pistolaru Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Cu multa munca si cheltuieli, am preparat arma finala pentru a imprastia teroare printre participantii inocenti la traficul din capitala later edit: old news sters detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geckados Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Ahoi Ahoi A venit mosu' mai devreme sa inteleg. Sa o stapanesti sanatos !! Rascolesc netu dupa niste tobe de carbon la un pret cat de cat acceptabil.... dar anu asta mosu' cocosu' ma fenteaza am impresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 A iesit foarte foarte bine. Daca ii mai puneai si o balama pentru numar, ii mai dadeai 2 ponei in plus Domnu, domnu .. e loc si de un SV la chopp-shop acolo la dumneavoastra pentru o transformare radicala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Radu,invata ma sa mergi pe motoreta si dupa aia ti-o modifici ca dak ai cazut cu ea pisele after market costa mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 acuma o sa ai si mai mult noroi pe scaunul pasagerului. cat au costat semnalele alea, ma bate si pe mine gandul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Noiembrie 28, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2007 acuma o sa ai si mai mult noroi pe scaunul pasagerului. Oho! Pe ploaia de acu 2 zile aveam noroi pana in crestet. Pelerina de ploaie a devenit obligatorie. cat au costat semnalele alea, ma bate si pe mine gandul. 130€ setul de 4 bucati, plus un termen de livrare obscen Sincer, a doua oara cred ca as cauta altundeva.Daca inca te bate gandul ai grija ca alea spate vin ca kuru pe suporturile stock, parca sunt gandite sa fie bagate sub codita. @geckados: carboane pentru monster exista gramada, din pacate nu stiu daca ajung si prin RO si la ce preturi. Succes in cautare si sa fie mosu' cat mai generos. @the iscariot: facem tail chop... stai numai sa iau ghemu de ata si andrelele de tricotat. Spune-mi numai ce culoare sa iau ca sa mearga cu broderia de pe carene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamuu Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Cu ce sau la ce te ajuta plierea semnalelor? altfel super monster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 2, 2007 Autor Share Postat Decembrie 2, 2007 Cu ce sau la ce te ajuta plierea semnalelor? Pe strada trebuie sa stea obligatoriu deschise, conform instructiunilor. Le pliezi cand te dai pe circuit, ca sa fie mai ferite in caz ca scapi motorul; in plus aduc un marginal castig aerodinamic. Sincer sa fiu, habar nu aveam ca se pliaza cand le-am luat, si le tin pliate pe fata pentru ca pur si simplu mi se pare ca arata mai bine. Nu cred ca ajuta defapt cu mai nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Foarte tare, domnule! Chiar ca de acuma nu mai e safe. Cand se aud termignoanele alea plang copiii si lumea incepe sa otraveasca fantanile, sa parjoleasca pasunile si sa se retraga in munti. Am si eu cateva intrebari: cam cat costa evacuarile, tobele, filtrul si centrala race? Centrala race e Ducati Performance? Vreau si eu sa iau ceva evacuari, tobe 'n stuff, dar nu prea am gasit nimic OK. Pentru ST4 nu gasesti asa multe. A, si toate nebuniile astea ti le-ai pus tu cu mainile tale sau ai apelat la vreun atelier? Felicitari inca o data pentru o super motoreta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 Foarte tare, domnule! Chiar ca de acuma nu mai e safe. Cand se aud termignoanele alea plang copiii si lumea incepe sa otraveasca fantanile, sa parjoleasca pasunile si sa se retraga in munti. Am si eu cateva intrebari: cam cat costa evacuarile, tobele, filtrul si centrala race? Centrala race e Ducati Performance? Vreau si eu sa iau ceva evacuari, tobe 'n stuff, dar nu prea am gasit nimic OK. Pentru ST4 nu gasesti asa multe. A, si toate nebuniile astea ti le-ai pus tu cu mainile tale sau ai apelat la vreun atelier? Felicitari inca o data pentru o super motoreta! Setul de tobe, filtru si ECU e undeva 1200€. Galerii nu cred ca ai nevoie, eu le-am luat pentru a elimina toba intermediara (ST4 parca nu are). Am montat singur tot (evacuare, volanta, ECU etc.) in afara de pinioanele de distributie, deoarece intinderea