Septimius Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Buna ziua Am un motor in 2 timpi de 49 cc cu aprindere clasica cu platini in magnetou. Fiind un motor de tip mai vechi amestelul carburant il prepar eu din benzina si ulei. Toata vara am mers cu motorul fara probleme si pornea cam la a doua sau la a treia pedala...pana aici toate bune. Acum, de cand s-a racit vremea, porneste foarte greu desi am inchis shocul...dau la pedala de pornire si abia porneste. Cand motorul s-a incalzit suficient porneste de la prima pedala fara shoc ca si cum nu s-ar fi intamplt nimica. Ce sfaturi imi puteti da pentru a face motorul sa porneasca cat de cat mai bine si pe timp mai friguros ? Sa fie de vina uleiul pt motoare in 2t Arrol 2t de provenienta ungureasca sau trebuie sa pun o bujie ff calda ? Va multumesc din inima pt. ajutor, sfaturi si intelegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lifan Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 nu e cazul sa schimbi bujia, exclusiv pt problema pornirii la rece. te-ai gandit sa-i masori compresia? daca iti porneste f f greu, nu tipul bujiei e cel care creeaza probleme. amestecul din carb, ar fi problema. incearca mai multe variante: acopera-i filtrul de aer, incearca sa pui socul in mai multe pozitii. (daca are mai multe pozitii, desi nu cred) si oricum, pt pornire la rece iti trebuie bujie rece. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Ptr cei care au Gilera Runner nu mergeti cu el direct cum se incalzeste, deoarece se ineaca...am patit`o de cateva ori cand eram grabit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 (editat) mie vad ca imi porneste bine dimineata,are soc electric...numai ca nu trebuie dat in gusa imediat pt ca motorul are inertie termica si se incalzeste mai greu pe frig si ai surprize de genu ca ti se opreste in mijlocul drumului.... p.s. - oricum,ca o regula pentru cei cu carburatie...iarna amestecul se imbogateste putin (in sensul ca se reduce cantitatea de aer)..asa ca ...spor la reglat carburatoare... Editat Noiembrie 8, 2007 de dezkreator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 asa e.... si eu de cand a venit frigul mi-am reglat relantiul ca nu statea.. acuma merge bine! la vara.. iar .. reglat relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 (editat) Mie scuterica merege f bine si pe timp friguros...nu i-am facut nimik, atata doar ca dimineatza in primele 5 min cand pornesc de pe loc scoate fum alb... Insa despre scuterul tau nush ce sa zic, am un preten cu malagutti caruia la fel i face... asa are el pornirea mai proasta la frig... La camioanele alea comuniste(Savien) treia sa i pui flacara pe unde trage aerul in motor,cand incercai sa-l pornesti dimineatza altfel nu pornea nici impins...poate exista si la scuter vreo metoda de asta "naturista"... Editat Noiembrie 9, 2007 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s0rinel Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 scuterul meu porneste la prima sau la a doua pedala dimineata si nu lovesc tare pedala de abia o ating dar dupa ce porneste scoate un fum de nu mai vezi in spate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 (editat) al meu porneste bine si dimineata cand e rece. dar cand merg cu el (cand e frig rau afara), acul de la apa abia se ridica putin... adica nu poate motorul sa mearga la termperatura lui normala de functionare... ma intreb: daca acum face asa..la iarna cum o sa faca? odata i-am pus o panza in fata radiatorului...la carena, ca sa nu mai intre aerul rece... dar nu poti merge cu aia, se incinge prea tare pe urma. voi cum faceti? Editat Noiembrie 11, 2007 de Alex_16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 mai imbogateste putin amestecul. pune acu la carburator mai sus (daca are blocaj pe liniute, pui opritorul mai aproape de varful ala care intra in jigler) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorddanu Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 (editat) tine scuterul in casa langa soba si o sa vezi ca-ti porneste dimineata la prima pedala. Asa n-o sa mai ai niciodata probleme. Editat Noiembrie 11, 2007 de lorddanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 atata doar ca dimineatza in primele 5 min cand pornesc de pe loc scoate fum alb... il lasi la relanti? si scoate sau il turezi si scoate si mai rau ? al meu e pe radiator [rob si al tau] si tre sai dau tare ca sa plece dupa loc ... adik sta frumos la relaanti ... se aude super , da cant e sa il turez nu pleaca ! ii dau mai tare si il las vro 3 sec si zboara dupaia [ASTA DUPA CE IL LAS 5 min sa se incalzeasca motoru] dupaia merge de RUPe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 il lasi la relanti? si scoate sau il turezi si scoate si mai rau ? al meu e pe radiator [rob si al tau] si tre sai dau tare ca sa plece dupa loc ... adik sta frumos la relaanti ... se aude super , da cant e sa il turez nu pleaca ! ii dau mai tare si il las vro 3 sec si zboara dupaia [ASTA DUPA CE IL LAS 5 min sa se incalzeasca motoru] dupaia merge de RUPe mai fai tu de multe ori asa ca la vara cand e vremea frumoasa de dat tu stai sa schimbi piston+segmenti si dupaia sa`i faci rodaj rodaj. Si vara si iarna incalziti motoarele inainte sa plecati, il pornesti si il lasi cateva minute la relanti si dupaia incepi sa il turezi din ce in ce mai mult. Alea 5 minute fac diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 (editat) mai fai tu de multe ori asa ca la vara cand e vremea frumoasa de dat tu stai sa schimbi piston+segmenti si dupaia sa`i faci rodaj rodaj. Si vara si iarna incalziti motoarele inainte sa plecati, il pornesti si il lasi cateva minute la relanti si dupaia incepi sa il turezi din ce in ce mai mult. Alea 5 minute fac diferenta nu mam exprimat bine deci las scuteru sa se incalzeasca cateva minute si dupaia tre sa-l ambalez tare ca sa plece ... deci se ridica acu de la temperatura ... si apoi daca ii dau putina benzina nu pleaca imediat , trebuie sa il tin turat vreo 3 -4 secunde ! apoi merge tut Editat Noiembrie 17, 2007 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.