Slick Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Salut ! Am un KTM 440 EXC din '95 si cam am probleme cu pornirea (dau la pedale de-mi vine rau) ; nu prea e normal la 2 timpi sa porneasca greu. Cred ca problema este la bujie ca de compresie nu se pune problema, blocheaza roata si cu a 3-a daca o trag pe asfalt. E cu atat mai greu de pornit pt ca are kick-ul pe stanga. Da si cand porneste e de neoprit ! (380 cc 2T ....vreo 60+ cp) Ce tip de bujie imi trebuie ? Unde gasesc ? Mai poate sa fie alta problema ? P.S: acum folosesc o bujie luata de pe un motor in 4 timpi de masina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Martie 26, 2008 Autor Share Postat Martie 26, 2008 Salut ! Am un KTM 440 EXC din '95 si cam am probleme cu pornirea (dau la pedale de-mi vine rau) ; nu prea e normal la 2 timpi sa porneasca greu. Cred ca problema este la bujie ca de compresie nu se pune problema, blocheaza roata si cu a 3-a daca o trag pe asfalt. E cu atat mai greu de pornit pt ca are kick-ul pe stanga. Da si cand porneste e de neoprit ! (380 cc 2T ....vreo 60+ cp) Ce tip de bujie imi trebuie ? Unde gasesc ? Mai poate sa fie alta problema ? P.S: acum folosesc o bujie luata de pe un motor in 4 timpi de masina... bine ca nu ai pus bujie incandescenta de diesel..normal ca aia e cauza..fiecare motor are un anumit tip de bujie,ma mir ca nu topeste electrodul sau ca pur si simplu porneste.. eu personal iti recomand o bujie de la NGK gold palladium B85EGV..dupa asta doar daca te uiti la pedala porneste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 salut In urma testului KTM din acest WE, ma simt nevoit sa vand animalul si sa trec spre ceva mai usor. Asa ca in urma celor petrecut gandul mi s-a pus pe un motor in 2t si vizez fie un 125 fie un 200. Poate si 250 dar acolo am dubii mari. Am incercat 300 si mi se pare mult prea mult, mai ales pentru chestii de finete, asta vizavi de putere.. Stiu, acceleratia e la mine, dar nu ma simt ok pe 300. Intrebare este cum e 125 sau 200 comparativ cu fratii mai mari. Mentionez ca il voi folosi doar la enduro si trecerea va fi de la 520 spre acesti tantari mai mici. Am tot citit pe net review-uri dar numai despre 200 si toata lumea e fericita datorita usurintei in manevrare asemanatoare cu 125 dar si a puterii asemanatoarea cu un 250. As fi foarte incantat daca cumva posesorii de astfel de motoare ar fi amabil si ar putea s-a ma lase sa le calaresc putin pentru a imi face o idee mai buna. Singurul lucru care il am de reprosat 520 meu este greutatea, asta fata de un 2t, precum si suspensia care nu prea este la modelul din 2000. Mai adaug ca am inaltimea de 1,83 si cam 85 de kg, deci undeva pe la 95 cu tot cu echipament. Deci baieti, ce ma sfatuiti? O zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 daca 200 ti a placut ca si putere si mai ales, ca mod in care este livrata ea, atunci go for it, cadrul e altfel la 125/200 decat la 250/300, mai scurt si mai manevrabil. Mi-a placut dar doar din review-uri. Nu am apucat sa testez nici un 125 nici 200. De aceea sunt curios daca exista astfel de motoare la noi si daca posesorii pot spune cateva cuvinte despre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 Salutare. Vreau si eu un motor pentru motocross.Cu ce ma sfatuiti ? un KTM 450 EXC e ok ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csocso Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 (editat) Salutare. Vreau si eu un motor pentru motocross.Cu ce ma sfatuiti ? un KTM 450 EXC e ok ? Nu vreau sa te influentez in nici o directie,dar daca te decizi ,iata: /index.php?...t&p=1119152 cu toate ca nu e special pt ce ai scris TU ca