Sari la conținut

Bestia De Oras


Tytus The VIRUS
 Share

Postări Recomandate

[quote name='baspri' date='Jun 24 2008, 04:06 PM'

Gataaaaaa, GSR-ul meu e pe drum spre Romania! Ard de nerabdare sa-l incalec!

asteptam poze .

 

 

mi.am pus si eu o grila pt. radiator sper sa fie ok sa nu se incalzeasca prea tare cu ea. in rest e ok.

@TYTUS , cum este lantul si pinionul la 12.000 km ? la cati km il ungi ? anvelopele le.ai schimbat pana acum ? la cat schimbi uleiul de regula ? mie mi.au spus cei de la revizie la 6000km .

post-19085-1214325168_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 556
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am rezolvat cu suruburile...un amic mecanic f priceput.....

Sunt de tot c a c a t u l suruburile respective....

Gata , am pus eu insumi filtru k&n astazi..... :)

se simte diferenta ? este filtru sport?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fratior? ce fratior? :)

 

Gataaaaaa, GSR-ul meu e pe drum spre Romania! :P Ard de nerabdare sa-l incalec!

 

Nu zic nimic inainte sa iasa din gaoace , aduce ghinion :)

 

Felicitari si asteptam poze cred ca nu mai dormi noaptea acum :) si te invit deja la o plimbare Bogdane :)

 

 

@TYTUS , cum este lantul si pinionul la 12.000 km ? la cati km il ungi ? anvelopele le.ai schimbat pana acum ? la cat schimbi uleiul de regula ? mie mi.au spus cei de la revizie la 6000km .

Sunt bine la locul lor, arata ne-uzate (inca)

Lantul il curat cam la 1mie de km cu motorina si uns cam la 300-500 de km intervalul cu + si - depinde de conditiile meteo prin care circul .Uleiul il schimb la revizie la 6mii, vezi in manual ai intervalele si detaliile de servisare.

Poti sa dai detalii de pret si calitate la ce ai vopsit?Si pe mine ma bate gandul sa vopsesc 10 elemente din mobra in albastru :)

Bafta

 

anvelopele le.ai schimbat pana acum ?

Sunt cam la limita pe "burta", pe flancuri sunt inca ok, din cate stiu eu tin cam 15k max

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa dai detalii de pret si calitate la ce ai vopsit?Si pe mine ma bate gandul sa vopsesc 10 elemente din mobra in albastru :)

Bafta

 

man inca nu le.am vopsit dar daca o sa.mi placa asa tare si nu mai rezista autocolantul cred ca le vopsesc.

am cumparat o jumatate de metru de auto colant pt.masini si moto , este un autocolant special , ala care pun astia pe masini , taxiuri etc , a costat 30ron si l.a pus un amic care se ocupa cu scris firme si folieri de masini. autocolantul este oracal si e garantat 7ani , acum sa vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am amintit....ati testat careva motorul pe dyno, de curiozitate, scoate numai 98 cp sau mai mult?

Stiam ca parca la suzuki scoate de regula mai mult decat spune producatorul.....

Din pacate nu scoate mai mult de 98. In fapt fosta mea scotea 93 CP pe banc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva bujiile pana acum?Are idee cineva daca la service la B&S au Ngk Iridium?

In curand am de facut revizia la 12mii :crack: si se lasa pe langa consumabilele uzuale cu placute de frana fata spate, bujii , filtru de aer(mi-am comandat sport oricum) si cu guma schimbata pe spate (fata mai pare ca tine pana la 20 de mii, poate....abs si-a facut treaba) asta ca sa aveti o idee ce va asteapta in continuare (pentru cine are mai putini km)

Voi revenii cu detalii de revizie si costuri si cu niste modificari/poze

:bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astept sa pui filtrul de aer sport sa spui daca este diferenta . cand termini cu revizia da si u preturile pe fiecare componenta in parte si manopera si unde ai facut intretinerea.tnx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,la roata.In fapt nu am auzit in niciun articol pe cineva care sa treaca de 95 cu un GSR stock. Nenea ala mi-a zis ca este super OK.