curelelor se face cu un aparat de masura a frecventei (trebuie intinse pana zbarnaie la 100 Hz). Ca sa te orientezi mai usor in preturi, uite o lista de preturi de la Ducati: Preturi_piese_si_accesorii___RON.pdf Iei codul piesei din "Parts catalogue"-ul ST4 pentru piese stock sau de pe www.ducati.com/shop pentru upgrede-uri si il cauti in lista. Preturile pot sa difere cu cateva procente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Setul de tobe, filtru si ECU e undeva 1200€. Galerii nu cred ca ai nevoie, eu le-am luat pentru a elimina toba intermediara (ST4 parca nu are). Am montat singur tot (evacuare, volanta, ECU etc.) in afara de pinioanele de distributie, deoarece intinderea curelelor se face cu un aparat de masura a frecventei (trebuie intinse pana zbarnaie la 100 Hz). Ca sa te orientezi mai usor in preturi, uite o lista de preturi de la Ducati: Preturi_piese_si_accesorii___RON.pdf Iei codul piesei din "Parts catalogue"-ul ST4 pentru piese stock sau de pe www.ducati.com/shop pentru upgrede-uri si il cauti in lista. Preturile pot sa difere cu cateva procente. Multam fain! Inca o intrebare: cu noul setup (evacuare + filtru + centrala) cum se simte motoreta. O ajuta mai mult la turatii joase, medii, inalte? Si cum trage la turatii foarte joase (aprox. 2000 rpm). Eu as vrea (nu stiu daca e posibil) sa o fac pe a mea mai "smooth" la turatii joase, ca sub 3.000 rpm carburatia e foarte proasta, si smuceste rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freedom Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Cu volanta "usurata" cred ca s-au urmarit alte "ghidusii" nicidecum "elegantza" la ralanti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 Cu esapament si filtru sport (si cu o harta de aprindere - centrala / reglaje carburator - adecvata) castigi direct putere in toata plaja de turatii, datorita faptului ca motorul trage mai mult aer iar centrala / carburatorul ii da mai multa benzina. Ca o nota suplimentara, limita de turatia maxima e aceeasi si la centrala race, cel putin la modelul meu. Ca o a doua nota, te poti astepta si la un consum binisor mai ridicat. Volanta mai usoara inseamna ca motorul urca mult mai usor in ture pentru ca inertia pieselor in miscare este mai mica. In aceeasi idee am pus si pinioanele de distributie usurate. Rezultatul este ca in momentul in care crap gazul cresterea de ture vine ca o explozie, in loc sa-si ia ture gradual, ca un diesel. Relantiul este cam prea regulat (similar celui din fabrica) pentru set-up-ul meu, insa cred ca asta si datorita unui amestec un pic cam prea bogat (bujiile sunt uscate dar negre). Cu cat ai o volanta si componente ale motorului in general mai usoare, te poti astepta ca relantiul sa devina mai neregulat si instabil (lucru normal la un motor preparat de circuit). Cat despre comportamentul in ture joase, stiu despre ce vorbesti. La sub 20-30/h intr-a I-a trebuie sa o tii din ambreiaj ca incepe sa dea in nas. Nu e vina motorului, e vorba de transmisia prea "inalta". Nu intru in teoria conspiratiei de ce face Ducati asta, cert e ca un pinion mai mic si/sau o foaie mai mare rezolva problema. Cu foaia si pinionul pe care le am acum pot merge "la pas" in trafic fara "hic"-uri. E adevarat ca a capatat o tendinta necontrolata de a se ridica de fata (ceea ce nu e neaparat rau ) sau de a rupe aderenta spate (asta e o problema, mai ales pe frigu asta cand cauciucurile nu se mai incalzesc). Daca te gandesti la upgrade dar ti-e frica sa nu arunci banii, iti stau la dispozitie sa vezi despre ce e vorba "pe viu". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Multumesc foarte mult pentru explicatiile detaliate. Ar fi o treaba sa ne vedem candva sa mai schimbam o vorba. Eu sunt mai nou intre "ducatisti" si mai am tot felul de nelamuriri. In plus, imi place sa mai vad utilaje faine, sa aud o muzica de termignoane, etc. Si eu am observat raportul foarte lung de transmisie. La un Monster se preteaza sa-i umbli la pinioane, ca oricum e mai "hooligan", dar pe mine, la touring, ma coafeaza ca la 5.500 rpm am 140-150 km/h. Ma gandeam doar ca o fi vreun upgrade gen "Power Commander" care sa-i netezeasca putin carburatia sub 3.000 rpm, ca in trafic lent ma enerveaza