atillas Postat Martie 18, 2008 Autor Share Postat Martie 18, 2008 Inteleg ca e vorba de un motor nou. Pai in cazul asta nu cred c-ar trebui sa te grabesti sa-l cumperi chiar cum apare pe piata (vezi ce patesc acum cei cu 530). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 - motorul ala de 350 cmc e exact ce imi trebuie mie; cred ca si pt mine .. motorul ala ar fi cel mai potrivit .. abia astept sa vedem despre ce e vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 cred ca si pt mine .. motorul ala ar fi cel mai potrivit .. abia astept sa vedem despre ce e vorba subscriu !!! cred ca e suficient pt. enduro un motor nou de 350 in 4T (pt. mine cel putin cu siguranta) si 96 de kg e un vis pt. ce-i care nu vrem sa renuntam la 4T. astept aparitia lui si un drive test cu nerabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 ...96 de kg e un vis pt. ce-i care nu vrem sa renuntam la 4T. 96kg sunt un vis si pentru 2T ... pare motorul ideal, sa vedem ce iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 ma da chiar toti dintre voi mergeti la ture de cate 8-12 ore, sau faceti numai enduro extrem , de e asa chinuitor un exc 4t actual?sau chiar asa nu puteti sa stapaniti acceleratiile la 525 de va trebuie 250 si 350 4t?nici cu 250 ul de acum nu poti merge cu gazul in plin mai mult de 1% din timp. 96 kile pt un motor 4t ,omologabil, cu suspensii si cadru adaptate offroad, cred ca sunt vise.poate peste 1 an imi voi musca limba, insa am dubii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 ma da chiar toti dintre voi mergeti la ture de cate 8-12 ore, sau faceti numai enduro extrem , de e asa chinuitor un exc 4t actual?sau chiar asa nu puteti sa stapaniti acceleratiile la 525 de va trebuie 250 si 350 4t?nici cu 250 ul de acum nu poti merge cu gazul in plin mai mult de 1% din timp. 96 kile pt un motor 4t ,omologabil, cu suspensii si cadru adaptate offroad, cred ca sunt vise.poate peste 1 an imi voi musca limba, insa am dubii. eu ma gandesc ca e posibil in oare ce masura ! deoarece... tehnologia a evoluat f mult ...materiale rezistente si usoara ETC ... oricum ar fi placut un motor 4t cu greutatea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 sau chiar asa nu puteti sa stapaniti acceleratiile la 525 de va trebuie 250 si 350 4t?nici cu 250 ul de acum nu poti merge cu gazul in plin mai mult de 1% din timp. avand 70 de kg si fiind mai "putin umflat" la musculatura pt. mine personal 20 sau 25 de kg mai putin conteaza foarte mult !!!!! mai ales cand la fiecare iesire trebuie sa-l ridic de jos de cel putin vreo 5 ori, scos din namol, impins si altele care ma obosesc mult fizic si in mod direct si capacitatea de mers. eu personal nu folosesc tot power-ul care-l are 525-ul. intr-adevar are cuplu super fain te scoate de multe ori insa cred ca un 350 model mai modern cu 25 de kg mai putin este mult mai potrivit pt. MINE ! insa cu un lucru e cert, suna prea bine sa fie adevarat !!! insa speranta moare ultima si cu tehnologia de astazi totul e posibil. MULTA ENDUREALA TUTUROR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 21, 2008 Autor Share Postat Martie 21, 2008 subscriu !!! cred ca e suficient pt. enduro un motor nou de 350 in 4T (pt. mine cel putin cu siguranta) si 96 de kg e un vis pt. ce-i care nu vrem sa renuntam la 4T. astept aparitia lui si un drive test cu nerabdare crezi ca numai tu???sper sa fie adevarat ce au zis cei din matinghoffen.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 @bgs...pai daca e cum spui tu, de ce ai cumparat 525 si nu 250?sau macar, de ce nu 400?sau 450? de ce tocmai 525???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 salutare , am un 525 exc din 2005 , pe linga pinionul de atac imi curge curge un pic de ulei ,sambata am schimbat oringul din spatele pinionului dar degeaba , ce ar trebuii sa mai inlocuiesc pt a inlatura acest defect? merci --- Mesaj completat în 24 Mar 2008 10:24 -------------salutare , am un 525 exc din 2005 , problema mea este ca imi curge uleiul pe linga axul pinionului de atac , nu foarte tare dar asta ma deranjeaza , sambata am schimbat un oring din spatele pinionului dar degeaba tot mai curge ,care este pasul urmator? ce trebue sa schimb mai departe ? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 salutare , am un 525 exc din 2005 , pe linga pinionul de atac imi curge curge un pic de ulei ,sambata am schimbat oringul din spatele pinionului dar degeaba , ce ar trebuii sa mai inlocuiesc pt a inlatura acest defect? merci <small>--- Mesaj completat în 24 Mar 2008 10:24 -------------</small><br/>salutare , am un 525 exc din 2005 , problema mea este ca imi curge uleiul pe linga axul pinionului de atac , nu foarte tare dar asta ma deranjeaza , sambata am schimbat un oring din spatele pinionului dar degeaba tot mai curge ,care este pasul urmator? ce trebue sa schimb mai departe ? merci pai cred ca trebuie sa schimbi semeringul :| asta inseamna ca trebuie sa desfaci motorul :| cel putin asa cred eu !!! asteapta putin sa posteze si baietii care sunt specialisti !:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BGS Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 (editat) @bgs...pai daca e cum spui tu, de ce ai cumparat 525 si nu 250?sau macar, de ce nu 400?sau 450? de ce tocmai 525???? @soso - pai pana saptamana trecuta aveam 450 si abia acum am trecut pe un 525 fiind mai nou. intr-adevar nu stiu daca nu era mai potrivit pt. mine un 400, dar nu ma plang de puterea lui ci de greutate. controlul de la acceleratie tot la noi este deocamdata. multa sanatate si endureala all Editat Martie 24, 2008 de BGS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 24, 2008 Autor Share Postat Martie 24, 2008 salutare , am un 525 exc din 2005 , pe linga pinionul de atac imi curge curge un pic de ulei ,sambata am schimbat oringul din spatele pinionului dar degeaba , ce ar trebuii sa mai inlocuiesc pt a inlatura acest defect? merci <small>--- Mesaj completat în 24 Mar 2008 10:24 -------------</small><br/>salutare , am un 525 exc din 2005 , problema mea este ca imi curge uleiul pe linga axul pinionului de atac , nu foarte tare dar asta ma deranjeaza , sambata am schimbat un oring din spatele pinionului dar degeaba tot mai curge ,care este pasul urmator? ce trebue sa schimb mai departe ? merci boala veche si s-a mai dezbatut pe topic..dar ca sa nu pierzi vremea,trebuie sa comanzi semeringul ala din spatele pinionului,il schimbi si garantat nu mai curge..vezi ca are un umar metalic,ai grija sa nu il zgarii sau sa il fortezi cand montezi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 pai cred ca trebuie sa schimbi semeringul :| asta inseamna ca trebuie sa desfaci motorul :| cel putin asa cred eu !!! asteapta putin sa posteze si baietii care sunt specialisti !:| Nu trebuie sa desfaci motorul. Dai jos pinionul si vei vedea simeringul. Mai trebuie sa scoti si distantierul 18 din figura. Da clik pe link-ul de mai jos si ai sa vezi ca nu e complicat. In 5 minute este gata. Te costa vre-o 30 RON. Succes. http://www.cyclehuttktm.com/FicheFinderNew/FicheFinder.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 SALUTARE , nu pot citii ce a-ti scris voi , de cate ori intru pe respunsurile voastre ,imi apare un mesaj cum ca fisierul pe care incerc sa-l deschid a fost sters s-au mutat , de ce ? , poate imi spune administratorul ce se intampla ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 25, 2008 Autor Share Postat Martie 25, 2008 SALUTARE , nu pot citii ce a-ti scris voi , de cate ori intru pe respunsurile voastre ,imi apare un mesaj cum ca fisierul pe care incerc sa-l deschid a fost sters s-au mutat , de ce ? , poate imi spune administratorul ce se intampla ? nu stiu exact..in ianuarie am patit si eu la fel..m-a tinut vreo luna dupa care si-a revenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slick Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Salut ! Am un KTM 440 EXC din '95 si cam am probleme cu pornirea (dau la pedale de-mi vine rau) ; nu prea e normal la 2 timpi sa porneasca greu. Cred ca problema este la bujie ca de compresie nu se pune problema, blocheaza roata si cu a 3-a daca o trag pe asfalt. E cu atat mai greu de pornit pt ca are kick-ul pe stanga. Da si cand porneste e de neoprit ! (380 cc 2T ....vreo 60+ cp) Ce tip de bujie imi trebuie ? Unde gasesc ? Mai poate sa fie alta problema ? P.S: acum folosesc o bujie luata de pe un motor in 