ionut73 Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 Sincer imi pare rau ca nu am facut modificare mai devreme. pai cand ti-am zis eu .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 24, 2007 Autor Share Postat Octombrie 24, 2007 cine si-a montat kitul acela de tunning 540 SXS si cum lucreaza...???stie cineva ??? as vrea sa umblu la motor si sa ii maresc un pic puterea dar nu vreau sa fac o prostie asa ca ajutati-ma daca ati folosit.. kitul este de gasit in catalogul KTM ptr exc-uri (540 SXS kit-cilindru,piston,bolt)si se monteaza si cu o biela de tunning care mareste capacitatea motorului la 576 cmc...sunt curios daca are aceiasi anduranta in timp ca un motor clasic,pentru ca altfel mie personal nu mi se justifica investitia daca se uzeaza ca motoarele de curse preparate.. --- Mesaj completat în 24 Oct 2007 09:10 ------------- ptr exc-urile de 250 in 4T exista un kit care se numeste big bore in catalogul ktm,mareste capacitatea motorului la 350cmc si din ceea ce scriu astia mareste puterea si turatia enorm(citat din catalogul ktm) codul de comanda este s.x.s.04.350.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 In primul rand salutari tuturor posesorilor de KTM-uri La primavara doresc sa intru si eu in clubul acesta al 'portocaliilor' , dar inainte vreau sa-mi fac putin 'temele' . Imi place sa practic enduro-ul,nu cross-ul , de aceea modele intre care aleg sunt : KTM 450 EXC Racing , KTM 450 Factory Racing ( poate imi spuneti si care este diferenta intre astea 2 modele,infara de carena spate si KTM 400 EXC Racing. Care dintre aceste modele le recomandati ? Strict pentru enduro. O zi buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 24, 2007 Autor Share Postat Octombrie 24, 2007 In primul rand salutari tuturor posesorilor de KTM-uri La primavara doresc sa intru si eu in clubul acesta al 'portocaliilor' , dar inainte vreau sa-mi fac putin 'temele' . Imi place sa practic enduro-ul,nu cross-ul , de aceea modele intre care aleg sunt : KTM 450 EXC Racing , KTM 450 Factory Racing ( poate imi spuneti si care este diferenta intre astea 2 modele,infara de carena spate si KTM 400 EXC Racing. Care dintre aceste modele le recomandati ? Strict pentru enduro. O zi buna ! pai sa incepem..in primul rand welcome to the jungle....te asteptam pe rape.. in al doilea rand alegerea ta este excelenta..felicitari..... in al treilea rand..diferenta dintre factory si clasic sunt minimale.....motorul si cadrul sunt aceleasi..factory are in plus de clasicul racing:stikerele specifice,pinion portocaliu spate,lant portocaliu,sea stikerita(are un buzunar in fata si scrie ceva in italiana pe laterale),ghidon portocaliu cred ca magura cu sistem antivibratie si inaltatoare de 1 cm,jenti negre,esapament de SX cu suruburi(nu se mai nituiesc)ca la modelele mai vechi si daca nu ma insel discurile de frana au un model mai smecher, aerisitoare de telescoape... in mare c-am astea ar fi nu cred ca mi-a scapat ceva... in al patrulea rand...400 este un motor f usor de manevrat,excelent ptr enduro fata de 450 are cativa caluti in minus...daca te stii bine cu motorul iti recomand din capul locului 450...asta ca sa nu trebuiasca sa il vinzi peste 2 ani si sa treci la 450...oricum modelele astea sunt ff raspandite la 4 T..525 este mult prea brutal si te oboseste repede...daca nu as fi asa mare as trece pe 450 fara sa ma gandesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 pai sa incepem..in primul rand welcome to the jungle....te asteptam pe rape.. in al doilea rand alegerea ta este excelenta..felicitari..... in al treilea rand..diferenta dintre factory si clasic sunt minimale.....motorul si cadrul sunt aceleasi..factory are in plus de clasicul