Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

VA DORIM DIN TOATA INIMA CRACIUN CATEMIST FERICIT,UN MOS PORTOCALIU CU SACUL PLIN DE ULEIURI,PINIOANE SI PLACUTE...PANTE MAI ABRUPTE,RAPE MAI ADANCI,RAURI MAI MARI SI TROFEE MAI STRALUCITOARE ...E USOR SA TRIMITI GANDURI BUNE CELOR DRAGI,E GREU SA ALEGI CUVINTE POTRIVITE SI E FRUMOS SA AI PRIETENI CARORA SA LE UREZI SARBATORI FERICITE.

:rolleyes: :crack: :rock: :blbl: :( :) :) :)

Editat de atillas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai dureaza....culmea:am uitat CDul la Budapesta :crack:

.......................................................................

Vin si pozele facute de mine,si niste filmulete(?) :crack:

Am intirziat putin ,dar cum am promis,am primit CD-ul cu pozele facute de mine la KTM FESTIVAL BUDAPESTA.

Le pot pune aici? :crack: (nu sunt prea multe) :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intirziat putin ,dar cum am promis,am primit CD-ul cu pozele facute de mine la KTM FESTIVAL BUDAPESTA.

Le pot pune aici? :crack: (nu sunt prea multe) :crack:

 

PU-NE-LE,PU-NE-LE,PU-NE-LE..... :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intirziat putin ,dar cum am promis,am primit CD-ul cu pozele facute de mine la KTM FESTIVAL BUDAPESTA.

Le pot pune aici? :crack: (nu sunt prea multe) :hug:

:crack:

post-15856-1199104913_thumb.jpgpost-15856-1199104942_thumb.jpgpost-15856-1199104967_thumb.jpgpost-15856-1199105012_thumb.jpgpost-15856-1199105030_thumb.jpg

post-15856-1199105331_thumb.jpgpost-15856-1199105394_thumb.jpgpost-15856-1199105422_thumb.jpgpost-15856-1199105551_thumb.jpgpost-15856-1199105570_thumb.jpg

putin offtopic :crack: post-15856-1199105054_thumb.jpgpost-15856-1199105117_thumb.jpgpost-15856-1199105133_thumb.jpgpost-15856-1199105149_thumb.jpgpost-15856-1199105163_thumb.jpgpost-15856-1199105248_thumb.jpg

Iarasi offtopic(scuze)De la o expozitie de tuningauto(tot in septembrie,tot la BP):

post-15856-1199105770_thumb.jpgnumai culoarea e aceeasi :crack:

Inca o data scuze pt.intarziere,probabil ca n-am putut sa mai ofer nimic nou :)

Mai am poze de la Tuningautoexpo,si de la "Erotikafestival Budapest 2007"dar cu acestea a-si fi extraordinar de offtopic.

Nu-mi mai ramane decat sa VA doresc un AN NOU MAI FERICIT,cu impliniri mai multe,cu cat mai multa endureala fara accidente grave(ca de mai mici avem parte zi-de-zi :) )si chefuiala luunga de revelion,cu :crack: :crack: :crack:

:D

Cu filmele(vreo doua-scurte)nu ma descurc...asa ca...poate la anu*

post-15856-1199105264_thumb.jpg

post-15856-1199105888_thumb.jpg

post-15856-1199105913_thumb.jpg

Editat de csocso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pun si eu o intrebare sunt incepator asha ca nu trageti.

 

Poti schimba vitezele fara sa tragi ambreajul?

Editat de moz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu o intrebare sunt incepator asha ca nu trageti.

 

Poti schimba vitezele fara sa tragi ambreajul?

 

Sigur ! Spre treptele superioare merge fara probleme, iar spre cele inferioare trebuie ,,jonglat" putin din acceleratie ! De fapt trebuie ,,jonglat" in ambele cazuri, dar se simte mai pregnant cand schimbi de la treptele superioare spre cele inferioare !

La astea in 2t, eu foloseam ambreiajul doar la plecarea de pe loc si la oprire !

 

Acel ,,jonglat" din acceleratie inseamna de fapt ca atunci cand te hotarasti sa schimbi treapta, sa scoti cutia de viteze din sarcina ! De exemplu mergi in a-3-a si vrei a-4-a ! Esti ,,in gaz", cand esti gata sa actionezi levierul selectorului de viteze, dai putin drumul la acceleratie ca si cum ar incepe o frana de motor ! Atunci io tragi repede si accelerezi din nou ! Prin metoda asta castigi timp pretios, dar la fel poti distruge cutia daca nu faci ,,jongleria" de mai sus !

