Sari la conținut

honda cx 500


Maniax
 Share

Postări Recomandate

Am o oferta destul de tentanta pentru o honda cx 500 si lansez o intrebare posesorilor si cunoscatorilor despre plusurile si minusurile modelului. Va rog daca aveti ceva informatii ziceti si mie, sa stiu macar la ce ma-nham.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 157
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

 

Din cate stiu, e un model fiabil, dar cam vechi....prima data cand am vazut asa ceva am ramas profund impresionat.E singurul V cu arbore longitudinal pe care l-am vazut inafara de Guzzi...

 

Am citit mai de mult despre un cuplu care a facut turul lumii cu asa ceva, asta spune multe despre model.

 

Din pacate la noi nu cred sa gasesti prea usor piese de schimb, sunt destul de rare, si fiind un motor de 15 ani sau mai vechi va avea nevoie de cate ceva din cand in cand.

 

Daca oferta e buna pt un motor in firea lui, nu alergat si carpit pe la noi, atunci eu zic ca merita. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motor foarte fiabil, cardanul am aflat dupa un an ca trebuie verificat uleiul, nu stiam :friends:

Singura problema in aproape 3 ani cu un CX a fost presetupa care s-a dus si m-am trezit cu apa in ulei ... s-a remediat in 2 ore dupa ce am cumparat garniturile de pe mosilor.

 

In rest trage chiar bine pentru un 500, are cuplu suficient sa te simti bine chiar daca e mai mamaie asa.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am interesat indeaproape de un exemplar, am citit tot ce se putea citi despre model, am informatii cu duiumul.

Exista site-uri de maniaci pe net, tot ce am reusit sa aflu ca daca au exemplare in buna stare (si majoritatea sunt), nici unul din actualii posesori nu vor sa renunte la ele nici in ruptul capului. Ca fapt divers, pe un International Honda Registry (site australian) singurii care voiau sa-si dea CX-urile erau cei care le-au luat distruse si le dadeau ca piese. Si erau cateva sute de proprietari care au postat.

Fiabilitatea lor este foarte bine cotata, se zice ca duc cu bine mult peste suta de mii de kilometri.

Personal am fost foarte aproape de a achizitiona unul, singurul motiv pentru care am renuntat a fost ca am gasit ceva mai mic (mai jos) inainte de a reusi sa ma sincronizez cu proprietarul (nu sunt cine stie ce inalt si mi-am si iesit din mana, imi era mai greu sa o manuiesc).

Exemplarul pe care l-am vazut eu e in stare faina, din cate am putut sa-mi dau seama, si am fost cu un meserias in motoare. Daca vrei informatii suplimentare, da un PM sau un mail (zoli@cda.ro)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este deloc limited edition, la 50 CP nu cred ca e cazul sa zici ca e limited. AU fost si modele pentru piata germana, cu limitare, da' pe la noi nu am vazut asa ceva. CX e precursorul lui VT, are mai multe variante (A, B, C, E, T), varianta C (chopper) si E (naked-street) si (T) turbo. Turbo a fost baza de incercare a foarte multe tehnologii, a fost generatoarea a peste 200 de inventii, dar nu e neaparat cel mai reusit model. Modelul E e foarte bine cotat, e cel mai evoluat din familie, are telescop spate central, ca una din chestiile deosebite, idee preluata de la modelele de curse a Honda.

Editat de f_zoltan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu si eu una,o tot vedeam parcata pe Stirbey Voda,la trustul Carpati,sau ce-o mai fi acum,acolo.O tot vad de citiva ani...keeps going,and going....de piese nu-ti face probleme,exista si ebay-ul...eu pt. a mea (are 20 ani!) de-acolo imi tot iau. Costa putzin,n-ai vama,doar ca te costa transportu' si trimisu' banilor. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Darian, vad ca tu posezi modelul complementar, cel cu motorul longitudinal, nu transversal. Inseamna ca stii ce vorbesti :friends: Tot un VTwin cu racire cu apa este.

