Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

ei uite, aici si eu si fratele Jo Lutas avem o cu totul alta parere ;)

ai uitat de mine??..nerecunoscatorule,te-am scos de la inima..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In alta ordine de idei, cum faceti cu suruburile care limiteaza bracajul ghidonului, ca mie aproape ca mi-au mancat jugul inferior

 

Luam viraje mai largi ;)

Confectioneaza suruburi din aluminiu. Si le schimbi periodic. Altceva nu vad ca solutie. Ideea e ca jugul sa loveasca in ceva tot de aluminiu. Sau placute de aluminiu fixate cu surub cap ingropat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce credeti ca genereaza zgomotului ciudat din filmulet? Distributia sau supapele? Zgomotul este foarte pronuntat cand motorul este rece si se estompeaza cand se incalzeste, dar totusi ramne prezent. Se aude mai mult pe partea dreapta(unde s-a facut si filmarea) si vechiul propietar a zis ca ar fi de la carburator :peace: .Este ceva in miscare pe acolo?

 

 

 

Mda, zgomotul s-a accentuat pana nu a mai mers deloc. Asfel ca am desfacut capacul de la motor si am constatat urmatoarele: prima roata dintata ce este actionata de electromotor este "stirba" de cativa dinti si piulita mare cu filet pe stanga ce tine freewheel-ul era slabita. Analizand si filmuletul, aveti idee ce a putut determina "barbierirea" rotii dintate?Are legatura cu faptul ca piulita de la freewheel era slabita? Poate ajuta cu ceva, motorul a crapat cand am cazut cu el pe o parte. Dupa ce l-am ridicat electromotorul dadea in gol si nu a mai pornit nici .

De unde pot procura componente OEM de motor/cutie mai ieftine? Am gasit cateva magazine dar nu aduc de KTM.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, zgomotul s-a accentuat pana nu a mai mers deloc. Asfel ca am desfacut capacul de la motor si am constatat urmatoarele: prima roata dintata ce este actionata de electromotor este "stirba" de cativa dinti si piulita mare cu filet pe stanga ce tine freewheel-ul era slabita. Analizand si filmuletul, aveti idee ce a putut determina "barbierirea" rotii dintate?Are legatura cu faptul ca piulita de la freewheel era slabita? Poate ajuta cu ceva, motorul a crapat cand am cazut cu el pe o parte. Dupa ce l-am ridicat electromotorul dadea in gol si nu a mai pornit nici .

De unde pot procura componente OEM de motor/cutie mai ieftine? Am gasit cateva magazine dar nu aduc de KTM.

 

Multumesc

 

Incearca la magazinele KTM de pe Viilor si Pipera. Nu stiu de ce ar putea sa sara dinti la rotile din motor. Poate doar un corp strain sa intre in angrenaje. Dar de unde? Oricum, nu e normal ca piulita aia sa fie slabita. Nu-mi dau seama daca slabirea piulitei este efectul sau cauza incidentului. Tineai demarorul pornit chiar si dupa ce pornea motorul? Sau, in loc sa apesi butonul de oprire a motorului, din greseala, apasai pe butonul demarorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De magazinele din Viilor,Cotroceni si Pipera stiu....dar sunt cam piperate preturile.

 

Preturile lor sunt in euro din catalogul KTM. Nu cred ca o sa gasesti alte preturi. Doar la piese second hand. Probabil doar motor intreg pe ebay

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, gasesc undeva acel catalog?

 

Catalog si cu preturile, nu. Ei au un fel de intranet. Trebuie sa instalezi softul, cred. Dar poti sa intrebi la orice magazin care aduce piese de moto (yamaha, honda, dilly, ciolpani, etc.). Ai sa vezi ca preturile sunt la fel. La cauciucuri, plastice, placute frana si alte consumabile sau accesorii ai optiuni. Dar la piese de motor, cadru, suspensii sau alte chestii specifice... nu. Pe internet am gasit cataloage cu preturi in America. Dar preturile erau mult mai mari decat sunt in Europa. Pt KTM vorbesc. Plus transportul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms. Am gasit ce cautam. Daca poti sa te uiti si tu la postul meu anterior si poate iti dai cu parerea privitor la zgomot. Or fi supapele sau distributia?

 

 

Sorry....nu le am cu asa ceva....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Stie cineva care e reglajul standard al surubului de aer de la carburator pt 525 exc 2006?Dau o bere :lol:

Cred ca asta te ajuta mai mult, decat explicatiile mele. "Mixture control screw open"=Cat de mult e deschis surubul de amestec. Extras din manualul de utilizator pt an 2006:

 

post-38333-1275331362_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca asta te ajuta mai mult, decat explicatiile mele. "Mixture control screw open"=Cat de mult e deschis surubul de amestec. Extras din manualul de utilizator pt an 2006:

 

post-38333-1275331362_thumb.jpg

String maxim si dau 2 ture inapoi? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

String maxim si dau 2 ture inapoi? :lol:

da, il inchizi la maxim si apoi il deschizi 2 ture. atentie ca asa e bine pt jigloarele care sunt date acolo in tabel. deci daca nu ai schimbat nimic in carburator si el e inca cu jigloarele originale, teoretic motorul functioneaza cel mai bine cu surubul de amestec deschis 2 ture. maine dimineata iti scanez si pagina in care explica cum se ajusteaza amestecul de aer - benzina.

Mesaj completat

maine dimineata iti scanez si pagina in care explica cum se ajusteaza amestecul de aer - benzina.

 

Sper ca te descurci cu engleza; daca nu anunta-ma si incerc sa-ti traduc.

 

 

post-38333-1275424558_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, il inchizi la maxim si apoi il deschizi 2 ture. atentie ca asa e bine pt jigloarele care sunt date acolo in tabel. deci daca nu ai schimbat nimic in carburator si el e inca cu jigloarele originale, teoretic motorul functioneaza cel mai bine cu surubul de amestec deschis 2 ture. maine dimineata iti scanez si pagina in care explica cum se ajusteaza amestecul de aer - benzina.

Mesaj completat

 

 

Sper ca te descurci cu engleza; daca nu anunta-ma si incerc sa-ti traduc.

 

 

post-38333-1275424558_thumb.jpg

gata, merci mult, am rezolvat-o :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rupt surubelul de la unul dintre aerisitoare, cand i-l strangeam.

Ce trebuie facut?

 

Ai 3 optiuni:

- extractor

- aerisesti desfacand tot capacul

- nu mai aerisesti

 

Totusi, de ce ai strans tare? Surubelele au niste garnituri si le strangi doar cu 2 degete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rupt surubelul de la unul dintre aerisitoare, cand i-l strangeam.

Ce trebuie facut?

 

Stai linistit, nu e grav.Gasesti o surubelnita ff ingusta de mobil, de ceas, etc., incerci sa o infigi in interiorul partii ramase fara sa fortezi exagerat si apoi desurubezi usor. Partea filetata nu va opune rezistenta(pt ca nu mai exista capul aerisitorului)si nici nu se va crapa.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...de fraier

unde gasesc 2 semeringuri si 2 distaintieri ptr. roata spate?

 

Ai 3 optiuni:

- extractor

- aerisesti desfacand tot capacul

- nu mai aerisesti

 

Totusi, de ce ai strans tare? Surubelele au niste garnituri si le strangi doar cu 2 degete.

post-39513-1276087437_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...de fraier

unde gasesc 2 semeringuri si 2 distaintieri ptr. roata spate?

 

 

83 ron kit`u de rulmenti + semeringuri la roata spate (imi ajung in 5 zile, momentan nu mai sunt pe stoc)

67 ron kit`u de distantiere pentru roata spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...