hondafan Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Salut! Daca vrei te pot ajuta eu cu testatul (aripa fata, spate, number plate , laterale spate etc). Poti sa iei si masuratori daca vrei, sunt din bucuresti perfect. aveam nevoie de un model ca al tau. iti dau PM apropo : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KTM EXC Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 revin cu problema care o aveam cu airbox-u dupa ce am siliconat totu pe acol (silicon de acvarii) am facut 3 ture si nici urma de murdarie in locasul respectiv foarte curat .deci eu zic ca e o solutie super Mesaj completat vreau sa va mai intreb ceva la cate ore de functionare schimbati pistonu in 250 2t nu de alta da imi spune unu ca el cu gasgas 300 2t a mers 10000km cu un piston nam cum sal cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KTM EXC Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 multumesc domnule profesor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Cu toate ca s-ar putea sa primesc niste respunsuri subiective, as dori parerea voastra in lugatura cu SX 450. Am ocazia sa achizitionez un astfel de motor, fabricatie 2005, in stare ok, cel purin la prima vedere, pare destul de ingrijit, iar pretul este de 2500 euro. Acum nelamurirea mea: *cum vi se pare pretul, raportat la an / model ? * ce defecte clasice are respectivul model, implicit la ce sa acord atentie sporita ? * cat de costisitoare este intretinerea? Adica, cat de des se schimba consumabilele? * se poate monta un far de 55w pe el sau e ceva ce presupune mult prea multe modificari ? * ce putere are un astfel de motor standard ? *cat de pretentioasa e pornirea la pedala a acestui model ? (se ineaca usor, are decompresor manual/ automat, etc, am inteles ca e cu doua socuri: la cald si la rece, iar daca nu esti dibaci, il ineci fff usor ) *suspensiile sunt reglabile (cel purin fata ma intereseaza, ca mi s-a parut cam rigida ) Multumesc Mesaj completat Si cel mai important: este un motor tehnic sau o bruta care nu te trece frumos peste buturugi/ bolovani, etc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Cu toate ca s-ar putea sa primesc niste respunsuri subiective, as dori parerea voastra in lugatura cu SX 450. Am ocazia sa achizitionez un astfel de motor, fabricatie 2005, in stare ok, cel purin la prima vedere, pare destul de ingrijit, iar pretul este de 2500 euro. Acum nelamurirea mea: *cum vi se pare pretul, raportat la an / model ? * ce defecte clasice are respectivul model, implicit la ce sa acord atentie sporita ? * cat de costisitoare este intretinerea? Adica, cat de des se schimba consumabilele? * se poate monta un far de 55w pe el sau e ceva ce presupune mult prea multe modificari ? * ce putere are un astfel de motor standard ? *cat de pretentioasa e pornirea la pedala a acestui model ? (se ineaca usor, are decompresor manual/ automat, etc, am inteles ca e cu doua socuri: la cald si la rece, iar daca nu esti dibaci, il ineci fff usor ) *suspensiile sunt reglabile (cel purin fata ma intereseaza, ca mi s-a parut cam rigida ) Multumesc Mesaj completat Si cel mai important: este un motor tehnic sau o bruta care nu te trece frumos peste buturugi/ bolovani, etc ? Man, parerea mea: * pretul pare bun. Problema e istoria lui. Fiind un model de motocross, se prea poate sa fi fost super forjat in competitii. * defecte clasice nu cunosc. Dar 2005 e un an cand KTM nu prea avea succese la clasa mare de 450cc. * intretinerea e relativ ieftina dar foarte deasa. Deci, dpd asta de v e costisitoare. * la modelele de motocross stiu ca e problema in a monta far. Se poate dar cu costuri mari. Au generator subdimensionat si nu au nici un fir de plus in instalatie. Poate poti trage un fir paralel de la bobina de inductie sau de la butonul de oprire ce vine de la CDI. * puterea standard e de 54 HP. Sursa: motomike * o data ce te inveti cu motoreta respectiva, pornirea la pedala nu constituie o problema. Indferent de model. Daca beneficiezi de decompresor si soc la cald si rece, cu atat mai usoara