PinkHelmet Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 Daca scrie 80 - 68 s-ar putea sa fie de fapt 80 - 98 altfel ma gandesc ca ar fi scris 68 - 80! Iar la incarcare scoate din calculul ala permanent semnalizarea si frana ca nu sunt chiar asa permanente; cat am mers eu cu ea ventilatorul nu functiona permanent (cel putin asa imi amintesc eu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 Daca scrie 80 - 68 s-ar putea sa fie de fapt 80 - 98 altfel ma gandesc ca ar fi scris 68 - 80! Iar la incarcare scoate din calculul ala permanent semnalizarea si frana ca nu sunt chiar asa permanente; cat am mers eu cu ea ventilatorul nu functiona permanent (cel putin asa imi amintesc eu). poate ca am gresit eu, poate ca 68-80 era....ma rog, nu conteaza ordinea, ideea e ca aia la 80 inchide contactul si la 68 il deschide, cum iti explici ca la vreo 30 secunde de la pornirea motorului pornea si ventilatorul? iar daca 68 intors poate fi 98 sau 89, mai repede 89 caci 98 intors este 86 clar.... 80 in nici un caz nu ramane 80 daca-l intorci sau il privesti in oglinda..........daca imi vei reciti mica povestioara, vei observa ca am scos din calculul permanent semnalizarea si frana......nu le-am luat in calcul......... "hai sa o luam asa in timpul functionarii farul aprins, 60W, lumina pozitie spate si fata, 5+5W=10W ventilator, 60W incarcare baterie, curent nominal baterie, 12A, curent incarcare, 10%, adica 1,2 A x 14V=16,8W, din cand in cand semnalizare, adica 2x21W=42W si destul de des stop pe frana, mai ales in oras adica inca 21W ia sa vedem cat avem pana acum..........deja din far, ventilator electric, pozitii si incarcare baterie avem un total de 146,8W, ceea ce inseamna o incarcare a generatorului de aproximativ 82%, incarcare ce este permanenta" hai vere, ca polemizam bine aci.......si cand spun vere, nu glumesc, ca sa citez din tine --- Mesaj completat în 08 Apr 2008 00:18 ------------- avand in vedere ca prelegerile astea sofiste m-au bagat in ceata, vin si eu cu o intrebare, pt elucidarea (pt mine) completa a misterului: vorbiti despre ventilatorul din spatele radiatorului ? intreb deoarece eram ferm convins ca e actionat mecanic si nu electric (cum inteleg din posturile de mai sus) acel ventilator functioneaza continuu si la mine, lucru ce nu m-a intrigat, fiind vorba despre un motor de conceptie 1979 - mi-am zis ca e ca la dacie deci cum e ? salve <small>--- Mesaj completat în 07 Apr 2008 11:42 -------------</small><br/> s-a rezolvat misterul ! modelele de 500 cmc au ventilator mecanic, cele de 650 au ventilator electric auzi, B.J. sau Radar O'Riley, zi-mi si mie, tu ce alt ventilator decat cel al radiatorului mai vezi la cx? comunica-mi urgent caci eu il mananc,mi-i tare foame, dar, sa nu ma iei cu discuri ventilate sau alte tampenii, ok? --- Mesaj completat în 10 Apr 2008 22:17 ------------- poate ca am gresit eu, poate ca 68-80 era....ma rog, nu conteaza ordinea, ideea e ca aia la 80 inchide contactul si la 68 il deschide, cum iti explici ca la vreo 30 secunde de la pornirea motorului pornea si ventilatorul? iar daca 68 intors poate fi 98 sau 89, mai repede 89 caci 98 intors este 86 clar.... 80 in nici un caz nu ramane 80 daca-l intorci sau il privesti in oglinda..........daca imi vei reciti mica povestioara, vei observa ca am scos din calculul permanent semnalizarea si frana......nu le-am luat in calcul......... "hai sa o luam asa in timpul functionarii farul aprins, 60W, lumina pozitie spate si fata, 5+5W=10W ventilator, 60W incarcare baterie, curent nominal baterie, 12A, curent incarcare, 10%, adica 1,2 A x 14V=16,8W, din cand in cand semnalizare, adica 2x21W=42W si destul de des stop pe frana, mai ales in oras adica inca 21W ia sa vedem cat avem pana acum..........deja din far, ventilator electric, pozitii si incarcare baterie avem un total de 146,8W, ceea ce inseamna o incarcare a generatorului de aproximativ 