aurelro Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Da, sa-i dai mai mult aer. Dar nu in sensul sa saracesti amestecul. Ci sa cureti filtrul de aer sau sa-i pui un filtru de aer mai permisiv. merci andrei, cred ca e cazul de gunoaie in carburator pt ca se si tot ineaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 pai daca se inceaca ce ami asteptai? sa se infunde complet??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 Service manual si owner manual pentru KTM exc 200, model 2004, are cineva? Eu am gasit doar pentru modelele fabricate inainte de 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IronM Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Service manual si owner manual pentru KTM exc 200, model 2004, are cineva? Eu am gasit doar pentru modelele fabricate inainte de 2004. Salut, Poate te ajuta, chiar daca e 2005 : click Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 vreau sa trec la 2T nu am incercat decat 125, si nu e ce vreau clar ce sfaturi aveti sa-mi dati ca nu stiu ce sa aleg 200,250 sau 300 multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 300 e pentru barbatii adevarati cu brand de fier si conditie fizica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 300 e pentru barbatii adevarati cu brand de fier si conditie fizica ok restul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 eu am 250 pe care il stapanesc frumusel fara sa ma omoare si nici eu pe el. Usurel cu suficienta vana, dar spre deosebire de 300 poate tine roata fata la sol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 (editat) Nu e vorba neaparat de tinut roata jos, e mai mult vorba de cuplu mai mare la 300. Am 250 2002, pot sa-ti spun ca e o diferenta foaaaaarte mare fata de, sa zicem, un 250 2010. Al meu are mai putin cuplu, moare foarte des la ralanti (si al unui cunoscut cu 300/2002 face la fel). Iar unul mai nou are cuplul mult mai de jos, nu-ti moare asa rapid. Si, ce te intereseaza pe tine, ca si actual posesor de 4T, e cuplul, nu puterea la deschiderea PV-ului. Cu una 2010 trecerea e mult mai usoara, cu una 2002 iti vei blestema zilele cel putin 10 iesiri pana te vei adapta. P.S. Vine vremea ploilor, trecerea de la 4T la 2T e si mai dificila pe noroi, pierzi instant aderenta. Editat Octombrie 11, 2012 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Nu e vorba neaparat de tinut roata jos, e mai mult vorba de cuplu mai mare la 300. Am 250 2002, pot sa-ti spun ca e o diferenta foaaaaarte mare fata de, sa zicem, un 250 2010. Al meu are mai putin cuplu, moare foarte des la ralanti (si al unui cunoscut cu 300/2002 face la fel). Iar unul mai nou are cuplul mult mai de jos, nu-ti moare asa rapid. Si, ce te intereseaza pe tine, ca si actual posesor de 4T, e cuplul, nu puterea la deschiderea PV-ului. Cu una 2010 trecerea e mult mai usoara, cu una 2002 iti vei blestema zilele cel putin 10 iesiri pana te vei adapta. P.S. Vine vremea ploilor, trecerea de la 4T la 2T e si mai dificila pe noroi, pierzi instant aderenta. la 2009 in sus ma gandeam si eu, cuplul m-ar ajuta mult fiind obisnuit cu 4T 250 sau 300 depinde de ce gasesc, nu cred ca e asa important, cu setarile de riguare ambele cred ca pot fi stapanite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlmosT* Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 (editat) Salut,am un exc 400 din 2002 si mi sa piscat cablul de acceleratie exact la butoias....(am si cazut din cauza asta) si doresc sa intreb daca se potriveste cumva cablul de la un exc 450 model 2003. Sau daca mai am alte variante....(pe ktm world aduc numai cu camasa si tot ce trebe...si nu e nici chiar rentabil...) Va multumesc anticipat...si daca am zis ceva ilogic tin sa anunt ca sunt incepator... Editat Octombrie 11, 2012 de AlmosT* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Salut,am un exc 400 din 2002 si mi sa piscat cablul de acceleratie exact la butoias....(am si cazut din cauza asta) si doresc sa intreb daca se potriveste cumva cablul de la un exc 450 model 2003. Sau daca mai am alte variante....(pe ktm world aduc numai cu camasa si tot ce trebe...si nu e nici chiar rentabil...) Va multumesc anticipat...si daca am zis ceva ilogic tin sa anunt ca sunt incepator... sunt cabluri de cumparat pe net, daca nu gasesti da-mi un PM sa-ti arat eu unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Ia sa vad cine se stie a ma ajuta la treaba asta! Caut rulmentul care se vede in poze, rog frumos de unde-l pot achizitiona? Indicativul rulmentului este FAG 10-6551 K.E Locul de unde provine in motor, il puteti vedea in poze. Precizez ca motoreta este un KTM 125 SX, din 1994. Vă rog niÂşte îndrumări portocaliilor! (de la mobre, desigur! nu insinuez altceva,..) Promit sa vorbesc frumos aici pe forum ca sa nu-mi mai iau "warn" daca bere nu pot da pe loc la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Ia sa vad cine se stie a ma ajuta la treaba asta! Caut rulmentul care se vede in poze, rog frumos de unde-l pot achizitiona? Indicativul rulmentului este FAG 10-6551 K.E Locul de unde provine in motor, il puteti