va fi perioada de adaptare. * suspensiile or fi reglabile dar tot rigide vor ramane. Sunt concepute pentru motocross. Nu pentru buturugi si bolovani. Iarasi, se pot modifica dar cu costuri mari si rezultate nesatisfacatoare. Si cel mai important: este o bruta si un motor tehnic care trece (dar nu usor) peste buturugi/bolovani, etc. Alta caracteristica: cutia de viteze este etajata intr-un mod aparte. Anume pt competitii motocross. Are viteza a I-a foarte lunga si doar 4 viteze cu totul. Concluzie: daca nu il vei folosi pe circuit de motocross, nu merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Concluzia: *prea brutal *autonomie scazuta *nu il folosesc pe circuit *suspensii prea tari *adaptare complicata a unei surse de lumina Prea multe minusuri (plus cele enumerate de Andrei ), care duc la un singur verdict: am nevoie de 400 EXC. Cel mai bun compromis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KTM EXC Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 ma ajuta cineva cu un manual de reparatii pt ktm 250 exc din 07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KTM EXC Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 intradevar petrica acela e manual de intretinere multumesc pt ajutor oricum SOSO credema ca de 2 saptamani caut manual de reparatie pe toate torentele si siturile si nu am gasit pt 2t numai pt 4 t Mesaj completat ceva care bucura ochiu ktm-istilor http://www.ktmclub.ro/forum/index.php?show...tart=#entry4209 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 Tocmai asta spunea si soso, ca fara bani nu gasesti manual de reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ness26 Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 (editat) ma ajuta cineva cu un manual de reparatii pt ktm 250 exc din 07 te pot ajuta eu daca e 2t. de unde esti? da pm Editat Octombrie 23, 2010 de ness26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Salutare baieti! In curand o sa fiu si eu posesor de Ktm, asa sper momentan.Am pus ochii pe un 530 exc, o voi cumpara noua. Am citit topicul asta cap-coada si din cate am vazut sunt cativa care au avut probleme cu modelul asta dar acest lucru se intampla prin 2008, vreau sa stiu daca inca mai sunt probleme sau cei de la Ktm au rezolvat lucrurile. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Salutare baieti! In curand o sa fiu si eu posesor de Ktm, asa sper momentan.Am pus ochii pe un 530 exc, o voi cumpara noua. Am citit topicul asta cap-coada si din cate am vazut sunt cativa care au avut probleme cu modelul asta dar acest lucru se intampla prin 2008, vreau sa stiu daca inca mai sunt probleme sau cei de la Ktm au rezolvat lucrurile. Multumesc anticipat! Ia-ti, man, un EXC din clasica categorie de 450 cc. Ca nu e vitezana sa conteze puterea si nici nu o sa mergi la competitii unde o sa simti ca vrei mai multa putere de la motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KTM EXC Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 depinde foarte mult ce vrei sa faci cu motocicleta la hard nu e buna deloc are prea multa putere care numa te incurca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 depinde foarte mult ce vrei sa faci cu motocicleta la hard nu e buna deloc are prea multa putere care numa te incurca Nu fac hard enduro. Am sa merg pe camp si eventual sa o transform in super moto. Comparativ cu 450 exc cum sta 530-ul la fiabilitate?Vorbim de motorete noi, 2010/2011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 La fiabilitate nu cred sa fie vre-o diferenta, insa daca vrei pentru enduro, nu este cea mai potrivita alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Nu fac hard enduro.Am sa merg pe camp si eventual sa o transform in super moto. Comparativ cu 450 exc cum sta 530-ul la fiabilitate?Vorbim de motorete noi, 2010/2011. Depinde unde vrei sa te simti mai bine: pe camp sau pe asfalt cu supermoto. Mai e si varianta unui 690 SMC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hoozit Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Nu fac