-o 30 RON. Succes.

 

http://www.cyclehuttktm.com/FicheFinderNew/FicheFinder.aspx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE , nu pot citii ce a-ti scris voi , de cate ori intru pe respunsurile voastre ,imi apare un mesaj cum ca fisierul pe care incerc sa-l deschid a fost sters s-au mutat , de ce ? ;) , poate imi spune administratorul ce se intampla ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE , nu pot citii ce a-ti scris voi , de cate ori intru pe respunsurile voastre ,imi apare un mesaj cum ca fisierul pe care incerc sa-l deschid a fost sters s-au mutat , de ce ? ;) , poate imi spune administratorul ce se intampla ?

nu stiu exact..in ianuarie am patit si eu la fel..m-a tinut vreo luna dupa care si-a revenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Am un KTM 440 EXC din '95 si cam am probleme cu pornirea (dau la pedale de-mi vine rau) ; nu prea e normal la 2 timpi sa porneasca greu. Cred ca problema este la bujie ca de compresie nu se pune problema, blocheaza roata si cu a 3-a daca o trag pe asfalt. E cu atat mai greu de pornit pt ca are kick-ul pe stanga.

Da si cand porneste e de neoprit ! ;) (380 cc 2T ....vreo 60+ cp)

 

Ce tip de bujie imi trebuie ? Unde gasesc ? Mai poate sa fie alta problema ?

 

P.S: acum folosesc o bujie luata de pe un motor in 4 timpi de masina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Am un KTM 440 EXC din '95 si cam am probleme cu pornirea (dau la pedale de-mi vine rau) ; nu prea e normal la 2 timpi sa porneasca greu. Cred ca problema este la bujie ca de compresie nu se pune problema, blocheaza roata si cu a 3-a daca o trag pe asfalt. E cu atat mai greu de pornit pt ca are kick-ul pe stanga.

Da si cand porneste e de neoprit ! :bow: (380 cc 2T ....vreo 60+ cp)

 

Ce tip de bujie imi trebuie ? Unde gasesc ? Mai poate sa fie alta problema ?

 

P.S: acum folosesc o bujie luata de pe un motor in 4 timpi de masina...

bine ca nu ai pus bujie incandescenta de diesel..normal ca aia e cauza..fiecare motor are un anumit tip de bujie,ma mir ca nu topeste electrodul sau ca pur si simplu porneste..

 

eu personal iti recomand o bujie de la NGK gold palladium B85EGV..dupa asta doar daca te uiti la pedala porneste... ;) :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...