Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

voi de unde va aprovizionati cu suruburi de ktm?

sau puneti normale?

 

Salut. Eu am si un EXC si, cand se strica vreun surub, pun unul normal, de preferat pt cheie allen (imbus).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

intrebare de baraj..sincer problema ma depaseste si nu stiu ce sa mai fac..la orice tranta sau poseta indiferent de cat de usoara sau nasoala este mereu mi se deplaseaza roata intr-o parte sau alta(se descentreaza faxa de pozitia normala)..problema esta ca in anii trecuti indiferent de cate ori o tranteam nu se intampla asa ceva,doar la cate o freza foarte puternica..jugurile sunt in regula,nu sut rupte sau crapate incat sa nu stranga,suruburile prind toate 8 fara probleme..ati patit ceva de genul asta si cum ati remediat..ceva solutii ca m-am saturat de tot desfacut si reglat roata fata..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de baraj..sincer problema ma depaseste si nu stiu ce sa mai fac..la orice tranta sau poseta indiferent de cat de usoara sau nasoala este mereu mi se deplaseaza roata intr-o parte sau alta(se descentreaza faxa de pozitia normala)..problema esta ca in anii trecuti indiferent de cate ori o tranteam nu se intampla asa ceva,doar la cate o freza foarte puternica..jugurile sunt in regula,nu sut rupte sau crapate incat sa nu stranga,suruburile prind toate 8 fara probleme..ati patit ceva de genul asta si cum ati remediat..ceva solutii ca m-am saturat de tot desfacut si reglat roata fata..

 

Verifica si prinderile ghidonului. Eventual renunta la inaltatoare daca ai. Mai este si surubul de la jugul superior. Deci sunt 9 suruburi, nu 8. Mai verifica si prinderile axului rotii. Poate s-au uzat, ovalizat, poate nu strang bine suruburile respective (4 la numar)...

Iar solutia cu cel mai bun rezultat aleasa de mine: am slabit. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si prinderile ghidonului. Eventual renunta la inaltatoare daca ai. Mai este si surubul de la jugul superior. Deci sunt 9 suruburi, nu 8. Mai verifica si prinderile axului rotii. Poate s-au uzat, ovalizat, poate nu strang bine suruburile respective (4 la numar)...

Iar solutia cu cel mai bun rezultat aleasa de mine: am slabit. :D

adevarul este ca de cand am inaltatoare se stramba roata,am lamurit treaba..

ps am dat deja jos 35 kg,dar nu vad ce relevanta are cura de slabire cu strambatul rotii..motorul tot atatea kile are..

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adevarul este ca de cand am inaltatoare se stramba roata,am lamurit treaba..

ps am dat deja jos 35 kg,dar nu vad ce relevanta are cura de slabire cu strambatul rotii..motorul tot atatea kile are..

;)

si eu patesc la fel si am inaltatoare de ghidon (facute din 2 piese suprapuse), si dupa cateva trante am scos suruburile de la inaltatoare si numai erau drepte!!!

acum am inlocuit inaltatoarele cu unele dintr-o singura bucata si sunt curios daca tot asa o se comporta!!! teama mea este sa nu mi se strice filetul din jug!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu patesc la fel si am inaltatoare de ghidon (facute din 2 piese suprapuse), si dupa cateva trante am scos suruburile de la inaltatoare si numai erau drepte!!!

acum am inlocuit inaltatoarele cu unele dintr-o singura bucata si sunt curios daca tot asa o se comporta!!! teama mea este sa nu mi se strice filetul din jug!

 

 

Pune contrapiulita pe dedesubt.

 

Si, de fapt, se stramba ghidonul, nu roata fata. Dar asta e impresia.

Editat de ramirez
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da se stramba ghidonul!!!

suruburile nu sunt asa de lungi incat sa treaca de jug, se infileteaza in jugul superior!! trebuiesc niste suruburi moi!

 

Suruburi noi, nu moi. Ia de la hornbach suruburi mai lungi. Cu cap allen. Mai trebuie prelucrat nitel capul surubului ca sa intre in prinderea KTM.