racing:stikerele specifice,pinion portocaliu spate,lant portocaliu,sea stikerita(are un buzunar in fata si scrie ceva in italiana pe laterale),ghidon portocaliu cred ca magura cu sistem antivibratie si inaltatoare de 1 cm,jenti negre,esapament de SX cu suruburi(nu se mai nituiesc)ca la modelele mai vechi si daca nu ma insel discurile de frana au un model mai smecher, aerisitoare de telescoape... in mare c-am astea ar fi nu cred ca mi-a scapat ceva... in al patrulea rand...400 este un motor f usor de manevrat,excelent ptr enduro fata de 450 are cativa caluti in minus...daca te stii bine cu motorul iti recomand din capul locului 450...asta ca sa nu trebuiasca sa il vinzi peste 2 ani si sa treci la 450...oricum modelele astea sunt ff raspandite la 4 T..525 este mult prea brutal si te oboseste repede...daca nu as fi asa mare as trece pe 450 fara sa ma gandesc.... Deci merita diferenta de vreo 600 euro dintre Factory Racing si Racing,nu? Am citit intr-o revista ca la modele 2008 KTM-ul a facut o 'bariera' intre modele de cross ci cele de enduro,la fiecare clasa motorul si cadrul sunt gandite altfel. daca nu as fi asa mare as trece pe 450 fara sa ma gandesc.... Mare ? Ca fizic ? Pentru ca nu am inteles ceea ce ai vrut sa spui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 24, 2007 Autor Share Postat Octombrie 24, 2007 Deci merita diferenta de vreo 600 euro dintre Factory Racing si Racing,nu? Am citit intr-o revista ca la modele 2008 KTM-ul a facut o 'bariera' intre modele de cross ci cele de enduro,la fiecare clasa motorul si cadrul sunt gandite altfel. daca nu as fi asa mare as trece pe 450 fara sa ma gandesc.... Mare ? Ca fizic ? Pentru ca nu am inteles ceea ce ai vrut sa spui exact ca fizic..practic cu echipament complet am 150kg si am 1,98m..din cauza asta motorul e supersolicitat la mine..ventilatorul merge in permanenta..la ture de 2 zile iau intotdeauna in masina si o baterie incarcata full..mai ales vara...de... nu ne-am nascut toti cyrill despress... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 exact ca fizic..practic cu echipament complet am 150kg si am 1,98m..din cauza asta motorul e supersolicitat la mine..ventilatorul merge in permanenta..la ture de 2 zile iau intotdeauna in masina si o baterie incarcata full..mai ales vara...de... nu ne-am nascut toti cyrill despress... as mai adauga la varianta Factory jugurile furcii in 3 puncte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 exact ca fizic..practic cu echipament complet am 150kg si am 1,98m..din cauza asta motorul e supersolicitat la mine..ventilatorul merge in permanenta..la ture de 2 zile iau intotdeauna in masina si o baterie incarcata full..mai ales vara...de... nu ne-am nascut toti cyrill despress... E ... mai am pana te ajung Eu am 1,90 si vreo 115 kg cu echipament complet (poate chiar mai mult) ... aaa ... si am 16 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 28, 2007 Autor Share Postat Octombrie 28, 2007 E ... mai am pana te ajung Eu am 1,90 si vreo 115 kg cu echipament complet (poate chiar mai mult) ... aaa ... si am 16 ani copilul nostru de trupa de la free bike a implinit azi 17 ani si se da de ceva vreme pe exc-ul de 530 asta nou ...si are cred 1,70 si vreo 50 kile...si se da grozav.multa bafta iti doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 as vrea sa umblu la motor si sa ii maresc un pic puterea dar nu vreau sa fac o prostie asa ca ajutati-ma daca ati folosit... Stef, ai inceput sa mergi asa de tare ca te tine in loc "limitarea" unui 525? Haide mah lasa-l asa cum e. Motorul ala de cross nu o sa reziste nici pe sfert din cat rezista un 525 original. @DonHacker - 400 e un motor mai manevrabil decat 450; nu trage asa