demostene Postat Septembrie 20, 2003 Share Postat Septembrie 20, 2003 Ca sa inteleg si eu fenomenul.. (Asta petrecandu-se pe un Simson.) Am alezat cilindrul, am turnat piston si segmenti, am refacut un ghid de supapa si am schimbat si supapa de evacuare. Le-am montat si-am incercat sa pornesc motorul.. Surpriza avuta a fost ca nu aveam deloc compresie cand ar fi trebuit sa-mi rupa piciorul..! Ceea ce nu inteleg este ca motorul a pornit intr-un final si tragea incredibil de bine. Ca in vremurile lui bune.. Ceva nu se pupa aici! O sa-i incerc sa-i schimb garniturile inca odata ca sa fiu sigur. sa verific daca nu cumva le-a impuscat si daca sunt bune ca dimensiuni. Am auzit de la cineva ca supapele cand le schimbi pot crea astfel de probleme pana se rodeaza. Care e treaba pana la urma?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Septembrie 20, 2003 Share Postat Septembrie 20, 2003 Hm. Cind am vazut intrebarea, am vrut sa iti raspund sa-l intrebi pe Demostene, ca am auzit eu ca tipu asta umbla toata ziua sa Simsoane. Dupa aia am vazut cine intreba.... Pai daca nici tu nu stii, atunci cine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Septembrie 20, 2003 Autor Share Postat Septembrie 20, 2003 pana si pe mine ma mai baga in ceata cate ceva! Teoretic nu ar fi trebuit sa traga motorul deloc! La compresia pe care o are nici sa porneasca macar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 20, 2003 Share Postat Septembrie 20, 2003 adik tu vrei sa spui ca shi acum porneste asa, fara compresie dar cand merge trage de nu-i adevarat sau a trecut chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Septembrie 21, 2003 Autor Share Postat Septembrie 21, 2003 nu i-a trecut insa dar trb sa fie de la garnitura de la chiulasa. O sa i-o schimb sapt asta care vine, am cumparat klingherit insa numai sa prind putin timp liber.. adica ceva ore rezervate numai manufacturarii pt inceput.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Septembrie 22, 2003 Share Postat Septembrie 22, 2003 DEMOOO !!! Nu umbla la garnitura de chiulasa daca zici ca nu ai avut compresie deloc inca de la inceput. Daca era de impuscat, se impusca dupa cativa kilometri de mers, nu de la inceput, la rece. Zici ca ai schimbat supapa - ei bine, aia e problema. Mai mult ca sigur ca nu i-ai facut operatiunea de lepuire, pentru ca nu mi-ai cerut pasta de-aia abraziva ))) . Asta explica si functionarea asta ciudata. La rece nu are compresie, dar in mers are, deoarece presiunea exploziei apasa suplimentar supapa pe scaun si etanseaza. Ca sa te convingi ca pe la evacuare pierzi compresie, tot ce ai de facut este sa dai jos cotul de evacuare si sa tii mana pe iesirea galeriei de evacuare, apoi sa dai usor la pedala. Te uiti cu ochiul la culbutori ca supapa sa nu fie apasata (deci sa fie pe pozitia inchis). In acel moment nu trebuie sa sufle absolut deloc pe evacuare. Daca iti sufla, e clara problema. Din pacate, pana se asaza supapa pe scaun cred ca mai ai de asteptat, nu stiu ce e de facut mai bine ... sa o desfaci si sa o lepuiesti sau sa mai mergi cu ea asa, in sperantza ca se ashaza singura. Eu unul as merge pe varianta a doua, daca zici ca in rest motorul iti trage bine..... Acuma... zici ca ai schimbat si ghidul si supapa, deci e posibil ca palaria supapei sa nu mai bata fix pe scaun, deci sa-si "faca" singura supapa un nou scaun. Hm... culmea e ca daca ghidul ar fi fost mai uzat, supapa avea libertatea de a se autoghida pe scaun. Totusi, nu cred ca scapi fara sa dai iar chiulasa jos si sa-i faci supapei o lepuire de-aia de 2-3 ore, ca sa-si "deseneze" practic un alt scaun. Solutzia profi e sa mergi la un service care reconditioneaza supape si sa-ti frezeze aia cu freza speciala, sa le faca sa se pupe, apoi lepuire de cateva minute. In orice caz, din simptome e clar ca nu e de la garnitura