Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Are cineva asa ceva pe motor,se schimba cu ceva acceleratia, isi merita banii? Se cheama Quick Shot si vine montat la pompa de spritz si cica nu ar mai cadea in nas motorul la accelerari bruste

 

In afara faptului ca e rosie fata de cea standard, nu vad alta diferenta. M-ar interesa si pe mine pt ca ma termina psihic simptomul asta cu darea in nas la acceleratii bruste de la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De azi am devenit portocaliu

EXC 250 AN 2010 7 ore

Arata a nou nouta.A mea dupa 7 ore era de nerecunoscut. S-o stapanesti sanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cica nu ar mai cadea in nas motorul la accelerari bruste

 

...ma termina psihic simptomul asta cu darea in nas la acceleratii bruste de la relanti.

 

Eu știam că problema asta se rezolvă cu o reglare corectă a carburației.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut, am o mica nelamurire. cand se comprima amortizorul central se aude un scartait sa-i zic, nu foarte subtire, deocamdata nu mi-am dat seama de unde provine, dar banuiesc ca e ceva legat de amortizor(pds). Aveti vreo idee? iarna ce tocmai a trecut, intr-o zi a pierdut ceva ulei pds-ul, dar de atunci e uscat, am sperat ca mai are ulei suficient in el, si oricum planuiesc sa-l repar curand, nu am multe ore cu el. precizez ca revine cat de cat ok, dar eu nu am un ochi asa bun :) sa auzim numai de bine :laugh: acum ies putin sa-mi intind oasele, si eu si portocala :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut, am o mica nelamurire. cand se comprima amortizorul central se aude un scartait sa-i zic, nu foarte subtire, deocamdata nu mi-am dat seama de unde provine, dar banuiesc ca e ceva legat de amortizor(pds). Aveti vreo idee? iarna ce tocmai a trecut, intr-o zi a pierdut ceva ulei pds-ul, dar de atunci e uscat, am sperat ca mai are ulei suficient in el, si oricum planuiesc sa-l repar curand, nu am multe ore cu el. precizez ca revine cat de cat ok, dar eu nu am un ochi asa bun :) sa auzim numai de bine :laugh: acum ies putin sa-mi intind oasele, si eu si portocala :(

 

 

 

 

S-a uzat simeringul principal si a intrat aer. Trebuie depanat. (amorizorul spate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau se aude scitiit de la bucsele de la bascula spate sau de la prinderile amortizorului pe bascula/cadru. Asta verifici usor cu sprai degripant, daca nu mai face e de la ele (sprayul e tine o iesire dupa care incepe sa scirtiie iar)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am probleme cu ambreiajul, mai exact dupa solicitari repetate se intareste. Am zis ca e uzat licidul si asa ca l-am schimbat si am aerisit circuitul. Manifestarile au ramas aceleasi. Legat de ambreiaj mai am doua probleme:nu vrea sa ramana in pozitia neutru decat dupa mari eforturi( mai am acces si la late ktm uri si iese mai usor in N) si a doua problema este ca la plecare eliberarea se face in trepe , nu cursiv cu toate ca in rest nu patineaza sau alte chestii. Faptul ca se intareste cu utilizare medie plus ca intra greu in poz neutru si plecarea este in trepte au legatura? Exista solutii sa remediez cumva aceasta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut, am o mica nelamurire. cand se comprima amortizorul central se aude un scartait sa-i zic, nu foarte subtire, deocamdata nu mi-am dat seama de unde provine, dar banuiesc ca e ceva legat de amortizor(pds). Aveti vreo idee?

Ia o tubulara de 13 si destrange aprox. un sfert de tura - sens invers acelor ceasornic :) SURUBUL INFERIOR DE FIXARE amortizor in furca...job done.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc pentru raspunsuri. inca o intrebare de incepator, furca se aeriseste cu roata fata in aer? eu pana acum am aerisit numai cu ea pe cric, sustinandu-si propria greutate :)

 

personal nu cred ca are nici o importanta

 

:baldy:

 

am si eu o intrebare, am umbblat putin la reglajul de relanti si asa cum scrie

si la carte a determinat o pornire foarte grea a motorului (mai ales la carja)

stie cineva cum sa fac sa aduc turatia la fel ca mai inainte cand mergea ceas?

