andrei belcic Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Uite aciulea: http://www.ktm.com/250-EXC-F.194.0.html?&a...Hash=dcbf8829e1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raul_arges Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 ah mersi, chiar am cartea motoretei, dar deabia acum am vazut "troubleshooting" . voiam doar asa in mare, "o data pe an, verifica-ti cutare cutare cutare" aici e in high detail. Multumesc pentru promptitudine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Eu zic sa reduci la jumatate orele alea la care faci schimbul de ulei. Filtrul de aer se curata imediat cum s-a murdarit, nu la ore de functionare, si apoi se unge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boss90 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Am si eu cateva intrebari in legatura cu EXC uri este in legatura cu intretinerea lor, intrun topic am citit ca uleiul in regim de competitie se schimba la 15 ore si in regim hobby la 30 de ore este adevarat? Eu am avut un DR350 si un xt 660r si vreu un exc 450 dar vreau sa stiu in ce consta intretinerea fata de astia doi scuze daca am pus itrebari aiurea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Am si eu cateva intrebari in legatura cu EXC uri este in legatura cu intretinerea lor, intrun topic am citit ca uleiul in regim de competitie se schimba la 15 ore si in regim hobby la 30 de ore este adevarat? Eu am avut un DR350 si un xt 660r si vreu un exc 450 dar vreau sa stiu in ce consta intretinerea fata de astia doiscuze daca am pus itrebari aiurea Uite aici manualul de utilizator pt EXC-uri. Descarca-l si te lamuresti in legatura cu intretinerea lor. http://www.ktm.com/450-EXC.72.0.html?&...Hash=dcbf8829e1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 cred ca vreo 2000 aprox.. Km sau ore? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Km sau ore? 2000 de ore de zbor ... pe sezon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Ca sa reduceti mult greutatea caprelor voastre, in afara de pinioane de aluminiu si alte rahaturi de carbon, inainte de fiecare cursa sa nu mancati nimic cu cel putin o zi inainte, iar cand mai aveti 30 de minute pana la start, mergeti frumos intr-un loc linistit, departe de ochii curiosilor si faceti cate o clisma strasnica !O sa fiti uimiti cat de usoare sunt mobrele voastre ! Eu n-am experimentat, dar celor ce vor performanta, le recomand chiar doua clisme ! Bafta mare si ...... sa fiti primi 'ntai ! Ai uitata sa zici si o masturbare lunga inainte, o donatie sanguina de cel putin 1 litru si o lobotomie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Ai uitata sa zici si o masturbare lunga inainte, o donatie sanguina de cel putin 1 litru si o lobotomie Totusi ramane problema greutatii motoretei. Daca la EXC s-ar fi pus pinioane, ghidon, cadru, jug, rezervor, etc, etc, ... din fier, s-ar fi obtinut un minunat DR, XT, XR... EXC au, totusi, ca destinatie competitiile. Iar la utilaje de competitii pilesti orice surub ca sa mai salvezi greutate. De la patine cu rotile, trecand prin biciclete, motorete, masini de formula 1, pana la camioane. Si pantofii de atletism sunt mult mai usori decat nike-isii din magazine. Si pun pariu ca pe vremuri, sportivii le scurtau sireturile ca pantofii sa fie mai usori si mai aerodinamici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Recomandati-mi si mie pe cineva va rog care se pricepe la reglarea suspensiei, intrucat nu ma mai inteleg deloc cu ea, Mai am si arcul pe spate de 65-75 kg si eu am 74 preferabil prin/pe langa Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Recomandati-mi si mie pe cineva va rog care se pricepe la reglarea suspensiei, intrucat nu ma mai inteleg deloc cu ea, Mai am si arcul pe spate de 65-75 kg si eu am 74 preferabil prin/pe langa Bucuresti Eu mi-am servisat-o la Ciolpani. Presupun ca se pricep si la reglat. Cel putin in stil motocross. Altfel, Patrick am inteles ca se pricepe. Dar e la Gheorgheni sau cam asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Km sau ore? 2000 de ore de zbor ... pe sezon... l-ati vazut mai mic si dati in el frumos va sta @ atilas...felicitari pt mana fina, eu la 4000 deja ma apropii de a 4 foaie de otel.