weebs Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Ieri pe la ora 12 la intersectia de la Budapesta... veneam dinspre pasajul Marasesti... in fata mea un ford tranzit platforma... incepe sa se faca coloana la semafor, vreau sa ma bag pe dreapta dar am vazut ceva in oglinda (nu eram sigur) si intorc capul sa verific... nu era nimik dar... cand ma uit in fatza observ ca ala cu fordul a oprit brusc, imi dau seama ca nu mai am timp sa franez, ma aplec spre dreapta incercand sa ocolesc si... nu am avut timp. Ce urmeaza... intru exact in coltul lui spate dreapta, imi prind degetul intre masina si ghidon, ma dezechibrez, nu mai pot sa tin motorul, sar de pe el, eu raman in picioare si motorul se proptese in garduletul de pe dreapta. urmari: eu deget strivit... dar intreg (daca nu aveam manusile cu protectii nu il mai aveam pt ca mi-a taiat manusa) la genunchi o durere dar nu stiu de unde, motor: carena fatza zgariala, crashpad zgariat, toba zgariata, si merge innecat acum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Cum merge motoru innecat io nu stiu... Bine ca esti ok, data aviatoare atentie mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
weebs Postat Septembrie 12, 2007 Autor Share Postat Septembrie 12, 2007 Cum merge motoru innecat io nu stiu... Bine ca esti ok, data aviatoare atentie mai mare adica da in nas cand accelerez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hussa Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Stii cum se zice: Daca mergi esti motociclist ori ai cazut cel putin o data ori o sa cazi. Deci...cand o fii mai rau asa sa fie (inafara de partea cu degetu...auchhh, radiografie pls.). Iti doresc sa fie ultimul accident si sa ai asfalt uscat. Bafta. P.S Cat despre motor e normal sa nu mearga foarte normal dar numai cativa kilometrii pana se aseaza uleiul, dar oricum fuga cu el la doctor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GXG Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Bine ca esti intreg! Fieru se repara. Ma bucur ca mai aud si accidente cu rider acrobat, dar intreg! Eu sunt incepator si inca o astept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Demonaz Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Inca o data vedem ce face echipamentul. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 adica da in nas cand accelerez Salut, Si eu am avut ceva probleme dupa ce am dat jos cu Suza (viteza mica, linie de tramvai in reparatie). Adica pe moment m-am chinuit vreo 2-3 minute sa o repornesc, si dupa aia inca vreo 10-20 km parca troncanea ceva in motor. Dupa aia lucrurile au revenit la normal. Sper sa fie la fel si in cazul tau. Ce manusi ai avut? Sa inteleg ca n-ati mers si la Politie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 adica da in nas cand accelerez Iti sugerez sa te uiti la filtrul de aer, posibil sa se fi imbacsit dupa ce ai picat, de obicei se imbacseste pe partea pe care ai cazut, nu are nici o treaba cu uleiul cum zicea cineva...uleiul acela s-a scurs atunci cand a repornit dupa ce ai facut cunostiinta cu asfaltu. Uite-te la filtru ca asta s-ar putea sa fie cauza principala. DC la filtru? pentru ca este posibil sa fi intrat ceva benzina sau ulei pe acolo si se imbacseste si bineinteles ca nu mai ai acelasi volum de aer si trage ca si cum ar fi infranata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
weebs Postat Septembrie 12, 2007 Autor Share Postat Septembrie 12, 2007 (editat) nu am fost la politie pt ca masina lui nu avea nimik... Ms pt urari la toti si aveti grija si voi. Asfalt uscat... Acu am fost sa ma dau cu el si parca si-a revenit. manusi am vanucci racing Editat Septembrie 12, 2007 de weebs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyahmed Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 P.S Cat despre motor e normal sa nu mearga foarte normal dar numai cativa kilometrii pana se aseaza uleiul, dar oricum fuga cu el la doctor. despre mersul inecat eu vad o alta rezolvare: pune robinetul de benzina in pozitia on (aici va curge benzina in carburatoare) si las-o sa meraga asa un minut, apoi o pui la loc pe pri. nu stiu exact cum e robinetul acela la tine, ar trebui sa fie o pozitie unde benzina curge libera (on) si o pozitie pt mers, in care benzina curge aspirata (pri) . eu zic ca a curs benzina din carburi, iar acum nu mai este nivelul maxim in camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
weebs Postat Septembrie 12, 2007 Autor Share Postat Septembrie 12, 2007 merci crazyahmed dar vad ca si-a revenit azi dupa cateva ture... daca mai face o sa vad pe unde e robinetul respectiv. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Inca odata echipamentul isi face datoria. Insanatosire grabnica si sa nu mai ai parte de evenimente similare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zvastic Postat Septembrie 12, 2007 Share Postat Septembrie 12, 2007 Ai grija , asfalt uscat si sper ca data viitoare sa fi mai atent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
weebs Postat Septembrie 12, 2007 Autor Share Postat Septembrie 12, 2007 pai o sa fiu mai atent ca asta mi-a fost invatare de minte ca prea incepusem sa ma bag aiurea ... degetul deja incepe sa se desumfle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Septembrie 19, 2007 Share Postat Septembrie 19, 2007 despre mersul inecat eu vad o alta rezolvare: pune robinetul de benzina in pozitia on (aici va curge benzina in carburatoare) si las-o sa meraga asa un minut, apoi o pui la loc pe pri. nu stiu exact cum e robinetul acela la tine, ar trebui sa fie o pozitie unde benzina curge libera (on) si o pozitie pt mers, in care benzina curge aspirata (pri) . eu zic ca a curs benzina din carburi, iar acum nu mai este nivelul maxim in camera. Off topic: PRI vine de la Primer si e pozitia in care benzina curge liber. Robinetul trebuie sa stea in ON pentru mersul normal, daca o tii in PRI se ineaca. PRI se foloseste numai daca s-a golit carburatorul dintr-un motiv oarecare (pana de benzina, motocicleta rasturnata, etc.). On topic: Bafta si mai multa atentie de acum inainte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.