tare de tine. Iar diferenta de putere nu o simti. Sfatul meu e sa cauti un 400 second hand pentru primul sezon si dupa aia te prinzi tu mai bine ce iti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 29, 2007 Autor Share Postat Octombrie 29, 2007 Stef, ai inceput sa mergi asa de tare ca te tine in loc "limitarea" unui 525? Haide mah lasa-l asa cum e. Motorul ala de cross nu o sa reziste nici pe sfert din cat rezista un 525 original. @DonHacker - 400 e un motor mai manevrabil decat 450; nu trage asa tare de tine. Iar diferenta de putere nu o simti. Sfatul meu e sa cauti un 400 second hand pentru primul sezon si dupa aia te prinzi tu mai bine ce iti trebuie. nu ma tine in loc "limitarea" dar ideea ca merge ventilatorul ala permanent si imi suge bateria ma seaca la inima..ma gandeam ca montand un cilindru mai mare poate nu se mai solicita atat de rau...ideea e ca mai ales pe traseele tehnice unde nu poti sa ii dai raman fara baterie si disper.. ideea e ca mai am prieteni care patesc exact la fel si din aceleasi cauze... am modificat butonul de semnalizare transformandu-l intr-un intrerupator ptr termocupla..cand ma opresc il inchid..dar se intampla de multe ori sa uit de el si ma trezesc cu aburi in nas pe vreo rapa nenorocita...oricum nu e f sanatos ceea ce fac dar e un compromis sa salvez ceva din baterie ptr porniri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonHacker Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 @DonHacker - 400 e un motor mai manevrabil decat 450; nu trage asa tare de tine. Iar diferenta de putere nu o simti. Sfatul meu e sa cauti un 400 second hand pentru primul sezon si dupa aia te prinzi tu mai bine ce iti trebuie. Nu mai imi iau second. Deja am un DR 250 si un CR 125 pe care pot zice ca am invatzat cat de cat. M-am saturat de seconduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Nu mai imi iau second. Deja am un DR 250 si un CR 125 pe care pot zice ca am invatzat cat de cat. M-am saturat de seconduri. Un second bine intretinut face cat unu nou. Eu am luat un 520 din Germania din 2000 si arata impecabil cand l-am luat. Neamtu nu ii facuse cunostiinta cu ternu, il avuse doar pt supermoto. Pot spune ca merge impecabil, cu aratatu sta mai rau, caci i-am zgariat plasticele. Am facut deja cu el 1500 de KM, din care doar 600 pe asfalt, iar de umblat la el nu am avut mare lucru, decat uzualele suruburi care cad, si reviziile necesare. ATAT. Asa ca, cumpara cu incredere un second bine intretinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 copilul nostru de trupa de la free bike a implinit azi 17 ani si se da de ceva vreme pe exc-ul de 530 asta nou ...si are cred 1,70 si vreo 50 kile...si se da grozav.multa bafta iti doresc Daca e vorba de Amidon, cred ca e cam mare vaka pt. el..cel putin asa se vedea din exterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 30, 2007 Autor Share Postat Octombrie 30, 2007 Daca e vorba de Amidon, cred ca e cam mare vaka pt. el..cel putin asa se vedea din exterior. si din interior se vede la fel..dar stii cum e bancul ala ..mi-am luat o foca si doarme in camera la picioare..pai si nu pute??pute dar s-a obisnuit.. --- Mesaj completat în 30 Oct 2007 07:00 ------------- Un second bine intretinut face cat unu nou. Eu am luat un 520 din Germania din 2000 si arata impecabil cand l-am luat. Neamtu nu ii facuse cunostiinta cu ternu, il avuse doar pt supermoto. Pot spune ca merge impecabil, cu aratatu sta mai rau, caci i-am zgariat plasticele. Am facut deja cu el 1500 de KM, din care doar 600 pe asfalt, iar de umblat la el nu am avut mare lucru, decat uzualele suruburi care cad, si reviziile necesare. ATAT. Asa ca, cumpara cu incredere un second bine