Sari la conținut

honda cx 500


Maniax
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 157
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am reusit sa bag un 140/70/18

Mai lat nu intra sigur

:crack: transalp-ul din poza este al lui sabin? cum merge cx-ul pe nisip, cam grea , dar la drumuri lungi in doi,ai facut asa ceva?spune-ne mai multe despre eurosport.....probleme ivite....eu am avut cx normal , dar am mers pe un euro la medias si e cu totul alta poveste , cred ca aranjamentul pinioanelor in cutie? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si pun si o poza in aceeasi postura cu alte motoare

Cx trage super tare si cu 2 pers mari .Eu am sarit 100kg Este o diferenta la manevrabilitate in sensul ca ai control cam ca la sportiva

Fuge cam cu 160 vit max(cu mine+nevasta)vit max 130

In concluzie la capitolul touring este super.

Apare problema greutatii la cineva de statura normala si care nu este prea vanos

Este si inalta si are centru de greutate sus specific perioadei cand a fost facuta

Dupa cum se vede eu intru cu ea si pe forestier dar ma tine fizicul .

Am sa caut poze sa mai pun

pink helmet este bazat si el pe motorul asta si stie cum sunt combinatiile de piese intre Cx-uri pt ca s-a lovit de ele .Se pricepe si la mecanica bine .

Euro nu prea face probleme -electrica a fost rezolvata cu o aprindere tranzistoriala

-sistemul de intindere al lantului este hidraulic

Al meu nu are probleme la garnituri dar cica e problema generala

Cadrul difera -monoamortizor

-sub rezervor sunt 3 tevi nu una(acelasi ca la GL)-poate ne confirma papasito

 

Eu vreau sa mai cumpar unul daca gasesc la pret convenabil

Cx de la Mediasi ar putea fi chiar al meu pt ca l-am cumparat de acolo.

post-18946-1197048907.jpg

Editat de dusa cu cx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si pun si o poza in aceeasi postura cu alte motoare

Cx trage super tare si cu 2 pers mari .Eu am sarit 100kg Este o diferenta la manevrabilitate in sensul ca ai control cam ca la sportiva

Fuge cam cu 160 vit max(cu mine+nevasta)vit max 130

In concluzie la capitolul touring este super.

Apare problema greutatii la cineva de statura normala si care nu este prea vanos

Este si inalta si are centru de greutate sus specific perioadei cand a fost facuta

Dupa cum se vede eu intru cu ea si pe forestier dar ma tine fizicul .

Am sa caut poze sa mai pun

pink helmet este bazat si el pe motorul asta si stie cum sunt combinatiile de piese intre Cx-uri pt ca s-a lovit de ele .Se pricepe si la mecanica bine .

Euro nu prea face probleme -electrica a fost rezolvata cu o aprindere tranzistoriala

-sistemul de intindere al lantului este hidraulic

Al meu nu are probleme la garnituri dar cica e problema generala

Cadrul difera -monoamortizor

-sub rezervor sunt 3 tevi nu una(acelasi ca la GL)-poate ne confirma papasito

 

Eu vreau sa mai cumpar unul daca gasesc la pret convenabil

Cx de la Mediasi ar putea fi chiar al meu pt ca l-am cumparat de acolo.

:crack: multumesc pentru raspunsuri.....cx-ul pe care l-am avut mergea maxim cred eu cu 165...poate si mai bine....la drumuri lungi cum este euro , picioarele sunt un pic mai strinse, adica mai incomod un pic pentru genunchi?oricum euro e mai bengoasa decit cx-ul normal la motor, probabil aranjamentul cutiei, si cred ca si la suspensii si intregul tren de rulare...am vazut un 650 pe mot.it .....cred ca iti rupe capu'....am citit pe undeva ca performantele 650-ului se apropie mai degraba de motoarele de 750....multumesc si pentru poze , dar nu se maresc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum am comandat consumabile de pe Louis si am cumparat din magazine ce aveau.

Piese efectiv nu am avut nevoie .Eu am un oarece stoc de mijloace de siguranta .

 

Daca ajunge cutitul la os comandam pe ebay sau vedem cine are sh prin tara.

Ai cx si ai probleme ?

eu unul nu am auzit de CX cu belele. cum nu am auzit nici de BMW R cu belele... :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prevad in viitorul meu apropiat ceva cheltuieli, unele prevazute, altele nu.

 

am descoperit de curand ca saua e compromisa, desi mai merge un sezon

 

asa ca va trebui sa o schimb cu totul nu doar vinilinul, asa cum credeam

 

acum astept sa rezolv cu actele si mai vedem

 

o veste buna ar fi ca s-ar putea sa reusesc sa gasesc o sursa de piese de schimb

e un site nemtesc pe care am facut o comanda (mica, de proba)

acum astept o traducere in engleza a detaliilor de plata (probabil dupa craciun)

si-i dau bataie

 

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi mi-a venit traducerea, maine platesc (plata se face in avans - de aceea am facut o comanda

de control - 12 euro), mai departe vom vedea

 

daca iese manevra - adio intermediari chiar daca platesc transport pt fiecare piesa in parte

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi mi-a venit traducerea, maine platesc (plata se face in avans - de aceea am facut o comanda

de control - 12 euro), mai departe vom vedea

 

daca iese manevra - adio intermediari chiar daca platesc transport pt fiecare piesa in parte

 

:crack:

:crack: zi-ne si noua care este saitu ala ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 2002 si 2003 am reparat 2CX-uri Euro ambele avand probleme cu uzura lantului de distributie, in cazul primului a cedat si intinzatorul (fiind probabil de mult la capatul cursei a crapat din cauza socurilor exercitate de lantul deja larg)

Sunt motoare foarte fiabile cu exceptia distributiei (de la primele modele pana la ultimele au tot fost probleme in ciuda modificarilor aduse)

 

Piese noi (lant, intinzator ,patina,presetupa)am obtinut atunci de la Honda din Buc ( le-am trimis direct codurile reperelor pt comanda )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai stii cat au costat piesele la reprezentanta ?

Cele 2 cx-uri unde sunt acum ? Poate mai stam de vorba si cu propietarii.

Care sunt sintomele la aceasta problema dat fiind ca nu exista un intinzator exterior pe care sa il vezi ca a ajuns la maxim .Teoretic trebue sa fie un harait de atingere a lantului undeva .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai stii cat au costat piesele la reprezentanta ?

Cele 2 cx-uri unde sunt acum ? Poate mai stam de vorba si cu propietarii.

Care sunt sintomele la aceasta problema dat fiind ca nu exista un intinzator exterior pe care sa il vezi ca a ajuns la maxim .Teoretic trebue sa fie un harait de atingere a lantului undeva .

 

lantul a fost pe la 80 euro iar intinzatorul peste 100. Patinele in jur de 40

Unul dinCX-uri e momentan bine mersi in BC iar celalalt e in MS cam modificat in urma unui accident destul de grav.

In cazul modelelor cu intinzator automat (euro, 650) tacanitul metalic semnaleaza problema . Unii ar spune ca e sunet de tacheti dar e mult mai puternic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.Zgomot de tacheti cam greu poate doar cand se incinge motorul puternic . Distributia la Euro se regleaza foarte strans si exact 00.8 si 0.10.Daca nu o reglezi exact (producatorul nu-i da deloc toleranta fata de alte motoare)nu prea ai place. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...