sorin_ktm Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 am sa incerc si alt ulei chiar daca am mers pe ce a recomandat producatorul de pornit porneste bine, nu sta insa pornit pe masura ce ce incalzeste. odata cald e ok supapele au fost verificate in urma cu 3 iesiri deci nu cred ca e de acolo. crezi ca e cazul sa o mai fac inca odata sau e cazul sa incerc altceva? la mine nu porneste in veci cu socul, in concluzie il pornesc fara, iar atunci cand e frig, porneste si se opreste, de mai multe ori, pana ramane pornit si eu ii dau putin gaz sa nu stea el la ralanti si sa moara, cand e cald afara porneste din prima intotdeauna, iar cu motorul cald nu se inneaca niciodata. iar cu ambreiajul, nu decupleaza bine doar prima data cand pornesc si bag a1-a, dupa aia decupleaza normal, inteleg doar ca din cauza ca nu-i motorul cald..bafta la remediat problemele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Exact. La mine a fost alta poveste cand am schimbat uleiul...iar cu innecatul, uita-te bine la bujie sa vezi daca intra prea multa sau prea putina benzina. Eu cred ca e de la carburator, trebuie sa il ai spalat si suflat bine. La mine pornea greu dupa ce se oprea pt ca nu venea destula benzina, avea un gunoi "bine pus". Prima data carburator(amestec reglat bine, curatat), bujie, apoi restul mai complicat gen valve, zic eu o sa incerc si alt ulei dar deja daca am vazut ca e boala comuna parca nu ma mai deranjeaza. e ok motorex 5w40? carburatorul e ok, curatat, reglat, tot, poate sa incerca sa-i mai dau putin aer si atat la mine nu porneste in veci cu socul, in concluzie il pornesc fara, iar atunci cand e frig, porneste si se opreste, de mai multe ori, pana ramane pornit si eu ii dau putin gaz sa nu stea el la ralanti si sa moara, cand e cald afara porneste din prima intotdeauna, iar cu motorul cald nu se inneaca niciodata. iar cu ambreiajul, nu decupleaza bine doar prima data cand pornesc si bag a1-a, dupa aia decupleaza normal, inteleg doar ca din cauza ca nu-i motorul cald..bafta la remediat problemele asta cu socul am mai auzit-o si la altii. la mine e ok. poate daca ii mai dau niste aer nu se mai ineaca. cu ambreiajul am sa incerc cu un ulei mai subtire. deja m-am resemnat. daca merge ok cand e cald restul nu mai conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vAli. Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 o sa incerc si alt ulei dar deja daca am vazut ca e boala comuna parca nu ma mai deranjeaza. e ok motorex 5w40? cu ambreiajul am sa incerc cu un ulei mai subtire. Ideea e sa il gasesti pe cel cu care iti merge cel mai bine ambreiajul. La mine a fost Motul...la tine poate fi oricare, trebuie doar sa mai schimbi sa vezi cum e. Iar la faza cu opritul la rece, ceva e de vina, nu poate sa fie asa; nici nu e bine sa te stresezi rau, dar trebuie sa ii cauti solutia. Nu am retinut, se oprea aproape imediat dupa pornire sau o lasai pornita, te mai duceai prin curte, si ea se oprea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Ideea e sa il gasesti pe cel cu care iti merge cel mai bine ambreiajul. La mine a fost Motul...la tine poate fi oricare, trebuie doar sa mai schimbi sa vezi cum e. Iar la faza cu opritul la rece, ceva e de vina, nu poate sa fie asa; nici nu e bine sa te stresezi rau, dar trebuie sa ii cauti solutia. Nu am retinut, se oprea aproape imediat dupa pornire sau o lasai pornita, te mai duceai prin curte, si ea se oprea? o porneam cu socul tras, mergea cateva minute si se oprea pana se incalzea de tot se tot opreste. cu cine am mai vb patesc toti cam la fel. o sa incerc sa-i mai dau putin aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Atentie: aerul se regleaza fara soc si cu motorul perfect incalzit. Scrie la manual ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Atentie: aerul se regleaza fara soc si cu motorul perfect incalzit. Scrie la manual ce si cum. atunci ramane asa ca la cald merge brici alte idei nu mai am. poate altcineva mai priceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) salutare, am si eu o problema la 525 si sper sa gasesc rezolvare aici. problema se manifesta astfel: accelerez si motorul ramane turat chiar daca iau mana din gaz( acceleratia revine) am verificat cablurile-sunt ok,isi fac treaba. am desfacut carbul si am observat un joc la piesa ce culiseaza sus si deschide clapeta. un prieten mi-a zis ca ar trage aer fals pe acolo. a mai patit cineva asa ceva? se poate repara sau trebuie alt carburator cu totul? Editat Aprilie 14, 2012 de ScoRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 @aurelro... motorex ar trebui sa fie ok, insa asta o poti constata doar dupa ce il incerci. Asta cu mai subtire