Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

salutare oameni buni :laugh: postez aici, nu stiu daca e cel mai potrivit topic pt asa ceva dar exista multe persoane care se pricep si care ar putea sa ma ajute .. asa ca va rog, daca stiti, spuneti-mi si mie ce cote au rulmetii de la o roata de spate de la un KTM exc si ce parere aveti de rulmentii SKF france ?? pot sa ii folosesc la butucul rotii de spate?:o :blink: Va multumesc!

din cate stiu eu,rulmentii din chitul de reparatie original ktm sunt SKF! asa ca pune skf,dar mai bine cumpara un chit,ca sunt mai multe 'chestii' care tre inlocuite,nu numai rulmentii. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

multumesc mult pantru raspuns si te-as ruga dca ai adresa de net.????

 

din nefericire singurele contacte cu fabrica se iau doar telefonic si bineinteles in limba germana sau engleza..ai numerele trecute in topic... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am o problema cu motoreta, un 300 exc 2T din 2006. m-am dat pe la -5grade (nu stiu daca e importanta temperatura) prin padure si dupa un timp am ramas fara suspensie pe spate. mie imi da impresia ca toata greutatea mea mai este tinuta doar de arc. aproape ajung sa ating cu roata aripa. puteti sa imi recomandati pe cineva care sa o faca sau cum sa o fac eu, pt ca nu mai vreau sa merg la motomania pt ca nu imi place cum lucreaza baietii de acolo. de fiecare data cand mi-am luat motoru de acolo a mai trebuit sa mai surubaresc eu la el. si nici atmosfera client-service nu imi place acolo. am auzit ca ar mai fi unii pe langa bgs-ul de la apaca... a.. sunt din bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. am o problema cu motoreta, un 300 exc 2T din 2006. m-am dat pe la -5grade (nu stiu daca e importanta temperatura) prin padure si dupa un timp am ramas fara suspensie pe spate. mie imi da impresia ca toata greutatea mea mai este tinuta doar de arc. aproape ajung sa ating cu roata aripa. puteti sa imi recomandati pe cineva care sa o faca sau cum sa o fac eu, pt ca nu mai vreau sa merg la motomania pt ca nu imi place cum lucreaza baietii de acolo. de fiecare data cand mi-am luat motoru de acolo a mai trebuit sa mai surubaresc eu la el. si nici atmosfera client-service nu imi place acolo. am auzit ca ar mai fi unii pe langa bgs-ul de la apaca... a.. sunt din bucuresti.

Suna la nr 0744472211,ZOli(Miercurea -Ciuc) e expert in astfel de probleme( cu vechime de peste 15ani),rezolva problema( schimb garnituri,ulei,nitrogen,bucse etc..) si iti ofera si garantie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am in prezent 13/52 o combinatie f "periculoasa" daca nu stii sa tragi bine de gaz pupi aripa fata in cel mai bun caz.asta daca nu te saruta ea pe ceafa in cadere libera...lasand gluma la raportul asta cuplul este bestial ptr enduro si te ajuta f bine in treapta 2,3 la urcari abrupte si la coborari..astfel castigi super cuplu in detrimentul vitezei..pe de alta parte la rally raid tot trebuie sa mesteci in viteze,treptele devenind f scurte..la supermoto se schimba treaba iti trebuie viteza iar cuplul nu are un rol f important aici(sa nu se inteleaga aiurea ca nu tre sa ai cuplu serios si la supermoto) parerea mea in ceea ce priveste raporturile ar c-am fi urmatoarea hard enduro si enduro 13 sau 14/52(ai cuplu f bun si curse scurte la viteze)

rally raid 14 /48(raport cuplu/viteza satisfacator ptr asta)

supermoto 15/42 sau 45(viteza ca la nebuni si curse lungi ale vitezelor)

 

acum parerile vor fi sigur impartite fiindca fiecare pilot are stilul lui de condus dar eu cu rapoartele astea m-as da ptr fiecare sectiune in parte...adelina are pe 2 jumatele ei 13/52 si sa stiti ca se misca si el ff bine in teren...cel putin in primele trepte lucreaza grozav pe urcari..

 

PS...la supermoto de circuit habar nu am cum stau lucrurile dar sigur gasim avizati care sa raspunda..nu stiu daca e mult sau putin dar in valcea a mers un exc cu 168kmh cu raport supermoto

 

CE ZICI DE 200 EXC 2T MODEL 2008 CARE AR FI PT TINE CEL MAI BUN RAPORT?MERCI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE ZICI DE 200 EXC 2T MODEL 2008 CARE AR FI PT TINE CEL MAI BUN RAPORT?MERCI

 

Vad ca esti din CJ ... vorbeste cu Sebi de al KTM sau cu Catalin Bocarnea (ktmboy de pe forum) - amandoi se dau de ceva timp cu 200 si pot sa-ti spuna ce si cum e mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suna la nr 0744472211,ZOli(Miercurea -Ciuc) e expert in astfel de probleme( cu vechime de peste 15ani),rezolva problema( schimb garnituri,ulei,nitrogen,bucse etc..) si iti ofera si garantie.

mersi pentru raspuns, dar imi este destul de greu sa duc motoreta in miercurea ciuc. sper sa gasesc prin bucuresti ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pentru raspuns, dar imi este destul de greu sa duc motoreta in miercurea ciuc. sper sa gasesc prin bucuresti ceva.

 

Suna intai , pt ca mai mult ca sigur trebuie sa trimiti amortizorul cu un curier rapid pana acolo, nu toata motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca toata lumea vorbeste de EXCuri pe la 400 in sus si pretul lor corect pe la 5000E ca sa fie ceva bun.

pentru un exc 250 4t credeti ca ar fi un pret corect 3500-4000E DACA E IN STARE BUNA?

nu chiar..motoarele de 250 se uzeaza destul de repede si spun asta fiindca vad anunturi pe mobile cu motoare de 2-3000 km rulati care au deja motorul refacut in service complet..etc

chiar daca motoarele sunt de 250 pretul e obsedant de mare(o capra in regula este intre 4500-5500 eu)

spun asta ca noi cautam de 3-4 luni una ptr adelina si nu gasim...dar asta e bugetul la care ne-am gandit//

 

--- Mesaj completat în 30 Jan 2008 11:05 -------------

salut. am o problema cu motoreta, un 300 exc 2T din 2006. m-am dat pe la -5grade (nu stiu daca e importanta temperatura) prin padure si dupa un timp am ramas fara suspensie pe spate. mie imi da impresia ca toata greutatea mea mai este tinuta doar de arc. aproape ajung sa ating cu roata aripa. puteti sa imi recomandati pe cineva care sa o faca sau cum sa o fac eu, pt ca nu mai vreau sa merg la motomania pt ca nu imi place cum lucreaza baietii de acolo. de fiecare data cand mi-am luat motoru de acolo a mai trebuit sa mai surubaresc eu la el. si nici atmosfera client-service nu imi place acolo. am auzit ca ar mai fi unii pe langa bgs-ul de la apaca... a.. sunt din bucuresti.

 

motoarele astea au si ele o plaja de temperaturi la care pot fi folosite..gazul din telescop s-a dus clar din cauza temperaturii f scazute...da telescopul jos si trimite-l prin curier..ca doar nu oi fi nebun sa trimiti toata capra..e f simplu de montat/demontat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar vin eu cu o intrebare stupida, suportati-ma!

Deci, imi tot ard bujiile la ktm, de ce? ce pot sa face sa previn? exista unele mai bune ca cele recomandate de ktm?

Merci pt raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar vin eu cu o intrebare stupida, suportati-ma!

Deci, imi tot ard bujiile la ktm, de ce? ce pot sa face sa previn? exista unele mai bune ca cele recomandate de ktm?

Merci pt raspunsuri

 

Nu stiu cu e la KTM dar uita-te in carte si vezi ce bujii pe langa cea standard recomanda in functie de cum arata bujia cand o scoti afara. La Suzuki de ex mai exista 2 tipuri de bujie pe langa cea standard. Sau schimba daca ai NGK pune Denso sau invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar vin eu cu o intrebare stupida, suportati-ma!

Deci, imi tot ard bujiile la ktm, de ce? ce pot sa face sa previn? exista unele mai bune ca cele recomandate de ktm?

Merci pt raspunsuri

ai sigur ceva la aprindere..daca totusi e in regula incearca unele mai scumpicele de la denso cele din gama iridium...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar vin eu cu o intrebare stupida, suportati-ma!

Deci, imi tot ard bujiile la ktm, de ce? ce pot sa face sa previn? exista unele mai bune ca cele recomandate de ktm?

Merci pt raspunsuri

Poti fi mai explicit? Nu cumva se uda si nu mai da scanteie? Eu asa am patit cand mi-am luat prima oara 2T. Mergeam prea incet cu ea, prea subturata si inecam bujia.

Daca asta e buba ta, singura solutie e sa-i dai gaz, blana sau span, tu alegi... :bigstar:

P.S. folosesc NGK normale si nu am probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu de la udat, chiar invers eram intra 4 cu gazul deschis la maxim

eu am ngk br7 es, am ars 2 in ultimele 4 h de functionare, ...

 

vezi ca le strici de la reglaje. Sau pui prea mult ulei in benzina. Du-te la unu care se pricepe sa-ti regleze cum trebuie amestecu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau pui prea mult ulei in benzina
an citic cartea service aseara si tot asa scrie si in carte "too much oil may foul the spark plug" , am pus 200ml la 10 l asa mi a spus un prieten, ca e mai sigur,ok multumesc daca nu i trce va mai deranjez odata Editat de moz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

an citic cartea service aseara si tot asa scrie si in carte "too much oil may foul the spark plug" , am pus 200ml la 10 l asa mi a spus un prieten, ca e mai sigur,ok multumesc daca nu i trce va mai deranjez odata

cip..vad ca nu ai inteles ideea topicului asta...e facut exact ptr situatii ca alte tale..sa ne ajutam cum putem...

asa ca nu deranjezi pe nimeni..din contra,ne mai punem si noi mintea si experienta la contributie...

 

iar ulei e bine sa pui in plus la inceput cand faci rodajul dupa care mergi cu cantitatea de amestec din manualul de utilizare..suna-l pe demonu sa iti regleze carb...sa nu fie si de acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand l am primit am facut un efort si l am dus la Laci in satul mare sa mi-l regleze si sa i scoata limitarile asa am considerat ca e mai bine si sincer am avut dreptate nu stiu cum fac altii dar el a stat 10 ore si a bibilit pe motor pus ca mi a mai explicat multe...

 

cred ca e cum a zis ionut, am exagerat cu uleiul de frica sa nu pateasca ceva, ma sperie cum face cand e deschis gazul la maxim, tot timpul ma gandesc sa pun putin mai mult ulei ca nu strica, poate ca nu l am amestecat eu bine sau ca am mai ramas pe interior la recipientul din care puneam si toate aste cu un raport de 1l ulei la 50 benzina nu 1 l ulei la 60 benzina cum da cartea :bigstar:

o sa incerc cu mai putin ulei si daca problema persista mai postez odata

 

merci raman dator cu o bere, si @cata cand dam o tura sa facem misto de astia cu 4t :bigstar: :bigstar:

Editat de moz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am avut ceva probleme sapt trecuta cu animalul dar am remediat defectul. Imi curgea ulei pe la capacul de la chiuloasa superioara. Am desfacut, am curatat si am pus silicon. Cu aceasta ocazie am verificat si jocul la supapa, s-au reglat si e putin mai intepat.

Acu vorbind cu tov. DEMONU, imi spune ca ar trebui sa fac un stoc tampon de piese si chestii, pe care sa le am in caz de urgenta.

Asa ca va intreb cam care sunt piesele ce considerati ca ar trebui sa existe in debaraua oricarui catemist? :)

Eu, ma gandesc ca in primul rand setul de manete, si garniturile de la ambreiaj si pompa de apa.

PS Sa nu care cumva sa prind pe vreun carcotas ca discutam de fiabilitate :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca e vorba de ce trebuie sa fie in debaraua unui exc ..va spun ce am eu:

1 doza wd 40

1 bidonas ulei hidraulic de ambreiaj

2 bidoane 2 l de ulei motor

4 filtre ulei

1 spray ulei de filtru

1 doza de solutie de fixare suruburi(mediu)

1 bidon ulei furca

3 spray-uri de lant

1 tub silicon de garnituri(rosu)

IMPORTANT -1 lera de la ktm ptr joc culbutori

 

piese(aici nu zic ca le am pe toate dar astea le consider necesare):

2 bujii

2 simeringuri telescop

1 simerig pompa apa

1 simering pinion atac

1 simering kick starter

1 set manete(frana si ambreiaj)

placute de frana fata +spate

1 set mansoane ghidon

1 filtru de aer

1 set ansamblu codita

1 set gume noi

 

acum nu imi sariti in cap daca nu e necesara una sau alta dar eu personal am foarte mare grija de motor si nu am rabdare sa astept pana vin piesele comandate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca va intreb cam care sunt piesele ce considerati ca ar trebui sa existe in debaraua oricarui catemist? :)

n-ar strica un set de ambreiaj (discuri otel, textolit si arcuri)...am vazut cateva prajite. :)

eu ma gandesc ca mi-ar prinde bine unu in debara :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...