 

In spetza, trebuie sa aduci la aceeasi viteza de rotatie, vitezele de rotarie ale trenurilor din cutia de viteze ! Trenul principal si trenul secundar, pe care sunt insirate pinioanele !

 

....... hai ca am dat-o rau la vorba !

 

Bafta ! :bigstar:

 

P.S. Am dat doar explicatia, nu am avut vreo data EXC, dar ,,fenomenul" este valabil pentru orice motoreta, mai ales la 2t !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cati schimba spre trepte superioare cu ambreiajul la exc(doar la plecarea de pe loc),in ceea ce priveste trecerea spre trepte inferioare mai bine folosesti ambreiajul pana te inveti cu cuplul ca aste destul de violent..asa ca la deal fara,la vale cu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare problema..am mai intrebat odata dar nu a postat nimeni..ce setari aveti la telescoape fata/spate..

actualmente este singurul lucru pe care nu stiu si care cred ca e de interes general...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare problema..am mai intrebat odata dar nu a postat nimeni..ce setari aveti la telescoape fata/spate..

actualmente este singurul lucru pe care nu stiu si care cred ca e de interes general...

Pai setarile care sunt date in manualul de intretinere nu sunt bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai setarile care sunt date in manualul de intretinere nu sunt bune?

ptr piloti pana in 70 de kg..daca te uiti pe instructiuni ..ptr astia care au muult mai mult cum draq e bine sa setezi telescoapele?? asta e problema..in afara de asta fiecare pilot isi seteaza telescoapele cum simte el mai bine pe motor..dar am citit de curand un articol intr-o revista de off road din germania si se vaita un pilot ca tre sa mearga 200 de km pana la un ktm-shop sa isi regleze ktm-ul nou ptr hard..si asta mi-a dat de gandit daca e suficient ce scrie in manual sau nu...poate ca ne dam si habar nu avem daca setarile sunt optime..cu toti cu care am vbit(mecanici)fiecare avea alta parere si e clar ca m-am bulversat..

 

eu de ex. am pe fata setarile din fabrica si pe spate am intarit telescopul si sus si jos la maxim..nu stiu daca e bine... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..in afara de asta fiecare pilot isi seteaza telescoapele cum simte el mai bine pe motor..

 

Eu nu sunt un endurist adevarat, dar cred ca e asa cum ai zis tu aici :bigstar:

Oricum, ca sa faci asta, cred ca trebuie sa incerci mai multe variante de setari, si abia dupa aia poti sa-ti dai seama ce e mai bun pentru tine. Intr-un cuvant: experienta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sunt un endurist adevarat, dar cred ca e asa cum ai zis tu aici :bigstar:

Oricum, ca sa faci asta, cred ca trebuie sa incerci mai multe variante de setari, si abia dupa aia poti sa-ti dai seama ce e mai bun pentru tine. Intr-un cuvant: experienta :P

 

de acord dar parca un pic de ajutor de la enduristi mai experimentati nu strica niciodata..meseria se invata furand..sau intreband..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Important este sa pornesti cu setarile egale pe compresie si rebound. Compresia te ajuta la obstacole - reboundul la copierea trenului ( de exemplu in curbe ). Conteaza si tipul de ulei bagat in amortizoare, 5W - suspensie moale si 20W - mai gros, suspensie tare. Poti smecheri o furca de cross ( cu un arc mai tare ) bagand ulei mai fluid si mai putin, dar mai bine schimbi arcul. Dupa astea incepi reglajele in ambele sensuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Important este sa pornesti cu setarile egale pe compresie si rebound. Compresia te ajuta la obstacole - reboundul la copierea trenului ( de exemplu in curbe ). Conteaza si tipul de ulei bagat in amortizoare, 5W - suspensie moale si 20W - mai gros, suspensie tare. Poti smecheri o furca de cross ( cu un arc mai tare ) bagand ulei mai fluid si mai putin, dar mai bine schimbi arcul. Dupa astea incepi reglajele in ambele sensuri.

 

de fata sunt multumit ca am brodit-o ..cu spatele era in dubiu..o sa reglez cum zici sa vad ce iese...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de fata sunt multumit ca am brodit-o ..cu spatele era in dubiu..o sa reglez cum zici sa vad ce iese...

