Ovistein Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Cand te va lasa bateria (si te va lasa) si 525-ul te va bate maxim cu datul la carja. Eu, motoarele astea mari 4T, gen 500, 450 si chiar 400, le vad bune pt Paris-Dakar sau enduro peisagistic. Daca o sa imi iau 525'ul primul lucru care o sa il fac o sa ii pun la punct incarcarea sa mearga perfect, si bateria se incarca in timp ..la cateva 100 de metri am de o pornire. Mai astept pareri, De ce sa imi iau acest motor? si de ce sa nu il iau. Calitati si defecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Mai la obiect: Pro - cuplu imens, consum relativ mic Contra - prea greu, prea puternic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 S'a vandut 525'u asa ca nu mai vreau pareri.. ms Andrei de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Pana la urma 525'ul ala care vroiam sa il cumpar s'a vandut .. acuma ma orientez catre un 300 exc 2007 cu pornire si la buton. Credca as fi mai aproape de adevar cu 300'le pentru HARD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 300 e super nici nu iti trebe button doar daca ai bani de aruncat . porneste super usor in ori ce pozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 apoi sa stii ca nu prea e ok cum faci, e ca si cand merg in targ ca vreau masina de teren si daca tor s-a vandut hammerul m-am gandit c-ar merge si un Suzuki Samurai .... ma refer aici strict la clasa. poti compara la Hard, saca tot ai scris cu litere mari 525 4t cu 300 2t? 300 exc din 2007 eu stu ca nu are buton, parca din 2008 i-au pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 525'ul de care am vorbit il stiam foarte bine si era la un pret ok... am fost plecat un weekend,nu aveam semnal si s'a vandut. iar in legatura cu 300'le asa stiam si eu.. dar am vorbit cu cineva si o zis ca motoru la 2007 ii la fel ca la 2008,2009 etc.. ca aspect ma refer, doar cadrul si carenele difera de la 2007 la 2008+++. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Sunt si 2007 cu buton. Are cadrul vechi, insa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 de la 2007 la 2008 au fost modificari mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 daca tot te bate candu la vaca nebuna am io unul de vanzare, dar e greu tare la hard, iti zice mandea care s-a incapatanat ani buni sa mearga cu autobuzul prin padure... am trecut la 125 si anul asta trec la 200... e mare diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 (editat) Salutare, M-a mancat undeva sa dau pe la toate mufele din spatele farului cu W40 si la montaj am descoperit ca am un releu (sau ce o fii el) cu 2 conectori, iar in gramada ai de fire si mufe am gasit 2 mufe care s-ar potrivii, nu stiti ce culori trebuie sa aibe firele care intra in acest releu? PS: bec pt far de unde pot cumpara? LE: are cineva schema electrica? sau cum e cel mai simplu de verificat daca functioneaza termocupla? Editat Octombrie 16, 2013 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 Schema de la ce model? Termocupla se cufunda in apa clocotita, se lasa cateva secunde si apoi se scoate si, folosind un aparat de masura, se masoara imediat conductivitatea intre cei2 papuci, sau intre papuc si partea filetata (in cazul in care existaun singur papuc). Daca ai conductivitate, iar aceasta dispare cand termocupla se raceste, e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Octombrie 16, 2013 Share Postat Octombrie 16, 2013 model 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Cum credeti ca ar fi un 450 sx 2005 modificat pentru enduro, instalatie electrica,si suspensi de exc. roata pe 19 si 4 viteze ... Ma gandesc ca in 4 viteze plecarea de pe o panta sau urcare mai naspa o sa fie un chin. am dreptate ? Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Din curiozitate: de ce nu cauti un enduro si vii cu tot felul de idei nastrusnice? Le gasesti mai ieftin? Vrei putere? Ce te mana spre motoare puternice, grele si concepute pentru alte scopuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Din curiozitate: de ce nu cauti un enduro si vii cu tot felul de idei nastrusnice? Le gasesti mai ieftin? Vrei putere? Ce te mana spre motoare puternice, grele si concepute pentru alte scopuri? ce a zis el , nu se merita sa iei ceva ce nu e pt enduro si sa incerci sa il faci , prea multi banii cheltuiti + motor prea mare(450) pt asa ceva , de ceva vreme pe mine ma tot bate gandul sa las 300-le si sa iau un 200 din diverse motive ,parerea mea personala este ca un 450 este prea mult pt enduro(depinde si ce intelege