Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

@stilgar....mie imi pare a ambreiaj gata sa cedeze, daca e asa de mica toata cursa. la fel, daca e maneta ff scurta, iti scurteaza fizic lungimea cursei

 

@atilas.....as zice ca te poti gandi macar la o segmentare. inainte insa, verifica sa fie bine asezat furtunul de care spune lumea, cred ca nu mergi tu pe pante mai abrupte decat toata comunitatea, eu chiar nu am mai auzit de problema asta la alt 4t. inclin totusi pe prima varianta.

sorine,nu ciupe gram de ulei,nu miroase si nu scoate fum,deci semne ca la celelalte ktm-uri din gasca"fumatoare-date la ulei" nu prea ar fi..oricum desfac motorul in curand pana la piston sa vad ce dracu ar putea sa fie ca ma omoara..scoatea si inainte dar nu in halul asta,pur si simplu se umezeste esapamentul de ulei..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

se intampla doar pe vreme rece, sau nu ai remarcat vreo legatura? acuma si tu, daca in 10 ore ajungi sa vezi pe geamul de vizitare diferenta la ulei inseamna ca ai depasit de mult limita bunului simt cu RK ul , plus ca nu e neaparat ca uzura sa o echivalezi in fum, aia cred ca e deja "metastaza" pt motor :)

in rest, porneste bine la rece si cald? mai are compresie?

 

p.s. poate fumega pt ca ai zis ca usurezi porcul daca pui benzina pentru 2t? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se intampla doar pe vreme rece, sau nu ai remarcat vreo legatura? acuma si tu, daca in 10 ore ajungi sa vezi pe geamul de vizitare diferenta la ulei inseamna ca ai depasit de mult limita bunului simt cu RK ul , plus ca nu e neaparat ca uzura sa o echivalezi in fum, aia cred ca e deja "metastaza" pt motor :)

in rest, porneste bine la rece si cald? mai are compresie?

 

p.s. poate fumega pt ca ai zis ca usurezi porcul daca pui benzina pentru 2t? :bounce:

la cald porneste instant,fara probleme,la rece nu vrea sa porneasca decat dupa 100 de pedale,compresia nu stiu cum sa o probez,la pedala opune aceiasi rezistenta ca la un 450 exc cu 2000 de km..oricum sunt hotarat si desfac motorul sa vad ce surprize ma asteapta inauntru.

 

ps la schimb scot aproape aceiasi cantitate de ulei,in conditiile in care schimb uleiul la 600 de km maxim..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stilgar....mie imi pare a ambreiaj gata sa cedeze, daca e asa de mica toata cursa. la fel, daca e maneta ff scurta, iti scurteaza fizic lungimea cursei

 

multam de sfat... o0 sa desfac sa vad ce si cum... pacat ca mobra e noua are 15h.. ce n-ar trebui sa gasesc? stiu ca discurile metalice se albastresc... dar alea de frictiune? se subtiaza sau ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15 ore nu prea are de ce sa fie uzura, dar rot nu ar fi rau sa desfaci. Cum e motoreta?

P.s. Alea de fricriune se subtiaza si se sparg

pai acum e super ca am reusit sa reglez carburatorul +arcul verde si tat de mat.

a fost o iesire can motorul nu tragea de loc... de loc loc.. ori power valve ori nimic si aunci am patinat ceva ambreiajul de mirosea a incins.. insa la 4t am mai facut asa ceva iar coafura a rezistat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are rost sa desfaci ca la 15 ore n-are ce sa aive.

Cred ca pur si simplu asta e diferenta de la Magura la Brembo, ca si mie mi se pare la fel.

 

In alta ordine de idei, aveti idee ce nu merge bine cand la pompa de frana se lipeste maneta de ghidon? Frane am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atillas, inainte sa desfaci motorul ar trebui sa-i faci un test de compresie sa vezi daca e in parametri, sa nu desfaci degeaba

 

In alta ordine de idei, aveti idee ce nu merge bine cand la pompa de frana se lipeste maneta de ghidon? Frane am.

 

Problema asta am avut-o si eu , am pus garnituri noi, aerisit ca la carte...nu a vrut sa se schimbe nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti idee ce nu merge bine cand la pompa de frana se lipeste maneta de ghidon? Frane am.

Discul de frana prea uzat - palcutele calca doar pe "culmi" si cu cat strangi mai tare se aseaza mai "adanc", furtun de frana imbatranit - se "umfla" si preia din presiunea exercitata pe maneta, sau ambele.

 

evident, poate fi si lichidul de frana prea vechi, dar asta presupun ca e primul lucru care-l schimbi cand constati probleme.

