Sher Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 bucsa PDS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dox Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 (editat) Multumesc. aceasta se potriveste pt EXC 380 din 98? Editat August 15, 2011 de Dox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 poate cineva sa-mi recomande o scula cu care care schimb lichidul de frana mai usor si sa scap de problema aerisirii? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Bidonasul de ulei mineral pt ambreiaj dela KTM. Functioneaza pe acelasi principiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Bidonasul de ulei mineral pt ambreiaj dela KTM. Functioneaza pe acelasi principiu. poti sa fi putin mai explicit ambreiajul meu merge tot cu dot4 si nu cunosc cum functioneaza bidonasul de ulei mineral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Sa puna un moderator inca un 'i' la titlul topicului. Scuze de offtopic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 poti sa fi putin mai explicit ambreiajul meu merge tot cu dot4 si nu cunosc cum functioneaza bidonasul de ulei mineral E un bidonas cu o pipeta la gura si poti forta lichidul de la niplu de aerisire in sus. Poti folosi si o seringa cu un furtunas care sa ti se etanseizeze pe niplu acolo. Astfel dacaumplii de jos in sus elimini mult mai eficient aerul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 (editat) se simte diferenta cu un buton de map switch la un exc 300 din 2008? am auzit pareri pro si contra si sunt cam nedumerit,ma refer la partea de cuplu in plus si daca se merita( si eventual unde pot gasi unul la pret acceptabil,am sunat aici la ktm in buc si au cerut 200 si ceva de lei pe el ) Editat August 23, 2011 de vargoneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 butonul respectiv inchide sau deschide un circuit pe care il poti inchide/deschide la fel de bine fara, deci poti trage concluzia singurel daca merita sau nu. toate parerile vor fi subiective, deci irelevante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 butonul respectiv inchide sau deschide un circuit pe care il poti inchide/deschide la fel de bine fara, deci poti trage concluzia singurel daca merita sau nu. toate parerile vor fi subiective, deci irelevante. cum pot incerca treaba asta inainte sa cumpar switchul? cum se poate face asta manual fara switch? mersi fain de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat August 24, 2011 Share Postat August 24, 2011 Ai o mufa undeva sub rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) acu cateva zile in timp ce savuram o plimbare am ramas fara ambreiaj in timp ce vroiam sa plec de pe loc,nu mai cupla deloc,ajuns cu greu acas,inspectat moto,chemat prieten,am decis sa schimbam lichid,spre uimirea mea si nu stiu din ce cauza,a intrat foarte mult aer in sistem,in fine schimbat lichid,pus tot la loc am observat ca tot curge lichid(cand se actiona maneta) prin unu din orificiile de sub capac de la recipient(are 2 canale guma care etanseaza,amandoua dau in exterior si pe canalul din stanga curgea lichid la greu).Am decis sa pun putin silicon la acel orificiu si de atunci nu mai am avut probleme.Acuma,nu stiu daca a fost cel mai destept lucru facut,sa blochez acel orificiu,dar ma intreb de la ce sa ajuns la aceasta situatie?nu am avut nici o problema inainte sa apara problema cu ambreajul si nici dupa ce am astupat acea gaura ps: motorul este un exc 300 din 2008 daca ma poate ajuta cineva dau o bere Editat August 29, 2011 de vargoneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 acu cateva zile in timp ce savuram o plimbare am ramas fara ambreiaj in timp ce vroiam sa plec de pe loc,nu mai cupla deloc,ajuns cu greu acas,inspectat moto,chemat prieten,am decis sa schimbam lichid,spre uimirea mea si nu stiu din ce cauza,a intrat foarte mult aer in sistem,in fine schimbat lichid,pus tot la loc am observat ca tot curge lichid(cand se actiona maneta) prin unu din orificiile de sub capac de la recipient(are 2 canale guma care etanseaza,amandoua dau in exterior si pe canalul din stanga curgea lichid la greu).Am decis sa pun putin silicon la acel orificiu si de atunci nu mai am avut probleme.Acuma,nu stiu daca a fost cel mai destept lucru facut,sa blochez acel orificiu,dar ma intreb de la ce sa ajuns la aceasta situatie?nu am avut nici o problema inainte sa apara problema cu ambreajul si nici dupa ce am astupat acea gaura ps: motorul este un exc 300 din 2008 daca ma poate ajuta cineva dau o bere eu cred ca cele 2 orificii care se regasesc si la rezervorul spate sunt un fel de supapa iar daca intra aerul pe acolo nu e in regula ca ar trebui sa iasa numai lichidul in exces sincer cred ca ai o problema la garnitura de la capac. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat August 30, 2011 Share Postat August 30, 2011 stie cineva unde pot gasi ceva de genu ?(frame protection) http://www.ktmworld.com/view_multi_item.asp?name=FRAME+PROTECTION&categoryId=87&subCategoryId=88&page=2&search=&scriptName=ktm_power_parts.asp%3E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 stie cineva unde pot gasi ceva de genu ?(frame protection) http://www.ktmworld....er_parts.asp%3E incearca aici /index.php?