Jump to content
Sign in to follow this  
atillas

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)

Recommended Posts

Cred ca cei care au facut referire la fiabilitatea altor motociclete, comparativ cu ktm, s-au referit la fiabilitatea motorului. Voi, cand spuneti fiabilitate, CRED ca va referiti mai mult la rezistenta motocicletei la cazaturi. Sunt doua lucruri diferite de care cred ca trebuie tinut cont.

 

Intamplator eram intr-un magazin ktm cand un norocos cetatean tocmai isi ridica noul lui exc 530. Ii da omu' "prima pedala" si surpriza. Din cand in cand, nu in mod regulat, in motor se auzea un bocanit puternic, fier pe fier. Cand omul l-a intrebat pe vanzator care-i treaba, normal ca ala a inceput sa se balbaie, ca nici el n-avea habar. S-au dus la service si nu stiu ce-au mai facut.

O fi normal asa ceva? :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

530 nou nout..dupa 1300 de km se rupe palaria la o supapa..am mai scris ...ktm a reparat tot motorul gratis fiind defect de fabricatie...cred ca in situatia asta nu e nici o problema sa se mai intample si cate una din asta..bine bine..nu la motoarele noastre :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu cred da. :crack:

 

Adica e normal ca la 0 km sa bocane motorul de zici ca dadea unu' cu ciocanu' in motor????????????????

Daca voua vi se pare normal, inseamna ca sunteti asa de indragostiti de aceasta firma incat v-ar putea vinde si k.k cu sigla ktm ca voi tot l-ati cumpara.

Stiu ca risc niste injuraturi in urma acestei afirmatii, dar eu asa vad situatia.

 

 

ps- daca raspunsul tau era dat pentru prima problema, cea cu fiabilitatea, atunci retrag tot ce-am zis si-mi cer scuze

 

:crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bocanitul asta e ceva relativ. Daca compar cu XT-ul, asa pare, ca da cineva cu ciocanul in motor.

Acum eu stiu? o fi avut ala vre-un defect.

Sincer...nici mie nu-mi place cum suna dar n-am avut probleme pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bocanitul asta e ceva relativ. Daca compar cu XT-ul, asa pare, ca da cineva cu ciocanul in motor.

Acum eu stiu? o fi avut ala vre-un defect.

Sincer...nici mie nu-mi place cum suna dar n-am avut probleme pana acum.

 

 

Nu bre, am si eu ktm si stiu de zgomotul specific al motorului. Motorasul ala chiar se auzea bine cu exceptia acestor bocanituri neregulate si ANORMALE CHIAR SI PENTRU UN KTM :lol:

Era vorba de un defect, clar. Mi s-a parut extrem de ciudat pentru o motoreta absolut noua :D

In rest, numai de bine despre ktm. Performanta si satisfactii cat cuprinde :crack:

 

bafta :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica e normal ca la 0 km sa bocane motorul de zici ca dadea unu' cu ciocanu' in motor????????????????

Daca voua vi se pare normal, inseamna ca sunteti asa de indragostiti de aceasta firma incat v-ar putea vinde si k.k cu sigla ktm ca voi tot l-ati cumpara.

Stiu ca risc niste injuraturi in urma acestei afirmatii, dar eu asa vad situatia.

ps- daca raspunsul tau era dat pentru prima problema, cea cu fiabilitatea, atunci retrag tot ce-am zis si-mi cer scuze

 

:crack:

nimeni nu a spus de KTM ca ar fii inventat motocicleta perfecta , doar ca este printre cele mai bune, daca nu chiar cea mai buna , si apoi altceva raportat la numarul de vanzari de la KTM chiar daca apare cate o astfel de problema eu zi ca se incadreaza sub un minim rezonabil de probleme care pina la urma se repara in garantie si aici un alt avantaj mare este o retea de dealeri destul de mare in tara si in afara acesteia .trebue sa privesti lucrurile in ansamblu ce ofera acesta marca .pot spune acelasi lucru si despre Yamaha ,s-au Aprilia ca ar fii motociclete de cacao , pt ca am prieteni cu aceste motociclete si au avut probleme de cum au cumparat motoarele si anume ca scuipau uleiul inapoi in filtrul de aer si aici nu vorbesc de cantitate mica. a trebuit sa duca motorul inapoi tocmai in austria este vorba de aprilia i-ar Yamaha dupa o trinta nu foarte spectaculoasa in urma unei lovituri de piatra s-a perforat capacul de la pompa de apa , atunci cam ce fel de material o fii acesta ? v-a rog nu generaliza-ti ca probleme se intampla la toate marcile ,eu consider KTM-ul cea mai buna alegere pe care am facut-o si poate face cine vrea remarci timpite cum ca as cumpara si un K.K. , eu zic ca este invidia celor di jur

