Andrei_D Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 (editat) Formula perfecta: baiatul isi cumpara IJ si fata se imbraca sumar si iese la sosea Editat Noiembrie 8, 2007 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 deh romanu nostru a vazut foarte rar ijuri in stare buna, cine a acut de nou stie cum e sa nu bage mana in el ani de zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocic Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 aha! deci e ij iupiter, nu jupiter. reclama la iunker e chiar draguta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 se pare ca nu se lauda degeaba ... http://www.izhmoto.ru/eng/ si au si un model planet 7 in 4 timpi! http://www.izhmoto.ru/eng/planet_7 si customizari la comanda http://www.izhmoto.ru/eng/Special_orders din pacate lipseste ... un pret la motociclete, desi ei se lauda cu "Very reliable vehicle at low price. Easy engine design - easy service". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 din pacate lipseste ... un pret la motociclete, desi ei se lauda cu "Very reliable vehicle at low price. Easy engine design - easy service". la poarta fabricii pretul este mult sub 1000E mi-as lua un ij sa nu am treaba cu el 40000 km la banii aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Friz's R 32 Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 la poarta fabricii pretul este mult sub 1000E mi-as lua un ij sa nu am treaba cu el 40000 km la banii aia pai e super pret! totusi sunt motoare NOI, iar pe aici unii cer 400 E pe un atas... 1000 E pt. o vechitura ... ai idee cam cat ar fi pretul DUPA poarta fabricii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 Uita-te in Long Way Round si ai sa vezi prin episodul 4 sau 5 cand cumpara ei de la dealerul local un Ij Planeta 5 solo cu 1000 $ din Mongolia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 ..is faine reclamele , dar nu se aude ring-ding-ding...prr-prr.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 pai e super pret! totusi sunt motoare NOI, iar pe aici unii cer 400 E pe un atas... 1000 E pt. o vechitura ... ai idee cam cat ar fi pretul DUPA poarta fabricii ? mult, cel putin la alea in 2t pt ca nu au euro de nici un soi si nefiind din europa ai vama si accize, mai dai si pe transport si deja urci extrem de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 unul cat mai nou de dincolo, si acte de aici, si servus! Oricum la ciorsurile astea , musai trebuie sa iei doua ca sa te poti da pe unul(sau macar piese cat pentru doua...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Uita-te in Long Way Round si ai sa vezi prin episodul 4 sau 5 cand cumpara ei de la dealerul local un Ij Planeta 5 solo cu 1000 $ din Mongolia. si se strica dupa vreo 300 km (parca se rupsese ceva la cutie) si se duc sa-l repare la niste mongolezi care erau cam oricum....laudau ijanu ca se descurca mai bine off-road decat bemveurile lor enduroaice...pana a facut poc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 unul cat mai nou de dincolo, si acte de aici, si servus! Oricum la ciorsurile astea , musai trebuie sa iei doua ca sa te poti da pe unul(sau macar piese cat pentru doua...) fi serios, la al meu am schimbat cate un cablu la 10000km, lant la 15k, bujie la 5-10k,etc --- Mesaj completat în 09 Nov 2007 08:21 ------------- si se strica dupa vreo 300 km (parca se rupsese ceva la cutie) si se duc sa-l repare la niste mongolezi care erau cam oricum....laudau ijanu ca se descurca mai bine off-road decat bemveurile lor enduroaice...pana a facut poc. sarea din a 2-a ca au schimbat ca taranii fara ambreiaj si au mers cu el ca pe cros (cand cobori de pe r1150 pe ij ti se pare ca nu trage, fiind 2t te astetpi sa urce la ture mari dar el defapt e de turatie lenta si cuplu si nu are limitare sa te opreasca de la prostii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Noiembrie 9, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2007 fi serios, la al meu am schimbat cate un cablu la 10000km, lant la 15k, bujie la 5-10k,etc Ij-ul cu cat imbatraneste mai mult cu atat merge mai bine. Daca va luati unul nou, va trebui sa va chinuiti cu el vreo 30 de ani pana va incepe sa se comporte frumos cu voi. Altfel spus, pe masura ce imbatranesc isi mai potolesc setea de piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 baietii de la Long Way Round cam papagali, fara asistenta nu faceau nici o treime de drum, a trebuit sa vina 2 mongoli ca sa le arate cum dau un capac jos si se uita pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SHADOW RIDER Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 /index.php?...st&p=899160 uitati-va aici, ca are legatura cu ce vorbeati mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 Mda, IJ-ul din L.W.R. s-a stricat dupa un anumit nr. de km, insa sa nu uitam conditiile in care s-a mers cu el. Inca a rezistat, tinind cont ca era vorba de o motocicleta noua, care n-avea rodajul facut.... Nici la 'enduroaicele' sadea cred ca nu recomanda constructorii ca in primele sute de km sa mergi trancalau pe colauri cu moto noua. Ei, pilotii cam pe din-afara, intr-adevar. IJ-ul se pare ca era prea simplu pt ei ca sa priceapa ce si cum. Nu ca la f. complicatele BMW-uri s-ar fi priceput cine stie ce. Oricum, pt probleme tehnice erau ceilalti. Una peste alta, toata admiratia pt ce au facut toti ca sa poata termina calatoria cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.