mihaiachi Postat Iulie 18, 2005 Share Postat Iulie 18, 2005 Bai eu zic sa vezi daca cele 4 fire care ies din motor au culorile din schema, shi pe urma sa refaci instalatzia exact dupa schema. Daca vrei, eshti din bucureshti shi ai in apropiere un butic de unde sa iei bere, trec pe la tine shi te ajut Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Iulie 18, 2005 Share Postat Iulie 18, 2005 mihai imi pare rau dar nu sunt din bucuresti dar...daca vii pana la iasi la mine e....la magnetou sunt 4 fire....rosu...rosu...mov...si galben de unde sa stiu eu ce culori reprezinta ?????? modificari facute fara cap dar mai este inca ceva ...care fire trebuie sa le pun ca masa??? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Iulie 18, 2005 Share Postat Iulie 18, 2005 Nu pui nimic la masa. Daca ai putzina rabdare, o sa desfac shi eu la motor shi fac o poza, vezi exact de unde pleaca firele originale shi te dumireshti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Iulie 18, 2005 Share Postat Iulie 18, 2005 mihai...te rog sa imi dai adresa ta sa itzi trmit o naveta de bere prin posta oki??? te rog eu. si unn nr de tel ca sa itzi zic cand sa o iei Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Iulie 18, 2005 Share Postat Iulie 18, 2005 Stai bai calm.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iulie 18, 2005 Share Postat Iulie 18, 2005 Nu vreau sa ma amestec in discutie ..dar totusi ar trebui clarificat ce aprindere ai?? Sunt doua feluri.. Ducatti si Bosch.. Schema difera de la una la alta.. eu am avut aprindere Ducatti, si pe una din fire nu era tensiune suficienta sa sa se aprinda stopul din spate... Mai erau legate in circuit niste bobine..pe care le-am dezafectat..Cred ca erau pentru compensare, si echilibrarea fazelor.. inca o chestie: pe stop aveam bec de 12 V si pe far normal de 6 V..daca puneam tot bec de 6 V pe stop ardea becul.. In timp ce mergeau luminile nu mai mergea claxonul.. Deci eu zic ca semnalizarile sunt foarte greu de realizat.. Numai mobrele originale cu bascula aveau asaceva dar care era echipata cu batere.. p.s. cel mai nasol lucru la mobra, sa testezi circuitul electric, si sa repari la ei, trebuie sa pornesti motorul si cu asta faci multa galagie... Bafta in continuare Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Iulie 18, 2005 Share Postat Iulie 18, 2005 nagy si cum anume imi dau seama daca e ducatti sau bosch??? eu am zis....cel care a avut'o inainte a facut modificari la ea. asadar..trebuie s aastept pana pe 20 sa vina omu din italia sa imi dea actele si sa il intreb care e treaba.o sa incerc sa fac niste poze cu beculetzele si cu "tablou electrik" daca o sa se intzeleaga ceva Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Iulie 19, 2005 Share Postat Iulie 19, 2005 Pai pe cea Ducatti scrie Ducatti, iar pe cea Bosch scrie Bosch . In principiu doar alea vechi cu bascula aveau Bosch. Un pic de rabdarica shi desfac la mine shi itzi zic (maine cred, ca vreau sa ma duc seara la arc). Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Iulie 19, 2005 Share Postat Iulie 19, 2005 Mai fratilor, cat tine o pereche de segmenti necromati de Mobra (aproximativ nr. de km) ca am schimbat pistonu, cilindru si am pus segmenti d'astia si nu stiu cat de buni sunt(am mers pana acum fara probleme 300km) si ma bate gandul sa ajung la Sighisoara calare... ce ziceti? Salutari cu faru' Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat Iulie 19, 2005 Share Postat Iulie 19, 2005 alecs sper sa ajung si eu sa fac 300 de km fara nici o problema majora(mai ales la motor) si mai ales sper sa fac eu eu cu faru la altzii. dar ia smunetzi'mi se face greu modificarea la bobine?? ca m'ar bate un gand sa ma duc la cineva salut si...alecs...vezi sa nu ma orbesti Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Iulie 20, 2005 Share Postat Iulie 20, 2005 Mai fratilor, cat tine o pereche de segmenti necromati de Mobra (aproximativ nr. de km) ca am schimbat pistonu, cilindru si am pus segmenti d'astia si nu stiu cat de buni sunt(am mers pana acum fara probleme 300km) si ma bate gandul sa ajung la Sighisoara calare...ce ziceti? Salutari cu faru' 205810[/snapback] Pai pe mine ma tzin, nu shtiu exact sa zic da' oricum mii de km.