siadimet Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Ia-ti de 125-200cc peste 2000 Sau cel mai bine un 250 in 4 timpi.Un 2 timpi, si mai ales unul de 300, cum vrei tu, este cel mai puternic motor de enduro din cate stiu eu, deci pentru un avansat in hard enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Pentru discuțiile astea offtopic exista subforumul /index.php?showforum=126 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator litlle wayne Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Multumesc pentru raspunsuri si scuze de offtopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 caut si eu un exc 400/450 de dupa 2005 daca are cineva de dat astept ofertele pe PM merci si sper ca nu sunt offtopic Mesaj completat caut si eu un exc 400/450 de dupa 2005daca are cineva de dat astept ofertele pe PM merci si sper ca nu sunt offtopic multumesc, am rezolvat, sunt si eu potocaliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 de la 1 ianuarie KTM Italia preia distribtia si marketingul si pentru Husaberg. http://www.motosprint.it/produzione/2010/1...usaberg+?cdo=ok Pare o miscare logica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 ma poate ajuta si pe mine cu ceva sfaturi pentru un 450 EXC din 2009? adica: cand sa schimb uleiul din motor si cutie daca merg in regim de hobby, cate filtre are, la ce tre sa am grija etc merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 uleiul se schimba la 15 ore(carte). Este separat motor/cutie. Sfatul meu este sa il schimbi la maxim 5 ore. Ai un singur filtru la motor(HF652 este la 530). Daca nu ai ventilator racire ai grija sa nu il fierbi/supraincalzesti, sunt predispuse, deci nu il tine pornit la relanti, mers incet si patinat ambreiajul rau. mai cumpara inca un filtru aer, pe care sa il ai curatat si uns in caz ca s-a murdarit celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 uleiul se schimba la 15 ore(carte). Este separat motor/cutie. Sfatul meu este sa il schimbi la maxim 5 ore. Ai un singur filtru la motor(HF652 este la 530).Daca nu ai ventilator racire ai grija sa nu il fierbi/supraincalzesti, sunt predispuse, deci nu il tine pornit la relanti, mers incet si patinat ambreiajul rau. mai cumpara inca un filtru aer, pe care sa il ai curatat si uns in caz ca s-a murdarit celalalt. am ventilator, 5h inseamna o iesire, tre sa le schimb la o iesire? cand fac schimbul, se face si cutie si motor in acelasi timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 O sa vezi, ca rar o sa faci 5 ore de functionare a motorului la o iesire. Daca nu cloncani cutia, lovit levierul cu cizma in mers, intrat intre vitteze, poti la 2 schimburi de motor sa schimbi in cutie. Urmareste magnetul de la busonul de scurgere al uleiului si vezi cat metal se strange pe el. Ulei la 530 intra 600ml in motor si 900 in cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Salut Serban, cum ai ajuns tu la intervalele astea? Ce motiv ai avea sa schimbi mai repede decat in carte? Hai sa zicem la motor mai e cum e, dar cutia ce treaba are, eu la 2T am schimbat cam odata pe luna si cred ca tot era prea repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Salut Serban, cum ai ajuns tu la intervalele astea? Ce motiv ai avea sa schimbi mai repede decat in carte?Hai sa zicem la motor mai e cum e, dar cutia ce treaba are, eu la 2T am schimbat cam odata pe luna si cred ca tot era prea repede. chiar asa, mai sunt si alte pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Da. A mea: cumpara-ti un hourmeter sau poate ai il deja la ceasul din bord si fa schimburile de ulei cum scrie la manualul de utilizare. Il gasesti pe site-ul oficial KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Da. A mea: cumpara-ti un hourmeter sau poate ai il deja la ceasul din bord si fa schimburile de ulei cum scrie la manualul de utilizare. Il gasesti pe site-ul oficial KTM. avem si dintr-ala, ramane ca la carte daca sunt si altfel de sfaturi va multumesc in avans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Salut Serban, cum ai ajuns tu la intervalele astea? Ce motiv ai avea sa schimbi mai repede decat in carte?Hai sa zicem la motor mai e cum e, dar cutia ce treaba are, eu la 2T am schimbat cam odata pe luna si cred ca tot era prea repede. Stii ca 530 din 2008 avea acea problema cu intinzatorul de lant si dupa ce opreai motorul se dezamorsa imediat. Si mai se si incalzesc foarte tare fata de alte mobre 4t. De aceea preferam sa schimb la maxim 3 ore. In cutie schimbam mai ales daca o mai cloncaneam din gresala. Uneori am schimbat si dupa o singura iesire. Totusi, noi am vorbit la un en-gross de uleiuri si ne aduce la 19-20 lei litrul, asa ca nu ma deranja deloc sa il schimb. In concluzie, fiecare