cpi Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 (editat) va salut frati motociclisti am o mare problema, ............care eu nu i-am putut da de cap am o tula de 200 din 94... mergea super fain dar de la o vreme incoace mi-a tras teapa porneste la sfert de pedala.....dau s-o accelerez si moare motorul..... ok dau carburatoreul jos , in curat, schimb bujia si benzina din rezervor si incerc iar s-o pornesc!!!porneste dar nu se accelereaza.....ok. desfac capacu si ma uit la aprindere...........dezamagit vad un cacao de magnetoo bosch...flanse facute pe la strung si delea...(nu e aia problema.....mergea super pana atunci kiar cu magnetoo)... dau magnetoou jos.....vad platina puscata...ok skimb platina cu una noua..... o reglez ....distanta, scanteia era super , si dau pedala...porneste si fix acelas bai deja ma enervez...si vad ca pe la semeringul de la ambielaj curgea benzina....dau aprinderea iar jos si skimb semeringul cu unul nou.... pun iar sus fac garnitura tot la fix...pedala TOt asa facea fac rost de un carb de pe alta tula(f super ) si dau s-o pornesc...tot asa ziceti oameni bunci ce sa ii mai fac.!!!!!!!!!!!!!??????????? nu mai stiu ce sa ii fac...de cand am motoare destea nu am patit...mentionez k are compresie, garniturile sunt ok , toba am verifiacto, filtru aer chimbat.... ce sa ii mai fac.....? va MULTUMESC mult si va rog helpppp va rog oameni buni....nici macar unu nu stit ce are??????? Editat Septembrie 10, 2007 de cpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 curata si tu toba la interior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpi Postat Septembrie 10, 2007 Autor Share Postat Septembrie 10, 2007 curata si tu toba la interior oo nu e de la tobas fii calm oricum mersii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 parerea mea de necunoscator e ca ai undeva infundat ori furtunul ori caneaua si nu iti da benzina cat trebuie, astfel incat cand o accelerezi in loc sa traga benzina si aer din plin trage numa aer si f putina benzina rezultatul : se opreste ... parerea mea proprie si personala, daca cineva are alta am sa o citesc cu placere Indiferent care e problema sper sa o rezolvi rapid si fara bataie mare de cap, numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 ce culoare are bujia dupa ce se opreste motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpi Postat Septembrie 10, 2007 Autor Share Postat Septembrie 10, 2007 ce culoare are bujia dupa ce se opreste motorul? e caramizie.....rosie... e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 inseamna ca ai amestec ok. verifica treaba aia cu debit suficient la benzina si..... compresie mai e ?ca poate e loc de o segmentare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpi Postat Septembrie 10, 2007 Autor Share Postat Septembrie 10, 2007 e caramizie.....rosie... e ok domnul zidu stiu k ma poti ajuta!!! --- Mesaj completat în 10 Sep 2007 22:39 -------------ARE COMPRESIE DE ITI TINE PICIORU, .....DEBITUL E OK, AM PUS 4 CARB PANA ACUM...SI UNU KARE KIAR MERGEA PE O TULA..SI TOT NIMICA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 apropo, ia zi tu de unde esti ca nu stii cine vine sa se uite. vezi ca nu am glumit la faza cu compresia, desi pare mai degraba necaz de alimentere, la robinet acolo sus nu la carb tre sa te uiti. daca e un gunoi prin rezervor care te bantuie din cand in cand nu ajunge benzina suficienta la carb, desi ceva curge. Scoti furtunul si vezi daca curge mai serios asa aa si sa nu uit o faza veche gaurica din capacul rezervorului, aia care da voie la aer sa intre inauntru, mai functioneaza ? (cu capacul scos se mai opreste ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpi Postat Septembrie 10, 2007 Autor Share Postat Septembrie 10, 2007 apropo, ia zi tu de unde esti ca nu stii cine vine sa se uite. vezi ca nu am glumit la faza cu compresia, desi pare mai degraba necaz de alimentere, la robinet acolo sus deci sa recapitulam are benzina, robinetu curge k berea la doza , compresiaa e kiar buna, am verificat eu, in comparatie cu o asta tula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 n-ai zis de unde esti ia hai pe mess ca asa prin posturi dureaza.... paote fi si avans prea mic, si alte alea punem concluzia dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazymobra50 Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 NUs eu mecanicu lui peste dar cred ca ti se opresete motorul cand accelerezi pt ca e inca rece.porneste-o cu socul si lasa sa se incalzeasca putin.ar mai putea fi aprindrere dereglata,avansul...sau poate fi cuiul pontou aiurea pus... Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 10, 2007 Share Postat Septembrie 10, 2007 NUs eu mecanicu lui peste dar cred ca ti se opresete motorul cand accelerezi pt ca e inca rece.porneste-o cu socul si lasa sa se incalzeasca putin.ar mai putea fi aprindrere dereglata,avansul...sau poate fi cuiul pontou aiurea pus... Numai bine la faza asta ar fi fost bujia neagra, ar muri innecata. Culoare caramizie poate insemna 2 lucruri: amestecul corect si bujia deja e la temperatura nominala de autocuratire - deci poti accelera, sau nu ajunge destula benzina acolo din prima faza avansul poate fi prea mic, sa asigure pornirea, dar daca creste turatia devine insuficient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 ia uita-te tu la carburator din nou si vezi cum ai pus clapeta de acceleratie. crestatura sa fie spre filtrul de aer, nu spre motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 ia uita-te tu la carburator din nou si vezi cum ai pus clapeta de acceleratie. crestatura sa fie spre filtrul de aer, nu spre motor si la clapeta de soc eu aveam problema asta, ca ramanea socu tras, si, evident, dadea sa moara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Pai daca omul a incercat cu alt carburator de pe alta motocicleta care mergea? Si daca era de al soc bujia at fi fost neagra sau uda da in nici un caz caramizie. Incearca sa o pornesti fara sita in toba si fara racordul de la filtrul de aer si vezi cum se comporta. Si mai schimba o data bujia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 verifica daca nu trage pe undeva aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 Zi daca ai mai umblat pe la carburatie inainte sa moara....are o "muzicuta" pe galeria de admisie, presupun ca n-ai umblat pe la ea, s-o pui invers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Salut. Asa cum a spus Kama3 si Zidu, da jos toba cu cotul de evacuare cu tot si vezi ce se intimpla dupa. Chiar daca face mult scandal incearca. Eu am patit treaba asta cu un MZ 175. Am chinuit bietul motor de la Insuratei pina la Lacul Sarat numai cu I-a. La a-II-a dadea in nas si se oprea. Nu cunosc motorul de Tula, dar simptomul este acelasi. Daca vrei i-ti scriu povestea pe PM. Tu faci cum crezi. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cpi Postat Septembrie 14, 2007 Autor Share Postat Septembrie 14, 2007 (editat) topic inchis va multumesc tuturor pt ajutor, si mai ales domnului zidu jos palaria , un om de nota 10 ,i-am rezolvat problema la cel mai bun mecanic"pusti" din alba toate cele bune PS; era de la bobina de inductie Editat Septembrie 14, 2007 de cpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.