 

Pai daca e la roata,atunci e fff bine,dar ma mir sa piarda doar 3 cai pana la roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incalecat GSR-ul meu ... E superba! Maine o inmatriculez si sa ne vedem sanatosi pe sosele.

 

Voi ati vazut totusi asta? cadru GSR

 

Pe mine m-a ingrijorat oarecum ...

 

Bafta si asfalt uscat!

post-25914-1215523665_thumb.jpg

Editat de baspri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incalecat GSR-ul meu ... E superba! Maine o inmatriculez si sa ne vedem sanatosi pe sosele.

 

Voi ati vazut totusi asta? cadru GSR

 

Pe mine m-a ingrijorat oarecum ...

 

sal man , fain spoilerul . asa ai luat.o ? sa o folosesti cu placere.

fisurile alea dupa cadru sau de la ghidon eu cred ca au aparut datorita socurilor puternice sau au fost trantite sanatos. parerea mea. sau poate a fost un lot cu probleme . daca se reteaza ghidonul la 130km/h nu zic mai mult , iti poti inchipui ce s.ar intamlpa.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal man , fain spoilerul . asa ai luat.o ? sa o folosesti cu placere.

fisurile alea dupa cadru sau de la ghidon eu cred ca au aparut datorita socurilor puternice sau au fost trantite sanatos. parerea mea. sau poate a fost un lot cu probleme . daca se reteaza ghidonul la 130km/h nu zic mai mult , iti poti inchipui ce s.ar intamlpa.......

 

 

salut!

 

da, asa am luat-o. E second hand, luata din Germania.

pai imi inchipui ce s-ar intampla, de-aia am si zis ca sunt ingrijorat. se pare ca scandalul a fost destul de mare in Italia, 10 cazuri nu sunt putine totusi..

pe forumurile din Italia s-a dezbatut intens problema si se pare ca unele s-au intamplat fara socuri prea puternice.

discutii pe tema s-au mai purtat si pe forumurile din Germania, Spania si Franta.

 

sa speram ca intr-adevar a fost doar un lot cu probleme.

 

Asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incalecat GSR-ul meu ... E superba! Maine o inmatriculez si sa ne vedem sanatosi pe sosele.

 

Voi ati vazut totusi asta? cadru GSR

 

Pe mine m-a ingrijorat oarecum ...

 

Bafta si asfalt uscat!

 

Am vast si io la service-ul Suzuki din bucale un geserica rupt in doo exact ca in pozele alea in urma unui accident frontal. Nu zic ca de ce s-a facut muci motoreta la impact frontal dar cadrul rupt in doua la viteza aia? Mi se pare cam subtire cadrul in zona aia sau e prea casant aliajul. Cam horror treaba. :burnout:

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vast si io la service-ul Suzuki din bucale un geserica rupt in doo exact ca in pozele alea in urma unui accident frontal. Nu zic ca de ce s-a facut muci motoreta la impact frontal dar cadrul rupt in doua la viteza aia? Mi se pare cam subtire cadrul in zona aia sau e prea casant aliajul. Cam horror treaba. :burnout:

 

Da ...

Se pare ca, cadrele din aluminiu sunt predispuse la rupere in loc de indoire, din cauza rigiditatii materialului. Se incearca obtinerea de aliaje cat mai usoare si rigide, dar se pierde la elasticitate. Plus ca Suzuki pentru modelul asta am inteles ca au aplicat o metoda noua de constructie a cadrului.

Exista si un raspuns oficial de la suzuki, referitor la problema GSR, in care spun ca nu exista nici o problema si ca modelul respecta toate normele de siguranta in vigoare, ruperile fiind datorate uni impact puternic. Dar acum na, ei ce sa spuna? Sa faca recall la mii de exemplare vandute?

