andrei belcic Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Are cineva asa ceva pe motor,se schimba cu ceva acceleratia, isi merita banii? Se cheama Quick Shot si vine montat la pompa de spritz si cica nu ar mai cadea in nas motorul la accelerari bruste In afara faptului ca e rosie fata de cea standard, nu vad alta diferenta. M-ar interesa si pe mine pt ca ma termina psihic simptomul asta cu darea in nas la acceleratii bruste de la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 De azi am devenit portocaliuEXC 250 AN 2010 7 ore Arata a nou nouta.A mea dupa 7 ore era de nerecunoscut. S-o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 ...cica nu ar mai cadea in nas motorul la accelerari bruste ...ma termina psihic simptomul asta cu darea in nas la acceleratii bruste de la relanti. Eu știam că problema asta se rezolvă cu o reglare corectă a carburației. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 va salut, am o mica nelamurire. cand se comprima amortizorul central se aude un scartait sa-i zic, nu foarte subtire, deocamdata nu mi-am dat seama de unde provine, dar banuiesc ca e ceva legat de amortizor(pds). Aveti vreo idee? iarna ce tocmai a trecut, intr-o zi a pierdut ceva ulei pds-ul, dar de atunci e uscat, am sperat ca mai are ulei suficient in el, si oricum planuiesc sa-l repar curand, nu am multe ore cu el. precizez ca revine cat de cat ok, dar eu nu am un ochi asa bun sa auzim numai de bine acum ies putin sa-mi intind oasele, si eu si portocala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 va salut, am o mica nelamurire. cand se comprima amortizorul central se aude un scartait sa-i zic, nu foarte subtire, deocamdata nu mi-am dat seama de unde provine, dar banuiesc ca e ceva legat de amortizor(pds). Aveti vreo idee? iarna ce tocmai a trecut, intr-o zi a pierdut ceva ulei pds-ul, dar de atunci e uscat, am sperat ca mai are ulei suficient in el, si oricum planuiesc sa-l repar curand, nu am multe ore cu el. precizez ca revine cat de cat ok, dar eu nu am un ochi asa bun sa auzim numai de bine acum ies putin sa-mi intind oasele, si eu si portocala S-a uzat simeringul principal si a intrat aer. Trebuie depanat. (amorizorul spate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 sau se aude scitiit de la bucsele de la bascula spate sau de la prinderile amortizorului pe bascula/cadru. Asta verifici usor cu sprai degripant, daca nu mai face e de la ele (sprayul e tine o iesire dupa care incepe sa scirtiie iar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Am probleme cu ambreiajul, mai exact dupa solicitari repetate se intareste. Am zis ca e uzat licidul si asa ca l-am schimbat si am aerisit circuitul. Manifestarile au ramas aceleasi. Legat de ambreiaj mai am doua probleme:nu vrea sa ramana in pozitia neutru decat dupa mari eforturi( mai am acces si la late ktm uri si iese mai usor in N) si a doua problema este ca la plecare eliberarea se face in trepe , nu cursiv cu toate ca in rest nu patineaza sau alte chestii. Faptul ca se intareste cu utilizare medie plus ca intra greu in poz neutru si plecarea este in trepte au legatura? Exista solutii sa remediez cumva aceasta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 va salut, am o mica nelamurire. cand se comprima amortizorul central se aude un scartait sa-i zic, nu foarte subtire, deocamdata nu mi-am dat seama de unde provine, dar banuiesc ca e ceva legat de amortizor(pds). Aveti vreo idee? Ia o tubulara de 13 si destrange aprox. un sfert de tura - sens invers acelor ceasornic SURUBUL INFERIOR DE FIXARE amortizor in furca...job done. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 va multumesc pentru raspunsuri. inca o intrebare de incepator, furca se aeriseste cu roata fata in aer? eu pana acum am aerisit numai cu ea pe cric, sustinandu-si propria greutate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 va multumesc pentru raspunsuri. inca o intrebare de incepator, furca se aeriseste cu roata fata in aer? eu pana acum am aerisit numai cu ea pe cric, sustinandu-si propria greutate personal nu cred ca are nici o importanta am si eu o intrebare, am umbblat putin la reglajul de relanti si asa cum scrie si la carte a determinat o pornire foarte grea a motorului (mai ales la carja) stie cineva cum sa fac sa aduc turatia la fel ca mai inainte cand mergea ceas? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 personal nu cred ca are nici o importanta am si eu o intrebare, am umbblat putin la reglajul de relanti si asa cum scrie si la carte a determinat o pornire foarte grea a motorului (mai ales la carja) stie cineva cum sa fac sa aduc turatia la fel ca mai inainte cand mergea ceas? merci dupa ce o pornesti,regleaza relantiul,dupa ce se incalzeste regleazal din nou si gata in final sa se auda cam asa tic..tic.tic..tic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 dupa ce o pornesti,regleaza relantiul,dupa ce se incalzeste regleazal din nou si gatain final sa se auda cam asa tic..tic.tic..tic merci, o sa incerc, mai exista si alta metoda mai precisa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 30, 2011 Autor Share Postat Martie 30, 2011 merci, o sa incerc, mai exista si alta metoda mai precisa? asta cu tic tic tic e cea mai precisa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Salutare! am de gand sa schimb lantul de distributie la exc 400, 2001, dar nu prea am gasit pe net, imi puteti recomanda de unde sau de la cine sa cumpar, si ce imi puteti spune de montajul acestuia, ce implica, sunt din Teleorman, nu prea avem service-uri specializate pe aici. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 2, 2011 Autor Share Postat Aprilie 2, 2011 Salutare! am de gand sa schimb lantul de distributie la exc 400, 2001, dar nu prea am gasit pe net, imi puteti recomanda de unde sau de la cine sa cumpar, si ce imi puteti spune de montajul acestuia, ce implica, sunt din Teleorman, nu prea avem service-uri specializate pe aici. va multumesc nu vreau sa-i fac reclama asa ca iti scriu pe privat.. oricum nu te baga sa il schimbi tu daca nu ai scule si nu te pricepi bine la mecanica,daca esti doar urechist,o sa faci mai mult rau.personal imi duc motorul la dan pastean in sibiu(e singurul pe care l-am vazut cum lucreaza si in care am incredere ca face treaba)ptr reglaje fine si umblat in motor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ktm Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 nu vreau sa-i fac reclama asa ca iti scriu pe privat..oricum nu te baga sa il schimbi tu daca nu ai scule si nu te pricepi bine la mecanica,daca esti doar urechist,o sa faci mai mult rau.personal imi duc motorul la dan pastean in sibiu(e singurul pe care l-am vazut cum lucreaza si in care am incredere ca face treaba)ptr reglaje fine si umblat in motor.. oricum nu aveam de gand sa-mi bag eu "nasul", am prieteni mecanici dar schimba distributii la auto, nu cred ca e tot una, o sa trebuiasca sa caut un mecanic moto de incredere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 asta cu tic tic tic e cea mai precisa.. a functionat perfect, multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminsideras Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 problema: ktm 400 exc 2007 -> cand il muncesc mai tare raman fara ambreiaj(se inmoaie maneta), dupa ce se mai raceste sau il tot misc isi revine. Trage pe undeva aer ma gandesc Ati mai intalnit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 problema: ktm 400 exc 2007 -> cand il muncesc mai tare raman fara ambreiaj(se inmoaie maneta), dupa ce se mai raceste sau il tot misc isi revine. Trage pe undeva aer ma gandesc Ati mai intalnit? schimba lichidul de ambreiaj, se aeriseste pe jos cu o seringa cu furtunas in capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 problema: ktm 400 exc 2007 -> cand il muncesc mai tare raman fara ambreiaj(se inmoaie maneta), dupa ce se mai raceste sau il tot misc isi revine. Trage pe undeva aer ma gandesc Ati mai intalnit? Sau ca sa nu te mai chinui sfatul meu e sa schimbi cilindrul de ambreaj, cel de pe motor, nu pompa de la maneta - ca sa fiu inteles. Problema asta am avut-o un an de zile pana sapt trecuta cand l-am schimbat si a functionat perfect. Inainte mergeam tot cu surubelnita si sticluta cu ulei mineral la mine, ca sa il completez pt ca il pierdea at cand il solicitam mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminsideras Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 schimba lichidul de ambreiaj, se aeriseste pe jos cu o seringa cu furtunas in capat lichidul e schimbat Sau ca sa nu te mai chinui sfatul meu e sa schimbi cilindrul de ambreaj, cel de pe motor, nu pompa de la maneta - ca sa fiu inteles. Problema asta am avut-o un an de zile pana sapt trecuta cand l-am schimbat si a functionat perfect. Inainte mergeam tot cu surubelnita si sticluta cu ulei mineral la mine, ca sa il completez pt ca il pierdea at cand il solicitam mai mult. cilindrul a fost schimbat de curand .. interesant ca in cazul meu nu se pierde deloc lichid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 ce lichid ai folosit? vezi sa nu fie pe undeva conducta lipita de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminsideras Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 motorex 75. Lichid nu se pierde. conducta e ok (ma uit sa nu fie lipita de motor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminsideras Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 motorex 75. Lichid nu se pierde. conducta e ok (ma uit sa nu fie lipita de motor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 voi de unde va aprovizionati cu suruburi de ktm? sau puneti normale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.