intretinut. eu prefer sa cumpar second(chiar daca nu ma incanta ideea dar asta as face)de la un endurist adevarat..cu cat sunt mai profi cu atat nimeni nu tolereaza sa aibe motorul vreo defectiune...niciun pilot profi nu va accepta sa ii joace rulmentii,sa nu lucreze telescoapele,franele sau sa nu traga motorul...deci foarte important sa va uitati la cel care vinde motorul,la garaj sau micile indicii care va spun cum a fost intretinut.. un set de carene de 100 de eu si o spalare cu solutie de motor face orice exc-sa arate ca nou..dar asta nu inseamna nimic si s-ar putea sa luati mare teapa cu motorul..ptr multi un motor este o investitie majora si sa incepi sa bagi bani in reparatii din prima este foarte neplacut.. macleod* cu motorul tau de 520 ai avut mare noroc..eu am luat un 525 din 2003 si arata impecabil..tinut numai pe supermoto,full de accesorii,nezgariat si netrantit,iar motorul era zobeanu..asta am constatat-o dupa ce am luat motorul si am facut actele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick boissy Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 si din interior se vede la fel..dar stii cum e bancul ala ..mi-am luat o foca si doarme in camera la picioare..pai si nu pute??pute dar s-a obisnuit.. <small>--- Mesaj completat în 30 Oct 2007 07:00 -------------</small><br/> eu prefer sa cumpar second(chiar daca nu ma incanta ideea dar asta as face)de la un endurist adevarat..cu cat sunt mai profi cu atat nimeni nu tolereaza sa aibe motorul vreo defectiune...niciun pilot profi nu va accepta sa ii joace rulmentii,sa nu lucreze telescoapele,franele sau sa nu traga motorul...deci foarte important sa va uitati la cel care vinde motorul,la garaj sau micile indicii care va spun cum a fost intretinut.. un set de carene de 100 de eu si o spalare cu solutie de motor face orice exc-sa arate ca nou..dar asta nu inseamna nimic si s-ar putea sa luati mare teapa cu motorul..ptr multi un motor este o investitie majora si sa incepi sa bagi bani in reparatii din prima este foarte neplacut.. macleod* cu motorul tau de 520 ai avut mare noroc..eu am luat un 525 din 2003 si arata impecabil..tinut numai pe supermoto,full de accesorii,nezgariat si netrantit,iar motorul era zobeanu..asta am constatat-o dupa ce am luat motorul si am facut actele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 @ Attilas - absolut de acord cu ce zici tu legat de persoana de la care iei motorul. asta ii sfatuiesc si eu pe toti. Legat de fiertul motorului - nu lipsa de putere e de vina pentru ca iti fierbe motorul. Poate sa fiarba din multe motive ... probabil mergi prea incet .... probabil il incingi tinand mult si ambreiajul .... probabil ai amestecul prost reglat .... poate ai radiatoarele prea indoite ... probabil ai radiatorul infundat. Ai scos claxonul banuiesc - incurca si ala la ventilatie. Uite o chestie - eu am 100 kile si merg de 2 ani cu 450 EXC FARA VENTILATOR. Anul trecut eram mai incepator, probabil nu ma bagam in locuri prea nasoale si nu a fiert nici o data. Anul asta a fiert de cateva ori pe super calduri si in zone foarte hard unde TOATE motoarele fierbeau. De fiecare datta am completat apa si nu a fost nici o problema. Eu zic sa cauti unde e buba. Legat de "viata" bateriei. Anul asta mi-a facut si mie fitze, insa nu am schimbat-o si am mers tot anul cu ea. Uite ce fac eu - la pornirea la rece pornesc intotdeauna la pedala (porneste la prima sau a doua). In timpul turei bateria se incarca si reuseste sa porneasca si la buton. Insa, ca sa o protejez, eu m-am obisnuit sa pornesc la pedala de fiecare data cand am o pozitie de pornit comoda. Si folosesc butonul cand sunt in cacao. Merge de minune. @ DonHacker - ia noua atunci. Nu lua 530 