Sari la conținut

Simson Sr2


Black Wolf
 Share

Postări Recomandate

Camera ta este holul blocului? Coburi numai pt iesiri daca nu intri nu poti nici iesi nu?( Scuze mai nacajesc si eu putin lumea)

Numai bine

da, acolo mi-am plantat un mare pat, si dorm bine...e racoare, iar tanti de la posta imi aduce mereu ziarul "la pat"

 

coburi pt iesiri din oras, pt deplasari la care as fi nevoit sa car ceva bagaj...portbagajul unui asa exemplar de motoreta nu e foarte rezistent si nu-l poti incarca aiurea, si de rucsaci in carca n-am chef...

 

si stai linistit, nu necajesti lumea...cand oi pune semnele de punctuatie asa cum trebuie in intrebarea aia, o sa si inteleg cum vrei sa ma necajesti :lol:

 

PS: poza este facuta acum un an...mai cauta prin topic sa vezi spatiul unde s-a asamblat motoreta, si apoi n-o sa mai pui intrebari la drum de seara :kiss:

Editat de catul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 107
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sarumana :laugh:

 

m-am gandit sa ii fac si niste minicoburi de piele, cu sigla simson pe ele...asa, pt drum, mai o apa, mai un sandvis, o bere...3 scule...

 

ce ziceti de idee? :lol:

Eu unul miam facut ceva de genu dar nu is chiar coburi in adevaratul sens al cuvantului.Is niste gentute de pus pe umar cu mici modificari.E ok se potriveste bine...parerea mea...poate fac si o poza 2 pe zilele viitoare.

Multumesc de sfaturi la transmisie celor care mi leau dat. :crack:

 

Am rezolvat si transmisia....trebuia doar pus inapoi lantul si centrat ca era prea larg...nui de mirare ca numi intra in treapta cum trebuie si mai si cade :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit de la cineva despre un mos care are o Simsoneta ieftina de vanzare.Am mers sa vad cum sta treaba,poate ma fac si cu un astfel de motor.L-am vazut,e destul de ingrijit,are acte pe numele sau,dar nu am reusit sa il pornim(da scanteie neregulat,nu stiu ce are).Cand am ajuns insa la pret m-a lasat cu gura cascata:3600 RON.I-am spus ca nu o sa ia niciodata banii astia dar o sa il mai caut,poate il face sa porneasca si mai discutam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Am auzit de la cineva despre un mos care are o Simsoneta ieftina de vanzare.Am mers sa vad cum sta treaba,poate ma fac si cu un astfel de motor.L-am vazut,e destul de ingrijit,are acte pe numele sau,dar nu am reusit sa il pornim(da scanteie neregulat,nu stiu ce are).Cand am ajuns insa la pret m-a lasat cu gura cascata:3600 RON.I-am spus ca nu o sa ia niciodata banii astia dar o sa il mai caut,poate il face sa porneasca si mai discutam...

 

Acest pret de 3600RON nu este nici pe aproape pretul valabil pt Romania.Posibil sa fie platina cu problema aia zic eu se rezolva cu o curatare si pusa la punct.Carburator se poate puna de mobra deorece are mai multe facilitati decat cel standard.Daca o sa ajungi cu batranul la un numitor comun in legatura cu pretul zic eu se merita.De aicea depinde foarte mult la ce ai dori sa faci cu ea.Eu unu simsoneta am folosito si la drumuri scurte dar si la drumuri lungi(ma rog 100km/zi cu aprox)Daca este intretinuta poate face treaba la fel de bine ca un motor in toata regula.Proprie experienta(bine inteles exceptie cai putere si alea alea )Asa ca o bijuterie isi merita tot timpul posibil.

Mult succes si daca este posibil bineinteles si niste poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bachus,

contacteaza-ma si te duc la un nene care are un simson sr2 desfacut, in sighisoara. motoreta e facubila. are motor, are cadru, furca, tablele de la motor si ceva roti. rotile de sr2 sunt cam la fel cu cele de carpati primul model, cel facut in 62-63, cu un singur loc.

 

cred ca l-ai putea lua destul de ieftin, de ordinul catorva sute de lei, nicidecum 3600 lei.

 

totusi , e un simson sr2, nu e o raritate. e simpatic el, fiind si taticul carpati-ului dar... pana la 1000 euro mai e mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...

...din 2008.. nimic..??

sa redeschidem , am si eu una...

incompleta.

 

care poate sa-mi dea link-uri tehnice..? cartea de utilizare, daca e, in engleza.. ca in romana nu cred sa fi existat... buna si in germana,, la urma urmei...

 

..cum.. nimic, nimeni??? :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..dracu' pricepe ce scriu aia...

mai da ceva, dar sa pricep.

mai ai..?

 

cu multumiri

 

 

 

asta am luat astazi

 

 

imi trebuie totusi o toba

 

 

 

dar cica e blocat - de la atata stat sau... ceva in el?? nu stim... trebuie desfacut..

e greu de analizat asa ceva?? exista o anumita ordine la desfacut???

