Sari la conținut

Despre Honda SLR 650, FX 650 Vigor si FMX 650


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 392
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu as merge :laugh: Dar cred ca mai accesibil (timp, bani) ar fi o excursie de 1 zi.

 

Eu momentan am probleme cu SLR-ul meu, peste cateva ore il duc in service:

- am un cui in roata spate si a inceput sa rasufle

- mi se incinge foarte tare motorul

- imi moare din senin la turatii joase

- tre sa indrept ghidonul din jug

 

Asa ca momentan is pieton, nu stiu cat de repede o voi avea inapoi, insa va suferi ceva mofificari:

- ridicat maximum amortizor spate

- ridicat ghidon maximum

- modificat ceva la tobe sa creasca volumul sunetului

- curatat carburator (sper sa nu aiba si alte probleme :rolleyes: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as merge :laugh: Dar cred ca mai accesibil (timp, bani) ar fi o excursie de 1 zi.

 

Eu momentan am probleme cu SLR-ul meu, peste cateva ore il duc in service:

- am un cui in roata spate si a inceput sa rasufle

- mi se incinge foarte tare motorul

- imi moare din senin la turatii joase

- tre sa indrept ghidonul din jug

 

Asa ca momentan is pieton, nu stiu cat de repede o voi avea inapoi, insa va suferi ceva mofificari:

- ridicat maximum amortizor spate

- ridicat ghidon maximum

- modificat ceva la tobe sa creasca volumul sunetului

- curatat carburator (sper sa nu aiba si alte probleme :rolleyes: )

Da, e mai ieftina o excursie de o zi, dar e si mai obositoare. Cam intepenesti in sa. Cazarea nu poate fi mai mare 100 de lei/camera/noapte.

Ne mai gandim si la traseu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...

Am un SLR 650 din '97 de vanzare.... Pret 1700 Euro.

E in stare excelenta. In toamna i-am facut o revizie generala (la Motomobil, Tg.Mures)..

Este adusa de 3-4 ani din Austria si am folosit-o foarte putin....

Daca este cineva interesat pls PM. Am sa pun si poze sapt viitoare. (e rosie)

:huh:

Editat de Emi(Hornet600)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as merge :P Dar cred ca mai accesibil (timp, bani) ar fi o excursie de 1 zi.

 

Eu momentan am probleme cu SLR-ul meu, peste cateva ore il duc in service:

- am un cui in roata spate si a inceput sa rasufle

- mi se incinge foarte tare motorul

- imi moare din senin la turatii joase

- tre sa indrept ghidonul din jug

 

Asa ca momentan is pieton, nu stiu cat de repede o voi avea inapoi, insa va suferi ceva mofificari:

- ridicat maximum amortizor spate

- ridicat ghidon maximum

- modificat ceva la tobe sa creasca volumul sunetului

- curatat carburator (sper sa nu aiba si alte probleme :huh: )

 

 

se cam incinge in oras ca nu e racit cu apa si nici alt ventilator nu are tre sa mergi constant si nu foarte turat altfel cam prajesti oua pe el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se cam incinge in oras ca nu e racit cu apa si nici alt ventilator nu are tre sa mergi constant si nu foarte turat altfel cam prajesti oua pe el

Stai linistit, am trecut deja de un sezon cu ea si stiu cum se incinge. Acum e cu totul alta treaba. Vom vedea, acum cu aceasta curatare a carburatorului si filtru nou de aer.

 

hey,

Ravenitza observ ca pe SLR-ul tau windshield-ul nu e cel standard, te protejeaza mai bine? Ma gandeam sa imi comand de pe louis, cod 10006554.

 

Zoli

Sincer nu e mare diferenta, protejeaza pana la un anumit nivel. Eu l-am pus mai mult pt aspect, folositor e cam 30%...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cturturica

Nu am Owner's Manual in engleza, doar in franceza/italiana/germana/olandeza. Sa-mi spui in care dintre limbile astea preferi si dup'aia sa ai putina rabdare pana il scanez :D. Si pt manualul de service, daca nu merge linkul pe care l-am dat, da-mi adresa de e-mail ca sa ti-l trimit (la pm nu am vazut optiune de atasat fisiere).

 

Mi-am luat crash-baruri Hepco&Becker de pe Louis dar inca nu le-am montat. Mi-as monta si un scut. Ma gandesc ca cel mai potrivit ar fi un scut de Dominator. Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat crash-baruri Hepco&Becker de pe Louis dar inca nu le-am montat. Mi-as monta si un scut. Ma gandesc ca cel mai potrivit ar fi un scut de Dominator. Voi ce ziceti?

Scutu de Domi are trei prinderi: doua jos si una in fata. Tu nu cred ca ai cum sa il fixezi pe prinderile proprii, asa ca nu vad de ce ai folosi unul de domi si nu orice decupaj artizanal din tabla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu e mare diferenta, protejeaza pana la un anumit nivel. Eu l-am pus mai mult pt aspect, folositor e cam 30%...