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

personal nu cred ca are nici o importanta

 

:)

 

am si eu o intrebare, am umbblat putin la reglajul de relanti si asa cum scrie

si la carte a determinat o pornire foarte grea a motorului (mai ales la carja)

stie cineva cum sa fac sa aduc turatia la fel ca mai inainte cand mergea ceas?

 

merci

dupa ce o pornesti,regleaza relantiul,dupa ce se incalzeste regleazal din nou si gata

in final sa se auda cam asa tic..tic.tic..tic :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! am de gand sa schimb lantul de distributie la exc 400, 2001, dar nu prea am gasit pe net, imi puteti recomanda de unde sau de la cine sa cumpar, si ce imi puteti spune de montajul acestuia, ce implica, sunt din Teleorman, nu prea avem service-uri specializate pe aici. va multumesc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! am de gand sa schimb lantul de distributie la exc 400, 2001, dar nu prea am gasit pe net, imi puteti recomanda de unde sau de la cine sa cumpar, si ce imi puteti spune de montajul acestuia, ce implica, sunt din Teleorman, nu prea avem service-uri specializate pe aici. va multumesc :)

nu vreau sa-i fac reclama asa ca iti scriu pe privat..

oricum nu te baga sa il schimbi tu daca nu ai scule si nu te pricepi bine la mecanica,daca esti doar urechist,o sa faci mai mult rau.personal imi duc motorul la dan pastean in sibiu(e singurul pe care l-am vazut cum lucreaza si in care am incredere ca face treaba)ptr reglaje fine si umblat in motor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa-i fac reclama asa ca iti scriu pe privat..

oricum nu te baga sa il schimbi tu daca nu ai scule si nu te pricepi bine la mecanica,daca esti doar urechist,o sa faci mai mult rau.personal imi duc motorul la dan pastean in sibiu(e singurul pe care l-am vazut cum lucreaza si in care am incredere ca face treaba)ptr reglaje fine si umblat in motor..

oricum nu aveam de gand sa-mi bag eu "nasul", am prieteni mecanici dar schimba distributii la auto, nu cred ca e tot una, o sa trebuiasca sa caut un mecanic moto de incredere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema:

 

ktm 400 exc 2007 -> cand il muncesc mai tare raman fara ambreiaj(se inmoaie maneta), dupa ce se mai raceste sau il tot misc isi revine. Trage pe undeva aer ma gandesc

 

Ati mai intalnit?

schimba lichidul de ambreiaj, se aeriseste pe jos cu o seringa cu furtunas in capat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema:

 

ktm 400 exc 2007 -> cand il muncesc mai tare raman fara ambreiaj(se inmoaie maneta), dupa ce se mai raceste sau il tot misc isi revine. Trage pe undeva aer ma gandesc

 

Ati mai intalnit?

 

Sau ca sa nu te mai chinui sfatul meu e sa schimbi cilindrul de ambreaj, cel de pe motor, nu pompa de la maneta - ca sa fiu inteles. Problema asta am avut-o un an de zile pana sapt trecuta cand l-am schimbat si a functionat perfect. Inainte mergeam tot cu surubelnita si sticluta cu ulei mineral la mine, ca sa il completez pt ca il pierdea at cand il solicitam mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimba lichidul de ambreiaj, se aeriseste pe jos cu o seringa cu furtunas in capat

 

lichidul e schimbat

 

 

Sau ca sa nu te mai chinui sfatul meu e sa schimbi cilindrul de ambreaj, cel de pe motor, nu pompa de la maneta - ca sa fiu inteles. Problema asta am avut-o un an de zile pana sapt trecuta cand l-am schimbat si a functionat perfect. Inainte mergeam tot cu surubelnita si sticluta cu ulei mineral la mine, ca sa il completez pt ca il pierdea at cand il solicitam mai mult.

 

cilindrul a fost schimbat de curand .. interesant ca in cazul meu nu se pierde deloc lichid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...