 

..aa69ee224390398.jpg b38efb224390476.jpg ed678f224390537.jpg 80d0d0224390591.jpg 16adb6224390627.jpg a73c8a224390664.jpg a614d0224390704.jpg c35eab224390762.jpg 74c0ef224390805.jpg

Editat de SUZIE-GSX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

dar cica e blocat - de la atata stat sau... ceva in el?? nu stim... trebuie desfacut..

e greu de analizat asa ceva?? exista o anumita ordine la desfacut???

Vezi ca incet incet iti gasesti piesele? Pana la urma chiar o sa ai mai multe decat trebuie (doua rezervoare :D ).

E blocat de la atata stat. Mai intai scoti chiulasa si, daca iese, cilindrul. Daca nu vrea, dai cu degripant pe langa capul pistonului si prin fereastra de evacuare. Daca ambielajul misca, da-i si pe la fusta pistonului. Cateva zile mai uda-l, sa patrunda cat mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha. :hug:

treaba interesanta e ca la evacuare-in gaura se vad segmentii curati, neruginiti.. omu' spunea ca are motoru' asta de mult timp si asa l'a luat, blocat (el are si alta SR2 functionala, a mea era ,,de rezerva''...)

... daca scot alea si.. e piz...t la biela???

..sa-l ud??? vin, coniac, wiskey..???? ulei cred ca bag.

 

imi trebuie carti tehnice, sa vad cum se desface, care-i treaba cu firele, cu alea... cum e faza cu schimbatoru' ala..cu ambreiajul.. cu pinioanele...are ulei inauntru???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut nu iti trebuie nici o carte sau instructiuni este asa de simplu motoru in cat nai cum sa sa pui ceva ne la locul lui ,la cum arata nai ce sa umbli la cutie care este formata din patru pinioane si un crabot,in pricipiu desfaci cele patru suruburi de la chiuloasa vezi care este treaba sa nu fie rugina pe cilindru dar este imposibil daca este stat de mult bagi degripant ,apoi desfaci cele trei suruburi de la capacul din stanga unde ambreiajul si vezi daca a avut ulei sii ai sa vezi pinionul primar pe anbielaj care are o piulita de 19 si bagi tubulara si incerci sa misti st/dr si trebuie sa iti dea drumu...si ne mai ti la curent cum decurge treaba,spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine, simplu.. da' daca trebuie sa fie ulei in cutie si nu e?? nu trebuie sa verific???

 

si nu stiu cum sa-mi dau seama daca e ceva stricat.

 

de exemplu, daca aprinderea functioneaza.. daca are curent..- are magnetou pe 6 v , nu?? si bobina tot de 6.. inauntru, in motor..nu?

e, nu stiu despre astea.

 

in plus, unde- cum vin cablurile- ambreiaj si schimbare viteza..?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut vad ca nu intelegi desfa cele trei suruburi de la capacul din st il lovesti cu un ciocan de caucic si capacul se va dezlipi de pe garnitura si vei da de ambreaj care este indestructibil si foarte simplu si doua pinioane unul primar montat pe ambielaj si al doilea pe ambreaj in zona asta n ai decat sa seli cu benzina sa te uiti la semeringul de pe ambielaj sa nu fie crapat sa misti de ambielaj sus jos at dr sa nu aibe joc in rulmenti ,vezi ca la ambreaj ai o placa cu 6arcuri prinse cu splinturi pentru a umbla acolo trebuie sa apesi pe buza arculilor cu ceva ex o surubelnita si cu un cl cioc de papagal tragi splinturile,apoi verifici starea placilor de textolit sa nu fie sparte te descurci tu vezi ca placile merg de mobra,pentru aprindere desfaci capacul di reapta si ai sa dai de magnetou teuiti prin ferestrele volantei si ai sa vezi platina rotesti de volanta st/dr si vezi daca se deschide daca da o cureti si in varti de volanta si pui cele doua fire care ies din magnetou la masa si ai sa vazi daca fac scantei ,treaba cu cablurile este ultima treaba sub motor sant doua parghi pe rima din fata se montaza cablu de ambreaj si pe adoua de viteze la parghia de viteze cand nu are cablu montat ramane in a doua,spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles.

 

azi am printat si o carte de reparatii, ca sa vad, cand lucrez, cum e faza.

 

FOARTE folositoare indicatiile tale- multumesc mult!

 

ulei-- cat trebuie sa fie in cutie???

 

..imi trebuie si o toba!! n'am!!! toba CU cotul ei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

daca nu gasesti toba cred ca am eu

tre sa merg pe la garajul cumnatului sa fac poza

 

 

 

 

 

fa o incercare. poate...

vezi si de cotul ala...

si cat o cere pe ea..

..de simson e nevoie.

Editat de SUZIE-GSX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

 

fa o incercare. poate...

vezi si de cotul ala...

si cat o cere pe ea..

..de simson e nevoie.

stiam ca acolo un in garaj am vazut o toba de simsoneta dar o sa vedem de la ce provine

tre sa il prind pe la garaj oricum cred ca in uichend o sa ma uit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...imi zici, cel mai bine, pe pm..

 

multumesc!! :mexicanwave:

 

 

 

 

Am desfacut azi.

 

 

desi era doar UN SINGUR surub cu piulitza pe invers NIMENI nu mi-a spus asta.. Am desfacut ,,normal'' si piulitza s'a fooootoot...

de unde iau asa ceva..??? --fi opt cu pas mic ,,pe invers''--...

 

...motorul era blocat, se banuia ca de la piston.. E, nu era de la el... Candva, a intrat apa in motor- s'a adaugat peste zgura pre-existenta si... a iesit o mizerie.

..chestia nasoala e ca nu am reusit sa desfac pinionul de pe o parte a ambielajului, n'am presa cu presiunea necesara... sau trebuia sa incalzesc...

..pistonul e intreg, numa' ca are TREI santuri de segment-- asa trebuia??? in plus, cilindrul pare ca nu e din aluminiu..cred ca e fier.. sa fie o manarie romaneasca???

pistonul are trei santuri de segment dar... sunt numai.. doi.. asa trebuie?????

...am constatat ca exista doar un bobinaj pe placa de curent-- cred ca e ala care de scanteia.. de la ce curent, insa?? de la baterie???

unde gasesc restul de bobine pentru curent???

adica, cine are ce imi trebuie???

 

bed223224753764.jpg 28faee224753786.jpg

 

 

51c58e224750401.jpg 0d3927224750418.jpg 8e47a6224750435.jpg b365f3224750456.jpg 44da6b224750471.jpg

Editat de SUZIE-GSX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,ai vazut ce simplu este curata tot schimba toti rulmenti,dute la un strungar cu motorul desfacut ca nu este greu sa iti faca o presa pentru depresat pinionu de pe ambielaj si totodata sa iti faca si vre o doua piulite cu pas pe st pentru pinionul de atac,vad ca pe partea magnetoului iti lipseste volanta si bobinele de lumini,vezi ca merge cea de carpati sau daca vrei sa uiti de probleme la aprindere si sa ai lumini bune poti adapta cu usurinta un magnetou de scuter,pistonul cred ca este o facatura dar cilindru este din fonta la cata rugina are mai bine alezeazal baga un piston un pic mai mare vezi ca se potrivesc de scuter honda 49 2t,vezi la ambreiaj cand il desfaci sa nu iti sara arcurile cand soti splintulire ar fi bine sa fiti doi un sa apese pe arc cu ex surubelnita si altu sa apoce cu un cl cioc de papagal de splinturi,nu lucra maine ca este duminica si nu iti ese nimic hai sa ai spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-presa AM, dar.. e bine presat ala- incerc de luni, cu ceva la cald.

-volanta a fost data PRIMA jos, este. Bobinele nu-s.

-am toate arcurile alea bine scoase/pastrate, n'a sarit nici unu'...

-magnetou de scuter- o sa intreb...

-alt piston- incerc si asta..

 

am alta ,,problema'' -- au iesit de undeva, din laterala, pe partea cu ambreiajul, niste saibe MARI.. io am scos piesa cu placile cu tot cu doua saibe.. si am pus alaturi.. e, au mai iesit doua de undeva.. nu stiu de unde..

CATE saibe tre' sa fie sub corpul cu placile de ambreiaj??si in alte parti???

...mai am un ambielaj, dar are foootote filetele pe capete.. biela fara joc, se invarte bine.. sa-l repar si sa-l pun?

Editat de SUZIE-GSX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eee, simplu de zis... de un' dracu' strungar la bucuresti??? sau strung...

e, las' ca vad eu..

 

da' ulei, in cutie-- cat se pune?? ca tot nu stiu...

 

si cu saibele de care intreb mai sus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eee, simplu de zis... de un' dracu' strungar la bucuresti??? sau strung...

e, las' ca vad eu..

 

da' ulei, in cutie-- cat se pune?? ca tot nu stiu...

 

si cu saibele de care intreb mai sus...

salut, ia si tu pagini aurii si gasesti strungari cati vrei ulei in cutie se pune pana incepe sa dea pe la capacul ala rotund care viziteaza amreajul,cam700ml sabibele ar fi trebuit una intre ambreaj si rulment,dar cred ca sa se alinieze mai bine pinioanele a mai baga inca una,verifici si tu orcum nai ce sa strici ,ia sa te uit daca ai dinti drepti la coroana si pinion inseamna ca sint originali daca sint ecliptici sint de carpati astia reduc zgomotul adica uruitul care se aude in dreptul ambreajului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...