vrei(motocross),dar daca ai pus intrebarea in felul asta... Abia acum am realizat ca sunt (si) offtopic.Daca e asa,rog moderatorii sa stearga ,si cer scuze. Editat Aprilie 8, 2008 de csocso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 Intrebare este cum e 125 sau 200 comparativ cu fratii mai mari. Mentionez ca il voi folosi doar la enduro si trecerea va fi de la 520 spre acesti tantari mai mici...................................... As fi foarte incantat daca cumva posesorii de astfel de motoare ar fi amabil si ar putea s-a ma lase sa le calaresc putin pentru a imi face o idee mai buna. la ultimul test-drive motomania era un 200exc-2t, motorul lui seba cred. tare poza din avatar. cine te-a "tencuit" asa frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Aprilie 8, 2008 Share Postat Aprilie 8, 2008 Mai mult mi-ar placea asta : /index.php?...621&st=950# ! O sa ma dau cu el in CN. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 la ultimul test-drive motomania era un 200exc-2t, motorul lui seba cred. tare poza din avatar. cine te-a "tencuit" asa frumos O fi fost dar eu eram in cu totul alta parte. Daca Seba are un 200 2t astept sa isi expuna aici punctele de vedere. Cat despre tencuiala mi-am facut-o cu mana mea in timp ce ma dadeam cu 525 xc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 14, 2008 Autor Share Postat Aprilie 14, 2008 intr-o postare de acum cateva luni va ziceam de 530 ala nou care a fost mai mult stricat decat a functionat..asa ca l-au trimis cei de la motomania in austria la reparat...meseriasii aia i-au schimbat complet chiuloasa fara sa mai stea sa analizeze ce are motorul si l-au trimis inapoi..proprietarul a facut rodajul in curte la motomania vreo 3 ore ca sa-i schimbe uleiul inainte de a veni la valcea..dupa prima ora a inceput sa tacane ca inainte dar totusi la adus acasa crezand ca isi va reveni..la prima tura de 40 de km(mai in forta) motorul a consumat aproape 2 litri de ulei,iar dupa alti 20 iar consumase aproape un litru...am demontat esapamentul si am gasit un strat de vreo 2 mm lipicios si negru de mazga... oricum motorul pleaca IAR la motomania sa il repare(ce draq vor sa mai repare nu stiu)... asa ca grija mare cine isi ia 530... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 dah. e de astepta ca un motor de generatie noua sa faca probleme. De acee eu sunt adeptu sa imi iau o motocicleta noua (asta cand va fi cazul ) dupa 1 an de zile sau chiar 2, cand vor trece toate problemele post prezentare si dezvoltare. Ceea ce spui tu stef e curios caci pe toate siturile din afara nu prea am auzit de probleme, majore. Eu mai fost ceva probleme cu aprinderea d-ar dupa ce oamenii au schimbat la dealerul KTM pesa, asta pe costu KTM-ului, s-a erzolvat si merg brici.... mai mult chiar nu stiu ce sa spun... asteptam mai multe detalii. Sunt chiar curios ce va declara Austria dupa duma asta. Cat despre intreebarea mea pusa in legatura cu EXC200, m-am destupat dupa ce am citit mai mult pe forumurile din afara. La noi se pare ca sunt numai baieti tari care nu se dau cu pocnitori mai mici. Multumesc inca odata baietilor portocalii. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 Cat despre intrebarea mea pusa in legatura cu EXC200, m-am destupat dupa ce am citit mai mult pe forumurile din afara. Si ce se zice despre acest model? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 15, 2008 Autor Share Postat Aprilie 15, 2008 dah. e de astepta ca un motor de generatie noua sa faca probleme. De acee eu sunt adeptu sa imi iau o motocicleta noua (asta cand va fi cazul ) dupa 1 an de zile sau chiar 2, cand vor trece toate problemele post prezentare si dezvoltare. Ceea ce spui tu stef e curios caci pe toate siturile din afara nu prea am auzit de probleme, majore. Eu mai fost ceva probleme cu aprinderea d-ar dupa ce oamenii au schimbat la dealerul KTM pesa, asta pe costu KTM-ului, s-a erzolvat si merg brici.... mai mult chiar nu stiu ce sa spun... asteptam mai multe detalii. Sunt chiar curios ce va declara Austria dupa duma asta. treaba e ca motorul asta e varza complet..de mult nu am mai vazut asa ceva,si anume dupa fiecare iesire sa se blocheze sau sa tacane sau sa se rupa supapele sau sa arda uleiul in halul asta.. mai sunt ceva 530 noi in valcea dar proprietarii nu au facut cu ele nici 200 de km din lipsa de timp,fiindca am fi aflat imediat daca toate sunt la fel sau doar asta are un necaz.. oricum proaspat intors din austria cu toate piesele schimbate(si aici ma refer la toata partea superioara a motorului)sa tacane iar culbutorii dupa 2 ore si sa consume asa ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 ..dupa prima ora a inceput sa tacane ca inainte dar totusi la adus acasa crezand ca isi va reveni.. Nu este un caz singular. Cred ca v-am mai spus mai demult. Eram la ktm cotroceni cand un nene tocmai intra in posesia unui 530 absolut nou. I-a dat omu' prima cheie si se auzeau bocanituri. Atunci cineva spunea ca e un caz singular, ca restul sunt beton. Se pare ca mai exista si alti nefericiti posesori de 530....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 15, 2008 Autor Share Postat Aprilie 15, 2008 spuneti-mi voi daca nu ati lua-o razna,sa dati cu optionale 11.000 de euro pe un motor si din 8 luni,6 sa fie la reparat...plm ca sa zic asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 buna seara la voi , cine poate sa-mi spuna cat este jocul dintre supape si tacheti ? cat este pe evacuare si cat este la admisie ?a-ti facut asa ceva si la cat timp se recomanda reglajul la supape pt un 525 exc din 2006?merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borosescu Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 buna seara la voi , cine poate sa-mi spuna cat este jocul dintre supape si tacheti ? cat este pe evacuare si cat este la admisie ?a-ti facut asa ceva si la cat timp se recomanda reglajul la supape pt un 525 exc din 2006?merci de curand am aflat si eu, multumesc domnu... , jocul trebuie sa fie de 0.10 mm si trebuie facut o data pe sezon .. parca la admisie si la evacuare .. acelasi lucru ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 mai, dar aici vad numa discutii despre tractoare pt. drujbe trebe topic separat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 16, 2008 Autor Share Postat Aprilie 16, 2008 daca ai de unde sa imprumuti o lera de la ktm poti sa reglezi jocul ca la carte si anume 0.12 mm,daca nu merge cu lera normala de 0.10 mm..admisie si evacuare=aceleasi valori..bafta la reglat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 mai, dar aici vad numa discutii despre tractoare pt. drujbe trebe topic separat? Nu! Conform ultimelor tendinte ar trebui subforum separat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 16, 2008 Autor Share Postat Aprilie 16, 2008 Nu! Conform ultimelor tendinte ar trebui subforum separat da da corect ..si astea impartite in sub-sub forumuri de 2T si 4T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 (editat) imi e greu sa cred ca e singurul 530 cu 90-100 de ore de functionre din lume... cred ca ar trebui sa intre in disctie si proprietarul motocicletei si sa ne spuna cum si cat a intretinut motoreta aia... o mare parte din noi stim ca e vorba de Amidon si celebru-i 530 al carui prim schimb de ulei la facut la 10 ore in loc de 