atillas Postat Mai 10, 2010 Autor Share Postat Mai 10, 2010 ei uite, aici si eu si fratele Jo Lutas avem o cu totul alta parere ai uitat de mine??..nerecunoscatorule,te-am scos de la inima.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 In alta ordine de idei, cum faceti cu suruburile care limiteaza bracajul ghidonului, ca mie aproape ca mi-au mancat jugul inferior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 In alta ordine de idei, cum faceti cu suruburile care limiteaza bracajul ghidonului, ca mie aproape ca mi-au mancat jugul inferior Luam viraje mai largi Confectioneaza suruburi din aluminiu. Si le schimbi periodic. Altceva nu vad ca solutie. Ideea e ca jugul sa loveasca in ceva tot de aluminiu. Sau placute de aluminiu fixate cu surub cap ingropat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Ce credeti ca genereaza zgomotului ciudat din filmulet? Distributia sau supapele? Zgomotul este foarte pronuntat cand motorul este rece si se estompeaza cand se incalzeste, dar totusi ramne prezent. Se aude mai mult pe partea dreapta(unde s-a facut si filmarea) si vechiul propietar a zis ca ar fi de la carburator .Este ceva in miscare pe acolo? Mda, zgomotul s-a accentuat pana nu a mai mers deloc. Asfel ca am desfacut capacul de la motor si am constatat urmatoarele: prima roata dintata ce este actionata de electromotor este "stirba" de cativa dinti si piulita mare cu filet pe stanga ce tine freewheel-ul era slabita. Analizand si filmuletul, aveti idee ce a putut determina "barbierirea" rotii dintate?Are legatura cu faptul ca piulita de la freewheel era slabita? Poate ajuta cu ceva, motorul a crapat cand am cazut cu el pe o parte. Dupa ce l-am ridicat electromotorul dadea in gol si nu a mai pornit nici . De unde pot procura componente OEM de motor/cutie mai ieftine? Am gasit cateva magazine dar nu aduc de KTM. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Mda, zgomotul s-a accentuat pana nu a mai mers deloc. Asfel ca am desfacut capacul de la motor si am constatat urmatoarele: prima roata dintata ce este actionata de electromotor este "stirba" de cativa dinti si piulita mare cu filet pe stanga ce tine freewheel-ul era slabita. Analizand si filmuletul, aveti idee ce a putut determina "barbierirea" rotii dintate?Are legatura cu faptul ca piulita de la freewheel era slabita? Poate ajuta cu ceva, motorul a crapat cand am cazut cu el pe o parte. Dupa ce l-am ridicat electromotorul dadea in gol si nu a mai pornit nici .De unde pot procura componente OEM de motor/cutie mai ieftine? Am gasit cateva magazine dar nu aduc de KTM. Multumesc Incearca la magazinele KTM de pe Viilor si Pipera. Nu stiu de ce ar putea sa sara dinti la rotile din motor. Poate doar un corp strain sa intre in angrenaje. Dar de unde? Oricum, nu e normal ca piulita aia sa fie slabita. Nu-mi dau seama daca slabirea piulitei este efectul sau cauza incidentului. Tineai demarorul pornit chiar si dupa ce pornea motorul? Sau, in loc sa apesi butonul de oprire a motorului, din greseala, apasai pe butonul demarorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 De magazinele din Viilor,Cotroceni si Pipera stiu....dar sunt cam piperate preturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 De magazinele din Viilor,Cotroceni si Pipera stiu....dar sunt cam piperate preturile. Preturile lor sunt in euro din catalogul KTM. Nu cred ca o sa gasesti alte preturi. Doar la piese second hand. Probabil doar motor intreg pe ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Am inteles, gasesc undeva acel catalog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Am inteles, gasesc undeva acel catalog? Catalog si cu preturile, nu. Ei au un fel de intranet. Trebuie sa instalezi softul, cred. Dar poti sa intrebi la orice magazin care aduce piese de moto (yamaha, honda, dilly, ciolpani, etc.). Ai sa vezi ca preturile sunt la fel. La cauciucuri, plastice, placute frana si alte consumabile sau accesorii ai optiuni. Dar la piese de motor, cadru, suspensii sau alte chestii specifice... nu. Pe internet am gasit cataloage cu preturi in America. Dar preturile erau mult mai mari decat sunt in Europa. Pt KTM vorbesc. Plus transportul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Ma refeream la un catalog "Spare parts engine".Fara preturi, doar cu coduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 http://www.shop.mx2k.com/index-com.asp?Lng...C=7&DoC=ktm http://www.ktmcyclehutt.com/ Incearca aici ....ai si coduri si preturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amatoru Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Salutare ,poate ma ajuta si pe mine cineva in legatura cu un stator pentru ktm 540 sxc /an 1998 ,s-au motor intreg .Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 http://www.shop.mx2k.com/index-com.asp?Lng...C=7&DoC=ktm http://www.ktmcyclehutt.com/ Incearca aici ....ai si coduri si preturi Ms. Am gasit ce cautam. Daca poti sa te uiti si tu la postul meu anterior si poate iti dai cu parerea privitor la zgomot. Or fi supapele sau distributia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi bv Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Ms. Am gasit ce cautam. Daca poti sa te uiti si tu la postul meu anterior si poate iti dai cu parerea privitor la zgomot. Or fi supapele sau distributia? Sorry....nu le am cu asa ceva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Stie cineva care e reglajul standard al surubului de aer de la carburator pt 525 exc 2006?Dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Stie cineva care e reglajul standard al surubului de aer de la carburator pt 525 exc 2006?Dau o bere Cred ca asta te ajuta mai mult, decat explicatiile mele. "Mixture control screw open"=Cat de mult e deschis surubul de amestec. Extras din manualul de utilizator pt an 2006: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Cred ca asta te ajuta mai mult, decat explicatiile mele. "Mixture control screw open"=Cat de mult e deschis surubul de amestec. Extras din manualul de utilizator pt an 2006: String maxim si dau 2 ture inapoi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 String maxim si dau 2 ture inapoi? da, il inchizi la maxim si apoi il deschizi 2 ture. atentie ca asa e bine pt jigloarele care sunt date acolo in tabel. deci daca nu ai schimbat nimic in carburator si el e inca cu jigloarele originale, teoretic motorul functioneaza cel mai bine cu surubul de amestec deschis 2 ture. maine dimineata iti scanez si pagina in care explica cum se ajusteaza amestecul de aer - benzina. Mesaj completat maine dimineata iti scanez si pagina in care explica cum se ajusteaza amestecul de aer - benzina. Sper ca te descurci cu engleza; daca nu anunta-ma si incerc sa-ti traduc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinagape Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 da, il inchizi la maxim si apoi il deschizi 2 ture. atentie ca asa e bine pt jigloarele care sunt date acolo in tabel. deci daca nu ai schimbat nimic in carburator si el e inca cu jigloarele originale, teoretic motorul functioneaza cel mai bine cu surubul de amestec deschis 2 ture. maine dimineata iti scanez si pagina in care explica cum se ajusteaza amestecul de aer - benzina.Mesaj completat Sper ca te descurci cu engleza; daca nu anunta-ma si incerc sa-ti traduc. gata, merci mult, am rezolvat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alesckool Postat Iunie 2, 2010 Share Postat Iunie 2, 2010 cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Am rupt surubelul de la unul dintre aerisitoare, cand i-l strangeam. Ce trebuie facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Am rupt surubelul de la unul dintre aerisitoare, cand i-l strangeam. Ce trebuie facut? Ai 3 optiuni: - extractor - aerisesti desfacand tot capacul - nu mai aerisesti Totusi, de ce ai strans tare? Surubelele au niste garnituri si le strangi doar cu 2 degete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Am rupt surubelul de la unul dintre aerisitoare, cand i-l strangeam. Ce trebuie facut? Stai linistit, nu e grav.Gasesti o surubelnita ff ingusta de mobil, de ceas, etc., incerci sa o infigi in interiorul partii ramase fara sa fortezi exagerat si apoi desurubezi usor. Partea filetata nu va opune rezistenta(pt ca nu mai exista capul aerisitorului)si nici nu se va crapa. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
charly Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 ...de fraier unde gasesc 2 semeringuri si 2 distaintieri ptr. roata spate? Ai 3 optiuni:- extractor - aerisesti desfacand tot capacul - nu mai aerisesti Totusi, de ce ai strans tare? Surubelele au niste garnituri si le strangi doar cu 2 degete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 ...de fraierunde gasesc 2 semeringuri si 2 distaintieri ptr. roata spate? 83 ron kit`u de rulmenti + semeringuri la roata spate (imi ajung in 5 zile, momentan nu mai sunt pe stoc) 67 ron kit`u de distantiere pentru roata spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.