cbrxx Postat Ianuarie 21, 2005 Share Postat Ianuarie 21, 2005 hai va rog fiti putin seriosi.comparand motoare cu cilindrate apropiate SI PERFORMANTE SIMILARE, nu cred ca cei de la ktm sunt printre codasi la fiabilitate.din ce cunosc eu, asa zisa intretinere scumpa si lipsa de fiabilitate la ktm sunt strict legende.vorbesc de exc dupa 1999.si inca ceva, japonezele sunt deocamdata penalizate de taxa vamala, asa ca mie imi e destul de greu sa inteleg de unde atata "ura" catre ktm. scuze,am uitat sa specific ca dac,vrei sa-ti iei KTM,cauta modele dupa '99, asa a zis un prieten care are service,si reprezentanta Ktm in Germania.Ca inainte de 99,am vazut si eu,multe modele Lc4 cu piston gaurit ori rupt,si cilindru cu nicasil dus etc.Deci daca vrei ceva inainte de'99,ia-ti un wr 400!In rest Ktm are un avantaj mare(fara taxe vamale).Modelele noi sunt bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ferox Postat Ianuarie 21, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2005 (editat) sigur la ktm ramin indiferent de inaltimea lui iata si un exemlu stiti cumva cum e cu ratele daca i-ti iei un motor SH? cumparat de la un dealer de motociclete. Editat Ianuarie 21, 2005 de ferox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Ianuarie 21, 2005 Share Postat Ianuarie 21, 2005 sigur la ktm ramin indiferent de inaltimea lui iata si un exemlu stiti cumva cum e cu ratele daca i-ti iei un motor SH? cumparat de la un dealer de motociclete. Eu pot sa iti aduc din germania dar finantarea trebuie sa o faci la banca, si eu te pot pune in legatura cu agentul de la volksbank care iti rezolva dosarul si iti da banii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Ianuarie 21, 2005 Share Postat Ianuarie 21, 2005 hai va rog fiti putin seriosi.comparand motoare cu cilindrate apropiate SI PERFORMANTE SIMILARE, nu cred ca cei de la ktm sunt printre codasi la fiabilitate.din ce cunosc eu, asa zisa intretinere scumpa si lipsa de fiabilitate la ktm sunt strict legende.vorbesc de exc dupa 1999.si inca ceva, japonezele sunt deocamdata penalizate de taxa vamala, asa ca mie imi e destul de greu sa inteleg de unde atata "ura" catre ktm. asa soso ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Ianuarie 21, 2005 Share Postat Ianuarie 21, 2005 Nu stiu nici o japoneza de gen care sa aibe doua filtre de ulei sau sa schimbe uleiul la 400 de ore de functionare etc fata de japoneze Ktm este doar nerv pur dar "se trece" repede. Asa ca nu mai influentati omu in functie de interesele dumneavoastra personale , de vanzare etc. (cred?) poti sa schimbi ulleiul si la 40 ore de functionare daca te dai in asa fel...ca si cu un ktm pe circuit ! de fapt la un wr 450 schimbi tot asa uleiul daca o folosesti in forja la cross. daca schimbi la ktm totul cand scrie cartea atunci poti sa il folosesti mult si bine, si nu ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Ianuarie 21, 2005 Share Postat Ianuarie 21, 2005 (editat) Din cate vad eu omu e "chitit" pe KTM sa-l ia si sa-l stapaneasca sanatos,numai sa ne tina la curent care,cine,ce si cum. Vreau sa va spun ca in tinerete eram vrajit de KTM de cum arata in comparatie cu restul si bine`nteles si de ce putea.Ferox spune-mi si mie ce nu-ti place la Cagiva ca am si eu una cei drept 2T si de 4 ani nu i-am facut nimica cu exceptia unui piston si segmenti si am mers cu ea cat a putut nu am iertat-o eu sunt foarte multumit de ea. Editat Ianuarie 21, 2005 de DCSAN20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ferox Postat Ianuarie 23, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2005 (editat) Nu am nimic cu Cagiva dar la capitolul piese de schimb stau foarte prost. anul trecut am asteptat 3 luni sa-mi vina segmentii, daca mi se strica motorul in vara de unde gasesc piese? nu banii sint problema ce timpul cit sta motorul pe tusa, degeaba am manual de service si microfilme cu toate componentele si cu codificarea lor daca nu le gasesc. pentru o roata dintata astept deja de o luna Imi place motorul dar e slab si nu pot sa dau ture mai grele cu camarazi mei, e un motor prea greu si nu-i plac terenurile foarte accidentate, norocul meu este ca sint mai usor decit alti. Odata sigur ma voi plictisi de acest motor si va trebui schimbat cu unul mai puternic si mai nou, acum e momentul daca nu o fac acum mai tirziu cine stie ce va fi. O treaba care nu-mi place la Cagiva - piese foarte scumpe ex. laterale plstic aprox. 