Sari la conținut

Mobra


Denis TM
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 313
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:P :bounce: ce amuzanta e fara capacele laterale...... :burnout: :cheers: :P

culoarea imi place :P

le are pe toate da n-am avut timp sa le montez atunci ca era destul de tarziu si trebuia sa merg tractat cu ea :D si mie imi place culoarea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fain portocala :cheers: reconditionare rpd

multam, dar din pacate nu va fi reconditionata pt ca va fi folosita de oras si e mai mare pacatul de ea....o las RAT :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si ai toate actele la ea? o poti inmatricula? ca in starea in care arata sigur nu iti da ITP-ul nimeni! trebuie cel putin vopsita, va aiba franele eficace si sa mai aiba si toata instalatia electrica functionala. eu cand am fost cu kawasaki doar la asta s-au uitat.....si gata! :hug: :) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam, dar din pacate nu va fi reconditionata pt ca va fi folosita de oras si e mai mare pacatul de ea....o las RAT :eek:

 

Nu o reconditionezi,atunci ce ii faci ???Cum adica RAT?? :what:

numai bine :)

PS:ma bucur ca ai venit printre mobristi

:hug: :D :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu prima data am avut metrom, si si acum il am :D sunt de la inceputuri cu romanestile, doar ca acum am cam intregit colectia(inafar de hoinar) :what:

 

RAT bikes: http://www.ratbike.org/ o sa te prinzi :)

 

multam :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu prima data am avut metrom, si si acum il am :what: sunt de la inceputuri cu romanestile, doar ca acum am cam intregit colectia(inafar de hoinar) :moto:

 

RAT bikes: http://www.ratbike.org/ o sa te prinzi :hug:

 

multam :D

 

fain,daca poti rat,rat fao :eek: asfalt uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Sunt nou pe aici si e posibil sa nu postez acolo unde trebuie si imi cer scuze. Dar am o rugaminte la domniile voastre. Daca ma puteti ajuta si pe mine cu datele tehnice ale motorului de mobra, cote si alte chestii, deoarece am un mic proiect de facut si am nevoie de aceste date in crearea proiectului pt facultate.

 

Scuze inca odata daca nu am postat unde trebuia.

Editat de imothep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

 

Sunt nou pe aici si e posibil sa nu postez acolo unde trebuie si imi cer scuze. Dar am o rugaminte la domniile voastre. Daca ma puteti ajuta si pe mine cu datele tehnice ale motorului de mobra, cote si alte chestii, deoarece am un mic proiect de facut si am nevoie de aceste date in crearea proiectului pt facultate.

 

Scuze inca odata daca nu am postat unde trebuia.

 

 

Cp 4,49.7cc(50cc),alezaj 40mm,cursa 39.5mm,raportu' de compresie 9.5:1,2 timpi la 7000r.p.m :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci sunt folositoare dar as mai avea o rugaminte: "cotele functionale" (diametru pistonului, diametru cilindru inter si ext, etc.) asta banuiesc ca se gasesc intr-o carte ceva .. dar eu nu am reusit sa gasesc de unu singur ...

Editat de imothep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci sunt folositoare dar as mai avea o rugaminte: "cotele functionale" (diametru pistonului, diametru cilindru inter si ext, etc.) asta banuiesc ca se gasesc intr-o carte ceva .. dar eu nu am reusit sa gasesc de unu singur ...

cartea de mobra iti da atat :hug: daca te ajuta cu ceva...numa bine :)

post-24472-1195323716_thumb.jpg

post-24472-1195323741_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutate mobristi! :D am mare nevoie de o aprindere de mobra! bobina si platina daca aveti pe 12V e foarte bine! platesc bine :D numai bine :P :cheers:

 

 

