andrei belcic Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Ai uitata sa zici si o masturbare lunga inainte, o donatie sanguina de cel putin 1 litru si o lobotomie Totusi ramane problema greutatii motoretei. Daca la EXC s-ar fi pus pinioane, ghidon, cadru, jug, rezervor, etc, etc, ... din fier, s-ar fi obtinut un minunat DR, XT, XR... EXC au, totusi, ca destinatie competitiile. Iar la utilaje de competitii pilesti orice surub ca sa mai salvezi greutate. De la patine cu rotile, trecand prin biciclete, motorete, masini de formula 1, pana la camioane. Si pantofii de atletism sunt mult mai usori decat nike-isii din magazine. Si pun pariu ca pe vremuri, sportivii le scurtau sireturile ca pantofii sa fie mai usori si mai aerodinamici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Recomandati-mi si mie pe cineva va rog care se pricepe la reglarea suspensiei, intrucat nu ma mai inteleg deloc cu ea, Mai am si arcul pe spate de 65-75 kg si eu am 74 preferabil prin/pe langa Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Recomandati-mi si mie pe cineva va rog care se pricepe la reglarea suspensiei, intrucat nu ma mai inteleg deloc cu ea, Mai am si arcul pe spate de 65-75 kg si eu am 74 preferabil prin/pe langa Bucuresti Eu mi-am servisat-o la Ciolpani. Presupun ca se pricep si la reglat. Cel putin in stil motocross. Altfel, Patrick am inteles ca se pricepe. Dar e la Gheorgheni sau cam asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 27, 2010 Autor Share Postat August 27, 2010 l-ati vazut mai mic si dati in el frumos va sta @ atilas...felicitari pt mana fina, eu la 4000 deja ma apropii de a 4 foaie de otel.... e vorba de 2000 de km..railor//ca ore de zbor,cred ca scot cateva minute prin aer pe sezon..cu aterizarea nu ma prea descurc dar prin aer sunt profesor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 un review despre noul 350 SX-F http://www.motorcyclistonline.com/firstrid...sx_f/index.html sunt tare curios sa merg cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 interesant este daca un motor 4t de turatie asa de mare are utilitate la hard enduro. Clar ca nu asta e atu-ul #1. Cred insa ca e mega fun to ride! Si cred ca plecand de la asta, KTM ne pregateste o super motoreta de enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dagktm Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 eu sper sa faca 350 4t si pt enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 eu sper sa faca 350 4t si pt enduro De ce? 250F e prea mic si 400 e prea mare? La motocross e alta poveste. Ii avantajeaza pe pilotii usori, d-aia pana in 60 kg cu pachet de tigari cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KTM EXC Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Salutari vreau sa va intreb cum stati cu mizeria in locasul filtrului de aer de ceva timp sunt posesor de 250 2t exc 07 si ma enerviaza la maximu modu in care KTM sa gandit sa faca acest locas al filtrului de aer parerea mea e ca ii cea mai mare prostie pe care stiu ei sa o faca . am iesit ieri la o tura pe ploaie si multa noroiala pe un traseu care il fac de ceva vreme (padure parau cu bolovani si ceva ucari pe camp ) si cu vechia motocicleta suzuki rmx. Cand am ajuns acasa si m-am apucat sa curat motocicleta nu va pot spune cata apa si noroi era in locasu respectiv si evident si pe filtru de aer, cea ce la suzuki nu mi sa intamplat nici cand mam bagat in noroi jumate de motor deoarece locasul respectiv e o cutie unde numai pe sus sub saa aveai acces la filtru de aer. Ce vreau sa va intreb : si voi aveti aceeiasi problema ? cum o rezolvati? Eu mam apucat azi si am bagat silicon la toate imbinarile intre plastice inclusiv la capacu de vizitare a filtrului de aer si voi umbla numai cand iau saua Oricum nu se poate compara cu nici o alta motocicleta in restu punctelor de vedere e super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktk79 Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Salutari vreau sa va intreb cum stati cu mizeria in locasul filtrului de aer de ceva timp sunt posesor de 250 2t exc 07 si ma enerviaza la maximu modu in care KTM sa gandit sa faca acest locas al filtrului de aer parerea mea e ca ii cea mai mare prostie pe care stiu ei sa o faca . am iesit ieri la o tura pe ploaie si multa noroiala pe un traseu care il fac de ceva vreme (padure parau cu bolovani si ceva ucari pe camp ) si cu vechia motocicleta suzuki rmx. Cand am ajuns acasa si