Sari la conținut

Hai Portocalii (KTM EXC Rulz)


atillas
 Share

Postări Recomandate

Da, sa-i dai mai mult aer. Dar nu in sensul sa saracesti amestecul. Ci sa cureti filtrul de aer sau sa-i pui un filtru de aer mai permisiv.

 

 

merci andrei, cred ca e cazul de gunoaie in carburator pt ca se si tot ineaca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Nu e vorba neaparat de tinut roata jos, e mai mult vorba de cuplu mai mare la 300.

 

Am 250 2002, pot sa-ti spun ca e o diferenta foaaaaarte mare fata de, sa zicem, un 250 2010. Al meu are mai putin cuplu, moare foarte des la ralanti (si al unui cunoscut cu 300/2002 face la fel). Iar unul mai nou are cuplul mult mai de jos, nu-ti moare asa rapid.

Si, ce te intereseaza pe tine, ca si actual posesor de 4T, e cuplul, nu puterea la deschiderea PV-ului. Cu una 2010 trecerea e mult mai usoara, cu una 2002 iti vei blestema zilele cel putin 10 iesiri pana te vei adapta.

 

P.S. Vine vremea ploilor, trecerea de la 4T la 2T e si mai dificila pe noroi, pierzi instant aderenta.

Editat de asds
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba neaparat de tinut roata jos, e mai mult vorba de cuplu mai mare la 300.

 

Am 250 2002, pot sa-ti spun ca e o diferenta foaaaaarte mare fata de, sa zicem, un 250 2010. Al meu are mai putin cuplu, moare foarte des la ralanti (si al unui cunoscut cu 300/2002 face la fel). Iar unul mai nou are cuplul mult mai de jos, nu-ti moare asa rapid.

Si, ce te intereseaza pe tine, ca si actual posesor de 4T, e cuplul, nu puterea la deschiderea PV-ului. Cu una 2010 trecerea e mult mai usoara, cu una 2002 iti vei blestema zilele cel putin 10 iesiri pana te vei adapta.

 

P.S. Vine vremea ploilor, trecerea de la 4T la 2T e si mai dificila pe noroi, pierzi instant aderenta.

 

 

la 2009 in sus ma gandeam si eu, cuplul m-ar ajuta mult fiind obisnuit cu 4T

250 sau 300 depinde de ce gasesc, nu cred ca e asa important, cu setarile de riguare ambele cred ca pot fi stapanite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am un exc 400 din 2002 si mi sa piscat cablul de acceleratie exact la butoias....(am si cazut din cauza asta) si doresc sa intreb daca se potriveste cumva cablul de la un exc 450 model 2003.

Sau daca mai am alte variante....(pe ktm world aduc numai cu camasa si tot ce trebe...si nu e nici chiar rentabil...)

 

 

Va multumesc anticipat...si daca am zis ceva ilogic tin sa anunt ca sunt incepator...

Editat de AlmosT*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am un exc 400 din 2002 si mi sa piscat cablul de acceleratie exact la butoias....(am si cazut din cauza asta) si doresc sa intreb daca se potriveste cumva cablul de la un exc 450 model 2003.

Sau daca mai am alte variante....(pe ktm world aduc numai cu camasa si tot ce trebe...si nu e nici chiar rentabil...)

 

 

Va multumesc anticipat...si daca am zis ceva ilogic tin sa anunt ca sunt incepator...

 

sunt cabluri de cumparat pe net, daca nu gasesti da-mi un PM sa-ti arat eu unde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia sa vad cine se stie a ma ajuta la treaba asta! Caut rulmentul care se vede in poze, rog frumos de unde-l pot achizitiona?

 

Indicativul rulmentului este FAG 10-6551 K.E

 

Locul de unde provine in motor, il puteti vedea in poze.

 

Precizez ca motoreta este un KTM 125 SX, din 1994. Vă rog niÂşte îndrumări portocaliilor! (de la mobre, desigur! nu insinuez altceva,..)

 

Promit sa vorbesc frumos aici pe forum ca sa nu-mi mai iau "warn" daca bere nu pot da pe loc la toti!

post-47873-0-50995400-1349971505_thumb.jpg

post-47873-0-44963300-1349971615_thumb.jpg

post-47873-0-05721600-1349971671_thumb.jpg

post-47873-0-00480900-1349971748_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia sa vad cine se stie a ma ajuta la treaba asta! Caut rulmentul care se vede in poze, rog frumos de unde-l pot achizitiona?

 

Indicativul rulmentului este FAG 10-6551 K.E

 

Locul de unde provine in motor, il puteti vedea in poze.