 

Concluzia? Fara accidente ca se rupe cadrul! :-))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 cazuri la cateva mii de unitati vandute nu ar fi mult dar problema cea mai serioasa este ca afecteaza siguranta conducatorului . din ce am vazut pe forumul ala erau gsr k6 , adica din 2006 din cate stiu eu , a mea e 2008 poate au rezolvat problema , totusi suzuki nu fac motoare de ieri mai ales ca sunt implicati si in piata auto , deci au ceva experienta si pot oferi ceva siguranta in comparatie cu alti producatori noi pe piata . eu am incredere in suzuki ca altfel nu luam gsr , plus ca sunt facute in japonia fata de alte companii de marca care fabrica prin europa . era si la bs tunari un gsr asa rupt in 2 dar se vedea clar ca a plesnit din cauza unui impact frontal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 cazuri la cateva mii de unitati vandute nu ar fi mult dar problema cea mai serioasa este ca afecteaza siguranta conducatorului . din ce am vazut pe forumul ala erau gsr k6 , adica din 2006 din cate stiu eu , a mea e 2008 poate au rezolvat problema , totusi suzuki nu fac motoare de ieri mai ales ca sunt implicati si in piata auto , deci au ceva experienta si pot oferi ceva siguranta in comparatie cu alti producatori noi pe piata . eu am incredere in suzuki ca altfel nu luam gsr , plus ca sunt facute in japonia fata de alte companii de marca care fabrica prin europa . era si la bs tunari un gsr asa rupt in 2 dar se vedea clar ca a plesnit din cauza unui impact frontal.

 

cadrul e neschimbat la K6, K7, K8..

10 cazuri au fost publicate pe net.. in realitate cine stie..

ti-am zis, suzuki au dat un comunicat oficial in care au zis ca (,) cadrul respecta toate normele de siguramta.

dar faptul ca exista cazuri, ba mai mult, chiar vazute de tine si de emppu, inseamna ca ceva are cadrul ala.. o fi mai fragil..

nu stiu daca la alte moto de generatie noua, cu cadru de aluminiu, exista asemenea cazuri. gen FZ6N, Hornet etc.

 

daca aveti vreun prieten, cunoscut, pe la service-ul suzuki, poate puneti o intrebare legat de treaba asta.

ei ar trebui sa stie mai multe, chiar si neoficial.

Editat de baspri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh.. uite ca in sfarsit s-a intamplat.

 

Joi am reusit sa ajung intr-un final sa imi ridic GSR-ul de la ELF. Ma astepta acolo de cateva zile, dar eu n-am avut timp de el si nici echipament (care a venit tot joi).

 

Cam asa aratam noi doi dupa primii 14km impreuna (primul drum al amandurora):

 

 

post-9226-1215910665_thumb.jpg

 

Si cam asa arata in seara asta, cand a implinit 33.5km:

 

post-9226-1215910903_thumb.jpgpost-9226-1215910909_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, right back at ya :(

 

Oook, intrebari:

 

- A cautat cineva, exista, se gaseste vre-un kit HID (xenon) pentru GSR care sa aiba conectori OEM ? Adica sa nu trebuiasca sa tai niciun fir. (motiv: Garantie)

 

- Are cineva manualul de service ?

 

- Vreau sa imi cumpar o alarma Scorpio SR-i900. Evident, am aceasi problema cu garantia, respectiv trebuie sa cumpar alarma cu setul de conectori OEM. Intrucat GSR-ul nu se vinde in USA, baietii de la Scorpio nu au stiut sa imi spuna care/ce/daca au conectori OEM pentru ea si m-au rugat sa le trimit o poza cu "the connector that go to the turn signals and tail light and we can compare to what we have and see if it compatible". Asadar, are cineva o asemenea poza ? Eu nu prea m-as baga cu surubelnita in GSR inca :D

 

- Unde gasesc rimstripes albe sau albastre ?

 

- Ce fel de crash-pads recomandati ? Cele de la suzuki mi s-au parut urate. Rizoma mi se par ok.

 

Multumesc in avans pentru raspunsuri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

power comander are cineva montat ? cat costa ? cum se monteaza ?

@sixx nu ti.au dat aia manual de unde ai luat.o ? ce iti trebuie exact ? manual al utilizatorului sau carnet de garantie si sevice ? iti scanez eu si iti trimit.

Editat de xdx53
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...