82%, incarcare ce este permanenta" hai vere, ca polemizam bine aci.......si cand spun vere, nu glumesc, ca sa citez din tine <small>--- Mesaj completat în 08 Apr 2008 00:18 -------------</small><br/> auzi, B.J. sau Radar O'Riley, zi-mi si mie, tu ce alt ventilator decat cel al radiatorului mai vezi la cx? comunica-mi urgent caci eu il mananc,mi-i tare foame, dar, sa nu ma iei cu discuri ventilate sau alte tampenii, ok? gata, specimene m.a.s.h., v-ati potolit in a debita tampenii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 poate ca am gresit eu, poate ca 68-80 era....ma rog, nu conteaza ordinea, ideea e ca aia la 80 inchide contactul si la 68 il deschide, cum iti explici ca la vreo 30 secunde de la pornirea motorului pornea si ventilatorul?iar daca 68 intors poate fi 98 sau 89, mai repede 89 caci 98 intors este 86 clar.... 80 in nici un caz nu ramane 80 daca-l intorci sau il privesti in oglinda..........daca imi vei reciti mica povestioara, vei observa ca am scos din calculul permanent semnalizarea si frana......nu le-am luat in calcul......... "hai sa o luam asa in timpul functionarii farul aprins, 60W, lumina pozitie spate si fata, 5+5W=10W ventilator, 60W incarcare baterie, curent nominal baterie, 12A, curent incarcare, 10%, adica 1,2 A x 14V=16,8W, din cand in cand semnalizare, adica 2x21W=42W si destul de des stop pe frana, mai ales in oras adica inca 21W ia sa vedem cat avem pana acum..........deja din far, ventilator electric, pozitii si incarcare baterie avem un total de 146,8W, ceea ce inseamna o incarcare a generatorului de aproximativ 82%, incarcare ce este permanenta" hai vere, ca polemizam bine aci.......si cand spun vere, nu glumesc, ca sa citez din tine <small>--- Mesaj completat în 08 Apr 2008 00:18 -------------</small><br/> auzi, B.J. sau Radar O'Riley, zi-mi si mie, tu ce alt ventilator decat cel al radiatorului mai vezi la cx? comunica-mi urgent caci eu il mananc,mi-i tare foame, dar, sa nu ma iei cu discuri ventilate sau alte tampenii, ok? <small>--- Mesaj completat în 10 Apr 2008 22:17 -------------</small><br/> gata, specimene m.a.s.h., v-ati potolit in a debita tampenii? salut abia acum am reintrat pe acest topic credeam ca stii ceva in plus fata de mine btw, dobitoci ca tine am in pod la uscat asa ca sictir ,ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Mai 2, 2008 Share Postat Mai 2, 2008 salut abia acum am reintrat pe acest topic credeam ca stii ceva in plus fata de mine btw, dobitoci ca tine am in pod la uscat asa ca sictir ,ma. buahahahahahahahahaahahahahahahaahahaha.......ha hawkeye , ai o bere de la mine , cind ne intilnim prin vitan sa te cinstesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 (editat) salut abia acum am reintrat pe acest topic credeam ca stii ceva in plus fata de mine btw, dobitoci ca tine am in pod la uscat asa ca sictir ,ma. serios, ma? ba, ce tari sunteti voi......da, ma, is dobitoc, si?....tu esti pafarist........si? stiu multe in plus fata de tine si nu ma axez pe un singur tip de motocicleta/masina....si, teoretic, nu am nici o legatura cu mecanica, terminand electronica aplicata, dar mecanica este una dintre cele mai mari pasiuni, prima fiind femeile dar, de pafaristi sunt satul, nu vrei sa bagi la cap, nu baga......ceea ce spun eu din punct de vedere tehnic, e bine intentionat......ca atare, cx-ul meu merge, dau ture cu el si, merge datorita dobitociei mele......ok?....la fel si dominatorul meu merge, tot datorita dobitociei mele.......multumit? si, ca nu stiu care din voi intreba.......cx consuma asa.....250 km cu 12,5 litri benzina, alergata urat.....sare de 160 km/h, dar, nu am mers mai mult de 165 ca e destul de dificila la viteza aia si nu prea sunt drumuri de alergat pe raza judetului Buzau, plus radarele aferente despre podul tau.......nu stiu daca vei avea sansa sa ma usuci si pe mine........dar, esti liber sa incerci, draga adi...... sa