Sari la conținut

Bestia De Oras


Tytus The VIRUS
 Share

Postări Recomandate

baieti am manualul gsr 600 complet(manualul de reparatii si reglare) . dar e in franceza.

Gererico il am in engleza daca te ajuta mai mult, daca il doresti da-mi un semn si il aduc azi la Arc pe un cd. :cheers:

 

 

adica cum ma , tobele mele te-au deranjat la drumul spre munte??? :D

Poate din ecou ma de unde erai tu la 2km in fata deh :burnout: ;)

Pun poze si din iesirea pe cheia :)

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 556
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce inseamna optim? optim poate fi pt. mers relaxat sau mers sportiv,optim pt. un rider de 75kg fata de unul de 100kg si tot asa.La motor team au pus moto pe 3-3 pt. ca ai mai putin de 75kg(asta stiu eu ca e standardul de greutate pt. reglaje) si sa nu fie fie prea dure suspensiile.

 

Pana la cat are setarile? Daca le pui pe setarea cea mai dura atunci o sa mai coboare motocicleta pt. ca o sa fie mai comprimate arcurile.In schimb o sa te cam zdruncine si o sa scada cursa la suspensii.

 

 

pai 3 pe spate e dura rau pt mine,nici nu ma simte.... setarile 1 la 7, 1 cea mai dura. acum stau pe 5 pe spate. tb vb pe direct e greu pe forum

btw, i-am schimbat dog-bones...a mai coborat putin fara sa ii modific amortizoare sau orice altceva. in sfarsit ajung si eu cu picioarele.

 

Suspensia fata la gesereu' e si asa extraordinar de moale. Puneti pretension maxim sau eventual o liniuta sub maxim. Daca nu credeti,incercati.

 

 

 

am facut un crash test cu ea /index.php?...00#entry1402680

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut un crash test cu ea /index.php?...00#entry1402680

 

Inainte de toate,multa sanatate. Am avut un mic high side cu gesereu' si stiu cum e cand te arunca din sa. Eu am avut unde sa-i dau drumul (nu ca as mai fi putut tine ghidonul). Nu cred ca suspensia a avut de a face cu accidentul tau. Greseala ta este (dupa cum ti-ai dat seama) coborarea treptei in curba brusc. Cuplul este mic la GSR in ture mici insa o treapta in jos a facut ca turometrul sa sara calumea. Acum stii : nu schimba vitezele in curba. Doar inainte de ea si doar dupa apex (ori odata ce ai iesit din curba). Si da, nu te mai urca pe mobra daca fizic si psihic nu te simti 100% fit. Mobra se poate repara (furca noua plus furtunuri inclusiv janta noua.Probabil franele sunt inca OK) insa te va costa minim 1500 eur. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai 3 pe spate e dura rau pt mine,nici nu ma simte.... setarile 1 la 7, 1 cea mai dura. acum stau pe 5 pe spate. tb vb pe direct e greu pe forum

btw, i-am schimbat dog-bones...a mai coborat putin fara sa ii modific amortizoare sau orice altceva. in sfarsit ajung si eu cu picioarele.

 

 

 

 

 

am facut un crash test cu ea /index.php?...00#entry1402680

 

Hmmmm....

Recuperare usoara.

Mare noroc ai avut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

boyz eu nu mai am mobra..... nu e ce credeti voi. e muuult mai rau, se pare ca ajung la dauna totala. va tin la curent ! nu am fracturi, am facut radiografii inclusiv la bazin, dar am multe lovituri.

la dauna totala daca ajung mi se dau 80% bani si restul se acopera cu epava. daca va fi asa o sa va zic ca poate vreti chestii de pe un k8.

 

 

mi-e un dor de ea de plang....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut un crash test cu ea /index.php?...00#entry1402680

 

Salut, am citit despre accidentul tau, se mai intampla(in primii 2-3000 de km mie imi tot fugea spatele,la accelerari/decelerari...de', ziceam io, motor nervos ...al dracului motor dupa 3000 de nu s-a mai manifestat :P )... Sper sa iti revii psihic repede. Si eu am avut un mic accident - nimic serios, doar soldul invinetit - si tot am fost chiaun/pe alta lume toata ziua. Acum, toata lumea sare sa dea sfaturi, ca n-ai facut aia, aialata ...da-i incolo, nu-i lua in seama ...daca ramane vie pasiunea cu motociclismul, o sa tragi tu singura concluziile...Uneori e din vina noastra, alteori mai e si nenoroc la mijloc.