 

Precizez ca motoreta este un KTM 125 SX, din 1994. Vă rog nişte îndrumări portocaliilor! (de la mobre, desigur! nu insinuez altceva,..)

 

Promit sa vorbesc frumos aici pe forum ca sa nu-mi mai iau "warn" daca bere nu pot da pe loc la toti!

cauta la o reprezentanta SKF. sau un magazin mai mare de rulmenti. te duci cu rulmentul in mana si iti cauta ei altul.SFK, FAG, KOYO,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta la o reprezentanta SKF. sau un magazin mai mare de rulmenti. te duci cu rulmentul in mana si iti cauta ei altul.SFK, FAG, KOYO,

 

Bun sfatul tau! Mersi frumos! Daca ajungi in Parang la o endureala, da-mi de stire.

Editat de lionofjudah
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Problema ambreiaj hidraulic ktm 250 exc 4T: dupa actionari repetate acesta devine din ce in ce mai tare pana cand ajunge intr-un punct in care nu il mai pot apasa decat foarte greu. Ce poate cauza cresterea presiunii din instalatie? Are un sistem de aerisiere care nu functioneaza?

Ca o particularitate, cand am schimbat pistonul de sus, am observat ca pompa de ambreiaj este de pe modelele mici de KTM (50 cmc sau 80 cmc) adica in loc de de diam 10 mm are 9 mm. Sa fie acesta o cauza?(dar ce legatura ar avea cu cresterea presiunii)

Editat de danok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema ambreiaj hidraulic ktm 250 exc 4T: dupa actionari repetate acesta devine din ce in ce mai tare pana cand ajunge intr-un punct in care nu il mai pot apasa decat foarte greu. Ce poate cauza cresterea presiunii din instalatie? Are un sistem de aerisiere care nu functioneaza?

Ca o particularitate, cand am schimbat pistonul de sus, am observat ca pompa de ambreiaj este de pe modelele mici de KTM (50 cmc sau 80 cmc) adica in loc de de diam 10 mm are 9 mm. Sa fie acesta o cauza?(dar ce legatura ar avea cu cresterea presiunii)

 

trebuie sa schimbi o-ringul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Care este proportia amestecului ulei/ benzina la EXC'urile de 250 cmc ?

Adica...cat ulei de amestec puneti la un litru de benzina ?

Difera mult de la 200 cmc la 300 cmc?

Dar de la un producator la altul ? ( KTM vs Husqvarna de exemplu )

Multumesc .

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este proportia amestecului ulei/ benzina la EXC'urile de 250 cmc ?

Adica...cat ulei de amestec puneti la un litru de benzina ?

Difera mult de la 200 cmc la 300 cmc?

Dar de la un producator la altul ? ( KTM vs Husqvarna de exemplu )

Multumesc .

 

 

 

vezi ca scrie pe spate la bidonul de ulei

de ex la putoline mixing ratio 1-4%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@izulica ....pe bidon scrie intre ce proportii de amestec se preteaza, iar pt exc 250 recent stiu ca ratia din manual e 1/60, desi pentru simplitate, lumea foloseste in general 1/50, adica 20 ml / litru de benzina. Eu merg cu 1/60 si nu am avut urme de ulei pe toba.

@danok....incalzeste si da cu un degripant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Soso.

Acuma poate gresesc...dar normal n'ar fi ca fiecare producator de moto 2T sa zica EL cat ulei ii trebuie motorului pe care tocmai l'a lansat pe piata ? Ca doar el stie cel mai bine ce material a folosit la ambielaj, de ex., si tot el stie cel mai bine care sunt parametri optimi de functionare...adica cat ulei in amestec, cat in cutie, ce cifra octanica, etc.

Nu stiu daca intelegeti...dar ceva de genul ca pompa de benzina, nu scrie cat sa bagi, ci consumatorul ( masina ) stie cat consuma ...zic si eu.

De asta intrebam daca nu difera raportul de la un producator la altul de motoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="Soso" data-cid="3327892" data-time="1358775886"><p>

@izulica ....pe bidon scrie intre ce proportii de amestec se preteaza, iar pt exc 250 recent stiu ca ratia din manual e 1/60, desi pentru simplitate, lumea foloseste in general 1/50, adica 20 ml / litru de benzina. Eu merg cu 1/60 si nu am avut urme de ulei pe toba.<br />

@danok....incalzeste si da cu un degripant</p></blockquote>

 

fiind motoare de competitie, producatorul specifica in manual un amestec pentru ... regim de competitie. cred ca un avansat e tot cu mana in gaz de aici si nevoia de un amestec mai bogat. am un prieten ktm-maniac ce baga si mai putin de 20/100 si n-are niciun stres motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...