Sari la conținut

Nr. 11-12/2007


demostene
 Share

Postări Recomandate

Editorial

3 “Cugetare de toamna”

 

Mondo motor

6 Rubrica de stiri

 

Eveniment

8 Salonul de la Paris: Mondial du deux roues

 

Test si tehnica

16 Drive-test: Suzuki Hayabusa 1300. “Uraganul”

22 Drive-test: Yamaha FZ1. “Regina orasului”

26 Comparativ: Harley-Davidson Sportster 883 Custom, Honda Shadow Spirit 750, Kawasaki VN 900 Custom. “21 toli”

32 Test comparativ: best-seller-urile Europei Centrale si de Est. “Votul poporului”

42 Drive-test: Harley-Davidson XR 750. “Motozaurul”

 

Magazin

46 Aparitii moto la SIAB 2007. “Mult tam-tam pentru…?”

48 KTM Festival 2007. “Portocaliul este culoarea desertului”

52 Consiliere second-hand: BMW F 650.”F de la... Funduro”

 

Mica publicitate

54 Motociclete second hand

 

Sport

58 Profil de campion: Ionel Pascota. “Asaltul virajelor”

60 Moto Grand Prix: Misano, Estoril, Motegi. “Imbatabilul”

63 C.M. Superbike/Supersport: Lausitzring, Vallelunga, Magny-Cours. “415 la 413”

 

Nu uitati ca in numarul urmator avem concursul Best Bikes, unde va asteapta peste o suta de premii, cel mare fiind nimic altceva decat... o motocicleta! ;)

Bafta si asfalt uscat! :ok:

 

post-23-1193832300_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare !

Data viitoare puteti sa bagati o revista pe 3 luni in 40 de pagini la pretul de 10 RON.

 

Nu mai cumpar revista de cand a inceput sa ii scada vizibil calitatea.Mi-a parut rau ca timp de aproape 2 ani am avut numar de numar.

Insa luna asta mi-a scapat una pe mana de la prietena mea care a primit-o gratis de la un coleg.

 

Oricum e bine ca in toate exista concurenta.

Daca o evolutie normala era o revista mai groasa mai stufoasa, cu articole din mai multe domenii cu reportaje interesante cu oamenii din sportul international si romanesc - se confirma ca Romania nu e normala.

 

Am abonament de 1 an jumate la o revista de profil moto din Spania.Mai e pana cand ajungem sa avem calitatea lor in publicatiile moto.

Cu tot respectul pentru Redactorul-Sef, mai are pana sa poata scrie intr-adevar din postura aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare !

Data viitoare puteti sa bagati o revista pe 3 luni in 40 de pagini la pretul de 10 RON.

 

Nu mai cumpar revista de cand a inceput sa ii scada vizibil calitatea.Mi-a parut rau ca timp de aproape 2 ani am avut numar de numar.

Insa luna asta mi-a scapat una pe mana de la prietena mea care a primit-o gratis de la un coleg.

 

Oricum e bine ca in toate exista concurenta.

Daca o evolutie normala era o revista mai groasa mai stufoasa, cu articole din mai multe domenii cu reportaje interesante cu oamenii din sportul international si romanesc - se confirma ca Romania nu e normala.

 

Am abonament de 1 an jumate la o revista de profil moto din Spania.Mai e pana cand ajungem sa avem calitatea lor in publicatiile moto.

Cu tot respectul pentru Redactorul-Sef, mai are pana sa poata scrie intr-adevar din postura aia.

 

UM e in declin...dar poate nu din cauza lor. Dan Nastase a plecat datorita neintelegerii cu bosii de la Motor Presse. Ce vina are muncitorul de rand care doreste sa face ceva bun daca managerul e greu de cap. Nu cred ca cei de la UM fac aceste lucruri din dorinta de a ne enerva pe noi. Ce o fi om vedea. Ce putem sa facem altceva decat sa le tinem macar pumnii si sa-i inucurajam...criticile in astfel de momente probabil ca nu fac decat rau... :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne pare bine ca ati remarcat si premiile din aproape fiecare numar al acestui an si bineinteles "Best Bikes", unde am oferit an de an cate o motocicleta. :P

Nu mai vorbesc de anul acesta, unde pe langa motor avem mai bine de 100 de premii, toate produse moto. :burnout:

 

Sportul intern este un subiect delicat, insa pot oferi urmatorul argument. Daca e sa mergem spre exemplu la o cursa europeana de motocros la Ciolpani, unde nu se plateste intrare iar spectacolul este cu adevarat inedit, vom avea surpriza sa numaram pe degete motociclistii prezenti. :P Si vorbim despre o locatie aflata la o aruncatura de bat de Bucuresti, unde teoretic am avea mai multe zeci de mii de motociclisti.