vedea in poze. Precizez ca motoreta este un KTM 125 SX, din 1994. Vă rog nişte îndrumări portocaliilor! (de la mobre, desigur! nu insinuez altceva,..) Promit sa vorbesc frumos aici pe forum ca sa nu-mi mai iau "warn" daca bere nu pot da pe loc la toti! cauta la o reprezentanta SKF. sau un magazin mai mare de rulmenti. te duci cu rulmentul in mana si iti cauta ei altul.SFK, FAG, KOYO, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionofjudah Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 (editat) cauta la o reprezentanta SKF. sau un magazin mai mare de rulmenti. te duci cu rulmentul in mana si iti cauta ei altul.SFK, FAG, KOYO, Bun sfatul tau! Mersi frumos! Daca ajungi in Parang la o endureala, da-mi de stire. Editat Octombrie 12, 2012 de lionofjudah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_led Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 (editat) @ lionofjudah : http://cyclehutt.com...duct.php?p=7762 skf sau alti producatori nu prea mai au in oferta acest model Editat Octombrie 15, 2012 de blue_led Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Problema ambreiaj hidraulic ktm 250 exc 4T: dupa actionari repetate acesta devine din ce in ce mai tare pana cand ajunge intr-un punct in care nu il mai pot apasa decat foarte greu. Ce poate cauza cresterea presiunii din instalatie? Are un sistem de aerisiere care nu functioneaza? Ca o particularitate, cand am schimbat pistonul de sus, am observat ca pompa de ambreiaj este de pe modelele mici de KTM (50 cmc sau 80 cmc) adica in loc de de diam 10 mm are 9 mm. Sa fie acesta o cauza?(dar ce legatura ar avea cu cresterea presiunii) Editat Noiembrie 9, 2012 de danok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Problema ambreiaj hidraulic ktm 250 exc 4T: dupa actionari repetate acesta devine din ce in ce mai tare pana cand ajunge intr-un punct in care nu il mai pot apasa decat foarte greu. Ce poate cauza cresterea presiunii din instalatie? Are un sistem de aerisiere care nu functioneaza? Ca o particularitate, cand am schimbat pistonul de sus, am observat ca pompa de ambreiaj este de pe modelele mici de KTM (50 cmc sau 80 cmc) adica in loc de de diam 10 mm are 9 mm. Sa fie acesta o cauza?(dar ce legatura ar avea cu cresterea presiunii) trebuie sa schimbi o-ringul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 (editat) Care este proportia amestecului ulei/ benzina la EXC'urile de 250 cmc ? Adica...cat ulei de amestec puneti la un litru de benzina ? Difera mult de la 200 cmc la 300 cmc? Dar de la un producator la altul ? ( KTM vs Husqvarna de exemplu ) Multumesc . Editat Ianuarie 20, 2013 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Ianuarie 20, 2013 Share Postat Ianuarie 20, 2013 Care este proportia amestecului ulei/ benzina la EXC'urile de 250 cmc ?Adica...cat ulei de amestec puneti la un litru de benzina ? Difera mult de la 200 cmc la 300 cmc? Dar de la un producator la altul ? ( KTM vs Husqvarna de exemplu ) Multumesc . vezi ca scrie pe spate la bidonul de ulei de ex la putoline mixing ratio 1-4% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Cum naiba se scoate axul de la bascula la un KTM 250 EXC ? Am batut in el si nu se clinteste cel mai probabil datorita faptului ca e plin de rugina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 @izulica ....pe bidon scrie intre ce proportii de amestec se preteaza, iar pt exc 250 recent stiu ca ratia din manual e 1/60, desi pentru simplitate, lumea foloseste in general 1/50, adica 20 ml / litru de benzina. Eu merg cu 1/60 si nu am avut urme de ulei pe toba. @danok....incalzeste si da cu un degripant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Multumesc Soso. Acuma poate gresesc...dar normal n'ar fi ca fiecare producator de moto 2T sa zica EL cat ulei ii trebuie motorului pe care tocmai l'a lansat pe piata ? Ca doar el stie cel mai bine ce material a folosit la ambielaj, de ex., si tot el stie cel mai bine care sunt parametri optimi de functionare...adica cat ulei in amestec, cat in cutie, ce cifra octanica, etc. Nu stiu daca intelegeti...dar ceva de genul ca pompa de benzina, nu scrie cat sa bagi, ci consumatorul ( masina ) stie cat consuma ...zic si eu. De asta intrebam daca nu difera raportul de la un producator la altul de motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 <blockquote class='ipsBlockquote'data-author="Soso" data-cid="3327892" data-time="1358775886"><p> @izulica ....pe bidon scrie intre ce proportii de amestec se preteaza, iar pt exc 250 recent stiu ca ratia din manual e 1/60, desi pentru simplitate, lumea foloseste in general 1/50, adica 20 ml / litru de benzina. Eu merg cu 1/60 si nu am avut urme de ulei pe toba.<br /> @danok....incalzeste si da cu un degripant</p></blockquote> fiind motoare de competitie, producatorul specifica in manual un amestec pentru ... regim de competitie. cred ca un avansat e tot cu mana in gaz de aici si nevoia de un amestec mai bogat. am un prieten ktm-maniac ce baga si mai putin de 20/100 si n-are niciun stres motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.