Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

salut

In urma testului KTM din acest WE, ma simt nevoit sa vand animalul si sa trec spre ceva mai usor. Asa ca in urma celor petrecut gandul mi s-a pus pe un motor in 2t si vizez fie un 125 fie un 200. Poate si 250 dar acolo am dubii mari. Am incercat 300 si mi se pare mult prea mult, mai ales pentru chestii de finete, asta vizavi de putere.. Stiu, acceleratia e la mine, dar nu ma simt ok pe 300.

Intrebare este cum e 125 sau 200 comparativ cu fratii mai mari. Mentionez ca il voi folosi doar la enduro si trecerea va fi de la 520 spre acesti tantari mai mici. Am tot citit pe net review-uri dar numai despre 200 si toata lumea e fericita datorita usurintei in manevrare asemanatoare cu 125 dar si a puterii asemanatoarea cu un 250.

As fi foarte incantat daca cumva posesorii de astfel de motoare ar fi amabil si ar putea s-a ma lase sa le calaresc putin pentru a imi face o idee mai buna.

Singurul lucru care il am de reprosat 520 meu este greutatea, asta fata de un 2t, precum si suspensia care nu prea este la modelul din 2000.

Mai adaug ca am inaltimea de 1,83 si cam 85 de kg, deci undeva pe la 95 cu tot cu echipament.

Deci baieti, ce ma sfatuiti?

O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca 200 ti a placut ca si putere si mai ales, ca mod in care este livrata ea, atunci go for it, cadrul e altfel la 125/200 decat la 250/300, mai scurt si mai manevrabil.

Mi-a placut dar doar din review-uri. Nu am apucat sa testez nici un 125 nici 200. De aceea sunt curios daca exista astfel de motoare la noi si daca posesorii pot spune cateva cuvinte despre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Vreau si eu un motor pentru motocross.Cu ce ma sfatuiti ? un KTM 450 EXC e ok ?

Nu vreau sa te influentez in nici o directie,dar daca te decizi ,iata:

/index.php?...t&p=1119152

:burnout:

cu toate ca nu e special pt ce ai scris TU ca vrei(motocross),dar daca ai pus intrebarea in felul asta... :cheers:

Abia acum am realizat ca sunt (si) offtopic.Daca e asa,rog moderatorii sa stearga ,si cer scuze.

Editat de csocso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Intrebare este cum e 125 sau 200 comparativ cu fratii mai mari. Mentionez ca il voi folosi doar la enduro si trecerea va fi de la 520 spre acesti tantari mai mici......................................

As fi foarte incantat daca cumva posesorii de astfel de motoare ar fi amabil si ar putea s-a ma lase sa le calaresc putin pentru a imi face o idee mai buna.

 

 

la ultimul test-drive motomania era un 200exc-2t, motorul lui seba cred.

 

tare poza din avatar. cine te-a "tencuit" asa frumos :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ultimul test-drive motomania era un 200exc-2t, motorul lui seba cred.

tare poza din avatar. cine te-a "tencuit" asa frumos :burnout:

O fi fost dar eu eram in cu totul alta parte. Daca Seba are un 200 2t astept sa isi expuna aici punctele de vedere.

Cat despre tencuiala mi-am facut-o cu mana mea in timp ce ma dadeam cu 525 xc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-o postare de acum cateva luni va ziceam de 530 ala nou care a fost mai mult stricat decat a functionat..asa ca l-au trimis cei de la motomania in austria la reparat...meseriasii aia i-au schimbat complet chiuloasa fara sa mai stea sa analizeze ce are motorul si l-au trimis inapoi..proprietarul a facut rodajul in curte la motomania vreo 3 ore ca sa-i schimbe uleiul inainte de a veni la valcea..dupa prima ora a inceput sa tacane ca inainte dar totusi la adus acasa crezand ca isi va reveni..la prima tura de 40 de km(mai in forta)

motorul a consumat aproape 2 litri de ulei,iar dupa alti 20 iar consumase aproape un litru...am demontat esapamentul si am gasit un strat de vreo 2 mm lipicios si negru de mazga...

oricum motorul pleaca IAR la motomania sa il repare(ce draq vor sa mai repare nu stiu)...

