Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

au fost sarbatorile si nu prea am avut timp de "mesterit" , dar azi am recuperat .

asa ca partea 3 din misiune imposibila unde ma agit de zor fara nici un rezultat :

am urmat sfaturile celor mai priceputi , insa capra refuza sa porneasca :lol: , cred ca e tap ca tare incapatanat este.

mai exact : am pus electromotorul pe direct (alimentat de la baterie ) , am scos si fisa si bobina si am alimentat electromotorul tot pe direct de la baterie , insa..... nimic nu vrea sa porneasca de la buton :lol: , simtomele sunt aqceleasi , invarte putin ...pauza , iar invarte . da senzatia ca nu are putere ( da am pus electromotorul meu pe alt motor identic cu al meu si a pornit din prima ).

cu riscul de a pune intrebari timpite :love: ( dar chiar nu mai stiu ce poate sa fie ) , sa fie compresia prea mare , si electromotorul sa nu faca fata ????

de la kick porneste extrem de usor , si la rece si la cald :laugh:

 

concluzie : am alimentat de la baterie , se exclud fire intrerupte ; an taiat alimentarea de la bobina si fisa (ma gandeam ca fura curent pe acolo ) si tot nimic ......

 

ai ceva probleme de contact undeva. Masa de la baterie face contact bine cu motorul? Poate ai un conductor subdimensionat si acolo ai pierderea de putere. Oare ce ar mai putea fi? Ai incercat cu alt electromotor la tine? porneste usor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

au fost sarbatorile si nu prea am avut timp de "mesterit" , dar azi am recuperat .

asa ca partea 3 din misiune imposibila unde ma agit de zor fara nici un rezultat :

am urmat sfaturile celor mai priceputi , insa capra refuza sa porneasca :lol: , cred ca e tap ca tare incapatanat este.

mai exact : am pus electromotorul pe direct (alimentat de la baterie ) , am scos si fisa si bobina si am alimentat electromotorul tot pe direct de la baterie , insa..... nimic nu vrea sa porneasca de la buton :lol: , simtomele sunt aqceleasi , invarte putin ...pauza , iar invarte . da senzatia ca nu are putere ( da am pus electromotorul meu pe alt motor identic cu al meu si a pornit din prima ).

cu riscul de a pune intrebari timpite :love: ( dar chiar nu mai stiu ce poate sa fie ) , sa fie compresia prea mare , si electromotorul sa nu faca fata ????

de la kick porneste extrem de usor , si la rece si la cald :laugh:

 

concluzie : am alimentat de la baterie , se exclud fire intrerupte ; an taiat alimentarea de la bobina si fisa (ma gandeam ca fura curent pe acolo ) si tot nimic ......

 

 

ai ceva probleme de contact undeva. Masa de la baterie face contact bine cu motorul? Poate ai un conductor subdimensionat si acolo ai pierderea de putere. Oare ce ar mai putea fi? Ai incercat cu alt electromotor la tine? porneste usor?

 

 

am eliminat toate firele prin alimentarea directa a electromotorului de la baterie, deci nu se pune problema de conductor subdimensionat .

am incercat cu alt electromotor (care functioneaza perfect pe alt motor) si avea aceleasi simtome , plus ca al meu mergea snur pe acelasi motor .

baterie , releu , si electromotor toate au fost incercate pe alt motor si au functionat si invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eliminat toate firele prin alimentarea directa a electromotorului de la baterie, deci nu se pune problema de conductor subdimensionat .

am incercat cu alt electromotor (care functioneaza perfect pe alt motor) si avea aceleasi simtome , plus ca al meu mergea snur pe acelasi motor .

baterie , releu , si electromotor toate au fost incercate pe alt motor si au functionat si invers

 

Ar putea fi ceva mecanic? suportul(carcasa) indoit? nu se culca exact, nu este aliniat axial ca lumea si forteaza

Din ce ai descris, toate posibilitatile de defct electric au fost eliminate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eliminat toate firele prin alimentarea directa a electromotorului de la baterie, deci nu se pune problema de conductor subdimensionat .

am incercat cu alt electromotor (care functioneaza perfect pe alt motor) si avea aceleasi simtome , plus ca al meu mergea snur pe acelasi motor .

baterie , releu , si electromotor toate au fost incercate pe alt motor si au functionat si invers

 

N-am demontat personal dar, din cate vad in manual, kick-ul invarte oala exterioara a ambreiajului iar demarorul invarte arborele cotit. Ambele printr-o serie de pinioane. Ambele trebuie sa aiba cate un freewheel (rulment unidirectional). Inseamna ca la tine e ceva stricat pe traseul demaror - arbore cotit. Mai bine zis, pe traseul demaror - freewheel. Culca motoreta pe stanga, da jos capacul dinspre ambreiaj si vezi cum se invart rotitele pe acolo. Poti sa si incerci sa-l pornesti pt 2-3 sec. Ti apasat butonul de oprit si ii dai la automat. S-ar putea sa sara niste ulei totusi :love:

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am demontat personal dar, din cate vad in manual, kick-ul invarte oala exterioara a ambreiajului iar demarorul invarte arborele cotit. Ambele printr-o serie de pinioane. Ambele trebuie sa aiba cate un freewheel (rulment unidirectional). Inseamna ca la tine e ceva stricat pe traseul demaror - arbore cotit. Mai bine zis, pe traseul demaror - freewheel. Culca motoreta pe stanga, da jos capacul dinspre ambreiaj si vezi cum se invart rotitele pe acolo. Poti sa si incerci sa-l pornesti pt 2-3 sec. Ti apasat butonul de oprit si ii dai la automat. S-ar putea sa sara niste ulei totusi :laugh:

 

 

am primit acelasi sfat si de la alta persoana , asta ar fi urmatorul pas : schimbarea rulmentului .

oare cat o costa un rulment??? ( de la ktm cred ca o avere , cat nu face tot motorul :love: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus o baterie calumea pe motocicleta (noua)?

Daca cheltuiala cu o baterie noua e prea mare pune-i cablurie de la masina si ATENTIE!! lasa 10 minute cablurile puse cu motorul masinii mergand. Daca nici asa nu se invarte, abea atunci vei stii ca nu-i de la baterie.

Imprumutul bateriei de pe alte motoare nu este f relevant.

Editat de Mark81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce credeti ca genereaza zgomotului ciudat din filmulet? Distributia sau supapele? Zgomotul este foarte pronuntat cand motorul este rece si se estompeaza cand se incalzeste, dar totusi ramne prezent. Se aude mai mult pe partea dreapta(unde s-a facut si filmarea) si vechiul propietar a zis ca ar fi de la carburator :love: .Este ceva in miscare pe acolo?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus o baterie calumea pe motocicleta (noua)?

 

 

da , am incercat si cu alta baterie si nimic . plus ca bateria mea am incercat-o pe al motor care a pornit din prima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce credeti ca genereaza zgomotului ciudat din filmulet? Distributia sau supapele? Zgomotul este foarte pronuntat cand motorul este rece si se estompeaza cand se incalzeste, dar totusi ramne prezent. Se aude mai mult pe partea dreapta(unde s-a facut si filmarea) si vechiul propietar a zis ca ar fi de la carburator :love: .Este ceva in miscare pe acolo?

 

 

 

Asa se aud non-japonezele. In carburator nu se misca nimic. E o gulguta a fostului proprietar.

Mesaj completat

am primit acelasi sfat si de la alta persoana , asta ar fi urmatorul pas : schimbarea rulmentului .

oare cat o costa un rulment??? ( de la ktm cred ca o avere , cat nu face tot motorul :laugh: )

 

Vezi daca intr-adevar e freewheelul de vina. In alta parte decat KTM cam greu sa gasesti un rulment atat de specializat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ola, poate ma ajuta cineva...

Vreau sa schimb si eu uleiul in furci si nu stiu cati ml. sa pun, sau care este distanta pe care sa o masor de la nivelul uleiului la marginea superioara

10x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ola, poate ma ajuta cineva...

Vreau sa schimb si eu uleiul in furci si nu stiu cati ml. sa pun, sau care este distanta pe care sa o masor de la nivelul uleiului la marginea superioara

10x

 

Sunt mai multe lungimi pt camera de aer din furci. In functie de modelul furcii (an, cod...). Eu am gasit 90mm, 100mm, 110mm, 130mm. La tine care se potriveste?

 

PS Poate ar fi bine sa dai mai multe amanunte despre ce tip de furci ai. :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa se aud non-japonezele. In carburator nu se misca nimic. E o gulguta a fostului proprietar.

Mesaj completat

 

Am ascultat si un alt KTM exc dar de 450 si nu se aude acel tacanit. Poate are altcineva si o alta opinie privitor la acel sunet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Furcile sunt WP 4860 MXMA PA

Am gasit la pagina 3 din link lungimea camerei de 100mm, dar acolo mai scrie si +30 si -20 :love:

 

http://www.cyclehuttktm.com/2008_ktm_bikes...datachassis.pdf

 

Pai da, ca si click-urile. Exista o lungime standard dar poti sa jonglezi. Camera de aer mai mare - suspensie mai moale. Si invers. Fa-o de 130mm si vezi cum merge. Pe urma poti sa mai adaugi ulei pana o faci de 80mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Am si eu o intrebare. Cine poate sa imi zica ce siguranta trebuie pusa pe cablul de alimentare al venitlatorului?

+ se pune intre cablu de curent de la motor si termocupla sau intre termocupla si ventilator sau intre cablul de curent de la motor si ventilator sau nu conteaza?

