Jump to content

Simson Sr2


Black Wolf
 Share

Recommended Posts

Salutare tuturor

Sper ca nu mai exista un astfel de topic si daca este imi cer scuze.

Am deschis acest topic special pt cei pasionati si cei care au o astfel de motoreta.As dori sa fie un topic fain cu poze discutii si tot ce tine de simson SR2 si de ce nu si altele.Am observat ca nu prea sunt asa multe exemplare asa ca nu cred k a fi greu sa avem un topic cu ele.

:ok: ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

i'm in :pow:

 

una dintre bubele lor este ca nu prea se mai gasesc, desi romanu a avut ocazia sa le cumpere din vitrina magazinelor...le-a cam dus la fier vechi, sau le-a mesterit cu sarme si alte inventii...cunoastem :ok:

 

o alta buba e ca pt o restaurare, gasesti extra greu bobina de inductie, sau aprinderea originala(eu asa ceva n-am, si e sg piesa neoriginala de pe a mea) si de mobra nu se potriveste(care avea bobina pusa in interioru magnetoului)...

 

ce mi-a placut foarte mult la ea este faptul ca are o ciclistica diferita de celelalte comuniste(chit ca merge doar cu 40km/h), avand suspensia fata pe bascula, si cea spate pe amortizor central, cu aripa montata "pe roata"...suspensiile astea uscate lucreaza superb, si pana si gropile bucurestiului le iei fara sa iti rupa fundul...deci, nota 10 la comportarea pe gropane...

 

o alta buba pe care am prins-o la acest model, cat si la sora romaneasca(Carpati) este ca toate prinderile din cadru pe care le-am vazut, erau crapate...am vazut asta la 3 exemplare simson si doua carpati...in rest, toate bune si frumoase.,...numai cuvinte de lauda :D

 

feeling :)

 

PS: ii bun topicul asta, ca asa poate ne gasim mai multi care au avut, mai au, mai detin piese, si ne ajutam reciproc, dar, sper eu, nu aici, ci prin PM ;) asadar, sfaturi, diverse bube, ce ne-a placut, ce nu, etc...asteptam cu placere ;)

Edited by Mr_ORL
Link to comment
Share on other sites

i'm in :pow:

 

una dintre bubele lor este ca nu prea se mai gasesc, desi romanu a avut ocazia sa le cumpere din vitrina magazinelor...le-a cam dus la fier vechi, sau le-a mesterit cu sarme si alte inventii...cunoastem :ok:

 

o alta buba e ca pt o restaurare, gasesti extra greu bobina de inductie, sau aprinderea originala(eu asa ceva n-am, si e sg piesa neoriginala de pe a mea) si de mobra nu se potriveste(care avea bobina pusa in interioru magnetoului)...

 

ce mi-a placut foarte mult la ea este faptul ca are o ciclistica diferita de celelalte comuniste(chit ca merge doar cu 40km/h), avand suspensia fata pe bascula, si cea spate pe amortizor central, cu aripa montata "pe roata"...suspensiile astea uscate lucreaza superb, si pana si gropile bucurestiului le iei fara sa iti rupa fundul...deci, nota 10 la comportarea pe gropane...

 

o alta buba pe care am prins-o la acest model, cat si la sora romaneasca(Carpati) este ca toate prinderile din cadru pe care le-am vazut, erau crapate...am vazut asta la 3 exemplare simson si doua carpati...in rest, toate bune si frumoase.,...numai cuvinte de lauda :D

 

feeling :)

 

PS: ii bun topicul asta, ca asa poate ne gasim mai multi care au avut, mai au, mai detin piese, si ne ajutam reciproc, dar, sper eu, nu aici, ci prin PM ;) asadar, sfaturi, diverse bube, ce ne-a placut, ce nu, etc...asteptam cu placere ;)

 

Se anunta oameni cu SR-uri

Hmmm...bobina mea de inductie e de mobra si vad k merge ok.Da intradevar o buba este cadrul...mai pocneste si eu am o crapatura pe undeva la fata langa furca dar nu e stress nimica grav momentan.In rest doar cuvinte de lauda si eu.Is foarte mandru cu ea desi multi fac misto ma doaren (cei sfant).In cateva luni am facut in jur de 5000 de km,am mers si la drumuri lungi se comporta extraordinar.Suspensiile si ele sunt extraordinare mai ales daca pe spate nu is intepenite.O problema cred k o sa am in viitor cu suspensia fata.Din cauza unu conservar am intrat cu ea intr-un shant si parca parca nu mai e OK ceva la suspensie,parca ii mai moale si parca are joc ceva ...eu stiu roata nu miam dat seama.Mentionez k am verificat roata si e stransa bine te tot.In rest toate bune cu ea,nu o vand o pastrez orice sar intampla

Problema mare este intradevar piesele.Ca norocul mai am cateva dar imi si e frica sa fac risipa la ele sau ceva in genu...pana nu isi da duhul o piesa nu o schimb sau daca este chiar necesar.