pentru ca e muuuult prea puternica pentru un muritor de rand. Eu Cred ca nu am folosit niciodata toata puterea de la 450-ul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 30, 2007 Autor Share Postat Octombrie 30, 2007 @ Attilas - absolut de acord cu ce zici tu legat de persoana de la care iei motorul. asta ii sfatuiesc si eu pe toti. Legat de fiertul motorului - nu lipsa de putere e de vina pentru ca iti fierbe motorul. Poate sa fiarba din multe motive ... probabil mergi prea incet .... probabil il incingi tinand mult si ambreiajul .... probabil ai amestecul prost reglat .... poate ai radiatoarele prea indoite ... probabil ai radiatorul infundat. Ai scos claxonul banuiesc - incurca si ala la ventilatie. Uite o chestie - eu am 100 kile si merg de 2 ani cu 450 EXC FARA VENTILATOR. Anul trecut eram mai incepator, probabil nu ma bagam in locuri prea nasoale si nu a fiert nici o data. Anul asta a fiert de cateva ori pe super calduri si in zone foarte hard unde TOATE motoarele fierbeau. De fiecare datta am completat apa si nu a fost nici o problema. Eu zic sa cauti unde e buba. Legat de "viata" bateriei. Anul asta mi-a facut si mie fitze, insa nu am schimbat-o si am mers tot anul cu ea. Uite ce fac eu - la pornirea la rece pornesc intotdeauna la pedala (porneste la prima sau a doua). In timpul turei bateria se incarca si reuseste sa porneasca si la buton. Insa, ca sa o protejez, eu m-am obisnuit sa pornesc la pedala de fiecare data cand am o pozitie de pornit comoda. Si folosesc butonul cand sunt in cacao. Merge de minune. @ DonHacker - ia noua atunci. Nu lua 530 pentru ca e muuuult prea puternica pentru un muritor de rand. Eu Cred ca nu am folosit niciodata toata puterea de la 450-ul meu. treaba aici e cat se poate de simpla...EU MERG PREA INCET,iar de fiert imi fierbe doar cand e foarte cald afara..in rest este in regula..am sa aplic si eu metoda ta cu pornirea la kik..dar vezi..din comoditate foloseam butonul...inca o treaba serioasa cand nu isi face racirea bine si am descoperit-o intamplator este stratul de frunze care intra pe sub grila radiatorului si obtureaza celulele de racire..oricum o speli si o cureti dupa fiecare tura,dar la curse hard dupa 2-3 freze cand nu dai atentie se intampla necazul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 9, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2007 intrebare ptr cine a fost cuminte la scoala si a studiat printre altele rezistenta materialelor..am montat pe capra un acrapovick complet..la freze pe partea dreapta mereu imi atinge roata in esapament..am tot indepartat cu bucsi si saibe esapamentul in exterior dar cred ca s-a strambat un pic si semicadrul spate(chiar daca nu se vede)cum pot sa trag de cadru un pic la dreapta(ma refer numai la prelungirea care iese dupa ultima ranforsare si se prinde esapamentul de ea...trebuie incalzita in prealabil sau mai mult stric..mi-e frica sa bat in ea la rece sa nu cedeze sudurile sau sa se rupa.astept solutii ca nu imi vine sa comand semicadru nou... --- Mesaj completat în 12 Nov 2007 17:25 -------------ieri in timpul ultimei ture de hard enduro s-a blocat motorul la 530 excr ...suntem toti suparati ptr ca multi am vrut sa trecem la modelul nou(eu cred ca s-a rupt lantul de distributie fiindca demarorul dadea in gol si apoi s-a blocat complet iar kik-ul era si el blocat...va tin la curent..oricum motorul are pastile la culbutori care cica sunt de rodaj si se schimba dupa 1000 de km..motorul tacanea ca draq din cauza lor..acum are aprox 2500 de km si nu se schimbasera pastilele..sunt f curios.. --- Mesaj completat în 13 Nov 2007 05:12 ------------- intrebare ptr cine a fost cuminte la scoala si a studiat printre altele rezistenta