stii ca bateria aceea ai facut-o zop si sa-ti explic de ce.......sa stii ca "high" la un redresor este o pafareala de-a ta......daca vrei o logica, incearca sa mai citesti.......o batrie cu plumb se incarca la maxim un curent de 10% din capacitatea ei nominala, asta insemnand, de exemplu, la 12Ah un curent de incarcare de maxim 1,2 A......ceea ce se traduce printr-o tensiune la borne cuprinsa intre 13,7V si 14,4 V......daca tu ai folosit un redresor care poate suporta curenti mai mari, adica poate incarca baterii mai mari si ai dat ca taunele curent blana.....papa baterie......probabil ca tensiunea pe baterie saride deja de 16-17V ceea ce probabil insemna un curent de vreo 10A.........daca nu pui un ampermetru sa masori si, eventual un voltmetru, asta e, strici.........pafaria este o pasiune interesanta, provocatoare......stai linistit ca am facut si eu greseala asta acum cativa ani dar numai presat de timp si de nerabdare......si, daca vrei, iti si spun ce se petrece in interiorul bateriei.....din cauza curentului mare, reactiile chimice se accelereaza mult, rezultand intr-o corodare excesiva a placilor anodice......cele acoperite cu oxid de plumb care e rosu cafeniu..........particulele dislocate de pe aceste placi se depun pe fundul elementilor scurtcircuitand anozii la catozi, ceea ce rezulta intr-un element mort.....dar, cum ai bani sa te judeci cu ala, care o fi el, ai bani si de o baterie noua cum de pafaristi e lumea plina si cum al lor comportament este cel de turma, specific si ciorilor autohtone (tigani), asa a sarit si jennifer (frumos id feminin ai ales......sau esti femeie, ma rog, nu conteaza, poate esti o femeie prinsa intr-un corp de barbat.....asta e)...........aaaaa, sa nu intelegi draga jennifer ca te-am facut tigan/ca.....nu era vorba despre exemplificarea comportamentului de turma, manca-ti-as........in alta ordine de idei, specimen m.a.s.h., distributia e simplu de schimbat, trebuie doar niste prese rudimentare pe care ti le poti face si singur sau le pot face eu si ti le pot da, zic face pt ca inca nu le-am facut, caci nu am avut de ce sa umblu acolo....daca e gl500 al tau, cred ca ar trebui sa aiba intindere automata, ca si la mine, dar nu bag mana in foc si, alta si alta ordine de idei, sa va dau si niste poze, ca sa ma mai faceti dobitoc de cateva ori, nu ma supar, daca vreti, imi puteti lua gatul si daca ma vedeti pe strada, iarasi nu ma supar, de ceva trebuie sa mor si io, nu? asadar, poze....... io is mustaciosul si barbosul, sa nu va luati de frate-miu ca atunci chiar iau foc....si ard cu voi Editat Mai 3, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 m-ai inteles gresit - eu ma adresam omului, nu motociclistului sau electricianului sau ce mai vrei tu daca mi te adresezi urat iti raspund la fel, e simplu - semeni vant, culegi furtuna am vazut ca mi-ai citit posturile - probabil ai vazut si ca nu m-am mai certat cu nimeni pana la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 m-ai inteles gresit - eu ma adresam omului, nu motociclistului sau electricianului sau ce mai vrei tu daca mi te adresezi urat iti raspund la fel, e simplu - semeni vant, culegi furtuna am vazut ca mi-ai citit posturile - probabil ai vazut si ca nu m-am mai certat cu nimeni pana la tine tocmai, citindu-ti post-urile am observat ca esti bataios rau si in nici un caz nu poti accepta cand nu ai dreptate......specimen m.a.s.h. era o aluzie metaforica la id-ul tau, "hawkeye", care m-a trimis spre acel serial tv destul de reusit.......sau poate termenul nascocit de mine, "pafarist", te-a pus pe ganduri.........ok, sa-ti dau explicatia din dex-ul meu: pafarist, pafarista = om, individ care pretinde ca stie multe in domeniul tehnic, da sfaturi in stanga si in dreapta, tine prelegeri, dar care nu au absolut nici un fundament real. de obicei, aceasta "specie tehnica de cunoscator" incearca din rasputeri sa-si sustina