/topic/662966-park-dezmembrari-motociclete-enduro-cross/ in poze aveau si aparatoarea de cadru , da era SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiu.moto Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Salut ! Imi poate spune si mie cineva cam cati cai putere are un KTM EXC 300 si cam cat consuma?? NUMAI BINE si multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 motomike.eu spune ca ar avea 52 HP. Consumul nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 daca iti iei 300 nu te uiti la consum in primul rand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoli13 Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 o intrebare pt cei ce s-au lovit de problema indoirii cotului galeriei (450 exc 2006)cum se remedieaza daca se remediaza ori va fi o noua investitie??? am uitat o pozacu victima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 o intrebare pt cei ce s-au lovit de problema indoirii cotului galeriei (450 exc 2006)cum se remedieaza daca se remediaza ori va fi o noua investitie??? am uitat o pozacu victima cu aer comprimat si incalzita cu lampa de gaz(cel putin la 2t merge ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 cu aer comprimat si incalzita cu lampa de gaz(cel putin la 2t merge ) Nu merge indreptata.Una noua, sau una second hand buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragossss Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Ar mai fi o solutie care merge incercata iarna. Demontezi cotul, pui putina apa in el si astepti sa inghete.Cand gheata se dilata cotul se indrepta. Metoda asta a fost probata cu succes pe un wr 426. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ion99 Postat Octombrie 29, 2011 Share Postat Octombrie 29, 2011 Salut! Am dobandit si eu o portocalie de curand,cam batranica si cu o gramada de probleme tehnice. Fiind prima motocicleta (400 exc din 2001) nu am stiut la ce sa ma uit cand am cumparato si apoi cu cine sa o repar(deci am luat cateva tepe). De curand a inceput sa scoata un suierat, care se amplifica cand accelerez. Nu trage aer fals, nu fluiera pe la esapament, vine din zona motorului parca mai repede din zona ambreajului si se aude la fel la aceeasi turatie indiferent de viteza in care sunt, pe liber, cu ambreajul cuplat sau decuplat. cam de unde credeti ca ar putea veni acest suierat si cat de greu credeti ca este sa incerc eu sa remediez ? Salut! Am dobandit si eu o portocalie de curand,cam batranica si cu o gramada de probleme tehnice. Fiind prima motocicleta (400 exc din 2001) nu am stiut la ce sa ma uit cand am cumparato si apoi cu cine sa o repar(deci am luat cateva tepe). De curand a inceput sa scoata un suierat, care se amplifica cand accelerez. Nu trage aer fals, nu fluiera pe la esapament, vine din zona motorului parca mai repede din zona ambreajului si se aude la fel la aceeasi turatie indiferent de viteza in care sunt, pe liber, cu ambreajul cuplat sau decuplat. cam de unde credeti ca ar putea veni acest suierat si cat de greu credeti ca este sa incerc eu sa remediez ? Flacara violeta s-a stins dupa alegeri. SA FI MURIT SI FLACARA PORTOCALIE OARE? Hai fratilor puneti va mintea la contributie nu ma abandonati asa! Mobra inca scartaie nu o lasati sa moara asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 30, 2011 Autor Share Postat Octombrie 30, 2011 Salut! Am dobandit si eu o portocalie de curand,cam batranica si cu o gramada de probleme tehnice. Fiind prima motocicleta (400 exc din 2001) nu am stiut la ce sa ma uit cand am cumparato si apoi cu cine sa o repar(deci am luat cateva tepe). De curand a inceput sa scoata un suierat, care se amplifica cand accelerez. Nu trage aer fals, nu fluiera pe la esapament, vine din zona motorului parca mai repede din zona ambreajului si se aude la fel la aceeasi turatie indiferent de viteza in care sunt, pe liber, cu ambreajul cuplat sau decuplat. cam de unde credeti ca ar putea veni acest suierat si cat de greu credeti ca este sa incerc eu sa remediez ? Flacara violeta s-a stins dupa alegeri. SA FI MURIT SI FLACARA PORTOCALIE OARE? Hai fratilor puneti va mintea la contributie nu ma abandonati asa! Mobra inca scartaie nu o lasati sa moara asa. mai omule cum dracu vrei sa iti dea cineva un sfat cand spui ca motorul scoate un suierat????stau si ma gandesc de 10 minute ce ar putea sa aiba,dar pana nu auzi concret cum suna motorul nu are cine sa te ajute.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ion99 Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 mai omule cum dracu vrei sa iti dea cineva un sfat cand spui ca motorul scoate un suierat????stau si ma gandesc de 10 minute ce ar putea sa aiba,dar pana nu auzi concret cum suna motorul nu are cine sa te ajute.. Ai perfecta dreptate dar crede ma ca nici eu nu pot sa descriu prea bine. Se aude un fluierat ca un turbo uzat(stiu ca nu are turbo era doar ca o comparatie) sau ca un rulument uzat(care bineintels se invarte cu aceeasi turatie cu motorul). Plec o saptamana din tara(si culmea la austrieci) dar cand ma intorc am sa o inregistrez si o sa incerc sa postez filmuletul pe forum. ps cer indurare flacarii portocalii pt ofensa dar m-am panicat cand 10 zile nu s-a gasit cineva sa imi spuna macar ca sunt un dobitoc(finally happened). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.