materialelor..am montat pe capra un acrapovick complet..la freze pe partea dreapta mereu imi atinge roata in esapament..am tot indepartat cu bucsi si saibe esapamentul in exterior dar cred ca s-a strambat un pic si semicadrul spate(chiar daca nu se vede)cum pot sa trag de cadru un pic la dreapta(ma refer numai la prelungirea care iese dupa ultima ranforsare si se prinde esapamentul de ea...trebuie incalzita in prealabil sau mai mult stric..mi-e frica sa bat in ea la rece sa nu cedeze sudurile sau sa se rupa.astept solutii ca nu imi vine sa comand semicadru nou... <small>--- Mesaj completat în 12 Nov 2007 17:25 -------------</small><br/>ieri in timpul ultimei ture de hard enduro s-a blocat motorul la 530 excr ...suntem toti suparati ptr ca multi am vrut sa trecem la modelul nou(eu cred ca s-a rupt lantul de distributie fiindca demarorul dadea in gol si apoi s-a blocat complet iar kik-ul era si el blocat...va tin la curent..oricum motorul are pastile la culbutori care cica sunt de rodaj si se schimba dupa 1000 de km..motorul tacanea ca draq din cauza lor..acum are aprox 2500 de km si nu se schimbasera pastilele..sunt f curios.. minunatele supape de titan...s-a rupt palaria la o supapa..a cazut in motor si restul imaginati-va si voi ce salata e acolo.(demonu a avut dreptate in padure cand a zis ca e o supapa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 sal portocaliilor , si eu sunt un mindru propietar de 525 exc factory din 2006 si pot spune ca acest motor mi-a schimbat complet viata , este primul meu motor enduro ,pina la acesta am condus doar stradale pe care le-am dat uitarii desii am in garaj inca un vtr 1000 cu care anul acesta am iesit de 3 ori ,aprox 100 km , in rest doar cu portocala 3500 km in acest an doar pe coclauri ,sunt din arad si avem mare noroc cu muntii zarandului aici aproape, m-a bucur ca v-am gasit aici pe forum unde putem face schimb de idei si impresii legate de aceste bestii portocalii , am citit tot topicul si vreau sa v-a intreb cum se schimba semeringurile din spatele pinionului de atac ca si la mine pisa ulei , asta am canstatat la penultima iesire si numi place ce vad acolo ,problema mea este ca tin foarte mult la cest motor si fac sacrificii destul de mari sa-l pastrez in stare perfecta de functionare si sincer nu-i pare rau nici dupa ultimul ban pe care l-am investit in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 27, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2007 sal portocaliilor , si eu sunt un mindru propietar de 525 exc factory din 2006 si pot spune ca acest motor mi-a schimbat complet viata , este primul meu motor enduro ,pina la acesta am condus doar stradale pe care le-am dat uitarii desii am in garaj inca un vtr 1000 cu care anul acesta am iesit de 3 ori ,aprox 100 km , in rest doar cu portocala 3500 km in acest an doar pe coclauri ,sunt din arad si avem mare noroc cu muntii zarandului aici aproape, m-a bucur ca v-am gasit aici pe forum unde putem face schimb de idei si impresii legate de aceste bestii portocalii , am citit tot topicul si vreau sa v-a intreb cum se schimba semeringurile din spatele pinionului de atac ca si la mine pisa ulei , asta am canstatat la penultima iesire si numi place ce vad acolo ,problema mea este ca tin foarte mult la cest motor si fac sacrificii destul de mari sa-l pastrez in stare perfecta de functionare si sincer nu-i pare rau nici dupa ultimul ban pe care l-am investit in motor. se schimba relativ usor..dupa ce dai jos pinionul de atac,pe ax este o bucsa care iese f usor,o scoti si schimbi simeringul..simeringul are un umar metalic si tre batut cu ciocan de plastic..motorul sa fie rece si il inclini putin spre partea cu franele sa