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iulie 20, 2005 Share Postat Iulie 20, 2005 5000 - 10000 - 20000 km.. ...poata sa tina si mai mult..in fuctie de ce ulei folosesti, si cat de tare fortezi motorul.. Dar eu le schimbam pe la 5000 km, fiindca oricum desfaceam cutia de viteze ca se uza pana de schimbator si incepea sa sara din viteze..pretul segmentilor este foarte mic in comparatie cu munca de desfacut toata cutia de viteze.. La mobra aprox din 5 in 5 mii de km trebuie sa surubaresti ceva putin mai serios... Daca tot vrei sa mergi la drum mai lung, sa ai cauciucuri ff.. bune!!! Lantz in stare buna intinsa cum trebe!!! Platina de rezerva.. Drum bun! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat Iulie 20, 2005 Share Postat Iulie 20, 2005 Nagy multumesc mult pentru sfaturi, am intrebat de segmenti pt ca nu am mai folosit segmenti necromati (adica segment pt cadoar unul era cromat) in rest, maine pun cauciucuri noi,o sa verific si lantul iar platina...intotdeauna am una de rezerva sper sanu imi faca problemea apropo daca vremea tinecu mine de la Sighisoara as merge pana la Sibiu ca tot este intrunire acolo... Am uitat sa iti spun ca uleiul pe care il folosesc este Arol 2T Toate cele bune , Salutari cu faru' Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 norok din nou dupa destul de mult timp. ce se mai aude de schema aia a mea de la mobra. am vost si mi'am ansamblat'o si acuma imi mai trebuie schema (am instalatzie bocsh apropo) se lauda nu mai stiu care persoana de pe aici ca desface mobra lui pt a vedea cum este la el. hai va rog eu mult ajutatzi'ma. si inca ceva....daca este reupta o bucata din segmetu de la piston afecteazxa cu ceva pornire??? ca...eu nu am stiut cum sa bag inapoi si am rupt o bucatzica din el. (cel de sus. cica are un anumit scop...sunt 2 dar fiecare are alt rol). si inca ceva ...cu trebuie sa fie lantzu? moale sau f strans>? si ce sa ii fac lantzului ca sa nu mai fie blocat la zale?? cam atat ......ciao astempt SCHEMA ELECTRICA PT MOBRA MEA CU INSTALATZIE BOSCH Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 Salutare Iulica, bineinteles ca trebuie sa schimbi segmentul acela rupt pentru ca motorul nu poate functiona normal asa (segmentul respectiv nu va mai sta unde trebuie si va fi prins pe una din ferestrele cilindrului si bineinteles rupt; chiar si asa cu o bucta din el rupta motorul nu are compresia necesara ceea ce va afecta pornirea; parerea mea este sa nu incerci sa o pornesti asa pentru ca este posibil ca segmentul respectiv sa frece pe camasa si sa produca zgarieturi care vor afecta compresia cautaa pui segmenti cromati si piese originale pt ca eu personal m-am convins ca cele facute nu merita sa le pui nici daca le-ai primi gratis... eu am cumparat un set nou(piston, segmenti si cilindru), am facut aprox. 400 km rodaj si un drum Buzau- Sighisoara, cand am venit de la Sighisoara, pe drum, un segment s-a cocsat iar unul s-a crapat si mi-a distrul cilindrul si canalul pistonului, slava Domnului ca am gasit piese originale noi... in ceea ce priveste lantul cartea spune ca se intinde pana cand are un joc radial de 1, 2 cm iar curatarea lui se face "in baie de petrol sau benzina cca 2 ore" dupa care "se perie bine" ulterior clatindu-se cu benzina curata. Odata uscat, lantul se introduce in baie de ulei avand temperatura de 100 de grade C si agitat 30 deminute. Se spala burdufurile protectoare cu benzina si se monteaza lantul. Succes! Salutari cu faru' Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 ???? eu nu inteleg... cu piesele noi ai avut probleme de genul acesta?? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat August 3, 2005 Share Postat August 3, 2005 (editat) norok din nou dupa destul de mult timp. ce se mai aude de schema aia a mea de la mobra. am vost si mi'am ansamblat'o si acuma imi mai trebuie schema (am instalatzie bocsh apropo) se lauda nu mai stiu care persoana de pe aici ca desface mobra lui pt a vedea cum este la el. hai va rog eu mult ajutatzi'ma. si inca ceva....daca este reupta o bucata din segmetu de la piston afecteazxa cu ceva pornire??? ca...eu nu am stiut cum sa bag inapoi si am rupt o bucatzica din el. (cel de sus. cica are un anumit scop...sunt 2 dar fiecare are alt rol). si inca ceva ...cu trebuie sa fie lantzu? moale sau f strans>? si ce sa ii fac lantzului ca sa nu mai fie blocat la zale?? cam atat ......ciao astempt SCHEMA ELECTRICA PT MOBRA MEA CU INSTALATZIE BOSCH 215041[/snapback] Eu ziceam. Din pacate n-am gasit scotzatorul de carcasa de magnetou . Ca idee: daca te uitzi pe schema, un fir al bobinei de inductzie se leaga la masa iar celalalt se leaga atat la intrerupatorul rotativ (astfel incat atunci cand dai but. spre dreapta sa il puna la masa iar cand but. e drept (spre tine) firul in cauza sa ramana neconectat) cat shi la firul (albastru pe schema) care vine de la bobina mare din magnetou, aia care e legata cu platina. O secunda sa-tzi explic cum functzioneaza intr. rotativ. rotit dreapta- 2 legat la 31- e poz. din schema, in care mot. e oprit pt. ca firul de la bobina din magnetou e pus la masa drept - pozitzie neutra (rotorul nu face nici un contact)- mers, far stins rotit stg- contact 51 cu 56, mot pornit, far aprins Ashaaaaa.... pe urma, firul galben-roshu care vezi ca alim. far shi claxon este cel care vine de la cea de-a 2-a bobina mare din magnetou (sunt 2 mari: cea de aprindere shi asta), iar firul gri care vedem ca alim becurile de la vitezometru shi lanterna pozitzie spate este cel care vine de la bobina mai mica amplasata paralel cu bob. mare de alim faruri. in aceasta bob. se induce cand aprinzi farul, de aceea ea nu are intrerupator, lucru ciudat la prima vedere. In fine, la frana merge ultimul fir, verde-rosu pe schema... Auzi, daca potzi baga o poza a platoului shi itzi zic exact ce shi cum... Editat August 3, 2005 de mihaiachi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat August 3, 2005 Share Postat August 3, 2005 Da Nagy, cu piese noi s-a intamplat tot ceea ce am povestit. Acum am analizat mai bine si stiu ceea ce s-a intamplat : siguranta de la boltul pistonului s-a rupt si a fost prinsa intre piston si camasa pe care a frecat si a facut un sant de toata frumusetea; mai mult decat atat a trecut mai sus,a rupt canalul segmentului de pe piston si implicit segmentul... Primul segment s-a cocsat... Inchipuie=ti ca de la Brasov de unde a dat semne de oboseala si pana laBuzau sunt aprox 200 km pe care a trebuit sa ii parcurg asa urcand serpentinele de la Timisu de Sus, Predeal si ...toata Valea Prahovei Da' m-am descurcat si am ajuns la Buzau( cu 50km/h ca nu mergea mai mult si asta numai cand nu batea vantu, ca unde sufla, abia mergea cu 30km/h) Dar mi-am zis ca piese facute nu mai pun, mai bine stau si caut originale, in care sa am baza... salutari cu faru' Alecs G. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat August 4, 2005 Share Postat August 4, 2005 salutare!! fi sigur ca imi iau piese noi mai ales daca e vorba de motor. cu el nu e de joaca. daca pui piese uzate .....cresc sansele sa ramai pe undeva in drum. acuma...eu am terminat cu ea de montat dar nu vrea sa porneasca. ma duc azi sa ii schimb segmentu ,, sa vad daca nu a facut probleme prin camera pistonului....si daca nu vrea.....il scot de pe ea si il aduc la iasi si stau cate zile o nevoie il desfac si vad exact ce are. nu ma las pana nu o fac sa porneasca. si inca ceva...vreau niste piese pt ea. orice ar fi.