fiecare prin enduro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Domnu Ovistein, ai avut SX520 de care te plangeai de te stia tot forumul, si tot nu te-ai invatat? Ne intrebi pe noi, astia de nu am fost asa masochisti? Ca si comparatie, ai avut si EXC 250. Si atunci cum sa-ti raspunda la intrebari niste necunoscatori in ale cross-ului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 19, 2013 Autor Share Postat Octombrie 19, 2013 ovistein..esti mortal..roman adevarat..trebuie sa faca el vreo combinatie,vreo magarie,vreo invarteala..ce dracu omule..ia-ti motor de hard enduro pentru hard enduro,nu mai umbla cu smecherii ca nu tine..cutiile de viteza de motocros nu au nici o legatura cu cutiile de enduro..asa cum zicea si nea Soso (am fost in aceeasi situatie ca el si tot din cauza lui m-am sucit)am folosit ani de zile la enduro/hard enduro un 525 din 2007 si m-am sucit pe 300 exc si 300 Husaberg.cea mai buna alegere si decizie dar implica o tehnica mult mai avansata de pilotaj..asa ca iti recomand sa iti iei un husa sau un ktm in 2 timpi..lasa vrajeala si combinatiile si apuca-te serios de treaba..hai, ca padurea te asteapta si urcarile alea nu se fac singure... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Domnu Ovistein, ai avut SX520 de care te plangeai de te stia tot forumul, si tot nu te-ai invatat? Ne intrebi pe noi, astia de nu am fost asa masochisti? Ca si comparatie, ai avut si EXC 250. Si atunci cum sa-ti raspunda la intrebari niste necunoscatori in ale cross-ului? Da,asa este. Dar 520 nu aveam suspensi de enduro si instalatie electrica. V'am intrebat si pe voi deoarece am vorbit cu cineva care zicea ca merge foarte bine cu cross la hard enduro. si chiar asa este, am vorbit cu baietii cu care merge si ziceau ca unele urcari le face mult mai bine ca ei, si cate o data are aderenta mai buna cu crossu. Acuma nu stiu.. probabil ca minteau. ovistein..esti mortal..roman adevarat..trebuie sa faca el vreo combinatie,vreo magarie,vreo invarteala..ce dracu omule..ia-ti motor de hard enduro pentru hard enduro,nu mai umbla cu smecherii ca nu tine..cutiile de viteza de motocros nu au nici o legatura cu cutiile de enduro..asa cum zicea si nea Soso (am fost in aceeasi situatie ca el si tot din cauza lui m-am sucit)am folosit ani de zile la enduro/hard enduro un 525 din 2007 si m-am sucit pe 300 exc si 300 Husaberg.cea mai buna alegere si decizie dar implica o tehnica mult mai avansata de pilotaj..asa ca iti recomand sa iti iei un husa sau un ktm in 2 timpi..lasa vrajeala si combinatiile si apuca-te serios de treaba..hai, ca padurea te asteapta si urcarile alea nu se fac singure... bine safule ). ca urmare acestui post noul cal. GAS GAS ec 300. dupa prima iesire facuta ieri nu pot sa zic decat ca imi place,dar asta dupa prima iesire. Va salut si multa sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Instalatie electrica potenta iti trebuie la enduro doar daca mergi noaptea (far) si vrei pornire la buton. Astfel pot sa spun ca diferenta dintre instalatiile electrice la cross si enduro este cea mai putin deranjanta. Mult mai importante mi se par diferentele dintre suspensii si dintre cutii de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Instalatie electrica potenta iti trebuie la enduro doar daca mergi noaptea (far) si vrei pornire la buton. Astfel pot sa spun ca diferenta dintre instalatiile electrice la cross si enduro este cea mai putin deranjanta. Mult mai importante mi se par diferentele dintre suspensii si dintre cutii de viteza. Pai la un 450 de cross clar ca iti trebuie pornire la buton. am avut fara buton si ii un chin,iti vine sa te dai cu capu de toti copaci cand vezi ca dau la carja pana ti se dezlipesc cizmele si tot nu o ia. la enduro ma refer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Vezi acum sa nu te duci pe pista de motocross cu GasGas-ul si apoi sa incepi sa-i dai farul jos, sa-i pui roata de 19, sa-i intaresti arcurile, etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Caut un manual de reparatie pt. un exc450 din 2007, il are cineva!? Tot ce am gasit este "owner manual" de pe site'ul oficial Ktm. Ce diferente sunt intre versiunile racing/Au/Eu/SixDays avand in vedere owner's manual si service manual!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 La motor nu e nici o diferenta, Au e pentru austria, EU pentru europa, SIx Day`s are cateva accesori in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Au Austria? Eu stiam de Australia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.