 

:laugh:

 

Siguranta din kit-ul original e de 5 amperi. Ea poate fi plasata oriunde pe traseul baterie-termocupla-ventilator-masa. In kit-ul original ea este intre ventilator si masa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai grija ca nivelul de ulei se face fara arc!!!

Gata am schimbat uleiul si acum suspensia scutura foarte rau si are tendinta de voblaj :laugh:

am facut camera de 11 cm, ea era muuult mai mare, nu stiu ce sa fac sa mai scot ulei?

Reglajul amortizorului la o furca era desfacut, probabil nu a fost strans prea bine.

Dupa ce am refacut reglajele am observat ca pe revenire o furca are in total 47 clickuri si alta 37...

Ceva idei sau ma adresez unui specialist?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Detin si eu un KTM EXC-f 250 din 2006 (e in 4 timpi).

initial mi-as fi dorit un 450 EXC dar nivelul de intretinere al motoretei, pretul cat si apropierea de orasul meu m-au facut sa cumpar modelul de mai sus.

 

acum problema care nu am anticipat-o este ca eu am 1.94m si vreo 100kg "la gol".

 

motoreta are kit de big bore pana la 290,jetting facut, toba sport, este inaltata la maxim din amortizor, are inaltatoare de ghidon.merge perfect, nu m-a dezamagit ajung oriunde ajung si ceilalti cu ea.

 

dar am observat ca cei de pe langa mine nici nu ajung cu picioarele la pamant cand stau pe ea, sau sa aibe o pozitie comoda cand se aseaza aproape de ghidon pentru urcari, sau pot sa cuprinda capra cand stau in picioare pana la genunchi si sa aibe un grip mai bun.

 

Mesaj completat

Detin si eu un KTM EXC-f 250 din 2006 (e in 4 timpi).

initial mi-as fi dorit un 450 EXC dar nivelul de intretinere al motoretei, pretul cat si apropierea de orasul meu m-au facut sa cumpar modelul de mai sus.

 

acum problema care nu am anticipat-o este ca eu am 1.94m si vreo 100kg "la gol".

 

motoreta are kit de big bore pana la 290,jetting facut, toba sport,raport 13-52, este inaltata la maxim din amortizor, are inaltatoare de ghidon.merge perfect, nu m-a dezamagit ajung oriunde ajung si ceilalti cu ea.

 

dar am observat ca cei de pe langa mine nici nu ajung cu picioarele la pamant cand stau pe ea, sau sa aibe o pozitie comoda cand se aseaza aproape de ghidon pentru urcari, sau pot sa cuprinda capra cand stau in picioare pana la genunchi si sa aibe un grip mai bun.

 

acum eu ajung fara probleme cu picioarele jos cand sunt urcat pe ea (neasezat) fara sa intind varfurile sau ceva de genul. pozitia cea mai comoda pe ea este stand putin inspre spate, cand am nevoie sa stau aproape de ghidon stau cu picioarele indoite cam incomod, si in picioare genunchii se afla destul peste sa, si trebuie sa apas tare cu gambele pentru a avea grip bun.

 

in materie de putere ma duce oriunde ii cer, se comporta fara repros, dar parca nu are acel zvâc pe care il au celelalte (am mers pentru o scurta perioada pe o Husky 450 TE si mi se ridica pe o roata doar din acceleratie si intr-a 3-a).prin paduri merge subturata frumos nu imi face figuri la viteze mici. pe-o roata nu ma pot ridica decat din ambreiaj chiar si pe asfalt.

 

Mentionez ca m-am obisnuit sa merg cu ea, nu am avut pana acum probleme cu ea deloc, nu m-a dezamagit pe trasee hard, dar cer si eu parerea celor de pe forum cu gabarit apropiat ca al meu. E normal sa fie cum am descris eu mai sus si trebuie sa ma obisnuiesc asa? , sau trebuie sa imi gasesc un 450 EXC care imi poate rezolva multe din neajunsuri?

 

sorry de long read.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raul - daca te-ai obisnuit cu ea nici nu te gandi la una mai mare. Sunt putin locuri unde ai nevoie de cuplul unui 450; si pentru cateva locuri de-astea o sa ai toata ziua sub tine un motor care trage de tine aiurea. Si la ture mai grele o sa simti din plin si diferenta de greutate.

Stai cu 250!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raul - daca te-ai obisnuit cu ea nici nu te gandi la una mai mare. Sunt putin locuri unde ai nevoie de cuplul unui 450; si pentru cateva locuri de-astea o sa ai toata ziua sub tine un motor care trage de tine aiurea. Si la ture mai grele o sa simti din plin si diferenta de greutate.

Stai cu 250!!

 

mersi fain, chiar aveam nevoie de o parere in domeniu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...