Share this post


Link to post
Share on other sites

acuma pe bune, chiar credeti ca mai are rost discutat subiectu, eu sunt doar de 1 luna aici si m am plictisit deja, fiecare motor are parti bune si rele, depinde ce vrei de la el .

 

 

 

 

P.S. KTM-U E CEL MAI TARE

Edited by moz

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-au deranjat afirmariile privind treaba cu cacao-tul..dar in fine asta e parerea unora si trebuie sa o respectam..si ce daca a batut un motor...sunt altele 100.000 care nu bat.... :crack: :crack:

 

--- Mesaj completat în 07 Dec 2007 14:01 -------------

acuma pe bune, chiar credeti ca mai are rost discutat subiectu, eu sunt doar de 1 luna aici si m am plictisit deja, fiecare motor are parti bune si rele, depinde ce vrei de la el .

P.S. KTM-U E CEL MAI TARE!

 

sunt de acord cu tine dar toata lumea are de impartit cu ktm-ul nu se mai cearta nimeni pe motoare japoneze ca yamaha nus care e mai tare ca suzuki nus care..toti au de reprosat la ktm,ca nu trage ,ca nu face ,ca bate ,ca are vibratii ca ....uffff

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca fost posesor de honda si de yamaha, actual de ktm, parerea mea este ca nu a aparut pe piata inca motocicleta perfecta. ktm insa ofera cred mai mult pentru utilizatorul de rand sau chiar si de competitie, fara sa aiba un pret aberant de mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

-dulfa- Am si eu un ktm :D N-am de ce sa fiu invidios :crack:

-moz- Nu uita ca asta e un forum. Pentru discutii tampite si interminabile s-a inventat :lol: ......... :crack:

-atillas- Cand am spus k.k am folosit o metafora. Vroiam sa arat cat de pasionati pot fi unii oameni pentru o firma. Daca am jignit pe cineva, imi cer scuze.

-Soso- Poate ca ai dreptate.

 

Si acum intrebarea. La mana a doua si vreo 3-4000 de euro, ce-si poate lua omu', sa nu se apuce sa bage bani in reparatii????????????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si acum intrebarea. La mana a doua si vreo 3-4000 de euro, ce-si poate lua omu', sa nu se apuce sa bage bani in reparatii????????????

Ce altceva......... :crack: KTM...sx la vreo 3000+reparatii :D :D depinde...vreo 5-600 ...cred ca se incadreaza in bani...nu? :crack:

Asta din experienta-s-a intimplat recent,omul are insa acum un motor ok :lol:

Poate sunt putin off-topic...?(exc-sx???)

Edited by csocso

Share this post


Link to post
Share on other sites

-dulfa- Am si eu un ktm :D N-am de ce sa fiu invidios :lol:

-moz- Nu uita ca asta e un forum. Pentru discutii tampite si interminabile s-a inventat :) ......... :crack:

-atillas- Cand am spus k.k am folosit o metafora. Vroiam sa arat cat de pasionati pot fi unii oameni pentru o firma. Daca am jignit pe cineva, imi cer scuze.

-Soso- Poate ca ai dreptate.

 

Si acum intrebarea. La mana a doua si vreo 3-4000 de euro, ce-si poate lua omu', sa nu se apuce sa bage bani in reparatii????????????

un exc gaseste la banii astia dar necajit,an de fabricatie 2002-2003,..un motor bun costa in jur de 5000 eu asta in conditiile in care oricum tre sa schimbi uleiul,filtrele,placute,eventual gumele... :crack: (deci oricum mai intra scurt vreo 200 eu in el--astea nu sunt reparatii)

 

@csocso..nu esti off topic sx-ul este un fel de exc fara dotari(sau in varianta de baza) :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@csocso..nu esti off topic sx-ul este un fel de exc fara dotari(sau in varianta de baza) :D :D

:crack: da...si putin mai "salbatic" :)

Toate cele bune :crack:

( putin mai tarziu pornim si noi in obisnuita endureala de sambata :D ) :lol:

Edited by csocso

Share this post


Link to post
Share on other sites

@csocso..nu esti off topic sx-ul este un fel de exc fara dotari(sau in varianta de baza) :crack: :crack:

 

sx are alta cutie (4 viteze SX si 6 EXC) si, la aceeasi cilindree, SX are alezaj mai mare si cursa mai mica -> urca mai repede in ture si are cuplu mai mic "jos".

Cauta EXC pentru enduro. E chinuiala cu SX-u'

Share this post


Link to post
Share on other sites

i-ar Yamaha dupa o trinta nu foarte spectaculoasa in urma unei lovituri de piatra s-a perforat capacul de la pompa de apa , atunci cam ce fel de material o fii acesta ?

 

asta parca-s io. :D fix la prima tranta, cu mobra nou nouta, am spart capacul de la mototor :lol: si asta departe de civilizatie. poxipol :crack: si go planet.

 

acuma intreb si io retoric: care capac rezista cand pica pe piatra?

 

si mai zic ceva ca tot se vorbeste de troncaneli in motor. dupa ce te dai mai tare si se subtiaza uleiul toate suna "rau", chiar si cele noi.

 

eu zic sa scoatem tot ce putem din mobrele noastre indiferent de culoarea lor! :crack:

Edited by Rebelul

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam de 5000 E am sanse la un KTM LC4 supermoto ingrijit ? :crack:

o fi lc4 frate cu exc-ul dar nu are nici o legatura cu topicul asta intrebarea ta..in fine un lc4 ptr supermoto

gasesti pe mobile de incepand cu 4000 eu in stare buna,ba gasesti chiar si cate un duke 2,tinand cont ca te mai costa vreo 500 eu actele si transportul...gasesti

 

 

 

--- Mesaj completat în 09 Dec 2007 08:24 -------------

asta parca-s io. :D fix la prima tranta, cu mobra nou nouta, am spart capacul de la mototor :D si asta departe de civilizatie. poxipol :crack: si go planet.

 

acuma intreb si io retoric: care capac rezista cand pica pe piatra?

 

si mai zic ceva ca tot se vorbeste de troncaneli in motor. dupa ce te dai mai tare si se subtiaza uleiul toate suna "rau", chiar si cele noi.

 

eu zic sa scoatem tot ce putem din mobrele noastre indiferent de culoarea lor! :lol:

vorba unui prieten la un sprit..vorbitorul avand ktm iar celalalt yamaha-''bah daca iti vopsesti carenele alea albastre in portocaliu mi-ai fi muuult mai simpatic''

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un exc 525 tre sa surubaresti des adica dupa fiecare iesire verificat facut dres ....? Exista o lista cu ce tre verificat strict dupa o iesire doua?

Am inteles ca sunt f pretentioase....cu uleiul mai ales un Yacco 500 din ala verde merge daca e semi-sintetic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un exc 525 tre sa surubaresti des adica dupa fiecare iesire verificat facut dres ....? Exista o lista cu ce tre verificat strict dupa o iesire doua?

Am inteles ca sunt f pretentioase....cu uleiul mai ales un Yacco 500 din ala verde merge daca e semi-sintetic?