3. eu mi-am bacat nasul in motorul ala oleaca si nu mi-a inspirat incredere ce am vazut cat despre pilot...aproape ca mi-a inecat azi 525-ul minunandu-se de acceleratia rapida ca el n-avea d-aia no comment despre motomania dor o scurta intrebare pt valcea: voi nu aveti mecanici priceputi p-acolo ca ultima oara se gasisera o sumedenie de profesori? ps: nu sunt fan 530 si nu mi-a inspirat incredere aceasta motorizare din prima secunda in care am vazut aceste masinari. oful meu cel mai mare este ca intinzatorul lantului de distributie e hidraulic adica daca din diverse cauze scade presiunea de ulei din circuit poti sa futzi meciul bine de tot motorul mergea azi ok dar scotea un pic de fum(are segmentii si cilindru nou ....e normal pana se pasuiesc) Editat Aprilie 16, 2008 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Aprilie 20, 2008 Autor Share Postat Aprilie 20, 2008 imi e greu sa cred ca e singurul 530 cu 90-100 de ore de functionre din lume...cred ca ar trebui sa intre in disctie si proprietarul motocicletei si sa ne spuna cum si cat a intretinut motoreta aia... o mare parte din noi stim ca e vorba de Amidon si celebru-i 530 al carui prim schimb de ulei la facut la 10 ore in loc de 3. eu mi-am bacat nasul in motorul ala oleaca si nu mi-a inspirat incredere ce am vazut cat despre pilot...aproape ca mi-a inecat azi 525-ul minunandu-se de acceleratia rapida ca el n-avea d-aia no comment despre motomania dor o scurta intrebare pt valcea: voi nu aveti mecanici priceputi p-acolo ca ultima oara se gasisera o sumedenie de profesori? ps: nu sunt fan 530 si nu mi-a inspirat incredere aceasta motorizare din prima secunda in care am vazut aceste masinari. oful meu cel mai mare este ca intinzatorul lantului de distributie e hidraulic adica daca din diverse cauze scade presiunea de ulei din circuit poti sa futzi meciul bine de tot motorul mergea azi ok dar scotea un pic de fum(are segmentii si cilindru nou ....e normal pana se pasuiesc) nu stiu de ce profesori vorbesti,toti de aici doar isi dau cu presupusul(si la faza asta chiar esti rautacios un pic)iar primul schimb de ulei chiar eu personal i l-am facut dupa 3 ore de functionare (pe bune si fara misto)..iar daca tu imi spui ca dupa 20 de ore e normal sa se rupa supapa in 2 si sa tacane permanent,dupa care sa vina la bucuresti sa il regleze si sa vina cu piese schimbate inapoi,la prima tura sa se blocheze iar motorul,sa il trimita dupa asta in austria(unde aia schimba CICA chiuloasa si mai stiu eu ce),vine motorul inapoi si tacane dupa primele 2 ore de rodaj si consuma in 60 de km 2 litri de ulei..in fine..iar saracu amidon de bine de rau are 40 de kile cu caramida in chiloti si cizmele pline de apa...iar din 8 luni motorul sau a stat 6 luni pe la motomania sau in austria.. PS am impresia ca a inceput sa tacane un 530 din valcea care are nici 300 de km(dar va tin la curent) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emzy Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 (editat) Referitor la 2T ..si mult mult PORTOCALIU ... Am un exc 300 ca si noi ZERO KM facuti in teren adus ACUM din germania (unic propietar GERMANIA, tipul are 45 de ani - scrie in brief) E impecabil . Pret 3500 euro negociabil Tel 0722-332-354 Am considerat sa-l pun aici pentru ca asa ceva e raritate (sa cumperi exc 300 si sa te dai pe sosea cu el ) si totusi e on topic PORTOCALIUUUUUU KTM Family Pozele din Germania Editat Aprilie 21, 2008 de emzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Are cineva idee cat ulei intra intr-o jamba de furca de 48 mm? Motorul este KTM EXC 450 din 2006. Mersi fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.