(numai sa nu tzina de motor) adik.....o placa de ambreiaj pt cineva care m'a rugat sa il ajut(are o mini mobra). sa vad ce sa ii fac ca sa am scanteie mai mare la bujie. nu prea imi dau seama ce sa fac. avetzi vre'o idee? am bobina de 12 si motorul scoate 6 are ceva? afecteasza cu ceva? sau trebuie sa cumpar o bujie noua? ciao Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 4, 2005 Share Postat August 4, 2005 siguranta de la boltul pistonului s-a rupt si a fost prinsa intre piston si camasa pe care a frecat si a facut un sant de toata frumusetea; mai mult decat atat a trecut mai sus,a rupt canalul segmentului de pe piston si implicit segmentul... Primul segment s-a cocsat... Alecs G. 215835[/snapback] Cum s-a rupt siguranta?? Era bine asezat in canalul lui???? Eu am patit ca si tine.. Dar din prostia mea..Am desfacut motorul si a picat siguranta la ambelaj, si nu am mai putut sa-l scot..Am montat asa inapoi motorul cu o alta siguranta, si in timpul mersului siguranta frumos a urcat printr-un canal deasupra pistonului si la prins ..Poc.. s-a blocat tot motorul.. Siguranta s-a rupt in doua, a zgaiat si cilindrul.. Dar am schimbat numai pistonul segmentii si cu motorul asa am mai mers 5000 km..cand am mai desfacut inca odata, canalul acela nici nu se mai vedea.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat August 4, 2005 Share Postat August 4, 2005 ..Am desfacut motorul si a picat siguranta la ambelaj, si nu am mai putut sa-l scot.. Am patzit shi eu. Am intors motorul cu gaura'n jos, am zgaltzait shi gravitatzia a facut restul Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs Postat August 4, 2005 Share Postat August 4, 2005 Pistonul pe care l-am avut, chiar daca era NOU era FACUT pe un cilindru alezat. Nenea ala nu stiu cum a facut canalele de pe piston ca siguranta nu intra bine pe ele(lucru constatat abia acum, atunci cand le-am montat au intrat si nici nu ma gandeam la asa ceva) asa ca o parte din siguranta s-a rupt si mi-a facut surpriza... Asta e ... am reusit sa o fac si acum sunt in rodaj Toate cele bune! Alecs G Salutari cu far' Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat August 5, 2005 Share Postat August 5, 2005 sea pare ca incetu cu incetu...o sa iasi si mobra mea frumoasa. si posibil sa ii aud si motoru.adika....de aratat arata marfa dar...ce fo;os daca nu ma pot plimba u ea. sper ca pana miercuri sa o fac. ce m'as fi dacut eu fara ajutorul vostru???? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KhellY Postat August 5, 2005 Share Postat August 5, 2005 Bah... poa' sa zica lumea ce o vrea... MOBRA e motor de motor... nu am ce zice... Ce ma oftica cel mai mult: ca sunt o gramada care cumpara motoare deastea vechi pt a invata sa mearga... si dupa aia le uita prin curte... pe undeva... Sincer... vreau si eu o Mobra... si deabea astept sa imi iau... dar mai intai de toate... carnetu'... astept si la anu dau si eu de A1... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_new Postat August 5, 2005 Share Postat August 5, 2005 kelly ...toate la timpu lor... restu ....am gasit de cumparat un carburator...o bobina si o tzava de esapament ...250 de mii datzi'mi un sfat!!! ca na...va priceputzi mai bine:) ciao p. si S. kelly...ai dreptae ....le uita prin baciuri soproane si alte locuri ....unde se degradeaza intr'un hai....si poate pana la anu....o sa o vezi pe a mea si sa vb desp[re cumparare ciao. cu toate ca o sa ma doare sufletu ( Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate