Sari la conținut

Bestia De Oras


Tytus The VIRUS
 Share

Postări Recomandate

Salut.

Referitor la benzina folosita, pot spune ca cei de la Suzuki au recomandat "de 95", motivatia fiind ca cea cu cifra mai mare nu ajuta la nimic. Iar cartea zice la fel, de 95, fara plumb.

Le dau dreptate referitor la asta, din experienta cu motorul anterior precum si de la amici.

Probleme nu pot aduce in discutie, la 500 km nu am descoperit nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 556
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut.

Referitor la benzina folosita, pot spune ca cei de la Suzuki au recomandat "de 95", motivatia fiind ca cea cu cifra mai mare nu ajuta la nimic. Iar cartea zice la fel, de 95, fara plumb.

Le dau dreptate referitor la asta, din experienta cu motorul anterior precum si de la amici.

Probleme nu pot aduce in discutie, la 500 km nu am descoperit nimic.

 

Poate la ei acolo in Japonia, 95 inseamna 95...La noi nu intotdeauna cifra afisata corespunde cu cifra octanica reala. De ce e asa, nu stiu exact - fie pun apa/gazolina in ea, fie sunt tancurile vechi si necuratite bine, fie concentratia de teraetil de plumb nu e cea corecta..nu stiu.Ajuta cifra octanica mai mare - cifra octanica mai mare insemna rezistenta sporita la detonatii -> rapoarte de compresie mai mari, turatii mai mari-> cuplu si putere mai mare. La motoarele moderne, modulul de management al motorului se "prinde" cam ce fel de benzina e - are un dispozitiv numit "detector de detonatie" -, si modifica in consecinta parametrii de functionare - in special avansul la aprindere. Ca sa scurtez polologhia - cu o benzina cu cifra octanica mai mare motorul se tureaza mai rotund si mai repede, arderea e mai eficienta, puterea si cuplul sunt mai mari.

Am pus si eu o singura data benzina de 95, si m-am lecuit. La ture mici, in oras, motorul nu mai era predictibil - la acceleasi deschideri ale clapetei, uneori se tura mai mult, alteori mai putin -> ma suprindea si asta poate fi costisitor la mersul printre masini, cu nervii in pioneze, sau cand mergi pe suprafete cu probleme - umede, nisip ,linii de tramvai, etc.Poate am avut ghinion si am nimerit o benzinarie cu probleme, dar am zis ca nu are sens sa ma risc, daca tot am de ales

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un mic argument in favoarea faptului ca GSR-ul e o bestie :

Cand ma apropii de treceri de pietoni ( eu de obicei opresc ) daca sunt pietoni pe trecere, se uita la mine o fractiune de secunda - eu am viteza mica, sunt in oprire - dupa care o iau la sanatoasa.Eu am presupus ca motorul e de vina, ca fata nu mi se vede :crack:

 

Hai mah mai terminati cu bestiile astea (in general cele de 600 cu 100 de cai trasi de urechi). Deci ma umfla rasu de fiecare data cand citesc entuziasme din asteape aici pe forum. Chiar nu am nimic cu GSR, cu atat mai mult cu cat e un model de la "firma corecta". :cheers: Si mai e si naked. :P E o moto super dar mai e loc pana la "bestie". In plus faza asta cu bestiile vad ca e infectioasa... de curand am vazut pe suborumul asta ca a mai aparut o beste de 125 cc cu 15 cai. :lol: :kick:

 

@ dio phili: si acuma sa nu vii cu "razi tu razi, da' nu-i rasu' tau"... :crack:

 

Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Emppu No, no, no...e bestie , ce sa ne mai ascundem. Ptr ca te umfla atat rasu' de entuziasmul meu, o sa continui sa mi-l manifest, doar ca sa te simti tu bine. By the way, si Banditu' e o bestiutza, mai ales ala de 600.

 

A venit iarna oameni buni, are careva o plapuma mai groasa sa o pun pe GSR-ica ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Tytus - m-ai lasat sa fierb zile intregi omule :kick: , credeam ca m-au tzapit .Merci mult de extras :what:

 

Gata m-am lamurit cu revizia ... Diferenta e la ulei - aprox 700 de mii plus alte nimicuri. La mine intr-adevar la mine au fost 4 litri (am platiti 4 litri in cap), sticle mici, iar la Tytus.

 

Trecem mai departe ? Adica lasam la o parte controversele, acuzele si alte alea ? (Am observat destul de des pe forumurile romanesti degenereaza discutiile de la tema intiala. ) Haideti sa ne straduim ca principalul subiect sa fie "GSR-ul,bestia de oras" fara jigniri, mistocareli si alte alea :lol: .

 

1.Dintre GSR-isti mai merge careva cu ea pe vremea asta ? Si daca da, impresii, hinturi, etc.

2.Vine zapada oameni buni ! Eu o tin in fata blocului, ceva sfaturi ptr cand o ninge ?

3.Ce benzinarii din Bucuresti sunt cu probleme (Adica ar putea avea apa/gazolina/cifra octanica mai mica decat cea afisata) ?

4.La voi cat a intrat maxim in rezervor ?

 

Cu placere,ma bucur ca te-ai lamurit,imi place sa te fieb la foc mic :blbl: :P

Controversele,jigniriile,acuzele,frustrariile si lipsa de entuziasm si fun sunt specifice Romaniei, de ce te mira?

 

1.de ieri clar :what: :blbl:

2.stabilizator de benzina, bateria in casa,husa stransa pe ea bine, cred eu

3.Am avut probleme cu Luckoil acum 7 ani cred, cu apa in benzina, atat.Eu pun numai de la pompa nr4 de la Agip, Barbu Vacarescu cand sunt in oras cu ea.Sunt f tipicar :D

4.Cand am facut si eu pana prostului, sa ma respect, venid de la a2 :crack: a intrat 16.3 max(16.5 da cartea),poate tb sa bagi mai usor in rezervor ca raman bule si ocupa spatiu cand alimentezi sau mai cu tupeu pe gatul ala,unde scrie in manual sa lasi liber... :D

 

Benzina am bagat si eu de curiozitate 1 data de 98 plin facut.Nici o diferenta,doar consum usor mai mare,concluziile le trageti voi :crack:

Faza cu bestia,am observat-o in trafic in sens ca la motociclete in general nu e ura specifica,Capitalei intre soferi si motociclisti sau intre pietoni si motociclisti,daca cu masina nu lasi sa treaca pietonii 99% te injura etc(nu ca as face eu asta),cu motocicleta am observat ca te lasa sa treci sau nu zic nimic daca mai treci printre ei.Eu zic ca toate motocicletele sunt bestii in felul lor, daca le privim din prisma dinamicii lor raportate la custiile cu metal si sticla,conservele :wink:

 

<small>--- Mesaj completat în 14 Dec 2007 11:00 -------------</small><br/>

Apropo, din cei care aveti modelul cu ABS , se simte diferenta... adica ati avut ocazia (nefericita) sa-l testati? :crack:

 

Te asteptam in randul nostru in cazul in care clubul GSR te-a convins :cheers:

Eu am ABS.daca iti permiti efortul financiar cerut de Suzuki pentru varianta cu ABS(oricum mai mic fata de alte firme,nu nominalizez,studiaza tu piata) go for it!

Merita pe strada normal,testat pe pielea mea,pe o portiune cu mazga si un bou care a pus frana brusc pe strada pustie :P Daca la masina te duci sanie fara ABS pe 4 roti, pe 2 esti cam pe jos daca blochezi franele,pe circuit e alta poveste ABS te trage in jos, ca timp, dar divagam.Bafta

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus si eu o singura data benzina de 95, si m-am lecuit. La ture mici, in oras, motorul nu mai era predictibil - la acceleasi deschideri ale clapetei, uneori se tura mai mult, alteori mai putin

 

N-are a face benzina cu lagul asta. Este EFI care duce la delay-ul asta. Chestia vine din faptul ca motorul de GSXR600 K5 nu a fost conceput cu Euro3 in cap deci pe GSR acum este o peticeala. Daca vrei sa scapi de el cumperi un PC ori (mai riscant) flash la cip/bypass.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are a face benzina cu lagul asta. Este EFI care duce la delay-ul asta. Chestia vine din faptul ca motorul de GSXR600 K5 nu a fost conceput cu Euro3 in cap deci pe GSR acum este o peticeala. Daca vrei sa scapi de el cumperi un PC ori (mai riscant) flash la cip/bypass.

 

Ok, te cred. Dar de ce sa il fi simtit doar atunci cand am pus benzina de 95 ? Ca in rest merg la fel, printre masini, cu nervii in pioneze, etc si nu mi se pare imprevizibila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu stiu. Eu am inceput sa remarc asta la al doilea plin (fac de obicei plinul la Esso dar atunci,intamplator,facusem la BP) dar benzina pun doar de 95. M-am interesat apoi pentru ca mi se parea ciudat si mi-au zis oamenii ca n-are a face benzina. Uite pe Street Scene o comunitate faina de gisser owners.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate la ei acolo in Japonia, 95 inseamna 95...La noi nu intotdeauna cifra afisata corespunde cu cifra octanica reala. De ce e asa, nu stiu exact - fie pun apa/gazolina in ea, fie sunt tancurile vechi si necuratite bine, fie concentratia de teraetil de plumb nu e cea corecta..nu stiu.Ajuta cifra octanica mai mare - cifra octanica mai mare insemna rezistenta sporita la detonatii -> rapoarte de compresie mai mari, turatii mai mari-> cuplu si putere mai mare. La motoarele moderne, modulul de management al motorului se "prinde" cam ce fel de benzina e - are un dispozitiv numit "detector de detonatie" -, si modifica in consecinta parametrii de functionare - in special avansul la aprindere. Ca sa scurtez polologhia - cu o benzina cu cifra octanica mai mare motorul se tureaza mai rotund si mai repede, arderea e mai eficienta, puterea si cuplul sunt mai mari.

Am pus si eu o singura data benzina de 95, si m-am lecuit. La ture mici, in oras, motorul nu mai era predictibil - la acceleasi deschideri ale clapetei, uneori se tura mai mult, alteori mai putin -> ma suprindea si asta poate fi costisitor la mersul printre masini, cu nervii in pioneze, sau cand mergi pe suprafete cu probleme - umede, nisip ,linii de tramvai, etc.Poate am avut ghinion si am nimerit o benzinarie cu probleme, dar am zis ca nu are sens sa ma risc, daca tot am de ales

imi pare rau ca trebuie sa te contrazic, dar tu crezi ca la noi aia de 99-100 e de 99-100!

Asta e greseala, nu ca la ei aia de 95 chiar e de 95.

Cat despre cat de mult ajuta cifra octanica aia mai mare decat prevede producatoru' mai sunt pe site topicuri, destul de bine documentate, dar poti gasi si pe net despre asta.

Eu m-am bazat pe experienta personala, am vazut cum merge cu 100 carera sau cu 99 de la petrom si pot spune ca e o gogorita asta cu cifra superioara, cata vreme motoru e facut sa mearga cu 95....dar fiecare are dreptul la o parere.

Parerea mea! :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic : HEEEEEEELP ! Stie cineva sa monteze o folie antiaburire peste un vizor pinlock ? Imi luai un Shoei Multitec la care folia nu vine montata pe vizor, respectai pasii(de nenumarate ori), dar se abureste !!!!

 

--- Mesaj completat în 15 Dec 2007 18:17 -------------

Off topic : HEEEEEEELP ! Stie cineva sa monteze o folie antiaburire peste un vizor pinlock ? Imi luai un Shoei Multitec la care folia nu vine montata pe vizor, respectai pasii(de nenumarate ori), dar se abureste !!!!

 

Finally got it ! Imi lua ceva timp ....

 

--- Mesaj completat în 15 Dec 2007 18:38 -------------

Pai nu stiu. Eu am inceput sa remarc asta la al doilea plin (fac de obicei plinul la Esso dar atunci,intamplator,facusem la BP) dar benzina pun doar de 95. M-am interesat apoi pentru ca mi se parea ciudat si mi-au zis oamenii ca n-are a face benzina. Uite pe Street Scene o comunitate faina de gisser owners.

 

Super tare linkul. Il recomand cu caldura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic : HEEEEEEELP ! Stie cineva sa monteze o folie antiaburire peste un vizor pinlock ? Imi luai un Shoei Multitec la care folia nu vine montata pe vizor, respectai pasii(de nenumarate ori), dar se abureste !!!!

 

<small>--- Mesaj completat în 15 Dec 2007 18:17 -------------</small><br/>

 

Finally got it ! Imi lua ceva timp ....

 

Pune si tu poze,link cu casca .Sa o stapanesti sanatos :kick:

Ce culori?Cat a fost?Cum ai rezolvat cu aburirea?Ce marime e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune si tu poze,link cu casca .Sa o stapanesti sanatos :crack:

Ce culori?Cat a fost?Cum ai rezolvat cu aburirea?Ce marime e?

 

Multumesc.

Ma hotarasem de ceva timp sa imi iau o casca flip-up - ma enerveaza la drum lung sa imi tot dau casca jos ca sa vorbesc, fumez, beau niste suc, sau la benzinarii ...cu o mana tin casca , cu una manusile, si banii ii dau cu a treia mana...Anyway,casca este marimea S (56 cm am la cap), argintie - se potriveste de minune cu GSR-ul, dar fu o intamplare culoarea, era singura Shoei Multitec marime S. Se simte foarte usoara - are aprox 1500 g, ceea ce e foarte putin ptr o casca flip-up. Daca nu as fi stiut ca e casca meseriasa, nu as fi luat-o ca se simtea foarte usoara,neserios de usoara fata de un Nolan 102 pe care il probasem initial, ( io venisem chitit pe Nolan 102).O luai de la Motopoint(http://www.motopoint.ro/) cu 100 de euro mai ieftina decat la Louis !!!! Adica la louis e 400, eu dadui vreo 300 (1100 roni). Un alt avantaj fata de Louis fu ca putui sa o probez pe scafarlie. Casca vine cu gentutza, inca o viziera de vara - fumuriu progresiv-, cu geam antiaburire, cu sistemul whisper strip - 1 chestie care se baga sub barbie si una in jurul gatului, ca sa micsoreze zgomotul si cu un flaconas de silicon ptr partile cauciucate.

Foarte meserias vanzatorul-imi dadu toate detaliile posibile, imi monta toate accesoriile ( mai putin Pinlock-ul), nota 10+,imi explica cum si de ce sa ung din cand in cand cu silicon partile din cauciuc, ce sa mai, stie sa isi vanda marfa.

Legat de Pinlock - ajunsei acasa si 1)ii montai geamul antiaburire, si 2)incepui sa suflu in ea - se aburea al dracului de mult ! Repetai pasii 1,2 vreo 3 ore ...se aburea :crack:. In manualul de montare scria o dubiosenie - indreptati viziera "bent it gently until flat" !!!, chestie pe care nu prea o respectam ca ma temeam sa nu se rupa. In fine, dupa ore intregi de draci :kick: , ma intreba sotia timida daca totusi nu ar fi cazul sa scot si folia de pe geamul antiaburire,cum scrie in manual ca ar trebui facut la sfarsitul montarii...Facui si chestia asta si- SURPRISE !!! Nu se mai abureste :cheers:

 

http://www.louis.de/_30982065cf2f80f87f99a...artnr_gr=204436

post-20099-1197766297_thumb.jpg

post-20099-1197766308_thumb.jpg

post-20099-1197766320_thumb.jpg

post-20099-1197766334_thumb.jpg

Editat de ddmkro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Emppu No, no, no...e bestie , ce sa ne mai ascundem. Ptr ca te umfla atat rasu' de entuziasmul meu, o sa continui sa mi-l manifest, doar ca sa te simti tu bine. By the way, si Banditu' e o bestiutza, mai ales ala de 600.

 

A venit iarna oameni buni, are careva o plapuma mai groasa sa o pun pe GSR-ica ?

 

da' una asa mica de tot. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am iesit ieri.Au fost cam 4-5 grade.Nasol. Mi-a fugit spatele de cateva ori din cauza ghetii. Dupa juma' de ora am adus calul acasa si am inceput sa-l curat. L-am invelit api in paturi si am pus prelata peste el apoi l-am varat in sopron. Nu stiu cand o sa fie vreme de dat iara cu motoru'. Astept acum si mananc carnati de-acas'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu va pot spune decat Sarbatori Fericite :rolleyes: , in rest jucaria e in garaj hibeneaza :crack:

 

@Budd nu ai cum sa "urci" manualul de service pe net?DC sau ftp?Vii in tara de sarbatori?poate il iei cu tine.10x

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scos-o azi la plimbare (7 grade). Mi-a fugit spatele pe o pata de ulei(sau diesel). Cazatura urata. Pedala frana rupta,frana mana rupta. Capacele de pe dreapta polizate urat. Vibration bar pe dreapta polizat si ala urat. Cam 400 eur aproximez damage. Sa vedem.Va tin la curent.Io-s OK, doar mana stanga ma cam doare dar cred ca trece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Imi pare sincer rau.

Pare intr-adevar destul de scumpa reparatia.

E bine macar ca esti intreg.

Nasol cadou de sarbatori.

Aveai crash-pad-uri?

Daca mai ai chef, da ceva foto cu stricaciunile, ptr a ne face o idee despre ce se poate intampla.

Ce sa-ti mai urez.......bafta si sarbatori fericite, daca mai e loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa fac niste poze pe ziua.Acum ma cam doare mana stanga. Am inlocuit deja frana de mana si ambreiajul (aveam deja un spare de la bandit mania). Nu am crash pads,as vrea niste crash bars dar momentan nu am gasit. Reparatia "ar putea" costa atat de mult din cauza mainii de lucru (cam 40 eur/h minim). Cred ca vor trebui sa scoata uleiul pentru a inlocui capacele de pe dreapta desi nu sunt 100% sigur. Incredibil dar nicio zgarietura pe rezervor sau pe plasticele din spate.Un pic passenger pegs bulit care se vede doar atent. O sa vad ce am sa fac.Saptamana asta merg la garaj sa vad ce si cum. Asfalt uscat (daca este) si mai bine stati in casa,zic eu.Care este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si sarbatori fericite.

Fusei plecat pana in capitala - ptr mine capitala e Craiova, nu Bucuresti, ca's pui de oltean - de-aia nu mai aparui pe aici.

 

@Budd - Respect maxim pt un motociclist adevarat care merge si iarna, pe gheata chiar ! Ma inclin :crack: .

Cat despre cazatura, sper sa fiti ok cat mai repede si tu si GSR-ul.

 

Am cazut-o si eu de vreo 2 ori - prima data nu aveam crash pad-uri si am picat-o intr-un tufis la poligon, la o curba stransa - damage minim, pedala frana spate indoita, niste zgarieturi minore. A doua oara am aveam crashpad-uri - Puig ciuperca, lungi, arata cam idiot - si mi-am zgariat un pic codita. M-a durut sufletul cateva zile dupa care m-am obisnuit cu ideea ...la inceput voiam sa pun un abtibild peste dupa care am zis ca nu in asta consta consta tot farmecul...motorul merge, zburda, io ma simt bine pe el, asa ca am lasat-o asa ...La a doua cazatura m-a salvat de la juleli, entorse, etc, echipamentul - am cazut pe dreapta, motorul peste mine, mi-a ajuns in palma dreapta, am cazut in cotul si genunchiul drept, piciorul mi-a fost prins sub motor. Daca nu aveam echipament, mi-ar fi fost afectate palma dreapta, cotul, genunchiul si glezna dreapta.

Ca echipament aveam -

- geaca tschul piele cu protectii http://www.tschul.de/shop.pl?f=NR&c=08...us%20Rindsleder

- manusi vanucci racing cu protectii carbon http://www.louis.de/_4028a893bfe096151c873...6&anzeige=0

- protectii genunchi http://www.louis.de/_4028a893bfe096151c873...tnr_gr=20019224

- bocanci Highway chopper http://www.louis.de/_4028a893bfe096151c873...5&anzeige=0

Toate echipamentele enumerate au avut mai mult sau mai putin de suferit de la cazatura.

Si cazatura s-a intamplat la viteza mica.

Ptr binele vostru, purtati cat mai mult echipament de protectie.

 

Am lasat motorul vreo 2 sapt jumatate acoperit cu zapada, cu bateria pe el. Dupa care am zis ca e timpul dupa atatea zile sub 0 grade sa iau bateria in casa. Dar inainte de a o lua, sa ii dau o cheie si sa o las sa mearga un pic sa aiba ceva curent in baterie. Spre surprinderea mea, a pornit la prima cheie !!!! O "cheie" mai lunga decat de obicei, dar a pornit ! Ce m-a mai surpins, a fost ralenti-ul mic - 1000 de rot/min in loc de minim 1250.

 

@Budd - cum e aderenta sub 0 grade ? Reusesti sa o redresezi usor cand iti fuge spatele ? Descrie te rog procedurile.

 

Daca tot a venit iarna si sarbatorile si vacanta, va recomand un film de privit la focul sobei, facut prin anii '70 - On any sunday. Este un film documentar foarte frumos facut despre tipurile de competitii din SUA : dirt track, trial, cross, speed , daytona 1 mile, desert racing samd. E foarte frumos filmat, unii sustin ca ar fi cel mai bun documentar din bransa. Filmul se gaseste cu http://www.torrentz.com/, de downloadat va descurcati voi ca sunteti baietii destepti :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit devizul si totul va costa in jurul a 800 euro (inclusiv crashpads pentru ca daca as fi avut ...). Doar mana de lucru costa cam 300 eur.

@ddmkro: nu erau sub 0 grade.Pe portuinea aia era ulei sau diesel. Am incercat sa vad cum fac sa-i dau in judecata dar din moment ce nu venise organul constatator nici dupa juma' de ora chestia cu imputatul de daune nu mai merge. Asta e, o sa platesc eu.

Mai, spatele mi-a fugit de multe ori si sincer sa fiu nu incerc sa rederesez,pur si simplu las gazul si tin bine de ghidon. De data asta s-a intamplat mai nasol pentru ca , cinstit vorbind, aveam viteza cam mare (40-50 si in acceleratie pe curba dreapta) a fost pe dreapta. E mai greu sa dozezi gazul la o curba pe dreapta. Plecasem doar de 10 minute de acasa deci cauciucurile erau inca reci.Oricum,am timp destul sa-mi ling ranile si sa-mi scot gipsul de la mana stanga.

La Multi Ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...