Asta spune foarte multe despre interesul manifestat fata de competitiile interne. Atata timp cat asta nu se va schimba, nu prea are rost sa te chinui sa acoperi asemenea de evenimente, pur si simplu nefiind justificate costurile editoriale. Trebuie sa fim realisti. Nu poti acoperi an de an evenimente daca cei interesati reprezinta doar o mana de oameni.

Decizia de a subtia materialele de genul acesta are asadar o motivatie intemeiata, care culmea a tinut tot de voi. :cheers:

De anuntat s-au anuntat, exista calendar cu programul curselor si online, nu se poate spune ca nu s-a aflat de ele! Doar... ca nu exista interes. :bounce:

Ramane sa vedem pe viitor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ne pare bine ca ati remarcat si premiile din aproape fiecare numar al acestui an si bineinteles "Best Bikes", unde am oferit an de an cate o motocicleta. :crack:

Nu mai vorbesc de anul acesta, unde pe langa motor avem mai bine de 100 de premii, toate produse moto. :crack:

am luat nr. 1-2/2008 cu concursul motocicletele anului 2008 :crack:. ca un minus: si acest nr. apare pe piata inainte de a fi promovat pe forum (nu e mai logic invers?). de aceea postez la nr. 11-12/2007 :crack: .

intrebari: 1. pe ce criterii sunt in competitie unele modele iar altele nu? doar un ex.: honda concureaza la categ. chopper/cruiser cu vt 750 shadow si cu valkyrie rune (care nu se mai fabrica, din catre stiu), lipsind cruiserele mai mari (aflate in fabricatie). :crack:

2. pe ce criterii s-au dus unele modele la o categorie si nu la alta? ex.: kawasaki zzr 1400 e la "allrounder", desi s-ar potrivi mai bine la "sport" sau la "sport-touring" (de fapt la cat. "allrounder" sunt mai multe modele care mi se par mai degraba incadrabile la "sport"). sau bmw 1200 gs e la "enduro" desi e mai degraba un veritabil "allrounder".

in rest, felicitari pt. premiile puse in joc si la mai mare (nr. de pagini mai ales) in 2008!

la multi ani, univers moto. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Multumim de urari, Max Fritz's R 32, si un Nou An de exceptie iti dorim si tie! :)

 

Cit despre observatiile tale vizavi de concursul Best Bikes 2008, ele sint absolut juste. Iegzista insa fireste o iesplicatie :crack: , taloanele de concurs fiind comune (din motive de statistica si prelucrare centralizata a datelor) pentru toate revistele Motor Presse International din Europa - de vina-s chestii de marketing oarecum straine de piata moto romaneasca (si mai ales de redactia UM :crack: , care nici ea nu-i de acord cu multe incadrari aiuristice de modele pe categorii).

 

Dezacord fara consecinte insa - fiindca astea-s mecanismele in trusturile mari (si relativ greoaie) de presa, in care contabilii :crack: au ultimul cuvint. Stiu, suna cumva aiurea constatarea asta (desi poate parea, nu-i in orice caz o scuza), dar inca mai speram intr-un an 2008 cu pagini mai multe (plus suplimente utile).

Pina si lui Inger Albastru ii dau partial dreptate, desi verdictul lui vizavi de profesionalism e f. discutabil; n-are rost sa-i spun citi redactori are de ex. revista MPI Motociclismo din Spania (sau ce conditii de lucru... ori echipamente, fonduri sau salarii :crack: ). Fiindca in mod sigur stie.

Clar, anumite lipsuri nu pot fi compensate doar prin pasiune ori talent... Oricum, criticile constructive de la voi, cititorii, le asteptam cu placere chiar - usor perversa poate :crack: , dar si utila, fiindca asa avem ce arata concret sefilor nostri atunci cind ii pisam la creieri cu cererile noastre.

Care sint de fapt ALE VOASTRE !!!

 

La multi ani tuturor! :crack:

Editat de Bunicul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...