Eu, dupa ce m-am invatat sa merg in picioare, am renuntat la inaltatoare. Incurca la urcari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

 

rog frumos pe cine a schimbat toba de fata pe un 200 exc modelul nou cu toba FMF sa impartaseasca impresiile, in special daca se simte diferenta la putere/cuplu si rezistenta (daca e mai fragila sau mai rezistenta) decat cea din fabrica.

 

multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema de pronire: 525 exc 2003

-motocicleta porneste la pedala dar nu si la buton

-bateria este noua (ca de, asta a fost primul impuls, nu are baterie si am schimbat-o)

-cand ii dau la buton invarte asa "un sfert" si se opreste

-eliminand butonul (contactele pe care o sa le verific astazi) de unde mai poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema de pronire: 525 exc 2003

-motocicleta porneste la pedala dar nu si la buton

-bateria este noua (ca de, asta a fost primul impuls, nu are baterie si am schimbat-o)

-cand ii dau la buton invarte asa "un sfert" si se opreste

-eliminand butonul (contactele pe care o sa le verific astazi) de unde mai poate fi?

 

De la electromotorul demarorului sau de la pinionul pe care acesta il angreneaza (freewheel).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la electromotorul demarorului sau de la pinionul pe care acesta il angreneaza (freewheel).

am eliminat butonul nu ste de la el!

electromotorul cum il verific?

sau mai este un releu chiar langa baterie poate fi si de la el? mi tot imi da impresia ca se comporta ca si cum "fura curent=da la masa" in momentul cand apas pe buton!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eliminat butonul nu ste de la el!

electromotorul cum il verific?

sau mai este un releu chiar langa baterie poate fi si de la el? mi tot imi da impresia ca se comporta ca si cum "fura curent=da la masa" in momentul cand apas pe buton!!!

 

Asa! Mai e si releul de pornire. Corect. Pune un voltmetru pe borna plus a electromotorului (cu grija sa nu atingi masa cu crocodilul de la tester) si vezi daca ai tensiune suficienta cand apesi butonul de pornire. Daca se pierde curent pe undeva ar trebui sa cada si tensiunea in momentul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten a avut aceeasi problema cu un KTM si era de la arcul de la decompresor.

 

Poate ma ajutati cu problema de mai jos:

 

Mesaj completat

Am probleme cu ambreiajul, mai exact dupa solicitari repetate se actioneaza f greu. Am zis ca e uzat lichidul si asa ca l-am schimbat si am aerisit circuitul. Manifestarile au ramas aceleasi. Legat de ambreiaj mai am doua probleme:nu vrea sa ramana in pozitia neutru decat dupa mari eforturi( mai am acces si la alte ktm uri si iese mai usor in N) si a doua problema este ca la plecare eliberarea se face in trepe , nu cursiv cu toate ca in rest nu patineaza sau alte chestii. Faptul ca se intareste cu utilizare medie, plus ca intra greu in poz neutru si plecarea este in trepte au legatura? Exista solutii sa remediez cumva aceasta problema?
Editat de danok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mers imi curge lichid de racire pe la furtunul de "prea plin" desi, cand se raceste si pot deschide busonul de la radiator nivelul lichidului este sub placi!!! Asa trebuie sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mers imi curge lichid de racire pe la furtunul de "prea plin" desi, cand se raceste si pot deschide busonul de la radiator nivelul lichidului este sub placi!!! Asa trebuie sa fie?

 

 

Nu. Motorul se incinge prea mult. Pune-ti ventilator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema de pronire: 525 exc 2003

-motocicleta porneste la pedala dar nu si la buton

-bateria este noua (ca de, asta a fost primul impuls, nu are baterie si am schimbat-o)

-cand ii dau la buton invarte asa "un sfert" si se opreste

-eliminand butonul (contactele pe care o sa le verific astazi) de unde mai poate fi?

ia un fir(ceva mai gros) si pune-l pe borna de plus,iar celalalt capat pe borna de plus a electromotorului(adica undeva deasupra,unde ai acel cablu gros ce pleaca din releu). Asa sari peste releu(va fii pe direct)si elimini din ele.

daca-ti invarte este releul,daca nu,electromotorul,bateria...si trebuie sapat mai departe.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...