Si eu am problema cu inaltimea la GSR - si as vrea sa o cobor da' prin metode care sa nu ii modifice deloc garda la sol.

Daca supravietuieste pasiunea cu motociclismul si cu GSR-ul, si daca soarta o vrea, poate ne-om vedea vreodata la un pahar de vorba, sanatosi, veseli si pusi pe kilometri nenumarati.

 

Bafta multa si capul sus !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

boyz eu nu mai am mobra..... nu e ce credeti voi. e muuult mai rau, se pare ca ajung la dauna totala. va tin la curent ! nu am fracturi, am facut radiografii inclusiv la bazin, dar am multe lovituri.

la dauna totala daca ajung mi se dau 80% bani si restul se acopera cu epava. daca va fi asa o sa va zic ca poate vreti chestii de pe un k8.

 

 

mi-e un dor de ea de plang....

 

 

daca stii ceva baieti pe la vreun service spune-le si lor ca ai piese de dat, poate ajuta.

e nasol ca ai ramas fara motor....poate mai bine te orientezi la un second pana mai prinzi ceva experienta, asta in cazul in care banii conteaza cat de cat si in eventualitatea nedorita a unei noi cazaturi.

mult noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata se fac 2 saptamani.

 

Daca nu e gata pana atunci, sa vedem cine le mai plateste rata pentru luna asta.

Incapabilii p.....

Banuiesc ca dealaru de la care ai luat motoru s-a angajat ca-ti scoate numerele...Daca e asa si nu se tin de cuvint baga-i undeva (eventual fa o sesizare la OPC) si scoate-le singur, dureaza juma de zi.

Ups scuze, tu cred ca ai leasing...Mda , neplacut...

Nu merge sa le faci scandal?! Io as fi mers peste ei...

Editat de kittyr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leasing. OPC-ul nu se baga la tzepele intre firme.

Luni trebuia sa le am, dar s-a intors "dosarul" de la politie, cum ca mai aveau nevoie de nu-stiu-ce acte de la dealer, despre care se pare ca nu a stiut nimeni. Parca e prima motocicleta pe care au inmatriculat-o vreo data.

Ieri am facut pe curierul pentru VB leasing, doar ca sa mai scutesc o zi de asteptari.

Azi ar trebui sa ridice numerele, sau poate dosarul respins din nou.. cine stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leasing. OPC-ul nu se baga la tzepele intre firme.

Luni trebuia sa le am, dar s-a intors "dosarul" de la politie, cum ca mai aveau nevoie de nu-stiu-ce acte de la dealer, despre care se pare ca nu a stiut nimeni. Parca e prima motocicleta pe care au inmatriculat-o vreo data.

Ieri am facut pe curierul pentru VB leasing, doar ca sa mai scutesc o zi de asteptari.

Azi ar trebui sa ridice numerele, sau poate dosarul respins din nou.. cine stie.

Bafta! Sper sa te vad diseara cu motoru la Arc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

boyz eu nu mai am mobra..... nu e ce credeti voi. e muuult mai rau, se pare ca ajung la dauna totala. va tin la curent ! nu am fracturi, am facut radiografii inclusiv la bazin, dar am multe lovituri.

la dauna totala daca ajung mi se dau 80% bani si restul se acopera cu epava. daca va fi asa o sa va zic ca poate vreti chestii de pe un k8.

 

 

mi-e un dor de ea de plang....

Imi pare rau de accidentul tau , bine ca esti TU bine si ai moral si psihic sa il analizezi , o sa fie un pas inainte totusi in cariera ta abia inceputa de motociclista, fierul se repara, sau nu, CASCO sa traiasca.

 

P.S.Nu va repeziti ca hienele (stii tu cine) la piesele fetei (mobrei), putina decenta acum in doliu!

 

Neata!

Vine careva azi la Arc?

Am bifat si eu "tabara de vara", tare casca ta :hug:

 

Vin si eu azi pe la 19 sa va cunosc si sa-mi dea Tytus, renumitul de acum, "cd" :kiss:

Sper ca ti-a folosit sau pe viitor sa iti foloseasca.

Bafta :crack:

 

Rezolvat.

 

Nu "s-a putut" niciuna din cele 5 variante de numar preferential, asa ca am ramas cu "B-89-VIH".

Ne vedem la arc.