si ii uzez ambreiajul ala de il ia dracu. Toata chestia mea cu tobele a plecat de la faptul ca s-ar putea sa dau de ceva bani zilele astea si vroiam sa o duc la Daytona Twins sa ii fac revizia completa (cu distributie cu tot), sa ii mai verific cateva chestii (printre care ambreiajul care bate prea tare) si, daca tot fac o treaba, sa ii trantesc si o pereche de tobe ca lumea. Dupa aia mi-a venit ideea ca poate exista un mapping sau o centrala care ii rezolva carburatia la turatii joase, desi stiu ca la motoare mari cu 2 in V care ajung la turatii mari nu prea poti avea o carburatie exemplara la ture joase. Pistolaru, merci mult inca o data pentru lamuriri si ai PM de la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElSpa Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 foarte frumos ce ai facut, spor la treaba in continuare...o sa vezi ca nu poti sa te opresti problema cu kitul de la ducati performance e urmatoarea: cuplu mai scazut la ture joase (credeti-ma e adevart, se poate observa din diagrama de dyno) si putere mai mare la turatii mai mari (implicit cuplu). Centralina race e facuta pentru circuit (cica) de aici si optimizarea motorului pentru lucrul la turatii inalte. Mie mi-a mutat si limitarea de ture cu 1000 ture mai sus. Sincer pentru utilizarea citadina nu mi se pare foarte misto centralina...dar fara ea merge motorul haotic daca schimbi doar tobele si filtrul de aer + open box la filtrul de aer. Tind sa cred ca Power Commander e mai customizabil, plus ca are o gramada de mape facute penru diferite tipuri de abordare in pilotaj. Treaba cu volanta usurata o sa o incerc si eu, am gasit facuta din aluminiu cu greutate de 550 grame...aia de 749 are ai puso ce greutate are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Initial, din titlul topicului am crezut ca ti-ai luat alt motor, insa vad ca l-ai mai upgradat putin pe asta, oricum e f tare, atat in trafic cat si pe Alee Bafta si poate mai tragem cateva ture in primavara pe AMK ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 @elspa: in graficul de cuplu/putere pe care Ducati il afisaza pentru kitul meu, castigul este oarecum constant pe toata plaja, si nu exista crestere de turatie. Ca si utilizare curenta (si merg numai in oras) simt o crestere substantiala de putere in toata plaja, dar intr-adevar efectul diverselor upgrade-uri se cumuleaza. Volanta are 960gr, fata de ~1900gr stock. 550 pare cam micuta, o fi de M620. Cat despre opritul din upgrade-uri, nu e problema. Stiam de la bun inceput cum vreau sa arate motorul, si am ajuns deja acolo. Acum strang bani de 1098 . Daca va fi totusi sa-i mai fac ceva, bag frane si furca fata de S4R pe post de piese de schimb cand s-or duce astea de acum. @kriminal: in prima faza si cel mai ieftin e sa-i rogi pe cei de la Daytona sa-ti mai dea un pic de benzina din centrala (se infige testerul in centrala si se apasa cateva butoane, dureaza 5 minute). Daca nu merge, intr-adevar un PC poate fi solutia, pentru ca spre deosebire de centrala Ducati este full configurabil. Cu toate ca si cruise speed pe autostrada si rulat la pas in trafic e cam greu... daca intr-a I-a la 30 la ora scade la 1500 de rpm nici o carburatie nu o sa o impiedice sa dea in nas. @laur: de abia in primavara??? Daca o tine vremea tot asa (abtine-te!) vineri dau o fuga pana acolo. Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElSpa Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 (editat) am inteles ca toate volantele sunt la fel pentru: 748/916/998/749/999/m620IE./M750 FROM 2002, M800IE./M900IE FROM 2002, M1000IE/M1000S/S4R/S2R/MH900/ST4/ST4S/750SS IE FROM 2002, 800SS IE./1000SS IE./MULTISTRADA 620/MULTISTRADA 1000/PAUL SMART 1000/SPORT 1000 asta e volanta http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DUCATI-BILL...sspagenameZWDVW am furca de 999s daca te intereseaza (cica ceva mai buna decat aia de pe s4rs, dar aceeasi in principiu) + amortizor de ghidon ducati performance. pentru frane baga ceva custom, eu am luat discuri flotante, ca nu e mare diferenta lintre s4rs si modelul tau. e de 800 sau 1000 motoreta ? Editat Decembrie 3, 2007 de ElSpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 am inteles ca toate volantele