de chiulasa. Eu am avut garnitura impuscata o data (stii cand) si motorul nu mai pleaca de pe loc nici cu a-ntaia... E... iar te murdaresti pe maini de ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Septembrie 22, 2003 Share Postat Septembrie 22, 2003 Cum mah unde a disparut compresia??IN BAIE!!!! Io zic sa o lasi asa daca merge si trage bine....e normal sa nu ai compresie full pana se aseaza segmentii pe cilindru si supapele pe scaunele lor.Eu am vazut simson care avea 1/2 din compresia pe care a obtinut-o acuma moshulick( (*adik stai pe pedala) si fugea cu 100 de n-avea treaba, tragea bine in deal etc. !!!!Daca merge, NU REPARA !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Septembrie 22, 2003 Share Postat Septembrie 22, 2003 Eu stiam ca de obicei RALANTIUL cade in baia de ulei, nu compresia. Compresia se piteste de cele mai multe ori in rulmentzii de la ambielaj !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Septembrie 22, 2003 Share Postat Septembrie 22, 2003 bai, da in frigider ati cautat ? lumina cel putin, acolo se ascunde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
12adu Postat Septembrie 22, 2003 Share Postat Septembrie 22, 2003 Pai nu mai incape nimic, daca sta lumina acolo, ca aia ocupa tot. Cel putin in romania.. Compresia fiind de gen feminin nu trebuie sa incercati sa intelegeti unde a disparut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Septembrie 22, 2003 Share Postat Septembrie 22, 2003 esti complet dezinformat. compresia e lesby. se limbuieste cu lumina in frigider. nu stii nimic! nu stiu ce o sa se aleaga de tine ! pune mina si invata !... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Septembrie 23, 2003 Share Postat Septembrie 23, 2003 Tin sa va informez asupra probabilitatii foarte scazute ca numita compresie sa se ascunda in frigider. Deorece in congelator locuieste decompresia. Am ascultat-o cu urechea si e clar decompresia. In orice caz, specialistii au stabilit ca in lipsa compresiei se declanseaza depresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Septembrie 23, 2003 Autor Share Postat Septembrie 23, 2003 Azi desfac sa vad ce monstrii se ascund pe acolo.. Am facut 2 garnituri pt siguranta, ca sa le schimb (just in case). Probabil ca trb sa se aseze supapa mai bine. A fost lepuita si daca pun benzina nu scapa. oricum, motorul trage de rupe! Doar ca se incinge tare fiind in rodaj. Daca nu se incingea mi-as fi pus probleme.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Septembrie 23, 2003 Share Postat Septembrie 23, 2003 Demo, recunosc. M-ai prins. Eu ti-am furat compresia. Si de bucurie, nu mai imi las "calul" deloc acasa, ci-l alerg cu fiecare ocazie. Uite, zi-mi la ce ora lansezi diseara "Marea Asamblare Nationala", ca vin si eu cu mototoleta mea, sa-ti dau si tie o galeata de compresie, ca eu am destula. In orice caz, diseara pe la 6 sunt la tine la poarta si daca nu esti acasa, iti las compresia acolo, pe presh. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
camachicho Postat Septembrie 23, 2003 Share Postat Septembrie 23, 2003 CE-A MAI TARE CATERINCA PE SITE DE CAND MA STIU..TOT ASHA BAIETZI BISCUITZI OSTENII MEI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Septembrie 23, 2003 Autor Share Postat Septembrie 23, 2003 uite ca a trecut moshulik pe la mine si dupa o zi intreaga de cautat compresia (mesterit adica..) am gasit-o ascunsa sub pres!! A naibii!! Oricum, dupa un drum proba pana la benzinarie iar a fugit nenorocita.. Nu cu altcineva dar cu tot cu garnitura! Asadar m-am intors acasa nefericit cu casca-n brate! Ia sculele si du-te sa schimbi garnitura! macar daca le luam cum obisnuiam dupa mine.. Ma scuteam de-un drum! Oricum, s-a rezolvat pe loc problema, la lumina de felinar.. Scoate chiuloasa/pune chiuloasa. Cred ca voi ajunge sa visez operatiunea asta mult timp de acum incolo.. Ma mai trezesc din cand in cand cu cosmaruri.. Unde-i cheia de 13!!! Ahh (rasufland usurat), langa perna.. Din pacate compresia tot fugita in lume a rams! Si motorul tot bine trage. Am ajuns de unde am pornit.. Macar nu mai boraste ulei pe la cilindru, pe aia am rezolvat-o odata pt totdeauna! Concluzia?! Nici una! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BED2BONE Postat Septembrie 23, 2003 Share Postat Septembrie 23, 2003 Concluzia nu stiu care este da un singur lucru iti spun.Nu stiu daca te ajuta da intrucat nu am nici io compresie iti dau niste depresie ca ne avand compresie de-asta am din plin.Macar sa mai scap si io de ia ca nu stiu ce sa ma mai fac. Ps.Aceeasi probleme am avut-o si io cu copresia la un d-nepr adica uite-o nu-i.Insa motorul zicea propitarul ca tragea mai bine de cat cand la luat si sa-l lasam asa ca e bine insa dupa vre-o 10 km de mers a observat ca-i consma 7l deci ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Septembrie 24, 2003 Share Postat Septembrie 24, 2003 Eu zic ca e din cauza setului motor nou. Piston nou, cilindru nou, segmentzi noi. Deci e clar ca pe acolo scapa compresia. Si e doar treaba de rodaj in consecintza. In orice caz, trebuie disculpata garnitura de chiulasa si se pare ca nici supapa nu a mancat compresie. Ieri am cercetat cu piciorul pedala de pornire si am observat exact ce ma asteptam. La miscare usoara, nu opune deloc rezistentza, dar cu cat creste viteza de "pedalare", se simte ca segmentzii incep sa preseze pe cilindru. Mai mult ca sigur e treaba de rodaj, pana o sa apara suprafatza aia de oglinda pe cilindru, iar segmentzii o sa invetze sa calce bine pe ea. Asadar, cred ca pe vecinii tai ii asteapta o alta zi minunata de "rodaj". De data asta insa nu te sfatuiesc sa mai torni apa cu galeata pe motor, ci sa iei niste pungi, multe pungi, vreo 3-4, le umpli cu apa, le sigilezi bine si le pui pe langa chiulasa, fara sa atingi cotul de evacuare, ca ala iti arde punga mi-e teama. Din 5 in 5 minute, schimbi punga, lasandu-le sa se raceasca la temperatura ambianta. In loc de pungi, poti folosi baloane de-alea ciudate, de forma cilindrica si cu o chestie mai proeminenta in varf. Sa iei de-alea extra-safe, sa nu faca pui Simsonu tau. E... dar ce o sa te mai faci dupa ce o sa ai o gramada de compresie ? Cum mai scapi de ea ? Cum o sa mai poti tu sa dai la pedala ??? Trebuie sa cauti vreun vecin, sa-l iei in spate, apoi sa incepi sa sari pe pedala, sa dai motorul peste cap. In alta ordine de idei... Nu ai o cupla de-aia care iese din cutia de viteze....? Priza aia cu caneluri longitudinale in care intra axul cardanic. Recent am observat ca am o gramada de joc acolo si mi-e teama sa nu se fecundeze ceva iremediabil pe la cardan din cauza socurilor provenite de-acolo (atenuate de cauciuc, dar totusi...) aaa... deci, intrebare pentru "cardanisti" : Simsonari si Nepristi (nu sunt sigur daca la nipru e tot cu cruce de-aia de cauciuc cu priza pe caneluri longitudinale, dar nu-mi pot imagina cum altfel). Intrebarea e : Ce s-a uzat la mine ? Canelurile de pe axul cardanic sau cele din "gaura", din crucea de cauciuc ??? Ca sa stiu ce sa dau la facut, asta desigur, daca nu exista alta solutzie mai rapida (ma gandeam la poxipol...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v8. Postat Octombrie 2, 2003 Share Postat Octombrie 2, 2003 Moshulik, baga-i niste ace de cusut subtiri intre caneluri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Octombrie 3, 2003 Share Postat Octombrie 3, 2003 Mda... buna ideea... ar trebui sa tzina. Mai trebuie insa si vreo metoda de a preveni acele alea sa iasa de acolo, vreo flansa, shaiba, ceva pe axul cardanic, ca sa previna miscarea in lungul axului. Oricum, pare o solutzie bunicica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.