 

Mersi

Vreau sa te intreb care sunt marimile la al tau, cel pe care as vrea sa il cumpar are inaltimea de 430 mm, dar nici n-as vrea sa dau cam 70 euro fara sa simt diferenta :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cturturica

Nu am Owner's Manual in engleza, doar in franceza/italiana/germana/olandeza. Sa-mi spui in care dintre limbile astea preferi si dup'aia sa ai putina rabdare pana il scanez :wink:. Si pt manualul de service, daca nu merge linkul pe care l-am dat, da-mi adresa de e-mail ca sa ti-l trimit (la pm nu am vazut optiune de atasat fisiere).

 

Mi-am luat crash-baruri Hepco&Becker de pe Louis dar inca nu le-am montat. Mi-as monta si un scut. Ma gandesc ca cel mai potrivit ar fi un scut de Dominator. Voi ce ziceti?

 

Owner's Manual in franceza e bun. Cu un dictzionar ma descurc. Manualul de service am reusit sa-l descarc.

 

Scutul de dominator este foarte lat. Cel mai bine iti faci unul din tabla tinand cont de barele de protectie (alege un model simplu de genul celor de la KTM).

Daca nu te descurci cu facutul apeleaza la un meshter priceput. Am vazut multe scuturi facute bine de diversi priceputzi.

post-9333-1240309806_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Owner's Manual in franceza e bun. Cu un dictzionar ma descurc. Manualul de service am reusit sa-l descarc.

 

Scutul de dominator este foarte lat. Cel mai bine iti faci unul din tabla tinand cont de barele de protectie (alege un model simplu de genul celor de la KTM).

Daca nu te descurci cu facutul apeleaza la un meshter priceput. Am vazut multe scuturi facute bine de diversi priceputzi.

 

nu stiu daca ajuta. asta e scutul de Domi, dat jos pentru service, schimb de ulei si curatare.

 

post-5125-1240350289_thumb.jpgpost-5125-1240350306_thumb.jpg

 

unul din motivele pentru care e mai lat e pentru ca adaposteste/apara, pe partea stanga, o cutie neagra ce are rolul de depozitare al setului de scule.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cturturica: Vezi ca SMul albastru din dreapta e de fapt Dominator, la fel si cel negru din stanga jos. De principiu conversia la supermoto o poti face relativ usor: pui niste roti de 17 pe fatza si cobori spatele, eventual pui un pinion mai mare cu vreo 3-4 dinti. Sincer nu mi se pare ca un SLR da prea bine ca supermoto, fiind o motocicleta cu linii mai clasice, ca sa spun asa.

 

@zolee04: dimensiunile este mari, ca sa zic asa. La noi trusa de scule e la vedere, protejata de acel scut in partea stanga. Pozele le-a pus harciogu' si in ele se poate vedea clar asimetria. Recomand cu incredere tabla groasa facuta la un mester, cu niste prinderi artizanale. Totusi foloseste cauciuc la prinderile dintre scut si cadru, ca sa nu iti zornaie intr-o veselie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cturturica: Vezi ca SMul albastru din dreapta e de fapt Dominator, la fel si cel negru din stanga jos. De principiu conversia la supermoto o poti face relativ usor: pui niste roti de 17 pe fatza si cobori spatele, eventual pui un pinion mai mare cu vreo 3-4 dinti. Sincer nu mi se pare ca un SLR da prea bine ca supermoto, fiind o motocicleta cu linii mai clasice, ca sa spun asa.

 

@zolee04: dimensiunile este mari, ca sa zic asa. La noi trusa de scule e la vedere, protejata de acel scut in partea stanga. Pozele le-a pus harciogu' si in ele se poate vedea clar asimetria. Recomand cu incredere tabla groasa facuta la un mester, cu niste prinderi artizanale. Totusi foloseste cauciuc la prinderile dintre scut si cadru, ca sa nu iti zornaie intr-o veselie.

Stiu ca e Domi. L-am pus pt ca sunt inrudite si ca sa-si dea seama @purice ca daca un Dominator poate fi transformat in supermoto, un SLR e si mai usor de modificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi

Vreau sa te intreb care sunt marimile la al tau, cel pe care as vrea sa il cumpar are inaltimea de 430 mm, dar nici n-as vrea sa dau cam 70 euro fara sa simt diferenta :D

Al meu este 340-320 mm (asa scrie pe cutie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
@cturturica:

Am reusit sa scanez manualul. Zi-mi adresa ta de mail ca sa ti-l trimit.

Sa stii ca mai ai de lucru cu pozele pt ca n-am mai stat sa le tai la dimensiune.

 

 

Adresa de mail: cturturica_imob@yahoo.com

 

Ma descurc eu cu pozele.

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...