sau mai gros e o poveste, indicii uleiului sunt pentru a stabili vascozitatea in functie de temperatura!! Din ce semnalmente spui ca are moto, imi pare ca e carburator murdar, in special cuiul de ralanti, pentru ca spui ca se opreste in perioada in care o lasi pornita la inceput. Probabil consuma benzina din carb si nu vine destula pe cuiul de ralanti, iar cand esti in mers cuiul de ralanti nu mai conteaza , pentru ca vine gaz destul pe jiclorul principal. As zice sa dai jos carburatorul si sa il cureti in solutie, in special traseul de ralanti. Mai incearca ceva: inchide robinetul de la rezervor, goleste carbul pe jos, dupa care deschizi robinetul si o pornesti imediat. Daca face figura cu opritul mai repede atunci aproape sigur cuiul de ralanti e vinovatul. Bafta. @scorider....vezi ca exista manual de piese si destule service-uri moto, nu mai merge pe bajbaite. Da, moto trage aer fals si se tureaza din aceasta cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 @aurelro... motorex ar trebui sa fie ok, insa asta o poti constata doar dupa ce il incerci. Asta cu mai subtire sau mai gros e o poveste, indicii uleiului sunt pentru a stabili vascozitatea in functie de temperatura!! Din ce semnalmente spui ca are moto, imi pare ca e carburator murdar, in special cuiul de ralanti, pentru ca spui ca se opreste in perioada in care o lasi pornita la inceput. Probabil consuma benzina din carb si nu vine destula pe cuiul de ralanti, iar cand esti in mers cuiul de ralanti nu mai conteaza , pentru ca vine gaz destul pe jiclorul principal. As zice sa dai jos carburatorul si sa il cureti in solutie, in special traseul de ralanti. Mai incearca ceva: inchide robinetul de la rezervor, goleste carbul pe jos, dupa care deschizi robinetul si o pornesti imediat. Daca face figura cu opritul mai repede atunci aproape sigur cuiul de ralanti e vinovatul. carburatorul e curatat de curand dar o sa mai bag una, o sa incerc si ce ai zis tu. nu se opreste decat dupa ce incepe sa se incalzeasca daca are socul tras. la relanti sta foarte bine cand este cald motorul. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 salutare, am si eu o problema la 525 si sper sa gasesc rezolvare aici. problema se manifesta astfel: accelerez si motorul ramane turat chiar daca iau mana din gaz( acceleratia revine) am verificat cablurile-sunt ok,isi fac treaba. am desfacut carbul si am observat un joc la piesa ce culiseaza sus si deschide clapeta. un prieten mi-a zis ca ar trage aer fals pe acolo. a mai patit cineva asa ceva? se poate repara sau trebuie alt carburator cu totul? da o fuga pe la mine cu carburatorul in brate si ne uitam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Care este lungimea ghidonului de EXC 400/ 450 ? Am gasit..merci http://support.ktm-parts.com/entries/422558-ktm-handlebar-size-chart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 salut , care ar putea fi cauza blocarii kick-ului si a e-starterului ? in mers s-a oprit motorul iar cand am vrut sa-l repornesc la kick , acesta era blocat la fel si cand vroiam sa-l pornesc de la buton ( nu invarte nimic , electromotorul nu face nimic ) . dupa o anumita perioada 20-30 min revine la sentimente mai bune si devine chiar cooperant , porneste de la kick si misca si electromotorul ... dar dupa ce merg 5 min se blocheaza iar si se opres motorul si iar kick-ul ramane blocat pt o anumita perioada , dupa care iar se repeta "operatiunea" . de specificat ca tocmai i-am facut schimb ulei si filtre si nivelul era ok . ceva sfaturi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Iunie 11, 2012 Share Postat Iunie 11, 2012 ai probleme de racire/ ungere ale motorului, respectiv se caleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 o cauza posibila este carburatia incorecta un amestec sarac supraincalzeste motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 o cauza posibila este carburatia incorecta un amestec sarac supraincalzeste motorul un amestec prea sarat poate face motorul sa fiarba mai repede dar pana la blocaj complet in motor mai e cale lunga iar lipsa ungerii ar fi prima posibilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 (editat) pentru ca a schimbat uleiul recent si nivelul este ok , dupa cum afirma proprietarul ramin 2 posibilitati: 1) a "scapat" ceva in rampa de ulei si a infundat jiglorul ce asigura jet de ulei in fundul pistonului pentru racire ( totusi ulei arunca si ambielajul ) daca s-a intimplat asta e trist. trebuie sa desfaca destule sa ajunga la el. ( in cazul ca are 4T ca n-a specificat ce tip de motor are ) 2) amestec sarac, ce duce la supraincalzirea pistonului, si se poate verifica examinind bujia. proprietarul afirma ca dupa 2-30 minute motorul isi revine. asta inseamna ca se raceste pistonul si revine la dimensiune normala. daca n-ar avea ungere pistonul s-ar lipi ( gripa ) de cilindru. http://www.rswarrior.com/forums/_Upload/Red_Comet/20078200487_3plugCondition.jpg Editat Iunie 12, 2012 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