sunt la fel pentru: 748/916/998/749/999/m620IE./M750 FROM 2002, M800IE./M900IE FROM 2002, M1000IE/M1000S/S4R/S2R/MH900/ST4/ST4S/750SS IE FROM 2002, 800SS IE./1000SS IE./MULTISTRADA 620/MULTISTRADA 1000/PAUL SMART 1000/SPORT 1000 asta e volanta http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DUCATI-BILL...sspagenameZWDVW Pai nu sunt toate la fel. Volanta aia se potriveste la toate modelele mentionate in sensul ca axul si prinderea este aceeasi. Volantele stock au intre 1800 si 2200gr, dupa cum scriu si ei in anunt. La 560gr trebuie sa se tureze super usor, presupunand ca mai sta la relanti Si la 130$ nu pare scumpa deloc. Ce pret ai in cap pentru furca de 999? Are si prinderea pentru etrieri? Motorul meu e de 800. O sa incerc sa-i fac un dyno zilele astea sa vad ce e cu puterea aia, mai exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElSpa Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 verific cu cat se mai fau furcile pe ebay si revin cu un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
th30nly0n3 Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Cu multa munca si cheltuieli, am preparat arma finala pentru a imprastia teroare printre participantii inocenti la traficul din capitala Frumos .. ce era, dar ce a devenit .. Sa-ti traiasca! Ar trebui sa iesi mai des prin traficul din centru .. sau sa ne luam toti termignioane .. asta ca unica solutie pt blocajele din acest magnific oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 7, 2007 Autor Share Postat Decembrie 7, 2007 Ar trebui sa iesi mai des prin traficul din centru ... Desi m-am ales cu o raceala minunata dupa ploile de zilele trecute (+ facut varza niste pantaloni de costum si doua randuri de pantofi) sunt inca prezent la datorie. Ca tot veni vorba, pot afirma ca Monsterul rezista fara probleme la balaceala, si ca nivelul de grip pe ploaie este satisfacator, chiar si cu niste pneuri dure cum sunt Pirelli Diablo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roadking Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 ''Pai nu sunt toate la fel. Volanta aia se potriveste la toate modelele mentionate in sensul ca axul si prinderea este aceeasi. Volantele stock au intre 1800 si 2200gr, dupa cum scriu si ei in anunt. La 560gr trebuie sa se tureze super usor, presupunand ca mai sta la relanti '' Intradevar se va tura motorul mult mai rapid dar ca parte negativa: toate socurile din arbore se vortransmite prin ambreiaj direct in cutie mult mai puternic. O sa fie si mai zgomotoasa si pe termen lund poate duce la ceva probleme in cutie. @kriminal: in prima faza si cel mai ieftin e sa-i rogi pe cei de la Daytona sa-ti mai dea un pic de benzina din centrala (se infige testerul in centrala si se apasa cateva butoane, dureaza 5 minute). benzina mai multa pe frigul de acum o sa o inece rapid. Ori o centrala noua ori un Powercomander care sunt ok. tobe si accesorii poti sa gasesti la Ducati Buc si in plus am inteles ca aduc si tobe Sebring pt mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamuu Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Setul de tobe, filtru si ECU e undeva 1200€. Galerii nu cred ca ai nevoie, eu le-am luat pentru a elimina toba intermediara (ST4 parca nu are). Am montat singur tot (evacuare, volanta, ECU etc.) in afara de pinioanele de distributie, deoarece intinderea curelelor se face cu un aparat de masura a frecventei (trebuie intinse pana zbarnaie la 100 Hz). Ca sa te orientezi mai usor in preturi, uite o lista de preturi de la Ducati: Preturi_piese_si_accesorii___RON.pdf Iei codul piesei din "Parts catalogue"-ul ST4 pentru piese stock sau de pe www.ducati.com/shop pentru upgrede-uri si il cauti in lista. Preturile pot sa difere cu cateva procente. Salut, spune-mi te rog lista de preturi o ai de la noul dealer din Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Decembrie 10, 2007 Autor Share Postat Decembrie 10, 2007 Salut, spune-mi te rog lista de preturi o ai de la noul dealer din Bucuresti? E de la Ducati din Sibiu (deci probabil aceleasi preturi ca la noul dealer din Bucuresti), doar ca e un pic cam veche. Am inteles ca exista cateva modificari minore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.