danok Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Multumesc pentru raspunsuri. Am inteles cum functioneaza treaba si o sa incerc rezolv problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Dap. Treaba cu uzatul axului jugului nu poate sa dea decat joc la directie. Aliniamentul jug-telescoape-roata e asigurat doar de fixarea telescoapelor in jugul superior, inferior si in axul rotii fata. Si la mine se mai suceste. Nu chiar la fiecare cazatura. Depinde cum cade. Un sut in roata si pornesc mai departe. Acasa slabesc suruburile de la axul rotii si de la unul din juguri, apas de cateva ori fata si strang la loc suruburile. Eu am inlocuit suruburile KTM cu suruburi pt cheie Allen (imbus).PS Poate ai vaselina pe telescoape si d-aia se sucesc mai usor. Salut, ce ai facut cu suruburile originale? Mai ai nevoie de ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Salut, ce ai facut cu suruburile originale?Mai ai nevoie de ele? Leam pus intro cutie. Nu mai am nevoie de ele. Cel putin la moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Fa-le un pret si te-am scapat de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 Fa-le un pret si te-am scapat de ele. Pai daca vii in Buc. Prin posta costa cat nu fac. Sunt grele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOBR$ABENY Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 produse motorex in cluj sau oriunde prin curier mai multe pe www.ktmexc.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Ma refeream la proprietrar....noi ne agitam aici si el nimic. au fost sarbatorile si nu prea am avut timp de "mesterit" , dar azi am recuperat . asa ca partea 3 din misiune imposibila unde ma agit de zor fara nici un rezultat : am urmat sfaturile celor mai priceputi , insa capra refuza sa porneasca , cred ca e tap ca tare incapatanat este. mai exact : am pus electromotorul pe direct (alimentat de la baterie ) , am scos si fisa si bobina si am alimentat electromotorul tot pe direct de la baterie , insa..... nimic nu vrea sa porneasca de la buton , simtomele sunt aqceleasi , invarte putin ...pauza , iar invarte . da senzatia ca nu are putere ( da am pus electromotorul meu pe alt motor identic cu al meu si a pornit din prima ). cu riscul de a pune intrebari timpite ( dar chiar nu mai stiu ce poate sa fie ) , sa fie compresia prea mare , si electromotorul sa nu faca fata ???? de la kick porneste extrem de usor , si la rece si la cald concluzie : am alimentat de la baterie , se exclud fire intrerupte ; an taiat alimentarea de la bobina si fisa (ma gandeam ca fura curent pe acolo ) si tot nimic ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 au fost sarbatorile si nu prea am avut timp de "mesterit" , dar azi am recuperat .asa ca partea 3 din misiune imposibila unde ma agit de zor fara nici un rezultat : am urmat sfaturile celor mai priceputi , insa capra refuza sa porneasca , cred ca e tap ca tare incapatanat este. mai exact : am pus electromotorul pe direct (alimentat de la baterie ) , am scos si fisa si bobina si am alimentat electromotorul tot pe direct de la baterie , insa..... nimic nu vrea sa porneasca de la buton , simtomele sunt aqceleasi , invarte putin ...pauza , iar invarte . da senzatia ca nu are putere ( da am pus electromotorul meu pe alt motor identic cu al meu si a pornit din prima ). cu riscul de a pune intrebari timpite ( dar chiar nu mai stiu ce poate sa fie ) , sa fie compresia prea mare , si electromotorul sa nu faca fata ???? de la kick porneste extrem de usor , si la rece si la cald concluzie : am alimentat de la baterie , se exclud fire intrerupte ; an taiat alimentarea de la bobina si fisa (ma gandeam ca fura curent pe acolo ) si tot nimic ...... ai ceva probleme de contact undeva. Masa de la baterie face contact bine cu motorul? Poate ai un conductor subdimensionat si acolo ai pierderea de putere. Oare ce ar mai putea fi? Ai incercat cu alt electromotor la tine? porneste usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 au fost sarbatorile si nu prea am avut timp de "mesterit" , dar azi am recuperat .asa ca partea 3 din misiune imposibila unde ma agit de zor fara nici un rezultat : am urmat sfaturile celor mai priceputi , insa capra refuza sa porneasca , cred ca e tap ca tare incapatanat este. mai exact : am pus electromotorul pe direct (alimentat de la baterie ) , am scos si fisa si bobina si am alimentat electromotorul tot pe direct de la baterie , insa..... nimic nu vrea sa porneasca de la buton , simtomele sunt aqceleasi , invarte putin ...pauza , iar invarte . da senzatia ca nu are putere ( da am pus electromotorul meu pe alt motor identic cu al meu si a pornit din prima ). cu riscul de a pune intrebari timpite ( dar chiar nu mai stiu ce poate sa fie ) , sa fie compresia prea mare , si electromotorul sa nu faca fata ???? de la kick porneste extrem de usor , si la rece si la cald concluzie : am alimentat de la baterie , se exclud fire intrerupte ; an taiat alimentarea de la bobina si fisa (ma gandeam ca fura curent pe acolo ) si tot nimic ...... ai ceva probleme de contact undeva. Masa de la baterie face contact bine cu motorul? Poate ai un conductor subdimensionat si acolo ai pierderea de putere. Oare ce ar mai putea fi? Ai incercat cu alt electromotor la tine? porneste usor? am eliminat toate firele prin alimentarea directa a electromotorului de la baterie, deci nu se pune problema de conductor subdimensionat . am incercat cu alt electromotor (care functioneaza perfect pe alt motor) si avea aceleasi simtome , plus ca al meu mergea snur pe acelasi motor . baterie , releu , si electromotor toate au fost incercate pe alt motor si au functionat si invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 am eliminat toate firele prin alimentarea directa a electromotorului de la baterie, deci nu se pune problema de conductor subdimensionat .am incercat cu alt electromotor (care functioneaza perfect pe alt motor) si avea aceleasi simtome , plus ca al meu mergea snur pe acelasi motor . baterie , releu , si electromotor toate au fost incercate pe alt motor si au functionat si invers Ar putea fi ceva mecanic? suportul(carcasa) indoit? nu se culca exact, nu este aliniat axial ca lumea si forteaza Din ce ai descris, toate posibilitatile de defct electric au fost eliminate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 (editat) am eliminat toate firele prin alimentarea directa a electromotorului de la baterie, deci nu se pune problema de conductor subdimensionat .am incercat cu alt electromotor (care functioneaza perfect pe alt motor) si avea aceleasi simtome , plus ca al meu mergea snur pe acelasi motor . baterie , releu , si electromotor toate au fost incercate pe alt motor si au functionat si invers N-am demontat personal dar, din cate vad in manual, kick-ul invarte oala exterioara a ambreiajului iar demarorul invarte arborele cotit. Ambele printr-o serie de pinioane. Ambele trebuie sa aiba cate un freewheel (rulment unidirectional). Inseamna ca la tine e ceva stricat pe traseul demaror - arbore cotit. Mai bine zis, pe traseul demaror - freewheel. Culca motoreta pe stanga, da jos capacul dinspre ambreiaj si vezi cum se invart rotitele pe acolo. Poti sa si incerci sa-l pornesti pt 2-3 sec. Ti apasat butonul de oprit si ii dai la automat. S-ar putea sa sara niste ulei totusi Editat Aprilie 10, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 N-am demontat personal dar, din cate vad in manual, kick-ul invarte oala exterioara a ambreiajului iar demarorul invarte arborele cotit. Ambele printr-o serie de pinioane. Ambele trebuie sa aiba cate un freewheel (rulment unidirectional). Inseamna ca la tine e ceva stricat pe traseul demaror - arbore cotit. Mai bine zis, pe traseul demaror - freewheel. Culca motoreta pe stanga, da jos capacul dinspre ambreiaj si vezi cum se invart rotitele pe acolo. Poti sa si incerci sa-l pornesti pt 2-3 sec. Ti apasat butonul de oprit si ii dai la automat. S-ar putea sa sara niste ulei totusi am primit acelasi sfat si de la alta persoana , asta ar fi urmatorul pas : schimbarea rulmentului . oare cat o costa un rulment??? ( de la ktm cred ca o avere , cat nu face tot motorul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) Ai pus o baterie calumea pe motocicleta (noua)? Daca cheltuiala cu o baterie noua e prea mare pune-i cablurie de la masina si ATENTIE!! lasa 10 minute cablurile puse cu motorul masinii mergand. Daca nici asa nu se invarte, abea atunci vei stii ca nu-i de la baterie. Imprumutul bateriei de pe alte motoare nu este f relevant. Editat Aprilie 11, 2010 de Mark81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Ce credeti ca genereaza zgomotului ciudat din filmulet? Distributia sau supapele? Zgomotul este foarte pronuntat cand motorul este rece si se estompeaza cand se incalzeste, dar totusi ramne prezent. Se aude mai mult pe partea dreapta(unde s-a facut si filmarea) si vechiul propietar a zis ca ar fi de la carburator .Este ceva in miscare pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Ai pus o baterie calumea pe motocicleta (noua)? da , am incercat si cu alta baterie si nimic . plus ca bateria mea am incercat-o pe al motor care a pornit din prima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Ce credeti ca genereaza zgomotului ciudat din filmulet? Distributia sau supapele? Zgomotul este foarte pronuntat cand motorul este rece si se estompeaza cand se incalzeste, dar totusi ramne prezent. Se aude mai mult pe partea dreapta(unde s-a facut si filmarea) si vechiul propietar a zis ca ar fi de la carburator .Este ceva in miscare pe acolo? Asa se aud non-japonezele. In carburator nu se misca nimic. E o gulguta a fostului proprietar. Mesaj completat am primit acelasi sfat si de la alta persoana , asta ar fi urmatorul pas : schimbarea rulmentului .oare cat o costa un rulment??? ( de la ktm cred ca o avere , cat nu face tot motorul ) Vezi daca intr-adevar e freewheelul de vina. In alta parte decat KTM cam greu sa gasesti un rulment atat de specializat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Ola, poate ma ajuta cineva... Vreau sa schimb si eu uleiul in furci si nu stiu cati ml. sa pun, sau care este distanta pe care sa o masor de la nivelul uleiului la marginea superioara 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Ola, poate ma ajuta cineva...Vreau sa schimb si eu uleiul in furci si nu stiu cati ml. sa pun, sau care este distanta pe care sa o masor de la nivelul uleiului la marginea superioara 10x Sunt mai multe lungimi pt camera de aer din furci. In functie de modelul furcii (an, cod...). Eu am gasit 90mm, 100mm, 110mm, 130mm. La tine care se potriveste? PS Poate ar fi bine sa dai mai multe amanunte despre ce tip de furci ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Asa se aud non-japonezele. In carburator nu se misca nimic. E o gulguta a fostului proprietar. Mesaj completat Am ascultat si un alt KTM exc dar de 450 si nu se aude acel tacanit. Poate are altcineva si o alta opinie privitor la acel sunet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Furcile sunt WP 4860 MXMA PA Am gasit la pagina 3 din link lungimea camerei de 100mm, dar acolo mai scrie si +30 si -20 http://www.cyclehuttktm.com/2008_ktm_bikes...datachassis.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Furcile sunt WP 4860 MXMA PAAm gasit la pagina 3 din link lungimea camerei de 100mm, dar acolo mai scrie si +30 si -20 http://www.cyclehuttktm.com/2008_ktm_bikes...datachassis.pdf Pai da, ca si click-urile. Exista o lungime standard dar poti sa jonglezi. Camera de aer mai mare - suspensie mai moale. Si invers. Fa-o de 130mm si vezi cum merge. Pe urma poti sa mai adaugi ulei pana o faci de 80mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Gata m-am lamurit, cum imi soseste uleiul ma apuc de mesterit 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Are cineva un rezervor sh mare(13l) pentru exc dupa 2008??? ce pret? am eu ! suna-ma pe 0722.552.460 vali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livanu Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Gata m-am lamurit, cum imi soseste uleiul ma apuc de mesterit10x ai grija ca nivelul de ulei se face fara arc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminsideras Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Am si eu o intrebare. Cine poate sa imi zica ce siguranta trebuie pusa pe cablul de alimentare al venitlatorului? + se pune intre cablu de curent de la motor si termocupla sau intre termocupla si ventilator sau intre cablul de curent de la motor si ventilator sau nu conteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.