hard enduro.Am sa merg pe camp si eventual sa o transform in super moto. Comparativ cu 450 exc cum sta 530-ul la fiabilitate?Vorbim de motorete noi, 2010/2011. ca orice design nou netestat la scara larga, mai multe modele 2008 au mai avut mici probleme... cu timpu le-au mai rafinat ei. Daca vrei si la enduro cu 530 si o sa-ti placa enduro in mod special si-o sa vrei sa te mai dai si mai mult si mai interesant, e posibil sa regreti ca ti-ai luat motor asa mare. Daca o sa preferi mai degraba supermoto, ar fi ok, numa ca poate un sm mai mare (cum zicea Cata 690 de ex) ar fi mai versatil.. numa bun ca bike zi de zi, intretinere mai rara, mai merge si la un drum mai lung, autonomie mai ok... point is, nu poti sa ai o moto pentru amandoua si sa le faca bine si o sa ajungi cu ceva care nu face nimic foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Am avut un accident pe strada si exclusiv supermoto nu vreau.De aceea credeam ca 530-ul ar fi in stare sa le faca pe amandoua. Avand in vedere ca eu o sa fac enduro pe camp, pur si simplu, fara padure, fara urcari si coborari cred ca 530-ul fiind un motor mare face fata la chestiile astea?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 una din hibele care m-au deranjat din prima secunda pe care am vazut acest model a fost intinzatoul lantului de distributie care este hidraulic... altfel e bomba motoeta si cu un kit de SM vei experimenta o placere deosebita in oras... 690 nu e nici cal nici magar, e mai spre touring decat spre SM. Luand in calcul variantele enumerate de tine mai sus 530-ul e cel mai potrivit . ai putea sa incerci si un model de la HUSABERG 570 care mi s-a parut mult mai echilibrat, permisiv si liniar in power Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Avand in vedere ca eu o sa fac enduro pe camp, pur si simplu, fara padure, fara urcari si coborari Asta zici acum, la inceput. Daca iti va place conceptul de dirt-bike, inevitabil vei ajunge ori pe circuitul de motocross ori, mai degraba, la deal in padure. Cat crezi ca o sa te satisfaca drumurile dintre tarlale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Asta zici acum, la inceput. Daca iti va place conceptul de dirt-bike, inevitabil vei ajunge ori pe circuitul de motocross ori, mai degraba, la deal in padure. Cat crezi ca o sa te satisfaca drumurile dintre tarlale? Nu e neaparat vorba de satisfactie cat este vorba de utilitate.Zilnic, cel putin pe timpul verii merg pe camp.Oarecum lucrez intr-un domeniu unde campul este locul muncii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Nu e neaparat vorba de satisfactie cat este vorba de utilitate.Zilnic, cel putin pe timpul verii merg pe camp.Oarecum lucrez intr-un domeniu unde campul este locul muncii... Atunci uita de motoreta de enduro si ia-ti un dual sport: XR, DR, XT, LC4 etc. Pt camp sunt arhi-suficiente. Calarind o motoreta de enduro vei vrea mult mai mult decat sa traversezi campuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Atunci uita de motoreta de enduro si ia-ti un dual sport: XR, DR, XT, LC4 etc. Pt camp sunt arhi-suficiente. Calarind o motoreta de enduro vei vrea mult mai mult decat sa traversezi campuri. Inteleg, dar motoretele enumerate de tine mi se par destul de grele si nu imi sunt chiar pe plac. Mai am o intrebare, reviziile cat de des se fac.La cate ore de functionare/km-mers in conditiile spuse de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Pt camp nu sunt deloc grele. In fine... Reviziile la EXC le faci cum scrie la manual. De ex schimbul de ulei se face la 15 ore de functionare. Uita-te pe manualele de pe site si ai sa te lamuresti http://www.ktm.com/530-EXC.71.0.html?&...Hash=dcbf8829e1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Pt camp nu sunt deloc grele. In fine... Reviziile la EXC le faci cum scrie la manual. De ex schimbul de ulei se face la 15 ore de functionare. Uita-te pe manualele de pe site si ai sa te lamuresti http://www.ktm.com/530-EXC.71.0.html?&...Hash=dcbf8829e1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.