Sari la conținut

Honda Vtr 1000 Vs. Suzuki Sv 1000 S


2.02
 Share

Postări Recomandate

Marea dilema din ultimele zile tin neaparat sa o impartasesc cu voi. Presupunand ca as avea de ales intr-e cele doua motocicleta, care ar fi cea mai potrivita?....tinand cont de urmatoarele criterii :

 

1. dimensiunile ca bicicleta (sunt f inalt si lung in craci si maini)

2. regim de lucru in trafic/aglomeratie -> Bucuresti (consum carburant, racirea, raspunsul acceleratiei, frane)

3. manevrabilitatea la viteze mici/mari de asemenea stabilitatea in aceleasi conditii.

4. capacitatile de touring -> autonomie/consum(toate variantele), pozitie (cu/fara pasager), viteza de croaziera(regim optim pe A si DN), faruri, protectie la vant.

5. accesabilitate la motor d.p.d.v. tehnic (schimb ulei, filtre, bujii, etc)

 

 

 

cam atat momentan...dar cu siguranta ma mai gandesc la ceva!

 

:)

 

 

 

--- Mesaj completat în 07 Sep 2007 08:38 -------------
:what: nimeni ?

 

 

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mam suit doar pe un sp2 si vreau sa spun ca moto mai rigida nu am vazut niciodata....si are o pozitie foarte sportiva cu genunchi la piept aproape....e un motor excelent de curse dar mai greu cu el p strada in trafic si la drum lung

 

in schimb svul d 1000 ar fii o alegre mai buna ,parerea mea,fiind un compromis mai bun intre ce vrei tu sa faci cu el,adica sportivitate-capacitate turing si faptul ca esti inalt iar ar fi o probleme pt vtr,eu am 1,83 si stateam foarte aiurea pe el,pe cand pe sv stau chiar comod,pozitia nefiind una chiar "in maini"

 

toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut'

nu am avut nici una din ele dar am mers pe vtr-ul unui prieten o vreme (an 2000, vreo 18k, furtune, tobe, filtru de aer). Io am 1,91 si vreo 90 de kg si ma dadeam in acelasi timp cu un fireblade. Ca si pozitie de condus e mai spre touring, pui un parbriz si nu te bate vantul nici la viteze mari; mie nu mi-a placut f. mult poate pt ca o comparam cu a mea, are cuplu de jos foarte bun, suna V2-ul de te unge la suflet(daca iti place sunetul lor) si e foarte ingusta comparativ cu un 4 in linie; are vibratii cam pe la orice viteza (care V2 nu are???) si pasagerul nu e cel mai fericit om pe care il cunosti. Foarte important (sa ma corectati daca zic o prostie!!) este faptul ca are un consum cam mare: 9- 10 pe A2 in regim de peste 160/h solo+ bagaj pt 2 zile

(nu e singurul vtr la care s-au plans proprietarii de consum)

Pe sv decat m-am urcat, nu am mers sa pot avea o parere cat de cat, am mers pe tlr dar e alta bicicleta (acelasi motor, v2, cu spectacol maxim cand tragi de gaz de jos). Ideal ar fi sa te dai putin cu fiecare sa-ti faci o impresie proprie. Bafta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Honda 1000f vtr firestorm, din 2000, e o motocicleta, ushor de manevrat, sta bine pe viraje, e manevrabila, trage de jos, se un sentiment super placut, cand pleaca ca din pusca, daca iti iei motor, de 1000 banuiesc ca nu te uiti la consum, pe mine nu ma deranjeaza consumul crescut, pentru ca e motivat, cand bagi mana in gaz, iti da un branci la orice viteza te-ai afla..e minunat. Sa nu uitam ca vtr este un motor cu traditie, campioana mondiala. Iti ofera o pozitie suuper comoda, ideala pentru drumuri lungi. NU o laud ca e a mea, eu voiam sa-mi iau R6 dar am mers inainte pe un vtr, al unui amic, si ma incantat fff mult, daaia l-am luat;)) TI-l recomand cu incredere, insa trebuie sa ai grija laplecarea dupa loc, e ff nervoasa, atata tot...bafta si succes la aalegere!!! multi km!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am testat destul de tare VTR-ul :) de 2 zile am venit acasa de la o excursie destul de lunga. am fost cu ea pana in elvetia si inapoi. in total 3100 km. totul a fost ok. a, am uitat sa spun ca am mers cu prietena, deci cu pasager + bineinteles bagaje.

de mers, megge perfect. nu sunt foarte inalt dar nici mic. totusi mi se pare comod. e mai spre bicicleta decat un grand-touring (xx sau vfr...) dar in trafic e chiar bun, e ingust, relatim mic iar in curbe e chiar imbatabil. singurul lucru ceace nu prea i-mi place e consumul. 8 la 100 pe autostrada la 120-160 kmh. pai asta este, dar merita pentru feelingul care o primesti pentru benzina asta :scratch: 250 kmh e maxim. asta e tot ce stie. dar peste 200 are demaraj destul de bun, nu i-i trebe o cursa lunga sa ajunga la 250. nu merge foarte tare (scuze de expresie, merge extrem de tare, dar in comparatie cu un alt motor de 1000 cmc nu e foarte rapid) dar ajunge la maxim foarte repede. al meu e cam tuningat peste tot (carburatoare, filtru, evacuar...0 poate si consumul e asa de mare din cauza asta si poate merge putin mai bine decat unu original, dar asa in mare sunt foart multumit de ea. inca un singur lucru.: daca nu ai 2 tobe de calitate buna si bineinteles sport, tot motorul nu merita nimic...suna ca un suzuki eko de 49 cmc ... :-L

 

toate cele bune!

