Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

salut, pun o intrebare si aici. Vreau sa-mi iau un EXC 450 pe care sa-l folosesc cu roti de SM sau cu cauciucuri de strada pe jantele originale la mers prin oras/trafic/Bucuresti. Este OK? Se preteaza la asa ceva? Mi-e teama de faptul ca mergind prin oras practic fac multi km si o sa trebuiasca sa schimb ulei filtre, etc foarte des.

 

thx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este OK? Se preteaza la asa ceva?

 

NU

- resectand reviziile, o sa-ti iasa un cost/km f mare

- motocicleta e destul de turbata - nu e confortabila la mers "la pas"

- saua e ca o scandura

- nu ai cheie -> trebuie sa o legi daca o lasi undeva.

 

Cauta altceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, pun o intrebare si aici. Vreau sa-mi iau un EXC 450 pe care sa-l folosesc cu roti de SM sau cu cauciucuri de strada pe jantele originale la mers prin oras/trafic/Bucuresti. Este OK? Se preteaza la asa ceva? Mi-e teama de faptul ca mergind prin oras practic fac multi km si o sa trebuiasca sa schimb ulei filtre, etc foarte des.

 

thx

 

 

 

 

KTM LC4-trebuie pentru asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thx! o sa ma orientez catre altceva. (de fapt sunt orientat dar nu gasesc inca.. DRZ)

 

Si XR, XT ar mai fi. Dar alea cu racire pe apa. Eventual Husqvarna sau Husaberg. Dar alea peste 600 cc. Singurul sub 600 cc cu racire pe apa ar fi DRZ. EXC-urile sunt pur de competitie. SuperMoto sportiv, Hard Enduro. Nici macar la Rally Raid nu cred ca se preteaza. Vezi ultima editie Paris-Dakar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-au facut urmatoarele verificari : bateri - OK(am pus bateria pe alt motor si a pornit , am pus alta baterie pe al meu si nu a pornit )

releu incarcare - OK(am luat alt releu de la alt exc tot din 2004 ,tot 450 si nu a pornit )

electromotorul - OK(am pus electromotorul pe alt motor si a pornit, am luat alt electromotor si aceeasi problema nu a pornit)

am eliminat toate firele de la contact pana la releul de pornire si l-am pus pe direct , tot degeaba.... , invarte un pic electromotorul , pauza o secunda , iar da sa invarta electromotorul , iar pauza 2 sec ( parca nu ar avea putere destula)

 

 

as mai incerca sa pun electromotorul pe direct , sa-l alimentez de la baterie .

are bujia vro legatura ( o sa incerc si asta , sa schimb bujia) ; am mai observat ca fisa de la bujie a fost in contact cu motorul si e topita izolatia (sper ca doar izolatia nu m-am uitat atent) , sa "fure" curent pe acolo ?

 

astept pareri si indrumari .

merci !!!

 

 

Salut,

motoreta ta are pedala. Daca totul este in regula ar trebui sa porneasca fara probleme si la pedala, astfel excluzi bubele cu electo, buton, baterie, etc.

Verifica daca motorul se invarte rotund la pedala ( sa nu fie ceva rupt in el), daca ai scanteie si daca-ti curge benzina.

Daca cele de mai sus is ok, ar trebui sa-ti plece si fara baterie. De aici incolo e simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tot citit pe diverse forumuri ca modelul asta lc4 cam are probleme cu carburatia/aprinderea si ca nu sunt f fiabile, adica nu se compara cu drz-ul la fiabilitate. asa este?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am tot citit pe diverse forumuri ca modelul asta lc4 cam are probleme cu carburatia/aprinderea si ca nu sunt f fiabile, adica nu se compara cu drz-ul la fiabilitate. asa este?

 

La alea dupa 2000 cica n-ar fi asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

thx! o sa ma orientez catre altceva. (de fapt sunt orientat dar nu gasesc inca.. DRZ)

eu merg prin oras cu un 525 mxc, cu roti SM, si e f bine, rapid si eficient!!! nu stau sa calculez cost pe km!!! o face cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-au facut urmatoarele verificari : bateri - OK(am pus bateria pe alt motor si a pornit , am pus alta baterie pe al meu si nu a pornit )

releu incarcare - OK(am luat alt releu de la alt exc tot din 2004 ,tot 450 si nu a pornit )

electromotorul - OK(am pus electromotorul pe alt motor si a pornit, am luat alt electromotor si aceeasi problema nu a pornit)

am eliminat toate firele de la contact pana la releul de pornire si l-am pus pe direct , tot degeaba.... , invarte un pic electromotorul , pauza o secunda , iar da sa invarta electromotorul , iar pauza 2 sec ( parca nu ar avea putere destula)

 

 

as mai incerca sa pun electromotorul pe direct , sa-l alimentez de la baterie .

are bujia vro legatura ( o sa incerc si asta , sa schimb bujia) ; am mai observat ca fisa de la bujie a fost in contact cu motorul si e topita izolatia (sper ca doar izolatia nu m-am uitat atent) , sa "fure" curent pe acolo ?

 

astept pareri si indrumari .

merci !!!

 

nu te mai necaji aiurea,schimba bobina cu firul de bujie si luleaua,si va porni la sfert(firul de bujie vine cu bobina cu tot)iti fura curent la greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te mai necaji aiurea,schimba bobina cu firul de bujie si luleaua,si va porni la sfert(firul de bujie vine cu bobina cu tot)iti fura curent la greu

 

Noi facem 13-14 aici si pe el il doare-n baston :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi facem 13-14 aici si pe el il doare-n baston :blink:

bre,am vazut prea tarziu cat de necajiti sunteti..am trecut si eu prin asta,la 100 de metri dupa start la targoviste,au sarit stropi pe fisa dintr-o balta si acolo a murit..eu macar am desfacut motorul bucati ca nu intelegeam ce dracu are..in fine,eu am pus lulea noua si merge ca vioara..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Am un KTM 250 exc luat recent si are o "belea", astfel ca atunci cand cade pe o parte putin mai violent, jugul de sus se roteste usor fata de jugul de jos rezultand o ciclistica aiurea pana cand cade pe partea cealalta si se indreapta. Am strans suruburile ce tin jambele, am strans surubul de sus de pe mijlocul jugului, am strans si piulita mare aflata tot pe mijloc si ...nimic. Manifestarile au ramas aceleasi si sa nu va imaginati ca arunc in ultimul hal cu ea. Ce nu e bine? Daca scot jambele si demontez jugul la ce trebuie sa ma uit dpdv al uzurii? Pe axul dintre juguri sunt ceva caneluri ce s-au uzat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Am un KTM 250 exc luat recent si are o "belea", astfel ca atunci cand cade pe o parte putin mai violent, jugul de sus se roteste usor fata de jugul de jos rezultand o ciclistica aiurea pana cand cade pe partea cealalta si se indreapta. Am strans suruburile ce tin jambele, am strans surubul de sus de pe mijlocul jugului, am strans si piulita mare aflata tot pe mijloc si ...nimic. Manifestarile au ramas aceleasi si sa nu va imaginati ca arunc in ultimul hal cu ea. Ce nu e bine? Daca scot jambele si demontez jugul la ce trebuie sa ma uit dpdv al uzurii? Pe axul dintre juguri sunt ceva caneluri ce s-au uzat?

 

Nu exista caneluri. Exista doar 2 rulmenti conici. Verifica daca ei sunt uzati si daca au joc pe axul jugului. Daca au joc, trebuie alt jug sau bailagere (tablite subtiri care umplu spatiul dintre rulmenti si jug).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa verific ce ai zis tu dar, daca se poate, care este explicatia faptului ca se rotesc independent jugurile? Intreb asta, deoarece am avut o Honda CR la care stiu sigur ca avea rulmentii de la jug uzati(miscand incet de jug, se auzea o bataie), si intr-un an si ceva nu am avut probleme de acest gen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa verific ce ai zis tu dar, daca se poate, care este explicatia faptului ca se rotesc independent jugurile? Intreb asta, deoarece am avut o Honda CR la care stiu sigur ca avea rulmentii de la jug uzati(miscand incet de jug, se auzea o bataie), si intr-un an si ceva nu am avut probleme de acest gen.

 

Atunci ramane varianta cu axul jugului uzat. Adica chestia pe care sta interiorul rulmentilor. Ea este de aluminiu si se poate uza daca se blocheaza vreun rulment si incepe sa se invarta pe ax. Da jos telescoapele si vezi care e treaba cu jugul.

 

PS Da, partea de sus si partea de jos a jugului se rotesc independent una fata de alta. Asa e la toate motoretele. Ele sunt aliniate prin intermediul telescoapelor si a axului rotii fata.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se rotesc independent cand sunt slabite suruburile si il demontam, asta stiam. Dar in exploatare, la cazaturi nu are voie sa roteasca unul fata de celalat. Poate nu am explicat bine dar repet:dupa cazatura jugul de sus e rotit putin fata de cel de jos dupa ce in prealabil cu o seara inainte verificasem si stransesem toate suruburile pentru a evita repetarea acestui fenomen. Nu sunt strambe suruburile de la inaltatore, nu e stramb ghidonul, nu sunt stranbe jambele doar, in fct de partea pe care cad, jugul de sus se rasuceste cateva grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Am un KTM 250 exc luat recent si are o "belea", astfel ca atunci cand cade pe o parte putin mai violent, jugul de sus se roteste usor fata de jugul de jos rezultand o ciclistica aiurea pana cand cade pe partea cealalta si se indreapta. Am strans suruburile ce tin jambele, am strans surubul de sus de pe mijlocul jugului, am strans si piulita mare aflata tot pe mijloc si ...nimic. Manifestarile au ramas aceleasi si sa nu va imaginati ca arunc in ultimul hal cu ea. Ce nu e bine? Daca scot jambele si demontez jugul la ce trebuie sa ma uit dpdv al uzurii? Pe axul dintre juguri sunt ceva caneluri ce s-au uzat?

 

Daca cele 4 suruburi de la jug cu amortizorul si cele 2 suruburi de sus de la axul jugului sunt stranse nu ai ce sa faci nu e vorba de nici o uzura.Pur si simplu se pierde paralelismul amortizoarelor cand cazi. Rotesti maxim ghidonul inspre partea in care trebuie deplasata roata si lovesti roata in spre fata cu talpa cizmei hotarat. Nu trebuie s-o trantesti si pe partea cealalta. Cu jocul din rulmentii jugului e alta poveste nu are legatura cu paralelismul amortizoarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap. Treaba cu uzatul axului jugului nu poate sa dea decat joc la directie. Aliniamentul jug-telescoape-roata e asigurat doar de fixarea telescoapelor in jugul superior, inferior si in axul rotii fata. Si la mine se mai suceste. Nu chiar la fiecare cazatura. Depinde cum cade. Un sut in roata si pornesc mai departe. Acasa slabesc suruburile de la axul rotii si de la unul din juguri, apas de cateva ori fata si strang la loc suruburile. Eu am inlocuit suruburile KTM cu suruburi pt cheie Allen (imbus).

PS Poate ai vaselina pe telescoape si d-aia se sucesc mai usor. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...