punctele de vedere eronate chiar si atunci cand i se demonstreaza clar ca este complet pe dinafara (Pe dinAFARa la care s-a adaugat sufixul IST, fiind, astfel, substantivizat) mergand pana la a reactiona violent, posibil si in a sari la bataie. faci cum crezi, actionezi cum crezi de cuviinta, nu te-am inteles gresit deloc........pe de alta parte, prin electrician pot considera ca m-ai jignit, intrucat m-ai subapreciat.......continuam in polemici sau bem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 (editat) esti prea lipsit de dubii ca sa mai polemizez cu tine P.S. - nu te chinui sa-mi raspunzi, ti-am dat "ignore" Editat Mai 4, 2008 de hawkeye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 esti prea lipsit de dubii ca sa mai polemizez cu tine P.S. - nu te chinui sa-mi raspunzi, ti-am dat "ignore" papagal pafarist, atunci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dusa cu cx Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 Salut Bogdan daca vrei sa umblii la aspectul cx-ului sa stii ca sunt interesat de sa pentru inceput. Daca te intereseaza am piese de cx clasic pe care le pot pune la bataie pt un schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 Salut Bogdan daca vrei sa umblii la aspectul cx-ului sa stii ca sunt interesat de sa pentru inceput.Daca te intereseaza am piese de cx clasic pe care le pot pune la bataie pt un schimb. salut despre ce piese e vorba? sau, cum putem discuta? Salut Bogdan daca vrei sa umblii la aspectul cx-ului sa stii ca sunt interesat de sa pentru inceput.Daca te intereseaza am piese de cx clasic pe care le pot pune la bataie pt un schimb. so, zici ceva vis-a-vis de propunerea ta sau taci in continuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dusa cu cx Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Ce stiu sigur este ca am 2 discuri de frana de CX clasic care nu se potrivesc la E-ul meu . Am sa fac o inventariere la ce nu se potriveste la mine si spun. Nu am timp tot timpul de net. Tel. 0727 735 392 0724 296 269 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 (editat) cateva variante de componente ale rotilor si franelor ce pot fi inlocuite cu altele de la alte modele componente_ce_pot_fi_interschimbate.doc Editat Mai 18, 2008 de hawkeye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 cateva variante de componente ale rotilor si franelor ce pot fiinlocuite cu altele de la alte modele spune-ne si noua mai multe despre cx, cum merge , esti multumit de el, cit consuma , ai facut vreun drum mai lung.....eu , sunt intotdeauna aici sa mai aud ceva despre motoreta inimii mele.....si cred mai sunt oameni pasionati de cx 500........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 dupa ce i-am schimbat bateria si l-am pornit, nu am mai facut nimic astept un set de tobe din Germania, apoi urmeaza inmatricularea provizorie, service, itp, autentificare, inmatriculare definitiva. sper sa ma dau si eu macar o luna anul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 Ce stiu sigur este ca am 2 discuri de frana de CX clasic care nu se potrivesc la E-ul meu .Am sa fac o inventariere la ce nu se potriveste la mine si spun. Nu am timp tot timpul de net. Tel. 0727 735 392 0724 296 269 e perfect asa ne auzim la telefon, atunci....... discuri de cx clasic am si eu de fapt, am toata furca completa fata, inclusiv roata daca te uiti cu atentie in poze vei vedea ca este montata pe dominator numai bine...