 

sau ai tu prea mare forta-n degete

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am probleme cu pornitu cand e frig afara,daca ii dau drumu la vale o ia ushor,dar la pedala e rupere,cand e cald porneste iara usor,am marit si jicloarele in el si acul(este cel pt vreme rece de la kitul JD) si tot nu vrea la rece,se poate sa fie de la bujie? trebuie una mai calda iarna? motorul este un exc 300

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atillas, inainte sa desfaci motorul ar trebui sa-i faci un test de compresie sa vezi daca e in parametri, sa nu desfaci degeaba

ok,ma duc la un test de compresie,stie cineva exact care sunt valorile,fiindca am aranjat sa imi fac testul,dar este un service auto si oamenii nu se pricep decat la masini..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam de sfat... o0 sa desfac sa vad ce si cum... pacat ca mobra e noua are 15h.. ce n-ar trebui sa gasesc? stiu ca discurile metalice se albastresc... dar alea de frictiune? se subtiaza sau ce?

dute bai nene la mecanic !la lorento no mai arde pe forum ca nu iesi mai ieftin !te pup !

 

ok,ma duc la un test de compresie,stie cineva exact care sunt valorile,fiindca am aranjat sa imi fac testul,dar este un service auto si oamenii nu se pricep decat la masini..

alooo !romanul e bun la toate !deaia nu merge tara,dute domn sef la doctor cu ea nu o arde ca tiganu dupa ureche.va pup!

 

si eu am probleme cu pornitu cand e frig afara,daca ii dau drumu la vale o ia ushor,dar la pedala e rupere,cand e cald porneste iara usor,am marit si jicloarele in el si acul(este cel pt vreme rece de la kitul JD) si tot nu vrea la rece,se poate sa fie de la bujie? trebuie una mai calda iarna? motorul este un exc 300

ai un manual la motor cu setarile pe grade celsius si altitudine-foloseste o!si o sa merga.si vezi la aer!dai jumate de tura max o tura.

 

N-are rost sa desfaci ca la 15 ore n-are ce sa aive.

Cred ca pur si simplu asta e diferenta de la Magura la Brembo, ca si mie mi se pare la fel.

 

In alta ordine de idei, aveti idee ce nu merge bine cand la pompa de frana se lipeste maneta de ghidon? Frane am.

daca ai placute noi pe disc vechi sau lichidul de frina etc cu astea incepi.(aer pe conducta?!?!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alooo !romanul e bun la toate !deaia nu merge tara,dute domn sef la doctor cu ea nu o arde ca tiganu dupa ureche.va pup!

toata viata am cantat dupa ureche..doar nu vrei sa imi stric acum obiceiul.. :guitar:

problema este ca trebuie sa merg pana la bucuresti sau sibiu si nu prea imi permite timpul..

aici nu prea am incredere in mecanici ..oricum am aflat valorile ..sa traiasca nenea jumbaa,n-a baut,n-a mancat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incerc sa comand pe internet o bucsa pds pt un ktm 400 exc din 2001. Cand selectez anul nu mai am nici o oferta, toate sunt dupa 2002.

 

Sa ma risc oare si sa comand una din 2002 sau sa mai insist poate gasesc?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu intrebarea de mai sus, chiar nu stie nimeni?

 

Seamana cu protectia pe care am avut-o pe un exc 2001.Nu am montat electroventilatorul pt ca abia incapea presat intre rezervor si protectie iar traversa de sus obtura 40% din suprafata de racire din fata electroventilatorului. Asa ca am renuntat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca e la fel bucsa

Comandat ieri noapte bucsa pe net la motopoint unde scrie ca ar fi rulmenti amortizor si kit etansare(garnituri) fara sa specifice daca sunt de jos, sus sau amandoi(rulmenti e la plural deci ar fi trebuit sa fie macar doi) . Azi a ajuns si bineinteles era doar cel de sus care la mine era doar blocat si care cu putin 40wd e ca nou. trebuie sa ma apuc din nou sa caut si poate de data asta am mai mult noroc.

 

 

 

 

100 % e aceasi bucsa la PDS din 2001 pana in 2011

 

mersi mult, merg pe mana voastra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comandat ieri noapte bucsa pe net la motopoint unde scrie ca ar fi rulmenti amortizor si kit etansare(garnituri) fara sa specifice daca sunt de jos, sus sau amandoi(rulmenti e la plural deci ar fi trebuit sa fie macar doi) . Azi a ajuns si bineinteles era doar cel de sus care la mine era doar blocat si care cu putin 40wd e ca nou. trebuie sa ma apuc din nou sa caut si poate de data asta am mai mult noroc.

 

 

 

 

 

 

mersi mult, merg pe mana voastra

 

 

Ai nevoie de bucsa asta :

http://www.fmracing.ro/detalii/BUCSA-PDS-KTM-ALL-BALLS/974/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rog pe cineva care stie cum se scoate carburatorul de la un 250f din 2008

sa-mi spuna si mie cum si chiar si ordinea operatiilor

sfaturi am mai primit dar nu a functionat niciunu

as prefera sa-mi suna cineva care a mai facut-o eventual "ca la carte"

sau cum sa umblu la cui si la jigler :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...