Sari la conținut

Alegerea perfecta


Postări Recomandate

hai va rog fiti putin seriosi.comparand motoare cu cilindrate apropiate SI PERFORMANTE SIMILARE, nu cred ca cei de la ktm sunt printre codasi la fiabilitate.din ce cunosc eu, asa zisa intretinere scumpa si lipsa de fiabilitate la ktm sunt strict legende.vorbesc de exc dupa 1999.si inca ceva, japonezele sunt deocamdata penalizate de taxa vamala, asa ca mie imi e destul de greu sa inteleg de unde atata "ura" catre ktm.

scuze,am uitat sa specific ca dac,vrei sa-ti iei KTM,cauta modele dupa '99, asa a zis un prieten care are service,si reprezentanta Ktm in Germania.Ca inainte de 99,am vazut si eu,multe modele Lc4 cu piston gaurit ori rupt,si cilindru cu nicasil dus etc.Deci daca vrei ceva inainte de'99,ia-ti un wr 400!In rest Ktm are un avantaj mare(fara taxe vamale).Modelele noi sunt bune! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur la ktm ramin indiferent de inaltimea lui

iata si un exemlu

 

stiti cumva cum e cu ratele daca i-ti iei un motor SH? cumparat de la un dealer de motociclete.

Eu pot sa iti aduc din germania dar finantarea trebuie sa o faci la banca, si eu te pot pune in legatura cu agentul de la volksbank care iti rezolva dosarul si iti da banii ! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai va rog fiti putin seriosi.comparand motoare cu cilindrate apropiate SI PERFORMANTE SIMILARE, nu cred ca cei de la ktm sunt printre codasi la fiabilitate.din ce cunosc eu, asa zisa intretinere scumpa si lipsa de fiabilitate la ktm sunt strict legende.vorbesc de exc dupa 1999.si inca ceva, japonezele sunt deocamdata penalizate de taxa vamala, asa ca mie imi e destul de greu sa inteleg de unde atata "ura" catre ktm.

asa soso ! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu nici o japoneza de gen care sa aibe doua filtre de ulei sau sa schimbe uleiul la 400 de ore de functionare etc fata de japoneze Ktm este doar nerv pur dar "se trece" repede. Asa ca nu mai influentati omu in functie de interesele dumneavoastra personale , de vanzare etc. (cred?)

poti sa schimbi ulleiul si la 40 ore de functionare daca te dai in asa fel...ca si cu un ktm pe circuit !

de fapt la un wr 450 schimbi tot asa uleiul daca o folosesti in forja la cross.

daca schimbi la ktm totul cand scrie cartea atunci poti sa il folosesti mult si bine, si nu ai probleme. :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate vad eu omu e "chitit" pe KTM sa-l ia si sa-l stapaneasca sanatos,numai sa ne tina la curent care,cine,ce si cum. Vreau sa va spun ca in tinerete eram vrajit de KTM de cum arata in comparatie cu restul si bine`nteles si de ce putea.Ferox spune-mi si mie ce nu-ti place la Cagiva ca am si eu una cei drept 2T si de 4 ani nu i-am facut nimica cu exceptia unui piston si segmenti si am mers cu ea cat a putut nu am iertat-o eu sunt foarte multumit de ea.

Editat de DCSAN20
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nimic cu Cagiva dar la capitolul piese de schimb stau foarte prost. anul trecut am asteptat 3 luni sa-mi vina segmentii, daca mi se strica motorul in vara de unde gasesc piese? nu banii sint problema ce timpul cit sta motorul pe tusa, degeaba am manual de service si microfilme cu toate componentele si cu codificarea lor daca nu le gasesc.

pentru o roata dintata astept deja de o luna :wave:

Imi place motorul dar e slab si nu pot sa dau ture mai grele cu camarazi mei, e un motor prea greu si nu-i plac terenurile foarte accidentate, norocul meu este ca sint mai usor decit alti.

Odata sigur ma voi plictisi de acest motor si va trebui schimbat cu unul mai puternic si mai nou, acum e momentul daca nu o fac acum mai tirziu cine stie ce va fi.

O treaba care nu-mi place la Cagiva - piese foarte scumpe ex. laterale plstic aprox. 120 euro bucata :huh:

Editat de ferox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da voi toti cand va culcati sunteti cu gandul la KTM ? Visati numai KTM ? Eu nu stiu ce drec e cu KTM astia toata lumea ii ridica in slavi de zici ca e nezau iar restu motoretelor sunt chiururi si nu sunt fiabile si mai stiu eu ce . "Motoretele noi KTM sunt cele mai bune" ... restu care sunt vechi inainte de 95 sau cum ziceti sunt vai de ele . Nu stiu ce e cu moda asta ca aude unul "mai putin documentat" cu motoretele de KTM EXC , SX sau stiu eu ce ca sunt bune, gata alea is drecu trebuie sa isi cumpere ...

Ferox asa ca intrebare ... te`ai dat vreodata pe EXC 450 sa vezi daca iti place si dat cu motoreta nu vb de o tura pe strada din capat in capat sa poti zice ca e saua nu stiu cum si altele. Cat despre Honda CRF nu stiu ce sa zis dar nu sunt prea facute ele pt enduro , astea gen CRF au inlocuit 2 t la motocross. Sau eu stiu ce intentii ai ...

Cat pentru restu bafta cu KTMurile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:nixinXR@ Pai sa o luam altfel... cit costa un CRF 450 nou si cit e un 450 EXC?

Pe mine diferenta de 2000 de euro ma cam deranjeaza.

Dar unul second, ai vre-o varianta mai buna decit EXC ? hai sa auzim ca poate imi iau CRF. Nu sint aburit complet de KTM inca nici nu stiu exact de care voi lua dar stiu ca va fi de 400 sau 450 cmc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

:finger: :lol:

Fratilor sint in al noualea cer :what: dupa ce m-am dat cu un KTM 525 care l-am achizitionat de curind :banana: .

:finger: asta da adrenalina inca si acum simt efectul primului tur.

Cealalta motocicleta (Cagiva elefant 350) am vindut-o ca deja era prea lent pentru turele mele si foarte greu.

Desi 525-ul cumparat a fost foarte forjat eu sint incintat de ea.

As avea nevoie de ajutorul unui expert poate imi poate spune ce sa verific in primele faze la motor, se aude o bataie suparatoare in zona ambreiajului, stiu ca toate modelele de KTM au un zgomot specific dar am stat de vorba cu mai multi proprietari de KTM si mi-au zis ca trebuie sa verific motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum spuneam sa-l stapanesti sanatos. Dupa cum spunea-i tu moto e buna cat timp merge . Sa speram ca nu o sa ai probleme cu dansa si ca o sa mearga brici.

Acum cred ca dai cu fum in nas la colegii de ture!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AndreiRN

Sa o stapinesti sanatos multi ani. O fiara puternica si sper sa nu fi fost abuzata de cel dinaintea ta. Verificat compresia inainte de cumparare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

M-am linistit motorul este in stare perfecta. L-am desfacut bucati sa vad care e cauza zgomotului, nu era de la bolt si nici de la biela, era de la roata dintata primara de pe axul principal, din cauza ca nu s-a pus pasta de fixare pe cele 6 suruburi si pe surubul de pe ax s-au destrins si a inceput sa se toceasca pana (1,5 euro max). Acum astept piese sa-l montez si putin timp sa-mi revin si eu de la turele de la Pecica Arad si dupa ..... voi incepe din nou cu turele fara nici o frica de stricaciuni la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...