nu curga ulei ..bafta la mesterit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 se schimba relativ usor..dupa ce dai jos pinionul de atac,pe ax este o bucsa care iese f usor,o scoti si schimbi simeringul..simeringul are un umar metalic si tre batut cu ciocan de plastic..motorul sa fie rece si il inclini putin spre partea cu franele sa nu curga ulei ..bafta la mesterit.. merci pt sfat, desi trebue sa recunosc ca am desfacut pinionul dar nu am putut misca acel semering si mi-a fost teama sa nu stric cumva ceva am pus pinionul inapoi urmand sa cer sfatul celor mai priceputi decat mine ,oricum am sa comand bucsa si semeringul de inlocuit si dupa aceea m- apuc sa-l schimb. am tot citit pe aici legat de rapoartele dintre pinioane si m-a gandesc sa fac mici modificari si la mine ,inlocuiesc pe spate unde am acum un 48 si trec la 50 si pe fata las deocamdata 14 ,sa vad cum merge. se da cineva pe o roata si schimba vitezele asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 28, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2007 merci pt sfat, desi trebue sa recunosc ca am desfacut pinionul dar nu am putut misca acel semering si mi-a fost teama sa nu stric cumva ceva am pus pinionul inapoi urmand sa cer sfatul celor mai priceputi decat mine ,oricum am sa comand bucsa si semeringul de inlocuit si dupa aceea m- apuc sa-l schimb. am tot citit pe aici legat de rapoartele dintre pinioane si m-a gandesc sa fac mici modificari si la mine ,inlocuiesc pe spate unde am acum un 48 si trec la 50 si pe fata las deocamdata 14 ,sa vad cum merge. se da cineva pe o roata si schimba vitezele asa? nu iti recomand sa faci un sport din a te da pe o roata cu exc-ul..la mersul pe o roata toata bicicleta se solicita extrem..e uzeaza mult mai rapid toate 3 telescoapele din cauza socurilor...iar daca te stii putin poti sa il ridici indiferent de rapoarte..avem unul in gasca care inebuneste daca merge cu 2 roti pe asfalt mai mult de 50% din drum si are rapoarte de supermoto..e tot timpul cu roata in aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 nu iti recomand sa faci un sport din a te da pe o roata cu exc-ul..la mersul pe o roata toata bicicleta se solicita extrem..e uzeaza mult mai rapid toate 3 telescoapele din cauza socurilor...iar daca te stii putin poti sa il ridici indiferent de rapoarte..avem unul in gasca care inebuneste daca merge cu 2 roti pe asfalt mai mult de 50% din drum si are rapoarte de supermoto..e tot timpul cu roata in aer... salut , merci de sfat banuiesc ca nu-i face bine la motocicleta rulatul pe o roata, dar nu te poti abtine cateodata , eu ridic motorul cu a-2-a si a-3-a dar cand nu mai are putere cade fata , de aceea v-am intrebat daca pute-ti sa-mi spuneti in cazul in care schimbi viteza pe o roata , cum trebue sa lucrii cu acceleratia in momentul schimbului de viteza , sa nu te arunce cu ceafa de pamant ? a-ti pati-to careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 28, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2007 salut , merci de sfat banuiesc ca nu-i face bine la motocicleta rulatul pe o roata, dar nu te poti abtine cateodata , eu ridic motorul cu a-2-a si a-3-a dar cand nu mai are putere cade fata , de aceea v-am intrebat daca pute-ti sa-mi spuneti in cazul in care schimbi viteza pe o roata , cum trebue sa lucrii cu acceleratia in momentul schimbului de viteza , sa nu te arunce cu ceafa de pamant ? a-ti pati-to careva ? e o chestie de feeling aici..dupa ce ai ridicat-o tre sa controlezi f bine acceleratia sa o tii in aer din sprituri scurte cand simti ca incepe sa coboare...nu prea pot sa iti explic trebuie sa vezi si sa exersezi singur.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.