 

asa ca grija mare cine isi ia 530... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dah. e de astepta ca un motor de generatie noua sa faca probleme. De acee eu sunt adeptu sa imi iau o motocicleta noua (asta cand va fi cazul :bigstar: ) dupa 1 an de zile sau chiar 2, cand vor trece toate problemele post prezentare si dezvoltare.

Ceea ce spui tu stef e curios caci pe toate siturile din afara nu prea am auzit de probleme, majore. Eu mai fost ceva probleme cu aprinderea d-ar dupa ce oamenii au schimbat la dealerul KTM pesa, asta pe costu KTM-ului, s-a erzolvat si merg brici.... mai mult chiar nu stiu ce sa spun... asteptam mai multe detalii. Sunt chiar curios ce va declara Austria dupa duma asta.

Cat despre intreebarea mea pusa in legatura cu EXC200, m-am destupat dupa ce am citit mai mult pe forumurile din afara. La noi se pare ca sunt numai baieti tari care nu se dau cu pocnitori mai mici. Multumesc inca odata baietilor portocalii.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dah. e de astepta ca un motor de generatie noua sa faca probleme. De acee eu sunt adeptu sa imi iau o motocicleta noua (asta cand va fi cazul :finger: ) dupa 1 an de zile sau chiar 2, cand vor trece toate problemele post prezentare si dezvoltare.

Ceea ce spui tu stef e curios caci pe toate siturile din afara nu prea am auzit de probleme, majore. Eu mai fost ceva probleme cu aprinderea d-ar dupa ce oamenii au schimbat la dealerul KTM pesa, asta pe costu KTM-ului, s-a erzolvat si merg brici.... mai mult chiar nu stiu ce sa spun... asteptam mai multe detalii. Sunt chiar curios ce va declara Austria dupa duma asta.

 

treaba e ca motorul asta e varza complet..de mult nu am mai vazut asa ceva,si anume dupa fiecare iesire sa se blocheze sau sa tacane sau sa se rupa supapele sau sa arda uleiul in halul asta..

mai sunt ceva 530 noi in valcea dar proprietarii nu au facut cu ele nici 200 de km din lipsa de timp,fiindca am fi aflat imediat daca toate sunt la fel sau doar asta are un necaz..

 

oricum proaspat intors din austria cu toate piesele schimbate(si aici ma refer la toata partea superioara a motorului)sa tacane iar culbutorii dupa 2 ore si sa consume asa ulei... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..dupa prima ora a inceput sa tacane ca inainte dar totusi la adus acasa crezand ca isi va reveni..

 

Nu este un caz singular. Cred ca v-am mai spus mai demult. Eram la ktm cotroceni cand un nene tocmai intra in posesia unui 530 absolut nou. I-a dat omu' prima cheie si se auzeau bocanituri. Atunci cineva spunea ca e un caz singular, ca restul sunt beton. Se pare ca mai exista si alti nefericiti posesori de 530.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spuneti-mi voi daca nu ati lua-o razna,sa dati cu optionale 11.000 de euro pe un motor si din 8 luni,6

sa fie la reparat...plm ca sa zic asa... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara la voi , cine poate sa-mi spuna cat este jocul dintre supape si tacheti ? cat este pe evacuare si cat este la admisie ?a-ti facut asa ceva si la cat timp se recomanda reglajul la supape pt un 525 exc din 2006?merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna seara la voi , cine poate sa-mi spuna cat este jocul dintre supape si tacheti ? cat este pe evacuare si cat este la admisie ?a-ti facut asa ceva si la cat timp se recomanda reglajul la supape pt un 525 exc din 2006?merci

de curand am aflat si eu, multumesc domnu... :bigstar: , jocul trebuie sa fie de 0.10 mm si trebuie facut o data pe sezon .. :moron: parca :finger:

la admisie si la evacuare .. acelasi lucru !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai de unde sa imprumuti o lera de la ktm poti sa reglezi jocul ca la carte si anume 0.12 mm,daca nu merge cu lera normala de 0.10 mm..admisie si evacuare=aceleasi valori..bafta la reglat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi e greu sa cred ca e singurul 530 cu 90-100 de ore de functionre din lume...

cred ca ar trebui sa intre in disctie si proprietarul motocicletei si sa ne spuna cum si cat a intretinut motoreta aia...