Banuiesc imi stie lumea motorul,mam laudat si fudulit cu el peste tot dar mai pun inca o data ceva pozulici.

post-22612-1193671584_thumb.jpg post-22612-1193671684_thumb.jpg

post-22612-1193671620_thumb.jpg post-22612-1193671763_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor

Sper ca nu mai exista un astfel de topic si daca este imi cer scuze.

Am deschis acest topic special pt cei pasionati si cei care au o astfel de motoreta.As dori sa fie un topic fain cu poze discutii si tot ce tine de simson SR2 si de ce nu si altele.Am observat ca nu prea sunt asa multe exemplare asa ca nu cred k a fi greu sa avem un topic cu ele.

;) :pow:

Stiu una in Baia Sprie la mine as cumpara-o dar sincer nu prea stiu cat merita este desfacuta vopsita cu pensula etc pentru moment am in plan inca un Simson solo dar pt. viitor suna bine. Daca poti da-mi un pret.

Multumesc , cu bine!

 

 

--- Mesaj completat în 29 Oct 2007 17:32 -------------

i'm in ;)

 

una dintre bubele lor este ca nu prea se mai gasesc, desi romanu a avut ocazia sa le cumpere din vitrina magazinelor...le-a cam dus la fier vechi, sau le-a mesterit cu sarme si alte inventii...cunoastem :ok:

 

o alta buba e ca pt o restaurare, gasesti extra greu bobina de inductie, sau aprinderea originala(eu asa ceva n-am, si e sg piesa neoriginala de pe a mea) si de mobra nu se potriveste(care avea bobina pusa in interioru magnetoului)...

 

ce mi-a placut foarte mult la ea este faptul ca are o ciclistica diferita de celelalte comuniste(chit ca merge doar cu 40km/h), avand suspensia fata pe bascula, si cea spate pe amortizor central, cu aripa montata "pe roata"...suspensiile astea uscate lucreaza superb, si pana si gropile bucurestiului le iei fara sa iti rupa fundul...deci, nota 10 la comportarea pe gropane...

 

o alta buba pe care am prins-o la acest model, cat si la sora romaneasca(Carpati) este ca toate prinderile din cadru pe care le-am vazut, erau crapate...am vazut asta la 3 exemplare simson si doua carpati...in rest, toate bune si frumoase.,...numai cuvinte de lauda :lol:

 

feeling :D

 

PS: ii bun topicul asta, ca asa poate ne gasim mai multi care au avut, mai au, mai detin piese, si ne ajutam reciproc, dar, sper eu, nu aici, ci prin PM :) asadar, sfaturi, diverse bube, ce ne-a placut, ce nu, etc...asteptam cu placere :lol:

Am pus mai demult la una magnetou de Mobra cu bobina de 12 V de la masina si amers bine loc pt bobina gasesti .

Salutari

Link to comment
Share on other sites

Stiu una in Baia Sprie la mine as cumpara-o dar sincer nu prea stiu cat merita este desfacuta vopsita cu pensula etc pentru moment am in plan inca un Simson solo dar pt. viitor suna bine. Daca poti da-mi un pret.

Multumesc , cu bine!

<small>--- Mesaj completat în 29 Oct 2007 17:32 -------------</small><br/>

Am pus mai demult la una magnetou de Mobra cu bobina de 12 V de la masina si amers bine loc pt bobina gasesti .

Salutari

Salutare si respect.

Un pret nu stiu cu exactitate sa spun dar este discutabil.Am vazut k Denis MBR are unu de vanzare si tipu cere 6 milioane.Motorul e ok vad k,bine vopsit anapoda si cu o mica lipsa adik "carenele"care acopera motorul.Acesta lai putea lua mai ieftin fiind bucati si avand si riscul de a fi incomplet si vopseaua...facuta cu pensula.Cu vopsitul se poate rezolva cu tuburi cum am facut si eu.Atata doar k am avut probleme si mio trebuit multa vopsea k mi se incretea(lipsa experienta in vopsit) si trebuia sa barbieresc si iara de la inceput

BTW asa arata al meu inainte sa fie aranjat(motorul mergea ceas):

post-22612-1193673145_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

pe mine m-a costat 100 de euro vopsitul cu totul, si vb serios....se va vedea cand voi pune mana pe un dslr sa ii fac niste poze de catalog :ok: stiu, e scump si ma daore sufletul daca pic cu el sau mi-l zgarie vrun tzanc....dar, e foarte frumos...a, e si lacuit, si curand va primi si ceara ;)

Edited by Mr_ORL
Link to comment
Share on other sites

Salutare si respect.