koss Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 pentru ca a schimbat uleiul recent si nivelul este ok , dupa cum afirma proprietarul ramin 2 posibilitati: 1) a "scapat" ceva in rampa de ulei si a infundat jiglorul ce asigura jet de ulei in fundul pistonului pentru racire ( totusi ulei arunca si ambielajul ) daca s-a intimplat asta e trist. trebuie sa desfaca destule sa ajunga la el. ( in cazul ca are 4T ca n-a specificat ce tip de motor are ) 2) amestec sarac, ce duce la supraincalzirea pistonului, si se poate verifica examinind bujia. proprietarul afirma ca dupa 2-30 minute motorul isi revine. asta inseamna ca se raceste pistonul si revine la dimensiune normala. daca n-ar avea ungere pistonul s-ar lipi ( gripa ) de cilindru. http://www.rswarrior...ugCondition.jpg merci de raspuns , intradevar este 4T , 450 exc 2004 trebuie sa desfac zilele astea sa verific bujia si pompa de apa ..... a cam cazut cu "roatele" in sus la ultima iesire poate asta e motivul pt care a aparut problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Salutare tuturor. Am intrat de curand si eu in zona portocalie cu un 450 exc'08. Chestiunea care ma framanta este cea legata de consumul bateriei. Am citit "in spate" discutile purtate pe aceasta tema, dar nu am prea concluzionat. Nu stiu in ce stare e bateria mea desi am incarcat-o inaintea iesirilor (celor doua de pana acum), cert este ca nici nu am apucat mijlocul turei (aprox 10-15 porniri si si-a dat obstescul sfarsit). Este adevarat ca m-am obisnuit cu un motor la care mai tras inpinsa o baterie o am de vre-o 3 ani si nu are pedala... Si atunci, intrebarea este, trebuie sa schimb bateria actuala?, trebuie sa o incarc mai destept dat fiind ca e gel? trebuie sa pun un intrerupator pe ventilator? astept raspunsurile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Trebuie inlocuita. Schimba YTX5L-BS(4 amperi) cu YTZ7S(6-7 amperi si doar putin mai grea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 EXC'ul de 300, din 2004, merge la rally raid ? Ce autonomie are in astfel de regim ? Cum ii sunt suspensiile ? E o motocicleta dedicata hard'ului sau poti face o tura de 200 de km / zi, exclusiv pe macadam ? NU sunt nici incepator, dar nici expert. XR'ul il duceam frecvent pe macadam la 120-130 km/h. Credeti ca m'ar satisface un astfel de motor? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 EXC'ul de 300, din 2004, merge la rally raid ? Ce autonomie are in astfel de regim ? Cum ii sunt suspensiile ? E o motocicleta dedicata hard'ului sau poti face o tura de 200 de km / zi, exclusiv pe macadam ? NU sunt nici incepator, dar nici expert. XR'ul il duceam frecvent pe macadam la 120-130 km/h. Credeti ca m'ar satisface un astfel de motor? Multumesc ! Nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 (editat) Am si eu o problema cu un exc r de 450 din 2008.Nu mai scoate curent deloc. Am masurat tensiunea pe cele 2 fire ce alimenteaza releul de incarcare,cel galben da aprox 5 volti iar cel alb doar unu si ceva. bobineaza cineva asa ceva?A masurat cineva rezistenta bobinelor de pe stator sa pot sa-mi dau seama daca is in scurt sa nu ma mai chinui? Initial problema am cautat-o ca ramasesem fara lumini. Editat Iunie 24, 2012 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 salut are cineva manual pt KTM 200EXC din 2008 am primit una pt teste sa vad daca imi place endureala, nu a fost pornita de vreo 2 ani, nici nu se mai vedea culoarea sub stratul de praf cand am fost sa o iau.. am incercat sa o pornesc, am completat cu benzina noua, dar nimic.. multam anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 salut are cineva manual pt KTM 200EXC din 2008 am primit una pt teste sa vad daca imi place endureala, nu a fost pornita de vreo 2 ani, nici nu se mai vedea culoarea sub stratul de praf cand am fost sa o iau.. am incercat sa o pornesc, am completat cu benzina noua, dar nimic.. multam anticipat bujie noua , curata filtru de aer , curata carburatoru ( jigelerele , daca a fost plin cu benzina sa depus tot ulei si infunda jigloarele, am patit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 bujie noua , curata filtru de aer , curata carburatoru ( jigelerele , daca a fost plin cu benzina sa depus tot ulei si infunda jigloarele, am patit ) si pune-i benzina amestec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.