pe 12v nu sau facut,numai daca o rebobinez tu pe 12v,e facuta initial pe 6v :lol: :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sa incep cu inceputul, acu vreo 2 saptamani am primit un Hoinar de la o colega, doar sa se scape de el, ea l-a mostenit de la sotul ei si nu mai are chef sa plateasca impozit degeaba, deci l-am dus eu acasa, l-am spalat ca avea praful de o palma pe el ca nu a fost pornit de vreo 8 ani, l-am curatat cat de cat si am incercat sa-l pornesc si surpriza, pe la a 7 pedala a pornit. In rest in afara de vreo 3 spite rupte si anvelopa spate si camera care tre inlocuite e OK, arata chiar super si din cate mi-am dat eu seama si functioneaza bine. Luni am primit si "actele" respectiv certificatul de mostenitor, copie dupa buletin si talon vechi din 87. Azi am discutat cu cineva care se ocupa de inmatriculari si mi-a zis ca ma va costa aprox 450-500 lei inmatricularea (taxa de inmatriculare, ceva amenda canu a facut inscrierea in 30 de zile de la decesul sotului, impozit restant, asigurare, timbre, numar...etc), sau pot renunta la inmatriculare, o radiez (cu costuri mult mai mici) si circul cu ea pe coclauri. Problema e ca nici nu stau prea bine cu banii ca numai ce am platit 800 pentru inmatricularea unui virago 535 si nu stiu chiar daca merita sa o inmatriculez sau nu, am inteles ca daca o radiez nu prea mai sunt sanse sa o inscriu mai tarziu, pe de alta parte am si o IFA BK 350 in detalii mici mici in pod si sper sa gasesc grup conic sa o scot si pe aia de la murat, siaia are talon vechi, deci alte cheltuieli (in afara de piese). Bun, acuma, va rog sa va dati cu parerea, ce sa fac?, merita sa inmatriculez Hoinarul sau nu?

 

Mersi, Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutate mobristi! :D am mare nevoie de o aprindere de mobra! bobina si platina daca aveti pe 12V e foarte bine! platesc bine :lol: numai bine :D :cheers:

 

daca ai magnetou Ducati...am eu un stator gata bobinat pe 12v ( doar luminile ) dupa o schema veche dintr-o revista -TEHNIUM...anterior 1989 :P

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sa incep cu inceputul, acu vreo 2 saptamani am primit un Hoinar de la o colega, doar sa se scape de el, ea l-a mostenit de la sotul ei si nu mai are chef sa plateasca impozit degeaba, deci l-am dus eu acasa, l-am spalat ca avea praful de o palma pe el ca nu a fost pornit de vreo 8 ani, l-am curatat cat de cat si am incercat sa-l pornesc si surpriza, pe la a 7 pedala a pornit. In rest in afara de vreo 3 spite rupte si anvelopa spate si camera care tre inlocuite e OK, arata chiar super si din cate mi-am dat eu seama si functioneaza bine. Luni am primit si "actele" respectiv certificatul de mostenitor, copie dupa buletin si talon vechi din 87. Azi am discutat cu cineva care se ocupa de inmatriculari si mi-a zis ca ma va costa aprox 450-500 lei inmatricularea (taxa de inmatriculare, ceva amenda canu a facut inscrierea in 30 de zile de la decesul sotului, impozit restant, asigurare, timbre, numar...etc), sau pot renunta la inmatriculare, o radiez (cu costuri mult mai mici) si circul cu ea pe coclauri. Problema e ca nici nu stau prea bine cu banii ca numai ce am platit 800 pentru inmatricularea unui virago 535 si nu stiu chiar daca merita sa o inmatriculez sau nu, am inteles ca daca o radiez nu prea mai sunt sanse sa o inscriu mai tarziu, pe de alta parte am si o IFA BK 350 in detalii mici mici in pod si sper sa gasesc grup conic sa o scot si pe aia de la murat, siaia are talon vechi, deci alte cheltuieli (in afara de piese). Bun, acuma, va rog sa va dati cu parerea, ce sa fac?, merita sa inmatriculez Hoinarul sau nu?

 

Mersi, Asfalt uscat

 

Pai,in primu' rand felicitari pentru noua achizitie(hoinaru'),in al 2-lea rand nu stiu ce sa iti zic in legatura cu inmatricularea dar dupa mine as imatriculao.

asfalt uscat si numai bine

asteptam poza

:lol:

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe 12v nu sau facut,numai daca o rebobinez tu pe 12v,e facuta initial pe 6v :cheers: :D

 

mane, precum am mai spus eu am mai avut o mobra! la aia aveam instalatia pe 12V, era fabricata in 1987 (cand m-am nascut eu :lol: )! deci sunt si pe 12V :) :D

 

--- Mesaj completat în 21 Nov 2007 22:18 -------------

daca ai magnetou Ducati...am eu un stator gata bobinat pe 12v ( doar luminile ) dupa o schema veche dintr-o revista -TEHNIUM...anterior 1989 :)

 

la mobra asta motorul este original, deci implicit nu am magnetou de Ducati! :(

intrebare, bobina asta nu intra in magnetoul original de la mobra? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mane, precum am mai spus eu am mai avut o mobra! la aia aveam instalatia pe 12V, era fabricata in 1987 (cand m-am nascut eu :D )! deci sunt si pe 12V :P :D

 

 

omu,nu exista pe 6v la mobra nici la trabant nu e pe 12v e pe 6v,pe mobra 6v daca e rebobinata atunci o faci pe 12v :cheers: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...