 

ca ulei se foloseste din fabrica motorex iar de ceva vreme yacco,care este sponsor oficial la competitii gen

dakar etc..aaa si sa nu uit este sponsor oficial si la enduro-maniaco-depresiv incepand din 2007.. :crack: :crack:

indicele standard este 10w50 full sintetic bidon gri si mai exista si o varianta racing bidon rosu si ceva mai scump..

in functie de temperatura exterioara exista un grafic care recomanda 4 tipuri de ulei dupa cum urmeaza

la temperaturi ridicate se foloseste 15w40 sau 15w50,iar cand temperaturile sunt foarte joase se foloseste

10w40 sau 10w 50 iar indicele API: SG sau SH

 

in cartea de intretinere scrie ca la fiecare iesire tre sa verifici urmatoarele

INAINTE nivel ulei

nivel lichid frana f si s

nivel lichid ambreiaj

luminile si stopul

clacsonul

presiune cauciucuri

nivel antigel

probeaza franele

DUPA FIECARE SPALARE ungere si lubrifiere cabluri

ungere si verificare tensiune lant

curatare si impregnare filtru aer si carcasa filtru

curatare telescoape de praf

trateaza toate partile metalice (in afara franelor si a esapamentului) cu crema anti

coroziva bazata pe ceara

curata si impregneaza toate contactele cu spray de contacte

goleste camera plutitorului din carburator

verifici si strangi toate suruburile care le vezi..se incepe cu axul spate

asta este mentenanta pe care trebuie sa si-o faca fiecare pilot singur inainte si dupa cate o iesire

mie personal nu mi se pare nimic in plus fata de orice alt model de enduro(sau marca)

Edited by atillas

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare oameni buni !!! si eu sunt fericitul posesor al unui KTM exc 450, am citit topicul asta .. foarte interesant am ce invata avand in vedere faptul ca eu nu am mai avut ktm pana acum...

dupa ce am citit topicul inca nu am elucidat misterul .. dupa ce perioada se schimba ulei-ul ? (ore de functionare, kilometri) daca imi puteti raspunde .. e perfect .. multumesc tare mult .. cat despre ulei, am folosit REPSOL (e ok?) si acum am de gand sa folosesc MOTUL (ce parerea aveti). Nu as ezita sa folosesc motorex sau yacco .. sau mai stiu eu ce am vazut pe topicul acesta DAR ... avand in vedere ca sunt in GALATI si nu gasesc nimic legat de asa ceva, sunt nevoit sa fac alegerea asta... :crack: :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare oameni buni !!! si eu sunt fericitul posesor al unui KTM exc 450, am citit topicul asta .. foarte interesant am ce invata avand in vedere faptul ca eu nu am mai avut ktm pana acum...

dupa ce am citit topicul inca nu am elucidat misterul .. dupa ce perioada se schimba ulei-ul ? (ore de functionare, kilometri) daca imi puteti raspunde .. e perfect .. multumesc tare mult .. cat despre ulei, am folosit REPSOL (e ok?) si acum am de gand sa folosesc MOTUL (ce parerea aveti). Nu as ezita sa folosesc motorex sau yacco .. sau mai stiu eu ce am vazut pe topicul acesta DAR ... avand in vedere ca sunt in GALATI si nu gasesc nimic legat de asa ceva, sunt nevoit sa fac alegerea asta... :crack: :crack:

heheee iti uram traditionalul 'welcome to the family'

in ceea ce priveste uleiul nu este o regula generala privind marca..chiar eu am postat mai sus ce fel de uleiuri pot fi folosite(nota mica fiindca nu ai citit atent topicul)important sa fie PTR MOTOCICLETA STRICT SI SA SCRIE PE BIDON API:SG SAU SH... uleiul se schimba la:15 ore de folosire sau 100 l de benzina(aprox 12 plinuri)..inclusiv filtrele..eu personal folosesc mobil 1 full sintetic...

 

PS ptr ca nu ai acces la magazine moto frecvent poti incerca la firme care comercializeaza piese si consumabile de masini straine..si este imposibil sa nu aiba cataloage de filtre de ulei ptr masini..majoritatea firmelor fac filtre de ulei ptr ktm..exc..iar pretul nu sare de 10 euro perechea(imi pare rau ca nu stiu cum se numesc filtrele)

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 ore se schimba uleil, nu la 40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

15 ore se schimba uleil, nu la 40?

 

la 4t se schimba la 15 ore de functionare. La 2t schimbi doar in cutie si s-ar putea sa schimbi mai rar .. nu stiou exact, dar daca matale zici 40 ... asa sa fie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei! hai sa nu exageram..in carte zice 15h in regim de competitie. Hobby 30 ore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...