Un pret nu stiu cu exactitate sa spun dar este discutabil.Am vazut k Denis MBR are unu de vanzare si tipu cere 6 milioane.Motorul e ok vad k,bine vopsit anapoda si cu o mica lipsa adik "carenele"care acopera motorul.Acesta lai putea lua mai ieftin fiind bucati si avand si riscul de a fi incomplet si vopseaua...facuta cu pensula.Cu vopsitul se poate rezolva cu tuburi cum am facut si eu.Atata doar k am avut probleme si mio trebuit multa vopsea k mi se incretea(lipsa experienta in vopsit) si trebuia sa barbieresc si iara de la inceput

BTW asa arata al meu inainte sa fie aranjat(motorul mergea ceas):

post-22612-1193673145_thumb.jpg

Ma gandesc la maxim 1 milion mai ales ca proprietarul a murit nu stiu daca se poate transcrie eventual cu circul de la notariat cu succesiune etc. Eu as vrea sa o am doar de jucarie ca de umblat umblu cu 425 ul.

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Denis multumesc x1000 raman dator(cum am vb pe mess :ok: )

 

Ar fi fain sa il iei la 1 milion. Ca si jucarie e si aia exceptional.Eu unu cum spuneam k nu renunt la ea pt nimica in lume.O voi pastra k amintire cine stie...primul motor,prima intalire cu motoristii,primele aventuri traite(placute si neplacute).

Acuma astazi am dus-o la "sediu" la bunici unde ii fac reparatii.Drumul pana acolo a fost un chin caci era ora de varf si mergeam cu cablu de acceleratie in mana si cu toba scoasa ;) Sper sa am timp sa ma pun sa o fac k sincer iarna asta numa in garaj nu vreau sa stea.

Link to comment
Share on other sites

Denis multumesc x1000 raman dator(cum am vb pe mess :cheers: )

 

Ar fi fain sa il iei la 1 milion. Ca si jucarie e si aia exceptional.Eu unu cum spuneam k nu renunt la ea pt nimica in lume.O voi pastra k amintire cine stie...primul motor,prima intalire cu motoristii,primele aventuri traite(placute si neplacute).

Acuma astazi am dus-o la "sediu" la bunici unde ii fac reparatii.Drumul pana acolo a fost un chin caci era ora de varf si mergeam cu cablu de acceleratie in mana si cu toba scoasa :) Sper sa am timp sa ma pun sa o fac k sincer iarna asta numa in garaj nu vreau sa stea.

Pentru un cablu si o toba mai mult de o dupa masa nu are ce sta in garaj. Tatal meu a avut o motoreta Carpati am calarit-o mult dar cred ca Simsonul e mai bun. Un amic din Baia Mare mi-a spus ca la fier vechi sunt mai multe MZ de 125 ce io fi apucat pe baieti?

Multe salutari!

Link to comment
Share on other sites

Pentru un cablu si o toba mai mult de o dupa masa nu are ce sta in garaj. Tatal meu a avut o motoreta Carpati am calarit-o mult dar cred ca Simsonul e mai bun. Un amic din Baia Mare mi-a spus ca la fier vechi sunt mai multe MZ de 125 ce io fi apucat pe baieti?

Multe salutari!

Intradevar cum zici...o dupamasa si ii inapoi pe drum.

Vorbind cu un prieten foarte bun din germania am discutat si de motoare.El mia trimis cateva poze de la un muzeu in care sunt expuse motociclete si nu numai,si culmea....s-a gasist simsonelul Sr2

Pun si pozele:

post-22612-1194026389_thumb.jpg post-22612-1194026427_thumb.jpg post-22612-1194026477_thumb.jpg

post-22612-1194026514_thumb.jpg post-22612-1194026554_thumb.jpg post-22612-1194026589_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mesterind prin vastul univers (garajul bunicului) mam gandit sa ii fac acteva modificari minore simsonelului:Coburi si un sisibar.Mam mai gandit si la un altfel de ghidon si la "comenzi avansate la care cred k renunt fiind insuficient spatiu si nevand frana la inde...indepicior

Apelez si la voi...cum si ce credeti k as putea face? Doresc k modificarile sa fie cat decat discrete si sa nu schimbe foarte mult aspectul motoretei.