 

o mare parte din noi stim ca e vorba de Amidon si celebru-i 530 al carui prim schimb de ulei la facut la 10 ore in loc de 3. eu mi-am bacat nasul in motorul ala oleaca si nu mi-a inspirat incredere ce am vazut :bigstar:

 

cat despre pilot...aproape ca mi-a inecat azi 525-ul minunandu-se de acceleratia rapida ca el n-avea d-aia

 

no comment despre motomania dor o scurta intrebare pt valcea: voi nu aveti mecanici priceputi p-acolo ca ultima oara se gasisera o sumedenie de profesori?

 

ps: nu sunt fan 530 si nu mi-a inspirat incredere aceasta motorizare din prima secunda in care am vazut aceste masinari. oful meu cel mai mare este ca intinzatorul lantului de distributie e hidraulic adica daca din diverse cauze scade presiunea de ulei din circuit poti sa futzi meciul bine de tot :finger:

 

motorul mergea azi ok dar scotea un pic de fum(are segmentii si cilindru nou ....e normal pana se pasuiesc)

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi e greu sa cred ca e singurul 530 cu 90-100 de ore de functionre din lume...

cred ca ar trebui sa intre in disctie si proprietarul motocicletei si sa ne spuna cum si cat a intretinut motoreta aia...

 

o mare parte din noi stim ca e vorba de Amidon si celebru-i 530 al carui prim schimb de ulei la facut la 10 ore in loc de 3. eu mi-am bacat nasul in motorul ala oleaca si nu mi-a inspirat incredere ce am vazut :finger:

 

cat despre pilot...aproape ca mi-a inecat azi 525-ul minunandu-se de acceleratia rapida ca el n-avea d-aia

 

no comment despre motomania dor o scurta intrebare pt valcea: voi nu aveti mecanici priceputi p-acolo ca ultima oara se gasisera o sumedenie de profesori?

 

ps: nu sunt fan 530 si nu mi-a inspirat incredere aceasta motorizare din prima secunda in care am vazut aceste masinari. oful meu cel mai mare este ca intinzatorul lantului de distributie e hidraulic adica daca din diverse cauze scade presiunea de ulei din circuit poti sa futzi meciul bine de tot :moron:

 

motorul mergea azi ok dar scotea un pic de fum(are segmentii si cilindru nou ....e normal pana se pasuiesc)

nu stiu de ce profesori vorbesti,toti de aici doar isi dau cu presupusul(si la faza asta chiar esti rautacios un pic)iar primul schimb de ulei chiar eu personal i l-am facut dupa 3 ore de functionare (pe bune si fara misto)..iar daca tu imi spui ca dupa 20 de ore e normal sa se rupa supapa in 2 si sa tacane permanent,dupa care sa vina la bucuresti sa il regleze si sa vina cu piese schimbate inapoi,la prima tura sa se blocheze iar motorul,sa il trimita dupa asta in austria(unde aia schimba CICA chiuloasa si mai stiu eu ce),vine motorul inapoi si tacane dupa primele 2 ore de rodaj si consuma in 60 de km 2 litri de ulei..in fine..iar saracu amidon de bine de rau are 40 de kile cu caramida in chiloti si cizmele pline de apa...iar din 8 luni motorul sau a stat 6 luni pe la motomania sau in austria.. :bigstar:

 

PS am impresia ca a inceput sa tacane un 530 din valcea care are nici 300 de km(dar va tin la curent)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la 2T ..si mult mult PORTOCALIU ...

 

Am un exc 300 ca si noi ZERO KM facuti in teren adus ACUM din germania (unic propietar GERMANIA, tipul are 45 de ani - scrie in brief)

 

E impecabil . Pret 3500 euro negociabil Tel 0722-332-354

Am considerat sa-l pun aici pentru ca asa ceva e raritate (sa cumperi exc 300 si sa te dai pe sosea cu el ) si totusi e on topic :bigstar: PORTOCALIUUUUUU KTM Family

 

post-1905-1208804616_thumb.jpgpost-1905-1208804651_thumb.jpgpost-1905-1208804668_thumb.jpg

 

Pozele din Germania

 

post-1905-1208804920_thumb.jpgpost-1905-1208804931_thumb.jpgpost-1905-1208804938_thumb.jpg

Editat de emzy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

430-450ml ulei in functie de cat de tare vrei furca, eu merg pe 450ml si e ok

 

mai stefi dar de ce nu scrie si amidon aici care ii e oful??? ca doar e motorul lui...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...