dulfa Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 e o chestie de feeling aici..dupa ce ai ridicat-o tre sa controlezi f bine acceleratia sa o tii in aer din sprituri scurte cand simti ca incepe sa coboare...nu prea pot sa iti explic trebuie sa vezi si sa exersezi singur.. sal, reusesc sa o tin din sprituri cum spui tu ,doar ca pe distante scurte pina i-i scap gazul si cade pe roata din fata ,eu cred ca problema este de la greutatea mea aprox 120-125 kg inbracat ,incaltat si cu sac hidra-pak + o mica trusa de scule,si asa in cel ai fericit caz am mers aprox 50-75 m cel ,ai mult cu a treia , apoi mai cred ca nu ridic destul de mult motorul,inca nu mi-am dezvolatat simtul punctului de echilibru ,i-mi spunea cineva din arad ca acesta este cel mai important lucru sa stii sa-l tii in echilibru si poti merge intruna doar din sprituri chiar si la viteza mica, m-a gandeam ca daca incerc sa schimb vitezele si viteza de deplasare creste si poate asa stau mai mult pe o roata . tot vreau sa m-a duc s-a incerc pe o pasune cu iarba parca nu suna asa de periculos ,nici pt mine si nici pt motor. v-a spun daca reusesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktmboy Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 In momentul in care stai in sa...poti sa ridici fara probleme roata fata pana cand aripa iti ajunge la nivelul nasului...exersezi pana simti motoru si acceleratia...eu sunt de parere ca stand in picioare e mult mai simplu (parera mea) si poti muta centrul de greutate mai in fata cand simti ca se ridica prea mult (pui pieptul pe ghidon) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 29, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2007 In momentul in care stai in sa...poti sa ridici fara probleme roata fata pana cand aripa iti ajunge la nivelul nasului...exersezi pana simti motoru si acceleratia...eu sunt de parere ca stand in picioare e mult mai simplu (parera mea) si poti muta centrul de greutate mai in fata cand simti ca se ridica prea mult (pui pieptul pe ghidon) motorul asta e practic facut sa mergi in trape...cel putin urcarile si coborarile... @dulfa..daca probezi in f multe situatii ai sa vezi ca poti sa manevrezi motorul mult mai bine din sold iar derapajele nu se simt aproape deloc in picioare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 motorul asta e practic facut sa mergi in trape...cel putin urcarile si coborarile... @dulfa..daca probezi in f multe situatii ai sa vezi ca poti sa manevrezi motorul mult mai bine din sold iar derapajele nu se simt aproape deloc in picioare... vrei sa spui ca se conduce m-ai bine stand pe motor ,decat in picioare ? desi eu nu am o experienta asa de mare in domeniu ,pot spune ca de multe ori in locuri cu noroi si urme de cauciucuri ,santuri ,aveam un control mai buna asupra motorului daca m-a ridicam un pic de pe sezut , in cazul in care stau pe sezut si roata fuge intr-o urma ,parca m-a dezechilibreaza si pe mine . --- Mesaj completat în 29 Nov 2007 08:48 -------------vreau sa v-a intreb inca un lucru , am fost anul acesta la Branesti-Faget , era o etapa din campionatul national de cross-enduro. stiti pista ? este senzatie pt cine stie sa se dea cross, vreau sa v-a spun ca de jos totul pare ok ,dar in momentul in care urci pe panta si trebue sa cobori, baietii au facut cateva trambuline de sarit culmea , in jos viiin gaz de jos si cand sa cobori constati ca se termina parcela , v-a spun am incremenit, treaba sta in elul urmator daca tragi tare de gaz zori peste o groapa facuta la baja trambulinei si trebue sa stii sa aterizezi in jos, daca nu esti hotarit cu gazul de pe trambulina te infigi cu roata din fatadrept in buza gropii, si cred ca v-a imaginati ce urmeaza ,s-au ramane ultima varianta adoptata de mine si multi alti concurenti , sa copiezi croapa ,nici acum cand m-a gandesc nu pot sa ma conving ca de fapt scapi daca d-ai gaz la max. voi a-ti trecut prin asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 In momentul in care stai in sa...poti sa ridici fara probleme roata fata pana cand aripa iti ajunge la nivelul nasului...exersezi pana simti motoru si acceleratia...eu sunt de parere ca stand in picioare e mult mai simplu (parera mea) si poti muta centrul de greutate mai in fata cand simti ca se ridica prea mult (pui pieptul pe ghidon) Cataline, singura diferenta e ca tu ai 60 de kile si omu 125 Altfel, SUNTETI OFF TOPIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktmboy Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Cataline, singura diferenta e ca tu ai 60 de kile si omu 125 Altfel, SUNTETI OFF TOPIC Principiul e acelasi...indiferent de cate kile ai ! Gata hai sa ne mai si dam !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 salutare vreau sa-mi schim pinonul pe spate, acum am 48 si m-a gandesc la 50 , vreau sa-mi spune-ti daca merita sa-mi cumpar pinion din aluminiu, s-au care ar fii avantajul acestuia in defavoarea celor cu dintii din aluminiu iar in mijloc fier ,ori cele din fier total ?, mentionez ca la cel pe care-l am acum nu se vede uzura pe dinti si am facut 3500 km cu el avara acesta pe dealuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 30, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2007 salutare vreau sa-mi schim pinonul pe spate, acum am 48 si m-a gandesc la 50 , vreau sa-mi spune-ti daca merita sa-mi cumpar pinion din aluminiu, s-au care ar fii avantajul acestuia in defavoarea celor cu dintii din aluminiu iar in mijloc fier ,ori cele din fier total ?, mentionez ca la cel pe care-l am acum nu se vede uzura pe dinti si am facut 3500 km cu el avara acesta pe dealuri. sa o luam in ordine..cel mai rezistent (si mai ieftin)este cel din fier..dar are greutate mare mai ales la dimensiuni de genu 50,52 dinti.. ..cel mai rapid se uzeaza cel din aluminiu,este foarte usor si relativ bun la pret (practic este cel mai des folosit in enduro) ...la pinionul stealt (miez din aluminiu si coroana dintata de fier)ktm-ul a facut o com- binatie excelenta..pinionul are greutate relativ redusa(din cauza miezului de aluminiu)si rezistenta la uzura marita(din cauza coroanei din fier)---din punctul meu de vedere asta este cea mai buna solutie dar trebuie tinut cont ca este piese originala ktm si costa vreo 280 lei pinionul de fier costa vreo 90 de lei iar cel de aluminiu vreo 140 lei.. PS.nu exista pinioane cu miez de fier si coroana din aluminiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 sa o luam in ordine..cel mai rezistent (si mai ieftin)este cel din fier..dar are greutate mare mai ales la dimensiuni de genu 50,52 dinti.. ..cel mai rapid se uzeaza cel din aluminiu,este foarte usor si relativ bun la pret (practic este cel mai des folosit in enduro) ...la pinionul stealt (miez din aluminiu si coroana dintata de fier)ktm-ul a facut o com- binatie excelenta..pinionul are greutate relativ redusa(din cauza miezului de aluminiu)si rezistenta la uzura marita(din cauza coroanei din fier)---din punctul meu de vedere asta este cea mai buna solutie dar trebuie tinut cont ca este piese originala ktm si costa vreo 280 lei pinionul de fier costa vreo 90 de lei iar cel de aluminiu vreo 140 lei.. PS.nu exista pinioane cu miez de fier si coroana din aluminiu... thanks , a-m mai invatat ceva azi ,da cred ca raman pe cel din aluminiu daca m-a tinut pina acum cel de pe motor si nu se vede vreo uzura majora ,mergem pe acelasi doar ca vreau sa-mi cumpar unu portaocaliu , nu stiu cred c-a am dobandit o obsesie pt culoarea portocalie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 30, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2007 (editat) thanks , a-m mai invatat ceva azi ,da cred ca raman pe cel din aluminiu daca m-a tinut pina acum cel de pe motor si nu se vede vreo uzura majora ,mergem pe acelasi doar ca vreau sa-mi cumpar unu portaocaliu , nu stiu cred c-a am dobandit o obsesie pt culoarea portocalie noi ne-am cumparat c-am toate accesoriile din catalog de la ktm..asa ca nu fii disperat sau ingrijorat fiindca totul merge spre portocaliu...soarele cand rasare e portocaliu... iti pun o poza cu cel mai tare ktm scos pe piata ever... Editat Noiembrie 30, 2007 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 sa o luam in ordine..cel mai rezistent (si mai ieftin)este cel din fier..dar are greutate mare mai ales la dimensiuni de genu 50,52 dinti.. ..cel mai rapid se uzeaza cel din aluminiu,este foarte usor si relativ bun la pret (practic este cel mai des folosit in enduro) ...la pinionul stealt (miez din aluminiu si coroana dintata de fier)ktm-ul a facut o com- binatie excelenta..pinionul are greutate relativ redusa(din cauza miezului de aluminiu)si rezistenta la uzura marita(din cauza coroanei din fier)---din punctul meu de vedere asta este cea mai buna solutie dar trebuie tinut cont ca este piese originala ktm si costa vreo 280 lei pinionul de fier costa vreo 90 de lei iar cel de aluminiu vreo 140 lei.. PS.nu exista pinioane cu miez de fier si coroana din aluminiu... cam scump cel din aluminiu la Ktm ca Jt(japonez) iei la 27 eu care vine sub 100lei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 m am gandit si eu mult la influenta greutatii foii de spate la mersul motoretei.din aceasta cauza mi am luat 525 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 30, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2007 cam scump cel din aluminiu la Ktm ca Jt(japonez) iei la 27 eu care vine sub 100lei... adevarul este ca multe consumabile ktm sunt scumpe..exista multe firme care fac aceleasi produse la preturi mult mai mici si aici ma refer la lanturi,pinioane,filtre ulei,mansoane,placute frana,etc...nu stiu daca si calitatea este aceiasi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 adevarul este ca multe consumabile ktm sunt scumpe..exista multe firme care fac aceleasi produse la preturi mult mai mici si aici ma refer la lanturi,pinioane,filtre ulei,mansoane,placute frana,etc...nu stiu daca si calitatea este aceiasi ... la noi cei cu portocalele avem un mare avantaj fata de japoneze ca avem accesorii multe ,multe ,am un prieten cu o yamaha wfr 450 si a recunoscut si el ca japonezele stau prost la copitolul accesorii ,i-ar placea si lui sa aiba echipament iarna- vara cu yamaha sau alte chesti misto pe care noi le avem , binenteles ca toate au un pret dar cand poti, eu zic ca merita, desi v-am spus, cam fac sacrificii cateodata doar ca sa-mi cumpar ceva portocaliu , dear stii sotia cati bani s-au dus anul acesta pe amanta mea ,e-a asa-i spue ori "capra", cred ca mi-ar face mutatia cu motorul in anexa . --- Mesaj completat în 30 Nov 2007 09:36 -------------am uitat sa spun ca am fost la magazin KTM si mi-am cumparat pinionul cu miez de aluminiu portocaliu si dinti din otel negru , acostat 230 ron , am avut prima data o retinere sa-l iau , dar acum ma simt bine , mai ales deseara cand i-l voi monta pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinsnow Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 la noi cei cu portocalele avem un mare avantaj fata de japoneze ca avem accesorii multe ,multe ,am un prieten cu o yamaha wfr 450 si a recunoscut si el ca japonezele stau prost la copitolul accesorii ,i-ar placea si lui sa aiba echipament iarna- vara cu yamaha sau alte chesti misto pe care noi le avem , binenteles ca toate au un pret dar cand poti, eu zic ca merita, desi v-am spus, cam fac sacrificii cateodata doar ca sa-mi cumpar ceva portocaliu , dear stii sotia cati bani s-au dus anul acesta pe amanta mea ,e-a asa-i spue ori "capra", cred ca mi-ar face mutatia cu motorul in anexa . <small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 09:36 -------------</small><br/>am uitat sa spun ca am fost la magazin KTM si mi-am cumparat pinionul cu miez de aluminiu portocaliu si dinti din otel negru , acostat 230 ron , am avut prima data o retinere sa-l iau , dar acum ma simt bine , mai ales deseara cand i-l voi monta pe motor. imi spui si mie te rog din ce consta echipamentul iarna-vara la motor....mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Noiembrie 30, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2007 imi spui si mie te rog din ce consta echipamentul iarna-vara la motor....mersi [/quot sper ca nu e o intrebare ironica..dar vara in afara de pantaloni si tricou de cross,manusi subtiri,platosa si cizme nu prea mai merge nimic..in schimb iarna mai apare cate o geaca cu mesada detasabila,pantaloni la fel,cagula,manusi captusite de enduro,ciorapi speciali,echipament termoizolant(gen izmene si tricou de piele). etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulfa Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 imi spui si mie te rog din ce consta echipamentul iarna-vara la motor....mersi intra pe www.ktm.at acolo vezi liste intregi de accesorii si haine de zi cu zi , de care altii (japonezele) nu se bucura ,si poti sa-ti lasi ceva bani prin conturile lor, asta e sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 2, 2007 Autor Share Postat Decembrie 2, 2007 intra pe www.ktm.at acolo vezi liste intregi de accesorii si haine de zi cu zi , de care altii (japonezele) nu se bucura ,si poti sa-ti lasi ceva bani prin conturile lor, asta e sigur. ce sa-i faci austriecii stiu sa isi vanda marfa iar managementul fabricii de la mattinghoffen este excelent... stiai ca pe langa febra tifoida si febra galbena a aparut si febra portocalie..cu virusi exc si lc4 din austria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 (editat) la noi cei cu portocalele avem un mare avantaj fata de japoneze ca avem accesorii multe ,multe ,am un prieten cu o yamaha wfr 450 si a recunoscut si el ca japonezele stau prost la copitolul accesorii ,i-ar placea si lui sa aiba echipament iarna- vara cu yamaha sau alte chesti misto pe care noi le avem , binenteles ca toate au un pret dar cand poti, eu zic ca merita, desi v-am spus, cam fac sacrificii cateodata doar ca sa-mi cumpar ceva portocaliu , dear stii sotia cati bani s-au dus anul acesta pe amanta mea ,e-a asa-i spue ori "capra", cred ca mi-ar face mutatia cu motorul in anexa . <small>--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 09:36 -------------</small><br/>am uitat sa spun ca am fost la magazin KTM si mi-am cumparat pinionul cu miez de aluminiu portocaliu si dinti din otel negru , acostat 230 ron , am avut prima data o retinere sa-l iau , dar acum ma simt bine , mai ales deseara cand i-l voi monta pe motor. Chiar la accesorii personalizate (aici ma refer la imbracaminte,incaltaminte)KTM sta cel mai bine,dar daca vorbim de preturi(ex o casca facuta de Lazer pt KTM(vopsita portocalie,design shit),costa cu vreo 40 eu mai mult,decat o casca originala Lazer(care arata cu an-lumini mai bine),deci nu e aur tot ce-i portocalie :nono:ca si firma Ktm da comanda la firme mari,recunoscute in domeniu pentru calitate(cum fac si celelate marci)!Merita ca omul sa se uite mai intai,si dupa aia sa cumpere(aici vorbesc de piese de schimb,consumabile)Oricum asta e parerea mea,nevrand sa supar nici un fan!Si acord nota 10 pentru management! Editat Decembrie 2, 2007 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Petak Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Chiar la accesorii personalizate (aici ma refer la imbracaminte,incaltaminte)KTM sta cel mai bine,dar daca vorbim de preturi(ex o casca facuta de Lazer pt KTM(vopsita portocalie,design shit),costa cu vreo 40 eu mai mult,decat o casca originala Lazer(care arata cu an-lumini mai bine),deci nu e aur tot ce-i portocalie :nono:ca si firma Ktm da comanda la firme mari,recunoscute in domeniu pentru calitate(cum fac si celelate marci)!Merita ca omul sa se uite mai intai,si dupa aia sa cumpere(aici vorbesc de piese de schimb,consumabile)Oricum asta e parerea mea,nevrand sa supar nici un fan!Si acord nota 10 pentru management! Ai grija cbrxx pt. ca familia KTM e ca maffia..daca spui ceva rau esti pierdut oricum ai dreptate dar sa stii ca pt.Offrod casca KTM nu e Lazer akum dar totusi e vopsita portocalie, design..hmm yo cred ca nu e shit.face bine ce face. Pacat ca modelele offroad de motociclete numai plasticile au feeling de viitor, in rest e tot ce a fost in modelele de 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 (editat) Ai grija cbrxx pt. ca familia KTM e ca maffia..daca spui ceva rau esti pierdut oricum ai dreptate dar sa stii ca pt.Offrod casca KTM nu e Lazer akum dar totusi e vopsita portocalie, design..hmm yo cred ca nu e shit.face bine ce face. Pacat ca modelele offroad de motociclete numai plasticile au feeling de viitor, in rest e tot ce a fost in modelele de 2004. N-am zis ca e Lazer acum(cred ca anul trecut era),si e mult mai slab fata de un Lazer de acelasi categorie(adica nu se compara designul,daca pt tine culoare portocalie merita 40eu,sau mai mult in plus,ia tata,fiecare cumpara ce vrea) .In rest cu motoarele Ktm-ul e pe drumul cel bun(2t are the best). Editat Decembrie 2, 2007 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Decembrie 2, 2007 Autor Share Postat Decembrie 2, 2007 (editat) N-am zis ca e Lazer acum(cred ca anul trecut era),si e mult mai slab fata de un Lazer de acelasi categorie(adica nu se compara designul,daca pt tine culoare portocalie merita 40eu,sau mai mult in plus,ia tata,fiecare cumpara ce vrea) .In rest cu motoarele Ktm-ul e pe drumul cel bun(2t are the best). eu sunt fan ktm...nu ma intereseaza ca o pereche de snikers costa 20 de eu si aceiasi pereche dar cu sigla ktm si negru cu portocaliu costa 100 de eu,pur si simplu port tot ce face ktm si iubesc conceptul ktm..deci cand mania exista banii nu mai conteaza... Editat Decembrie 2, 2007 de atillas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csocso Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 eu sunt fan ktm...nu ma intereseaza ca o pereche de snikers costa 20 de eu si aceiasi pereche dar cu sigla ktm si negru cu portocaliu costa 100 de eu,pur si simplu port tot ce face ktm si iubesc conceptul ktm..deci cand mania exista banii nu mai conteaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 deci eu nu pot sa va inteleg "fitzele", cu intretinere, ca trebuie sa faci asta si aia si cealalta ca motoru sa mearga perfect, sau ca ktmu e scump, ma oameni buni e o motocicleta de curse !!! cu 7500+- euro iti iei motor cum are campionu mondial de enduro, si bineinteles ca un motor atat de forjat trebuie sa ai mare grija de el , daca vreti ceva de plimbare luati va gs-uri , daca gresesc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 (editat) deci eu nu pot sa va inteleg "fitzele", cu intretinere, ca trebuie sa faci asta si aia si cealalta ca motoru sa mearga perfect, sau ca ktmu e scump, ma oameni buni e o motocicleta de curse !!! cu 7500+- euro iti iei motor cum are campionu mondial de enduro, si bineinteles ca un motor atat de forjat trebuie sa ai mare grija de el , daca vreti ceva de plimbare luati va gs-uri , daca gresesc ... Da cum are campionul mondial( arata asa si atat in rest n-are nimic comun in afara ca are 2 roti ),normal,un motor de curse trebuie intretinut ca atare.. <small>--- Mesaj completat în 02 Dec 2007 19:09 -------------</small><br/> eu sunt fan ktm...nu ma intereseaza ca o pereche de snikers costa 20 de eu si aceiasi pereche dar cu sigla ktm si negru cu portocaliu costa 100 de eu,pur si simplu port tot ce face ktm si iubesc conceptul ktm..deci cand mania exista banii nu mai conteaza... Inteleg si respect asta Offtopic:ff frumos supermotoul:)) Editat Decembrie 2, 2007 de cbrxx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.