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 si au ajuns piesele ! de fapt au ajuns pe 1 feb dar abia acum am ajuns si eu la posta a fost o intarziere pt ca cei de acolo mi-au scris adresa incompleta si pachetul a ajuns in RO, s-a intors in DE si apoi iar a venit in RO deci sistemul functioneaza. daca sunteti nemultumiti de felul in care sunteti tratati de catre dealerii de piese noi sau sh, puteti proceda ca mine au sosit si tobele 2 finale oem la 75 eur bucata+30 eur transport+35 eur taxe transfer bancar= 215 euro pret total Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dusa cu cx Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 de ieri - una bucata cx500 a ajuns in service - deviz aprox 10 mil, fara schimbare de cauciucuri si echilibrare. tocmai am facut un calcul - pana acum am bagat 780 euro in piese, fara sa pun service-ul la socoteala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dusa cu cx Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 Pune si tu poze cu ce ai mai cumparat si ce ai mai facut daca ai timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 poze nu am, ca nu am aparat... la partea estetica - nimic spectaculos - ghidon, oglinzi, tobe, semnalizatoare noi - urmeaza sa vina crash-bar-ul acum fac doar reglaje si mici reparatii, sa ma pot da sezonul asta la iarna - sha noua, aripa fata, refacere carena si sistem de prindere, bendix, recromare sau vopsire portbagaj si ce s-o mai gasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 poze nu am, ca nu am aparat... la partea estetica - nimic spectaculos - ghidon, oglinzi, tobe, semnalizatoare noi - urmeaza sa vina crash-bar-ul acum fac doar reglaje si mici reparatii, sa ma pot da sezonul asta la iarna - sha noua, aripa fata, refacere carena si sistem de prindere, bendix, recromare sau vopsire portbagaj si ce s-o mai gasi salut stiu ca esti tu mai ofticat pe mine dar, asculta aici este un tip din mangalia, pe care il stie pinkhelmet si care dezmembreaza un cx500 sunt si poze undeva pe forum, dar nu stiu exact unde sa-ti spun acum nu ma intereseaza sub nici o forma sa profit de ceva de pe urma acestui mesaj ideea este ca eu am vorbit cu omul si voi lua cateva maruntisuri de la el daca te intereseaza, da-mi add in lista de messenger caci ai id-ul meu la profil totul este ca al tau sa fie cx500, in nici un caz 500e pentru ca nu prea se potrivesc piesele daca ai rabdare, cauta pe forum si vei gasi topicul lui preturile sa stii ca sunt mai mult decat ok, in nici un caz astronomice precum cele pe care le-ai descris in posturile tale anterioare sa ai o zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 (editat) nu sunt ofticat pe tine, sunt satul de scandaluri - e forumul plin nu mai cumpar de la particulari din Ro decat daca vin pe o filiera cunoscuta banii nu sunt chiar o problema, imi permit sa-mi intretin acest hobby pana acum sunt foarte multumit de relatia cu dealerii din Ge - recomand desi, ca roman, sa dau totii banii in avans imi este cam impotriva naturii multumesc pt intentie, oricum PS: INVESTITII IN CX 1. Doua tobe standard 215 eur 2. Saboti Lucas, filtru aer , 4 garnituri diverse 80 eur 3. Cauciucuri fata spate Metzeler 180 eur 4. Baterie Yuasa 2 mil aprox. 54 eur 5. Ghidon LSL 51 eur 6. Lant distrib, 2 lamele intinzatoare, buson golire radiator, set simeringuri (parca 6 buc) 200 eur 7. Crash bar 70 eur toate sunt noi - de aici si preturile cam piperate SERVICE HONDA CX 500 1. Reparatie turometru 2. Reparatie contact stop frana picior si reglare pedala (are un zgomot specific) 3. Carburatia 4. Reglaj joc supape, etc 5. Frane (schimb lichid Dot 3, aerisire, schimb placute, tamburi daca e necesar, curatare pistonase, etrieri, reglare maneta 6. Verificare/reglare distributie 7. Schimb cauciucuri si echilibrare 8. Verificare/schimbare rulmenti roti, jug, etc 9. Verificare + schimb ulei cardan (ulei de cutie de viteze SAE 90) + vaselina (cu bisulfit de molibden) 10. Curatare/ungere cabluri comenzi, scurtare unde e cazul sau inlocuire cu cabluri de lungime potrivita 11. Remontare carena, centrata 12. Rezolvare bendix , daca se poate 13. Schimbare antigel, neaparat fara silicati 14. Curatare oglinda far si reglare far pe fiecare faza(poz, scurta, lunga) , inlocuire becuri clasice cu halogen 15. Scurtare tiganie surub de pe H box, de langa pedala de frana (ma incurca atunci