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat August 27, 2010 Autor Share Postat August 27, 2010 l-ati vazut mai mic si dati in el frumos va sta @ atilas...felicitari pt mana fina, eu la 4000 deja ma apropii de a 4 foaie de otel.... e vorba de 2000 de km..railor//ca ore de zbor,cred ca scot cateva minute prin aer pe sezon..cu aterizarea nu ma prea descurc dar prin aer sunt profesor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 un review despre noul 350 SX-F http://www.motorcyclistonline.com/firstrid...sx_f/index.html sunt tare curios sa merg cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 interesant este daca un motor 4t de turatie asa de mare are utilitate la hard enduro. compenseaza linearitatea de care zice nenea ala puterea mai redusa la turatii mici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 interesant este daca un motor 4t de turatie asa de mare are utilitate la hard enduro. Clar ca nu asta e atu-ul #1. Cred insa ca e mega fun to ride! Si cred ca plecand de la asta, KTM ne pregateste o super motoreta de enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 poate se ambitioneaza si restul granzilor din piata. sau trecem cu totul pe electric in 5 ani daca vrem sa ne mai dam? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dagktm Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 eu sper sa faca 350 4t si pt enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 eu sper sa faca 350 4t si pt enduro De ce? 250F e prea mic si 400 e prea mare? La motocross e alta poveste. Ii avantajeaza pe pilotii usori, d-aia pana in 60 kg cu pachet de tigari cu tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KTM EXC Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Salutari vreau sa va intreb cum stati cu mizeria in locasul filtrului de aer de ceva timp sunt posesor de 250 2t exc 07 si ma enerviaza la maximu modu in care KTM sa gandit sa faca acest locas al filtrului de aer parerea mea e ca ii cea mai mare prostie pe care stiu ei sa o faca . am iesit ieri la o tura pe ploaie si multa noroiala pe un traseu care il fac de ceva vreme (padure parau cu bolovani si ceva ucari pe camp ) si cu vechia motocicleta suzuki rmx. Cand am ajuns acasa si m-am apucat sa curat motocicleta nu va pot spune cata apa si noroi era in locasu respectiv si evident si pe filtru de aer, cea ce la suzuki nu mi sa intamplat nici cand mam bagat in noroi jumate de motor deoarece locasul respectiv e o cutie unde numai pe sus sub saa aveai acces la filtru de aer. Ce vreau sa va intreb : si voi aveti aceeiasi problema ? cum o rezolvati? Eu mam apucat azi si am bagat silicon la toate imbinarile intre plastice inclusiv la capacu de vizitare a filtrului de aer si voi umbla numai cand iau saua Oricum nu se poate compara cu nici o alta motocicleta in restu punctelor de vedere e super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktk79 Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Salutari vreau sa va intreb cum stati cu mizeria in locasul filtrului de aer de ceva timp sunt posesor de 250 2t exc 07 si ma enerviaza la maximu modu in care KTM sa gandit sa faca acest locas al filtrului de aer parerea mea e ca ii cea mai mare prostie pe care stiu ei sa o faca . am iesit ieri la o tura pe ploaie si multa noroiala pe un traseu care il fac de ceva vreme (padure parau cu bolovani si ceva ucari pe camp ) si cu vechia motocicleta suzuki rmx. Cand am ajuns acasa si m-am apucat sa curat motocicleta nu va pot spune cata apa si noroi era in locasu respectiv si evident si pe filtru de aer, cea ce la suzuki nu mi sa intamplat nici cand mam bagat in noroi jumate de motor deoarece locasul respectiv e o cutie unde numai pe sus sub saa aveai acces la filtru de aer. Ce vreau sa va intreb : si voi aveti aceeiasi problema ? cum o rezolvati? Eu mam apucat azi si am bagat silicon la toate imbinarile intre plastice inclusiv la capacu de vizitare a filtrului de aer si voi umbla numai cand iau saua Oricum nu se poate compara cu nici o alta motocicleta in restu punctelor de vedere e super Si eu am aceeiasi problema si nu prea ai ce face ...curat filtrul de aer si airboxul mai des... Problema exista de mult si este prezent si la modelele 2010 ! Toate lumea stie,numai cei de ktm nu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