m-am apucat sa curat motocicleta nu va pot spune cata apa si noroi era in locasu respectiv si evident si pe filtru de aer, cea ce la suzuki nu mi sa intamplat nici cand mam bagat in noroi jumate de motor deoarece locasul respectiv e o cutie unde numai pe sus sub saa aveai acces la filtru de aer. Ce vreau sa va intreb : si voi aveti aceeiasi problema ? cum o rezolvati? Eu mam apucat azi si am bagat silicon la toate imbinarile intre plastice inclusiv la capacu de vizitare a filtrului de aer si voi umbla numai cand iau saua Oricum nu se poate compara cu nici o alta motocicleta in restu punctelor de vedere e super Si eu am aceeiasi problema si nu prea ai ce face ...curat filtrul de aer si airboxul mai des... Problema exista de mult si este prezent si la modelele 2010 ! Toate lumea stie,numai cei de ktm nu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
REA Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 (editat) Salutari vreau sa va intreb cum stati cu mizeria in locasul filtrului de aer de ceva timp sunt posesor de 250 2t exc 07 si ma enerviaza la maximu modu in care KTM sa gandit sa faca acest locas al filtrului de aer parerea mea e ca ii cea mai mare prostie pe care stiu ei sa o faca . am iesit ieri la o tura pe ploaie si multa noroiala pe un traseu care il fac de ceva vreme (padure parau cu bolovani si ceva ucari pe camp ) si cu vechia motocicleta suzuki rmx. Cand am ajuns acasa si m-am apucat sa curat motocicleta nu va pot spune cata apa si noroi era in locasu respectiv si evident si pe filtru de aer, cea ce la suzuki nu mi sa intamplat nici cand mam bagat in noroi jumate de motor deoarece locasul respectiv e o cutie unde numai pe sus sub saa aveai acces la filtru de aer. Ce vreau sa va intreb : si voi aveti aceeiasi problema ? cum o rezolvati? Eu mam apucat azi si am bagat silicon la toate imbinarile intre plastice inclusiv la capacu de vizitare a filtrului de aer si voi umbla numai cand iau saua Oricum nu se poate compara cu nici o alta motocicleta in restu punctelor de vedere e super Exista un capac special pe care il pui in locul filtrului de aer si astfel poti spala cu WAP-ul locasul. Ai grija sa nu dai jetul de apa direct pe capac,si poti sa dai cu vaselina pe marginea capacului pentru a te asigura ca nu intra apa la imbinare. Sunt curioasa de sfaturile celor mai experimentati,dar eu sunt de parere ca nu ai facut bine sa siliconezi capacul de vizitare a filtrului de aer. Praful,apa,noroiul nu intra numai pe acolo ci mai degraba pe sub aripa spate,unde arunca roata noroiul. La capacul acela o sa ai treaba practic dupa fiecare iesire,deoarece asa este recomandat;sa verifici/schimbi/speli filtrul de aer dupa fiecare iesire,mai ales daca traseul este noroios. KTM-ul este foarte sensibil la capitolul acesta. Daca neglijezi filtrul,dupa ce se imbiba cu praf,apa,noroi,poate sa traga mizerie in motor. Asta in cel mai bun caz inseamna rulmenti de ambielaj,set de biela,piston,segmenti,garnituri.Distractia costa vreo 15 milioane..... Cel mai simplu este sa ai 2 filtre,unul tot timpul curat si ai scapat de o grija. Spor. Editat Septembrie 19, 2010 de REA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KTM EXC Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 partea cu spalatul o stiu am siliconat si locul unde se imbina aripa cu "cutia" filtrului de aer mie pe acol mia intrat noroiu dar spuneam ca am siliconat si capacul de vizitare pt o mai buna etansare pt ca si pe acol intra noroi . faza cu mai multe filtre o fac si eu si binenteles verific filtru dupa fiecare iesire numai ca de acum o sa iau saua jos ca sa verific filtru de aer problema este ca se imbiba cu noroi si apa in timpu mersului si nu poti schimba filtru in mersului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Cel mai simplu este sa ai 2 filtre,unul tot timpul curat si ai scapat de o grija. asta e solutia - schimbati filtrul des si nu aveti probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KTM EXC Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 Filtru il schimb dupa fiecare iesire cum spui si tu soso pentru ca se face destul de urat cand merg pe paraupt sare apa nisip si noroi in airbox . Oricum eu ma refeream ca numi place cum se face filtru la o tura deasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 am si eu o rugaminte la voi. cine e din bucuresti si are ktm. ma intereseaza modele pana la 2010. vreau sa imi iau niste sabloane dupa plasticile de pe motor, sa fac niste modele de stickere. vin unde sunteti imi iau niste sabloane si gata. plata in bere deci? cine ma ajuta? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Exist solutii soso..eu mi-am facut numere de concurs si-s aproape la fel de rezistente ca stickerele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 nu vei reusi decat sa faci o tiganie, pana acum nu am vazut material autocoland de calitatea stikerelor originale. se vor coji la primul spalat cu presiune, sau la prima craca care se baga in seama in pozitia corecta facem asa. iti dau un kit promo, cu firma mea, le pui pe moto si vedem cat rezista. da? deci? vin sa imi iau cote de pe motoru tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Ma ofer eu daca sunt promo Mesaj completat Iti ofer in schimb expunere, ca am participat mai la toate evenimentele anul acesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Ma ofer eu daca sunt promo Mesaj completat Iti ofer in schimb expunere, ca am participat mai la toate evenimentele anul acesta. s-a facut. primul kit al tau eu. si iti arat cand iau cote cat de groase sunt si ce lipici au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Bravo domnule, esti un afacerist foarte bun. In caz ca si eu as vrea pentru motocicleta mea asa ceva se poate da comanda? Probleme sunt 2: 1. Nu stiu din ce an sunt plasticele de pe motocicleta, stiu doar ca nu sunt cele originale. 2. Nu sunt din zona (Bucuresti) ca sa vi sa imi iei masuratorile. Ceva idei? Cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) acum vreo 3 ani am facut si eu niste stikere... cele care nu au intrat la offroad inca mai dainuie pe un Lc4 problema e ca trebuiesc serigrafiate nu printate si apoi laminate... am incercat inclusiv cu folie de laminare pentru podele... dupe cum zicea si Soso...NU TINE!!! poate intre timp tehnologia a mai evoluat.... cine stie... daca ai chef iti pot da niste schite gata facute in fotoshop la scara 1:1, nu mai stiu daca sunt si vectorizate... a, tema de casa, gaseste un colant pt rezervor.... Editat Septembrie 23, 2010 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KTM EXC Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 domnule hondafan pt cat imi faci o lucrare ca pe forumu asta http://www.e-dirt.co.za/forum/forum_posts....14471&PN=26 eventual daca poti face asa ceva oricum uitate pe tot topicu si chesti care eu cel putin nu leam mai vazut is tari baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 am sa va raspund pe rand la fiecare. @dragos_lz: trebuie doar sa faci niste poze la motoreta si am sa-mi dau seama. daca vrei promo, va trebui sa iei kitul "motocolante" care va fi unul deosebit. adica ti-l dau moca, dar trebuie sa imi faci reclama mai departe. @stulewa: inteleg ce spui tu. dar am sa fac niste stickere deosebite, si ca posesor de enduro am sa fac teste inainte. ce va pot spune este ca tot colantul propriuzis va avea o grosime destul de consistenta pentru ca este colantul propriu zis plus 3 straturi de folie de laminare. am facut oarece teste. oricum care nu va avea incredere am sa ii trimis un sticker ceva sa il testeze el cu mana lui. Cat despre acel colant de rezervor, se face, am studiat problema. rezervoarele de plastic de pe motoare, se maresc se micsoreaza, nu stiu prin ce procedeu, cred ca din cauza benzinei... nu stiu. oricum stickerele de dupa rezvoarele de plastic au gaurele in el. am luat si asta la cunostiinte. am deja 4 ani in acest domeniu. @ktm_exc: te rog sa ai putintica rabdare pentru ca in viitorul apropiat am sa dau drumu la ceva frumos. o sa fie o surpriza pentru toti posesorii de enduro, ca o sa aveti unde sa va clatiti ochii si ce sa cumparati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 @hondafan...multumesc de oferta, insa constat ca s-a bagat mai in fata un beta tester , asa ca asteptam de la el ceva. totusi, daca nu glumeai cu testatul, sunt dispus sa pun stiker de aripa fata (eventual si spate) cu reclama ta, strict pentru un review obiectiv. sigur. chestia este gratis si sunt dispus sa le dau la mai multi sa testeze marfa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanKTM Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) Salut! Daca vrei te pot ajuta eu cu testatul (aripa fata, spate, number plate , laterale spate etc). Poti sa iei si masuratori daca vrei, sunt din bucuresti Editat Septembrie 24, 2010 de DanKTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.