cand apas pe pedala) 16. Verificare ventilator 17. Cablul de la kilometraj (e acolo dar nu e prins , nu marcheaza kilometrii) Am cumparat : becuri halogen pt far, mansoane, filtru de benzina, filtru de ulei, ulei mineral 10w40, oglinzi Editat Iunie 6, 2008 de hawkeye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 (editat) nu sunt ofticat pe tine, sunt satul de scandaluri - e forumul plin nu mai cumpar de la particulari din Ro decat daca vin pe o filiera cunoscuta banii nu sunt chiar o problema, imi permit sa-mi intretin acest hobby pana acum sunt foarte multumit de relatia cu dealerii din Ge - recomand desi, ca roman, sa dau totii banii in avans imi este cam impotriva naturii multumesc pt intentie, oricum PS: INVESTITII IN CX 1. Doua tobe standard 215 eur 2. Saboti Lucas, filtru aer , 4 garnituri diverse 80 eur 3. Cauciucuri fata spate Metzeler 180 eur 4. Baterie Yuasa 2 mil aprox. 54 eur 5. Ghidon LSL 51 eur 6. Lant distrib, 2 lamele intinzatoare, buson golire radiator, set simeringuri (parca 6 buc) 200 eur 7. Crash bar 70 eur toate sunt noi - de aici si preturile cam piperate SERVICE HONDA CX 500 1. Reparatie turometru 2. Reparatie contact stop frana picior si reglare pedala (are un zgomot specific) 3. Carburatia 4. Reglaj joc supape, etc 5. Frane (schimb lichid Dot 3, aerisire, schimb placute, tamburi daca e necesar, curatare pistonase, etrieri, reglare maneta 6. Verificare/reglare distributie 7. Schimb cauciucuri si echilibrare 8. Verificare/schimbare rulmenti roti, jug, etc 9. Verificare + schimb ulei cardan (ulei de cutie de viteze SAE 90) + vaselina (cu bisulfit de molibden) 10. Curatare/ungere cabluri comenzi, scurtare unde e cazul sau inlocuire cu cabluri de lungime potrivita 11. Remontare carena, centrata 12. Rezolvare bendix , daca se poate 13. Schimbare antigel, neaparat fara silicati 14. Curatare oglinda far si reglare far pe fiecare faza(poz, scurta, lunga) , inlocuire becuri clasice cu halogen 15. Scurtare tiganie surub de pe H box, de langa pedala de frana (ma incurca atunci cand apas pe pedala) 16. Verificare ventilator 17. Cablul de la kilometraj (e acolo dar nu e prins , nu marcheaza kilometrii) Am cumparat : becuri halogen pt far, mansoane, filtru de benzina, filtru de ulei, ulei mineral 10w40, oglinzi pe nenea asta ti-l garantez eu, chiar este ok. toate operatiile descrise de tine (mai putin reglaj far, ca nu am cu ce), le poti face singur sau indrumat/ajutat de mine. majoritatea sunt operatiuni banale. pentru bendix trebuie dat motorul jos de pe cadru si ar trebui sa ai un pic de rabdare sa fac niste prese/chei speciale pentru a demonta volantul cu magneti. motorul se da jos de pe cadru in maxim 2 ore, inclusiv pauze de tigari, spus vrajeli, ras de fraieri, povestiri, etc. (mie mi-a luat cam 20 min sa-l dau jos dar nu am carenaje care trebuiesc si ele demontate, am vazut o poza cu al tau cu ceva timp in urma dar nu am fost prea atent ce anume ar ingreuna aceasta operatiune) ps cu ce te ocupi, daca nu sunt prea indiscret? sa nu ma intelegi gresit, dar, trebuie sa fie pasiune curata sa investesti mai multi bani decat valoreaza in prezent ps2 ce ulei ai cumparat? Editat Iunie 8, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 sunt greu de scos din ale mele cu job-ul nu esti indiscret, sunt eu prea discret ulei Yacco, mineral, 15 (sau 20 - e inca la service)w40 (sau 50 - naiba stie) oricum, ceva mai gros decat 10w40- cat scrie la carte am o problema cu motoarele neingrijite si sunt un cumparator compulsiv de piese moto - nu voi scoate niciodata si sub nici o forma acesti bani dar nici nu mi-am propus asta - imi place prea mult motorul asta btw - ai idee de la ce motor provine carena ? - am postat poze tot in topicul asta, parca as vrea sa-i iau una de rezerva - asta are mici crapaturi (nimic serios dar ma enerveaza) in rest, all the best . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.