REA Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 (editat) Salutari vreau sa va intreb cum stati cu mizeria in locasul filtrului de aer de ceva timp sunt posesor de 250 2t exc 07 si ma enerviaza la maximu modu in care KTM sa gandit sa faca acest locas al filtrului de aer parerea mea e ca ii cea mai mare prostie pe care stiu ei sa o faca . am iesit ieri la o tura pe ploaie si multa noroiala pe un traseu care il fac de ceva vreme (padure parau cu bolovani si ceva ucari pe camp ) si cu vechia motocicleta suzuki rmx. Cand am ajuns acasa si m-am apucat sa curat motocicleta nu va pot spune cata apa si noroi era in locasu respectiv si evident si pe filtru de aer, cea ce la suzuki nu mi sa intamplat nici cand mam bagat in noroi jumate de motor deoarece locasul respectiv e o cutie unde numai pe sus sub saa aveai acces la filtru de aer. Ce vreau sa va intreb : si voi aveti aceeiasi problema ? cum o rezolvati? Eu mam apucat azi si am bagat silicon la toate imbinarile intre plastice inclusiv la capacu de vizitare a filtrului de aer si voi umbla numai cand iau saua Oricum nu se poate compara cu nici o alta motocicleta in restu punctelor de vedere e super Exista un capac special pe care il pui in locul filtrului de aer si astfel poti spala cu WAP-ul locasul. Ai grija sa nu dai jetul de apa direct pe capac,si poti sa dai cu vaselina pe marginea capacului pentru a te asigura ca nu intra apa la imbinare. Sunt curioasa de sfaturile celor mai experimentati,dar eu sunt de parere ca nu ai facut bine sa siliconezi capacul de vizitare a filtrului de aer. Praful,apa,noroiul nu intra numai pe acolo ci mai degraba pe sub aripa spate,unde arunca roata noroiul. La capacul acela o sa ai treaba practic dupa fiecare iesire,deoarece asa este recomandat;sa verifici/schimbi/speli filtrul de aer dupa fiecare iesire,mai ales daca traseul este noroios. KTM-ul este foarte sensibil la capitolul acesta. Daca neglijezi filtrul,dupa ce se imbiba cu praf,apa,noroi,poate sa traga mizerie in motor. Asta in cel mai bun caz inseamna rulmenti de ambielaj,set de biela,piston,segmenti,garnituri.Distractia costa vreo 15 milioane..... Cel mai simplu este sa ai 2 filtre,unul tot timpul curat si ai scapat de o grija. Spor. Editat Septembrie 19, 2010 de REA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KTM EXC Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 partea cu spalatul o stiu am siliconat si locul unde se imbina aripa cu "cutia" filtrului de aer mie pe acol mia intrat noroiu dar spuneam ca am siliconat si capacul de vizitare pt o mai buna etansare pt ca si pe acol intra noroi . faza cu mai multe filtre o fac si eu si binenteles verific filtru dupa fiecare iesire numai ca de acum o sa iau saua jos ca sa verific filtru de aer problema este ca se imbiba cu noroi si apa in timpu mersului si nu poti schimba filtru in mersului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Cel mai simplu este sa ai 2 filtre,unul tot timpul curat si ai scapat de o grija. asta e solutia - schimbati filtrul des si nu aveti probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 21, 2010 Share Postat Septembrie 21, 2010 eu am 4 filtre pe care le folosesc prin rotatie, spal si airbox-ul, dau si cu vaselina pe rama de contact a filtrului,dar la a mea nu e chiar asa tragic cum spuneti ca e la 2t, este mizerie in airbox insa nu de speriat. niciodata nu cam gasit in flansa de admisie a aerului in carburator altceva decat ulei scurs din filtru.siliconul ajuta cat de cat, se poate folosi daca problema e grava si plasticele nu se mai asaza deloc banda de purfix. oricum, chiar nu cred ca e asa mare deranj sa pui un filtru curat cand e cazul, mai ales la 2t. in conditiile utilizarii in regim de hobby, praful din motor si uleiul neschimbat la timp sunt principalele cauze de uzura interna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.