 

ooops. si inca ceva: e totusi Honda, cred caasta spune totul (ma refer la calitate si fiabilitate)

scuze de la fanii suzuki! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e unul din cuiele pe careil am si eu! Desi am avut si eu Suzuki si nu am de ce sa ma plang de el parca totusi Honda isi tine pretul orice ar fi!

 

oricum ... nu ciomentez marcile, dar VTR ca si bicicleta e mai mica decat SV.

 

daca nu saptamana asta cealalta saptamana cand o sa am un mic concediu o sa incerc sa le vad pe amandoua si eventual poate sa si merg un pic cu ele. In functie de asta o sa vad ce fac, sau macar sa fiu impacat ca am testat .

 

da...consumul va fi mai mare clar, la fel si intretinerea... numai ca e un motor de 1000 inseamna din start mai mult ulei in motor! + alte treburi. asta e ...

sincer tind spre SV.

 

 

multumesc de raspunsuri! :)

 

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

eu am testat destul de tare VTR-ul ;) de 2 zile am venit acasa de la o excursie destul de lunga. am fost cu ea pana in elvetia si inapoi. in total 3100 km. totul a fost ok. a, am uitat sa spun ca am mers cu prietena, deci cu pasager + bineinteles bagaje.

de mers, megge perfect. nu sunt foarte inalt dar nici mic. totusi mi se pare comod. e mai spre bicicleta decat un grand-touring (xx sau vfr...) dar in trafic e chiar bun, e ingust, relatim mic iar in curbe e chiar imbatabil. singurul lucru ceace nu prea i-mi place e consumul. 8 la 100 pe autostrada la 120-160 kmh. pai asta este, dar merita pentru feelingul care o primesti pentru benzina asta :pow: 250 kmh e maxim. asta e tot ce stie. dar peste 200 are demaraj destul de bun, nu i-i trebe o cursa lunga sa ajunga la 250. nu merge foarte tare (scuze de expresie, merge extrem de tare, dar in comparatie cu un alt motor de 1000 cmc nu e foarte rapid) dar ajunge la maxim foarte repede. al meu e cam tuningat peste tot (carburatoare, filtru, evacuar...0 poate si consumul e asa de mare din cauza asta si poate merge putin mai bine decat unu original, dar asa in mare sunt foart multumit de ea. inca un singur lucru.: daca nu ai 2 tobe de calitate buna si bineinteles sport, tot motorul nu merita nimic...suna ca un suzuki eko de 49 cmc ... ;)

 

toate cele bune!

 

ooops. si inca ceva: e totusi Honda, cred caasta spune totul (ma refer la calitate si fiabilitate)

scuze de la fanii suzuki! :)

 

 

o surpriza...

parca tu aveai vfr, nu-i asa?

shi eu mi-am facut damblaua si mi-am cumparat un vtr

ce pot sa va spun despre motocicleta aceasta este ca dupa 3 luni de cand o am, senzatia e ca in prima zi,

savurez fiecare clipa .

tehnic vorbind shi eu m-am cam speriat de ea: consuma 12 % in afara la forja, 6.5-7 mers normal (120- 160k), 265k vitesa maxima atinsa,cauciuc spate uzat in 3000 km, la cumparare era 60% ok.

in reprizele de accelerare simti cat de tare e motocicleta, trage k nebuna de la orice turatie, incepand de la 2000 rpm, cuplu de motor diesel, sound de camion american in v :ok:

a, shi sa nu uitam: e o HONDA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

conteaza marimea !

 

totul tine insa de optica .

 

am vtr de maxim 2 luni si este clar ptr oricine ca sunt in continuare entuziasmat de motoreta .

 

vin de pe un cbr600f si diferentele sunt intr-adevar mari insa , la fel ca si matematik sunt inalt (1,92 cm) si uneori ...nu stiu ,am impresia ca stau chircit ,cu picioarele prea stranse "la piept" .

nu am facut inca distante foarte mari ca sa ma pot pronunta (obiectiv) asupra calitatilor turing vizavi de plavani insa stiu ca voi fi oricum ingaduitor cu ea chiar de imi tabaceste coorul sau imi taie bratele ptr ca am mai simtit asta mergand 1400 km intr-o singura zi si nu m-am speriat .

 

cred insa ca rezervorul este cam mic ,asta este un defect ptr un turing avand in vedere ca mi-a consumat 10% si peste in oras si 6% afara insa la viteze mici (120-140) cu doar cateva varfuri de 180.

din ce am mai vorbit cu posesori vtr , am inteles ca acestea sunt date normale , initial m-am gandit ca poate e dereglat .

 

peste toate astea ...e o motoreta incredibila si voi ignora toate asa zisele defecte atata timp cat ma va tine incantat de prestanta ei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...