4 timpi de masina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 26, 2008 Autor Share Postat Martie 26, 2008 Salut ! Am un KTM 440 EXC din '95 si cam am probleme cu pornirea (dau la pedale de-mi vine rau) ; nu prea e normal la 2 timpi sa porneasca greu. Cred ca problema este la bujie ca de compresie nu se pune problema, blocheaza roata si cu a 3-a daca o trag pe asfalt. E cu atat mai greu de pornit pt ca are kick-ul pe stanga. Da si cand porneste e de neoprit ! (380 cc 2T ....vreo 60+ cp) Ce tip de bujie imi trebuie ? Unde gasesc ? Mai poate sa fie alta problema ? P.S: acum folosesc o bujie luata de pe un motor in 4 timpi de masina... bine ca nu ai pus bujie incandescenta de diesel..normal ca aia e cauza..fiecare motor are un anumit tip de bujie,ma mir ca nu topeste electrodul sau ca pur si simplu porneste.. eu personal iti recomand o bujie de la NGK gold palladium B85EGV..dupa asta doar daca te uiti la pedala porneste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 salut In urma testului KTM din acest WE, ma simt nevoit sa vand animalul si sa trec spre ceva mai usor. Asa ca in urma celor petrecut gandul mi s-a pus pe un motor in 2t si vizez fie un 125 fie un 200. Poate si 250 dar acolo am dubii mari. Am incercat 300 si mi se pare mult prea mult, mai ales pentru chestii de finete, asta vizavi de putere.. Stiu, acceleratia e la mine, dar nu ma simt ok pe 300. Intrebare este cum e 125 sau 200 comparativ cu fratii mai mari. Mentionez ca il voi folosi doar la enduro si trecerea va fi de la 520 spre acesti tantari mai mici. Am tot citit pe net review-uri dar numai despre 200 si toata lumea e fericita datorita usurintei in manevrare asemanatoare cu 125 dar si a puterii asemanatoarea cu un 250. As fi foarte incantat daca cumva posesorii de astfel de motoare ar fi amabil si ar putea s-a ma lase sa le calaresc putin pentru a imi face o idee mai buna. Singurul lucru care il am de reprosat 520 meu este greutatea, asta fata de un 2t, precum si suspensia care nu prea este la modelul din 2000. Mai adaug ca am inaltimea de 1,83 si cam 85 de kg, deci undeva pe la 95 cu tot cu echipament. Deci baieti, ce ma sfatuiti? O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 daca 200 ti a placut ca si putere si mai ales, ca mod in care este livrata ea, atunci go for it, cadrul e altfel la 125/200 decat la 250/300, mai scurt si mai manevrabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 daca 200 ti a placut ca si putere si mai ales, ca mod in care este livrata ea, atunci go for it, cadrul e altfel la 125/200 decat la 250/300, mai scurt si mai manevrabil. Mi-a placut dar doar din review-uri. Nu am apucat sa testez nici un 125 nici 200. De aceea sunt curios daca exista astfel de motoare la noi si daca posesorii pot spune cateva cuvinte despre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 Salutare. Vreau si eu un motor pentru motocross.Cu ce ma sfatuiti ? un KTM 450 EXC e ok ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csocso Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 (editat) Salutare. Vreau si eu un motor pentru motocross.Cu ce ma sfatuiti ? un KTM 450 EXC e ok ? Nu vreau sa te influentez in nici o directie,dar daca te decizi ,iata: /index.php?...t&p=1119152 cu toate ca nu e special pt ce ai scris TU ca vrei(motocross),dar daca ai pus intrebarea in felul asta... Abia acum am realizat ca sunt (si) offtopic.Daca e asa,rog moderatorii sa stearga ,si cer scuze. Editat Aprilie 8, 2008 de csocso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 Intrebare este cum e 125 sau 200 comparativ cu fratii mai mari. Mentionez ca il voi folosi doar la enduro si trecerea va fi de la 520 spre acesti tantari mai mici...................................... As fi foarte incantat daca cumva posesorii de astfel de motoare ar fi amabil si ar putea s-a ma lase sa le calaresc putin pentru a imi face o idee mai buna. la ultimul test-drive motomania era un 200exc-2t, motorul lui seba cred. tare poza din avatar. cine te-a "tencuit" asa frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 Mai mult mi-ar placea asta : /index.php?...621&st=950# ! O sa ma dau cu el in CN. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.