sharpe Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Ma roade o intrebare: o moto/auto pe injectie poate porni impinsa daca are bateria moarta? Curentul dat de alternator la impingere poate fi suficient pt amorsarea pompei si pornirea calculatorului si ce electronica mai e pe-acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 avand in vedere ca alternatorul e autoexcitant......da, e posibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Ma roade o intrebare: o moto/auto pe injectie poate porni impinsa daca are bateria moarta? Curentul dat de alternator la impingere poate fi suficient pt amorsarea pompei si pornirea calculatorului si ce electronica mai e pe-acolo? se poate , eu l-am pornit asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Octombrie 18, 2007 Autor Share Postat Octombrie 18, 2007 se poate , eu l-am pornit asa aha. mersi! @ghost: pai stiu, datorita acestui fapt porneste impins orice motor cu carburator. De injectie si toata electrica/electronica de pe langa nu stiam daca o iau din loc. Am zis sa intreb inainte sa-mi dau masina la vale cu borna scoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Eu am patit odata asa la matiz sa raman cu bateria moarta-moarta (uitat faruri aprinse) si l-am impins de l-a luat naiba si nu a pornit deloc. Nu m-a dus capul sa scot borna de la baterie.... Tot curentul produs la impingere era absorbit de baterie, nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Octombrie 18, 2007 Autor Share Postat Octombrie 18, 2007 E posibil. N-am patit eu nimic, doar eram curios daca porneste o masina/moto pe injectie fara baterie. Pana la urma cre ca o sa incerc eu insumi asta, ii scot borna si-i dau drumu la vale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Ma roade o intrebare: o moto/auto pe injectie poate porni impinsa daca are bateria moarta? Curentul dat de alternator la impingere poate fi suficient pt amorsarea pompei si pornirea calculatorului si ce electronica mai e pe-acolo? Tre sa ai minim 7 V ca ECM-ul ,ECU-ul sau cum se mai cheama calculatorul ala al tau d ela moto auto camion etc etc sa mai butoneze ,nu mai zic de pompa de benzina care in functie de ce tip de injectie ai porneste si se opreste dupa un timp presetat sau la o anumita presiune,minim 15 PSI max. 45 PSI deipnde iar de tipul de injectie pe care-l ai TBI ,MPI,EFI etc etc etc.. Maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WildPuppy Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Tre sa ai minim 7 V ca ECM-ul ,ECU-ul sau cum se mai cheama calculatorul ala al tau d ela moto auto camion etc etc sa mai butoneze ,nu mai zic de pompa de benzina care in functie de ce tip de injectie ai porneste si se opreste dupa un timp presetat sau la o anumita presiune,minim 15 PSI max. 45 PSI deipnde iar de tipul de injectie pe care-l ai TBI ,MPI,EFI etc etc etc.. Maxima! Corect. Electronica interna din ECU sau ECM functioneaza la 5Vdc pe care-i obtine printr-o sursa in comutatie configurata StepDown (xx Vdc-> 5Vdc). Domeniul mediu de necesar peste cei 5V este 1.7-1.9V, de unde un minim de 7 Vdc pentru electronica sa functioneze corect. Pe langa asta, trebuie luat in considerare si necesxarul de curent pentru aprindere, deci la 7V pe baterie nu stiu zau daca va porni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 E posibil. N-am patit eu nimic, doar eram curios daca porneste o masina/moto pe injectie fara baterie. Pana la urma cre ca o sa incerc eu insumi asta, ii scot borna si-i dau drumu la vale. de pornit porneste dar cu bornele puse , chiar daca e bateria moarta. daca ai injectie electronica , bateria moarta iar alternatorul nu incarca va muri motorul imediat sau nu va porni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 eu zic ca mai 'safe' sa incerci cu bornele puse.....macar asa esti sigur ca nu iti sare tensiuneamai sus decat are bateria...........fara baterie daca e stricat releul de incarcare sare de 50v .....in plus acumulatorii sunt surse ideale de tensiune pt ca filtreaza aproape in totalitate zgomotele, impulsurile si alte imperfectiuni ale tensiunii generate de alternator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharpe Postat Octombrie 19, 2007 Autor Share Postat Octombrie 19, 2007 daca ai injectie electronica , bateria moarta iar alternatorul nu incarca va muri motorul imediat sau nu va porni. asta mise parea si mie logic. Intrebarea mea era EFI, totu perfect functional mai putin bateria care e complet descarcata (lasat faruri 2 zile, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudiu suzuki Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 asta mise parea si mie logic. Intrebarea mea era EFI, totu perfect functional mai putin bateria care e complet descarcata (lasat faruri 2 zile, etc) porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.