schimba dupa cum crede de cuviinta, dupa cum l-a forja sau fiert. Daca schimbi mai des nu are cum sa ii faca rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) Hai ca a scazut intervalul la 3 ore , asa daca te duci la redbull, trebuie sa ai doua schimburi la tine zilnic. Ontopic, stiu ca la 530-ul ala nu s-au nimerit cateva chestii,dar nu-mi dau seama in ce masura te ajuta scurtarea intervalelor de schimb ulei. Editat Decembrie 10, 2010 de Mark81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 dar de calcatura ce parere aveti, momentan am 13/52 dar cred ca e cam mult daca nu e numai hard strict daca cineva vrea sa ma puna sa citesc postul, am facut-o deja de cateva ori si nu m-am lamurit poate cine are si altceva ne spune si noua cum e personal, mai am si zone unde e de alergat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Eu la 450 si 525 am avut 14/50 si am fost foarte multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 dar de calcatura ce parere aveti, momentan am 13/52 dar cred ca e cam mult daca nu e numai hard strictdaca cineva vrea sa ma puna sa citesc postul, am facut-o deja de cateva ori si nu m-am lamurit poate cine are si altceva ne spune si noua cum e personal, mai am si zone unde e de alergat Pinioanele le alegi in functie de cum te simti tu mai bine. Logic, nu? Eu, cu 15-50, intr-a sasea subturat (gazul aproape inchis), mi-am aruncat un ochi la vitezometru si am vazut 116 km/h. Eram pe asfalt. Mi-am dat seama ca nu am ce face cu asa ceva. Acum am 12-52. Nu mai am vitezometru dar, chiar si cu raportul asta, cred ca ating 120 km/h. La blana de data asta. Eu zic sa pastrezi pinionul mare si sa-ti iei un 14 sau un 15. Din mai multe motive: e mai ieftin decat cel de la roata si, fiind mai mare in diametru decat cel de 13, nu ti se va toci patina de lant de pe bascula asa repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Pinioanele le alegi in functie de cum te simti tu mai bine. Logic, nu? Eu, cu 15-50, intr-a sasea subturat (gazul aproape inchis), mi-am aruncat un ochi la vitezometru si am vazut 116 km/h. Eram pe asfalt. Mi-am dat seama ca nu am ce face cu asa ceva. Acum am 12-52. Nu mai am vitezometru dar, chiar si cu raportul asta, cred ca ating 120 km/h. La blana de data asta. Eu zic sa pastrezi pinionul mare si sa-ti iei un 14 sau un 15. Din mai multe motive: e mai ieftin decat cel de la roata si, fiind mai mare in diametru decat cel de 13, nu ti se va toci patina de lant de pe bascula asa repede. un punct de vedere foarte interesant, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 eu am mers cu 14-50 mult timp, insa pentru preponderent hard imi place mai mult 13-50.nu am trecut de 50 pentru ca nu am gasit foaie de otel mai mare, iar cea bi-metal mi-a parut prea scumpa. am incercat si 13-52 dar este prea mare puterea la 525 ca sa mai poti pastra o aderenta buna. transmisie mia lunga de 14-50 cred ca este potrivita doar daca nu mai sunt montate cauciucuri de motocross , viteza maxima la o turatie inca normala este aproape 100 kmh in configuratia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Decembrie 15, 2010 Share Postat Decembrie 15, 2010 eu am mers cu 14-50 mult timp, insa pentru preponderent hard imi place mai mult 13-50.nu am trecut de 50 pentru ca nu am gasit foaie de otel mai mare, iar cea bi-metal mi-a parut prea scumpa. am incercat si 13-52 dar este prea mare puterea la 525 ca sa mai poti pastra o aderenta buna.transmisie mia lunga de 14-50 cred ca este potrivita doar daca nu mai sunt montate cauciucuri de motocross , viteza maxima la o turatie inca normala este aproape 100 kmh in configuratia asta. eu o sa imi pun 14/52, o sa spun cum e, dar mai e mult pana la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebaca Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 profesorii merg 13 cu 49 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 profesorii merg 13 cu 49 Si poarta ochelari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 Se da urmatoarea problema: Se da una bucata 450 EXC la care s-a pierdut una bucata surub limitare rotatie jug => jugul a lovit in CDI pe care la spart si pe langa asta s-a rupt si o prindere din cauciuc a farului ( iar mi-au venit spumele pe renumitii "ingineri de la Matighofrahat" ). Deci in concluzie am pus surubul la loc, CDI-ul functioneaza caci motorul functioneaza (daaaaaaa) iar intrebarea este urmatoarea: Ce solutie de a reface carcasa CDI - ului pot aborda caci mi-e frica sa nu intre apa prin crapaturi si sa raman pe unde o vrea Dumnezeu ? Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 19, 2010 Share Postat Decembrie 19, 2010 O rasina epoxica? Lipici bicomponent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.