 

Stef,

Daca esti spre suta de kile trebuie sa schimbi arcurile in amortizoare ca sa iasa ceva. Daca te hotarasti, suna-l pe Lorenzo de la Husaberg (0722456946); el aduce si stie si ce trebuie.

Daca nu vand motorul si mai stau un an cu el o sa mi le fac si eu.

 

Altfel, prin incercari repetate, fiecare si le regleaza dupa gust. Eu merg cu ea acum foarte moale - ajuta la zone tehnice, bolovani, copaci. Daca imi iau viteze pe forestier fatza da sa fuga, insa asta e compromisu pe care l-am ales.

 

Si foarte important: schimbati uleiul in furci o data pe sezon - in orice furca intra apa si nu mai lucreaza cum trebuie. E o operatiune de rutina la orice service KTM, nu e prea scumpa si merita fiecare banutz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stef,

Daca esti spre suta de kile trebuie sa schimbi arcurile in amortizoare ca sa iasa ceva. Daca te hotarasti, suna-l pe Lorenzo de la Husaberg (0722456946); el aduce si stie si ce trebuie.

Daca nu vand motorul si mai stau un an cu el o sa mi le fac si eu.

 

Altfel, prin incercari repetate, fiecare si le regleaza dupa gust. Eu merg cu ea acum foarte moale - ajuta la zone tehnice, bolovani, copaci. Daca imi iau viteze pe forestier fatza da sa fuga, insa asta e compromisu pe care l-am ales.

 

Si foarte important: schimbati uleiul in furci o data pe sezon - in orice furca intra apa si nu mai lucreaza cum trebuie. E o operatiune de rutina la orice service KTM, nu e prea scumpa si merita fiecare banutz.

 

cred ca o sa pun un ulei mai gros ca sa le mai intaresc putin...nu imi merita sa schimb arcurile la asta ca eu nu tin un motor mai mult de 1 sezon jumate..am vazut intr-un catalog ktm ca sunt arcuri ptr greutate mai mare,dar oricum ptr noul motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare toata lumea,

 

mi se pare mie sau a fost anul trecut un topic care avea ca si subiect organizarea de iesiri enduro in mai multe judete, fiind enduristii din judetul respectiv gazdele si organizatorii de trasee, cazare, masa etc ?

 

daca da, nu credeti ca poate e cazul sa-l redeschidem sau sa cream unul nou ?

 

intrebarea este pt. toate culorile !!! am ales sa postez aici doar fiind si eu portocaliu insa orice culoare este binevenita !!!

 

eu cred ca poate iesi o chestie foarte interesanta si ca endureala si pe plan social.

 

daca vor fi amatori eu o sa vb cu prietenii din jud. Arad sa facem tot ce este necesar pt. o astefel de iesire sau weekend in jud. Arad.

Editat de BGS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare toata lumea,

 

mi se pare mie sau a fost anul trecut un topic care avea ca si subiect organizarea de iesiri enduro in mai multe judete, fiind enduristii din judetul respectiv gazdele si organizatorii de trasee, cazare, masa etc ?

 

daca da, nu credeti ca poate e cazul sa-l redeschidem sau sa cream unul nou ?

 

intrebarea este pt. toate culorile !!! am ales sa postez aici doar fiind si eu portocaliu insa orice culoare este binevenita !!!

 

eu cred ca poate iesi o chestie foarte interesanta si ca endureala si pe plan social.

 

daca vor fi amatori eu o sa vb cu prietenii din jud. Arad sa facem tot ce este necesar pt. o astefel de iesire sau weekend in jud. Arad.

la ramnicu valcea ma ocup de 2 intruniri anuale mari de enduro:in luna mai enduro-maniaco-depresiv,si in octombrie inchiderea de sezon,in afara de asta noi iesim in fiecare weekend pe trasee de 1 zi/2 zile

in muntii din jur si nu numai,ne putem ocupa de cazari si trasee..asteptam replici din tara..apropos..un topic ar fi binevenit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....Poti smecheri o furca de cross ( cu un arc mai tare ) bagand ulei mai fluid si mai putin, dar mai bine schimbi arcul. Dupa astea incepi reglajele in ambele sensuri.

daca pun un ulei mai fluid si eventual mai putin, nu cumva stric rebound-ul si furca va reveni prea rapid in ciuda reglajelor? spatele e ok, insa fata ma sparge la maini.

p.s.stiu ca trebuie sa schimb arcul sau motoreta, insa ma incapatanez sa merg cu ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...