Multumesc anticipat,Salutari cu stima si respect :cheers:

Edited by Black Wolf
Link to comment
Share on other sites

Intradevar cum zici...o dupamasa si ii inapoi pe drum.

Vorbind cu un prieten foarte bun din germania am discutat si de motoare.El mia trimis cateva poze de la un muzeu in care sunt expuse motociclete si nu numai,si culmea....s-a gasist simsonelul Sr2

Pun si pozele:

post-22612-1194026389_thumb.jpg post-22612-1194026427_thumb.jpg post-22612-1194026477_thumb.jpg

post-22612-1194026514_thumb.jpg post-22612-1194026554_thumb.jpg post-22612-1194026589_thumb.jpg

Apropo de muzeu am vazut pe viu (este si pe forum ) motocicleta de la Memorialul durerii din Sighet vreau sa ma duc la vara sa le propun o restaurare trebuie ceva poze sa vad cum era originalul si daca imi cumpara ceva materiale o fac pe gratis. Suna f. tentant sa refaci o motocicleta care este UNICAT.

Cu bine!

Link to comment
Share on other sites

Apropo de muzeu am vazut pe viu (este si pe forum ) motocicleta de la Memorialul durerii din Sighet vreau sa ma duc la vara sa le propun o restaurare trebuie ceva poze sa vad cum era originalul si daca imi cumpara ceva materiale o fac pe gratis. Suna f. tentant sa refaci o motocicleta care este UNICAT.

Cu bine!

Is in stare sa pun pariu k o sa fie greu de tot.Adica...motorul este unicat...in concluzie nu se gasesc piese...trebuiesc facete,daca este vreun lips atuncea e si mai greu.Oricum suna foarte interesant si iti urez de pe acuma succes si tot respectul.O fi greu dar merita :cheers:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Is in stare sa pun pariu k o sa fie greu de tot.Adica...motorul este unicat...in concluzie nu se gasesc piese...trebuiesc facete,daca este vreun lips atuncea e si mai greu.Oricum suna foarte interesant si iti urez de pe acuma succes si tot respectul.O fi greu dar merita :)

Cel mai greu este ca nu au toate piesele nu stiu daca au macar o poza cu ea intreaga ca atunci se pot reface. Bineinteles reglaje etc numai pe incercate. Dar voi incerca si mai e oprb eu o fac gratis insa bani nu pot sa investesc in materiale piese facute etc.

Mai tinem legatura Cu bine.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai greu este ca nu au toate piesele nu stiu daca au macar o poza cu ea intreaga ca atunci se pot reface. Bineinteles reglaje etc numai pe incercate. Dar voi incerca si mai e oprb eu o fac gratis insa bani nu pot sa investesc in materiale piese facute etc.

Mai tinem legatura Cu bine.

Da da da poze poze poze (lupalb)

Pai problema majora sunt piesele de asta mia fost si mie frica virgula cand mam pus sa lucrez pe simsoneta mea.Cand is piesele in mana deja treaba e mega usoara merge si pe sigur si pe incercate dar de iesit tot iese ceva

Edited by Black Wolf
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

creau o bobina de inductie pentru sr2 :blink:(

si spunetimi si mie cum trebue sa curga benzina an carb :o)

ca nu pornea si mam apucat sa desfac motorul si sal spal :(

daca nici dupa ce spal motoru si ancarc so pornesc nu merge o dau la fiare vechi :laugh:(

 

Daca folosesti bobina axterioare poti pune de orice.

In carb este o camera de nivel constant care inchide si deschide benzina verifica daca functioneaza.

Daca desfaci si numai speli atunci du direct la fier vechi ca precis nu va porni . Eu nu l-am spalat de 2 ani ( de la ultima verificare si merge bine)

Nu este de vina motorul ai rabdare mai citeste gandeste-te si va porni. Daca a mers vreodata trebe sa mai mearga.

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

Cum spusese si mircea simson bobina poti pune aproape orice.Eu personal am pus una de minimobra si merge super bine cu ea....fara probleme.Cu carburatorul iarasi e usor poti sa pui de mobra daca doresti.Mi se pare mai bun deoarece are mai multe optiuni de setare cum ar fi aer si benzina nu doar benzina cum e cel original parca.De aicea incolo trebuie doar sa ai rabdare si timp la dispozitie sa lucrezi si sa epuizezi toate variantele pe care le poti gasi.

Mult succes in munca ta si sa il auzim torcand :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...