120 euro bucata Editat Ianuarie 23, 2005 de ferox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NikonXR Postat Ianuarie 26, 2005 Share Postat Ianuarie 26, 2005 Ba da voi toti cand va culcati sunteti cu gandul la KTM ? Visati numai KTM ? Eu nu stiu ce drec e cu KTM astia toata lumea ii ridica in slavi de zici ca e nezau iar restu motoretelor sunt chiururi si nu sunt fiabile si mai stiu eu ce . "Motoretele noi KTM sunt cele mai bune" ... restu care sunt vechi inainte de 95 sau cum ziceti sunt vai de ele . Nu stiu ce e cu moda asta ca aude unul "mai putin documentat" cu motoretele de KTM EXC , SX sau stiu eu ce ca sunt bune, gata alea is drecu trebuie sa isi cumpere ... Ferox asa ca intrebare ... te`ai dat vreodata pe EXC 450 sa vezi daca iti place si dat cu motoreta nu vb de o tura pe strada din capat in capat sa poti zice ca e saua nu stiu cum si altele. Cat despre Honda CRF nu stiu ce sa zis dar nu sunt prea facute ele pt enduro , astea gen CRF au inlocuit 2 t la motocross. Sau eu stiu ce intentii ai ... Cat pentru restu bafta cu KTMurile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ferox Postat Ianuarie 26, 2005 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2005 :nixinXR@ Pai sa o luam altfel... cit costa un CRF 450 nou si cit e un 450 EXC? Pe mine diferenta de 2000 de euro ma cam deranjeaza. Dar unul second, ai vre-o varianta mai buna decit EXC ? hai sa auzim ca poate imi iau CRF. Nu sint aburit complet de KTM inca nici nu stiu exact de care voi lua dar stiu ca va fi de 400 sau 450 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Ianuarie 29, 2005 Share Postat Ianuarie 29, 2005 Dupa cum sa mai spus in topic KTM este NERV PUR da din el cat ceri tu dar este mai mult de OFF HARD pe susea nu prea-i place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ferox Postat Iunie 23, 2005 Autor Share Postat Iunie 23, 2005 Fratilor sint in al noualea cer dupa ce m-am dat cu un KTM 525 care l-am achizitionat de curind . asta da adrenalina inca si acum simt efectul primului tur. Cealalta motocicleta (Cagiva elefant 350) am vindut-o ca deja era prea lent pentru turele mele si foarte greu. Desi 525-ul cumparat a fost foarte forjat eu sint incintat de ea. As avea nevoie de ajutorul unui expert poate imi poate spune ce sa verific in primele faze la motor, se aude o bataie suparatoare in zona ambreiajului, stiu ca toate modelele de KTM au un zgomot specific dar am stat de vorba cu mai multi proprietari de KTM si mi-au zis ca trebuie sa verific motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Ti-a venit in fine motorul? Felicitari, sa-l stapinesti sanatos si sa te bucuri de el ! Il vad si eu azi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Felicitari!! Don't worry prea tare, toate KTM-urile au ambreiajul zgomotos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ferox Postat Iunie 23, 2005 Autor Share Postat Iunie 23, 2005 Hai sa vedem recunoaste cineva motorul a fost la foarte multe curse si la cel de la Gheorgheni de acum doua saptamini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TaChe Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ferox Postat Iunie 23, 2005 Autor Share Postat Iunie 23, 2005 poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falco Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Frumoasa fiara, s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Este superb motorul. Sa-l stapanesti sanatos! La ce bani l-ai achizitionat si cam ce mai trebuie schimbat la el??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Dupa cum spuneam sa-l stapanesti sanatos. Dupa cum spunea-i tu moto e buna cat timp merge . Sa speram ca nu o sa ai probleme cu dansa si ca o sa mearga brici. Acum cred ca dai cu fum in nas la colegii de ture! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loris Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 se aude o bataie suparatoare in zona ambreiajului dute mai bine la un mecanic bun ................... ne se stie niciodata Sa-l stapanesti sanatos si multi km fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 Sa o stapinesti sanatos multi ani. O fiara puternica si sper sa nu fi fost abuzata de cel dinaintea ta. Verificat compresia inainte de cumparare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Giny Postat Iunie 28, 2005 Share Postat Iunie 28, 2005 Frumos motor dar ce ai facut cu ala vechiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ferox Postat Iulie 7, 2005 Autor Share Postat Iulie 7, 2005 M-am linistit motorul este in stare perfecta. L-am desfacut bucati sa vad care e cauza zgomotului, nu era de la bolt si nici de la biela, era de la roata dintata primara de pe axul principal, din cauza ca nu s-a pus pasta de fixare pe cele 6 suruburi si pe surubul de pe ax s-au destrins si a inceput sa se toceasca pana (1,5 euro max). Acum astept piese sa-l montez si putin timp sa-mi revin si eu de la turele de la Pecica Arad si dupa ..... voi incepe din nou cu turele fara nici o frica de stricaciuni la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.