Axa cu Scame Postat Ianuarie 17, 2005 Share Postat Ianuarie 17, 2005 Am tot urmarit pe aici discutii peste discutii de gen, de ce un Harley e "adevarat" si un cruiser japo nu e chopper, samd.Totusi, un chopper nu e chopper si nu e al tau pana nu pui tu mana pe flex In opinia mea adevaratul spirit "chopp-it-off and make some weird shit out of it " e pe aici undeva : !!!!!Da, surpriza in locul uni v2 "flstcvckk" e o mandrete de 4-L SOHC de la Honda Alte sute de choppere cu personalitate bazate pe CB750 aici: http://www.hondachopper.com ENJOY! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Ianuarie 17, 2005 Share Postat Ianuarie 17, 2005 Yap, de acord. Am un prieten care tocmai si-a unul ca in prima fotografie, o sa-l vedeti in vara. Am ramas fara glas cand l-am vazut in realitate (desi e 4 in linie, nu 2 V) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adim Postat Ianuarie 17, 2005 Share Postat Ianuarie 17, 2005 Bogdane ai spus ca ne arati si noua ,noa ta achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Ianuarie 17, 2005 Share Postat Ianuarie 17, 2005 Sunt multi care prefera motoare 4L pentru vibratiile mai reduse. Dar nu suna ca HD desi performantele sunt net superioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 18, 2005 Share Postat Ianuarie 18, 2005 Corect Renegade!...pt.mine V-twin e lege pt chopper,chiar daca e japonez.....motor in linie( chiar si 2cil)pt chopper = no way! apreciez tehnica,lucratura,ok....dar daca nu e V-twin..... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 18, 2005 Share Postat Ianuarie 18, 2005 mai hai ca sa ajuns si la tema ....performantele....deci daca vrei sa nu vibreze motorul sub tine...punetiva motor electric.....adevarul este ca acum in ultima saptamina am fdst la citeva ateliere si am vazut harleyuri cu motor original care ajungeau la 200 la ora chiar 210 avind doar un carburator S&S si tobe libere......depinde foarte mult de calitatea motorului scos din fabrica...am auzit pe multi cu un evo1340 care nu depasea 150..dar am vazut si evo tot 1340 care ajungea 200 si nu avea nimic schimbat si decit sati investesti bani intrun motor 4 in linie sai faci cadrul furca si restul...mai bine astepti o vreme si iti pui un V de harley.......care pt mine este inima de baza a oricarui chopper adevarat.....restul sunt imitatii de harley V FOREVER chiar daca nul voi avea asa de repede am rabdare....... va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Ianuarie 18, 2005 Share Postat Ianuarie 18, 2005 (editat) Oricat de bine ar arata un chopper cu motor in linie sau monocilindric, pierde foarte mult in ochii unui chopperist prin faptul ca pur si simplu nu e "V" Legat de performante, nu se pune asa de mare baza pe ele, un cuplu ridicat este suficient de cele mai multe ori. Iar pe de alta parte sunt destule motociclete sport cu motoare in V (mai ales italiene), deci s-ar putea..., dar creste turatia si se pierde prea mult la sunet Editat Ianuarie 18, 2005 de $ilver Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Ianuarie 18, 2005 Share Postat Ianuarie 18, 2005 Corect!Am aceeasi parere!Cu completarea ca daca mai e si cromat....Nu negru k al meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hector Postat Ianuarie 21, 2005 Share Postat Ianuarie 21, 2005 cica "sunt multi care prefera 4L pt vibratiile mai reduse" daca iti faci chopper si preferi vibratiile mai reduse esti PA SI LA REVEDERE TERRA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.