Salutari domnul VIH :laugh: , sa completezi profilul, mari panarame astia cu leasiguriile, eu as fii verificat(parca se poate si de pe net acum....) numerele preferentiale dorite la Politie si scoteam biciu model leasing din cui si peste ei la corectie, ai trecut ieri de la sevraj acasa la Arcul Triumfului VIH-TORIOS :makeout: :(

Merge cineva la celebra intalnire a Bucurestiului? :unsure:

/index.php?showtopic=250441

 

Stie cineva unde pot gasii manete sport pentru GSR (rizoma (scumpe :P dar misto) nu au in lista de aplicatii si GSR-ul, pazzo-racing nu prea ma incanta,mai este varianta Titax dar nu am auzit de ei :makeout: (cod 10019133 pe www.louis.de ) are cineva alte idei?10x

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce o tot denumiti Baby-King...nu are nimic in comun cu B-king-ul...

 

Pana si ca dezvoltare tehnologica este mult in spatele ei.

 

Nu ma intelegeti gresit, e un motor superb.Dar nu are de-a face cu B-King-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai este varianta Titax dar nu am auzit de ei :scratch: (cod 10019133 pe www.louis.de )

Titax sunt in SBK de ani buni :kali:

Dar pe Louis vad ca doar 1 maneta e 100 E ? Foarte "tare", la MyMoto Cotroceni setul e 140 E :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce o tot denumiti Baby-King...nu are nimic in comun cu B-king-ul...

 

Pana si ca dezvoltare tehnologica este mult in spatele ei.

 

Nu ma intelegeti gresit, e un motor superb.Dar nu are de-a face cu B-King-ul

 

 

 

Nu te intelegem gresit, tu ne intelegi gresit pe noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am vazut si eu de accident....insanatosire grabnica si dureri cat mai putine

chiar daca ai pierdut motorul asta ..acolo sus cineva te iubeste si asta conteaza

..asta ne arata cat de puternici dar si cat de fragili putem fi.....si eu am scapat dintr-un accident doar cu cateva zgarieturi iar motoru ....pocnit bine

..viata merge mai departe... :kali: k:

 

asfalt uscat tuturor

:scratch:

Editat de septimiu_21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Nu inteleg de ce o tot denumiti Baby-King...nu are nimic in comun cu B-king-ul...

 

Pana si ca dezvoltare tehnologica este mult in spatele ei.

 

Nu ma intelegeti gresit, e un motor superb.Dar nu are de-a face cu B-King-ul

 

 

Daca in vorbele noastre nu ai incredere, in Wikipedia ai?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSR600

 

Uite si un citat mai relevant, zic eu:

With a very similar design styling, it was initially nicknamed the "Baby B-King" or "Baby King".

 

Adevarul l-ai zis chiar tu, in faptul ca este "un motor superb",te referi la stilul lui exterior, singura caracteristica in comun cu B-King-ul, iti multumesc, ca posesor, pentru aprecieriile tale :lol:

 

Bafta

 

Titax sunt in SBK de ani buni :lol:

Dar pe Louis vad ca doar 1 maneta e 100 E ? Foarte "tare", la MyMoto Cotroceni setul e 140 E :lol:

Multumesc pentru hint Thomas, o sa iau legatura cu ei. :peace:

 

 

Transfagarasan, vara2008, agomeratie in WE, ca la Mall in parcare :kali: (cand sunt reduceri :scratch: )

A fost prima si ultima oara cand ma duc cu motorul in WE(sau ziua :D ), macar am prins o vreme super si cald rau.

dsc2476rn5.th.jpg

dsc2482wk5.th.jpg

dsc2485vh7.th.jpg

dsc2489si2.th.jpg

 

Sper sa va placa :crack:

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:cheers:

 

 

CUMPAR o toba stock de SUZUKI GSR 600....... ......................max 100 euro

 

VAND o toba stock de SUZUKI GSR 600 modificata pt sunet..........100 euro

 

MODIFIC tobe de SUZUKI GSR 600 pt sunet mai grav .....................100 lei

 

:banana:

 

ne vedem azi la arc..?...eu o sa ajung dupa 7 cu cei de la titan

 

am o PROBLEMA poate stie careva ceva:

mi se blocheaza in treapta a2-a si nu mai pot schimba in treapta 3 ..doar dc o scot la 0 si apoi merge

mi-a facut asta de 2 ori si sunt ingrijorat

..mersi de ajutor:)

post-22656-1220354468_thumb.jpg

Editat de septimiu_21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...