Editat de f_zoltan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, stiu de ce motor vorbesc...CX-ul are motoru' k Moto Guzzi.Am trecut si azi pe-acolo,in cladirea aia e acum SAPARD,pe Stirbey Voda.Probabil ca acolo lucreaza proprietarul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am interesat indeaproape de un exemplar, am citit tot ce se putea citi despre model, am informatii cu duiumul.

Exista site-uri de maniaci pe net, tot ce am reusit sa aflu ca daca au exemplare in buna stare (si majoritatea sunt), nici unul din actualii posesori nu vor sa renunte la ele nici in ruptul capului. Ca fapt divers, pe un International Honda Registry (site australian) singurii care voiau sa-si dea CX-urile erau cei care le-au luat distruse si le dadeau ca piese. Si erau cateva sute de proprietari care au postat.

Fiabilitatea lor este foarte bine cotata, se zice ca duc cu bine mult peste suta de mii de kilometri.

Personal am fost foarte aproape de a achizitiona unul, singurul motiv pentru care am renuntat a fost ca am gasit ceva mai mic (mai jos) inainte de a reusi sa ma sincronizez cu proprietarul (nu sunt cine stie ce inalt si mi-am si iesit din mana, imi era mai greu sa o manuiesc).

Exemplarul pe care l-am vazut eu e in stare faina, din cate am putut sa-mi dau seama, si am fost cu un meserias in motoare. Daca vrei informatii suplimentare, da un PM sau un mail (zoli@cda.ro)

Nu este deloc limited edition, la 50 CP nu cred ca e cazul sa zici ca e limited. AU fost si modele pentru piata germana, cu limitare, da' pe la noi nu am vazut asa ceva. CX e precursorul lui VT, are mai multe variante (A, B, C, E, T), varianta C (chopper) si E (naked-street) si (T) turbo. Turbo a fost baza de incercare a foarte multe tehnologii, a fost generatoarea a peste 200 de inventii, dar nu e neaparat cel mai reusit model. Modelul E e foarte bine cotat, e cel mai evoluat din familie, are telescop spate central, ca una din chestiile deosebite, idee preluata de la modelele de curse a Honda.

 

Doua chestii, am 1.70 si imi era cam mica (cel putin la picioare) ... ce-i drept am avut versiunea C (care e Custom de fapt) ... avea vreo 80k cand a plecat de la mine ... acum are peste suta de mii si inca functioneaza fara probleme (doar setul a fost schimbat pe la 90k) ... bafta :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Sunt un innebunit al motoarelor BIG,dar incepand cu anii '85 nu am avut parte decat de un CZ 175,IJ PLANETA 5 ,IJ PLANETA5 (cu genti turnate),iar acum de o saptamana am ce mi-am dorit: HONDA CX500. Am urmarit de mult acest motor, dar din probleme financiare nu am reusit......Acum sunt ft. multumit, e un vis realizat......Eu sunt multumit, am cumparat-o doar cu acte vamale (platite) si sper sa o pot omologa. E un model ft. robust fiabil si nu mai spun despre PUTERNIC. Poate ma poate ajuta cineva cu lamuriri despre omologarea artizanala, ca nu stiu, am inteles ca trebuie sa ajung la capitala.....Mi-ar parea rau sa n-o pot inhama pe drumurile publice.Astept un raspuns si mai caut: BORD DE CXsi CAPACUL de la baterie. Mi-ar placea sa mai aud impresii PRO si CONTRA despre CX......... :cheers: Sper ca la anul sa pot ajunge si la intruniri ..... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AndreiRN

Pe mine ma atras asa de mult acest motor ca doua au ajuns in garaj. Am un CX650 Turbo care a fost productie f. limitata si i-am ajustat valvele singur fara probleme. Este cu injectie benzina si un turbocharger destul de puternic. De curand sa adaugat un GL500 care este de fapt CX500 dar cu aranjamentul de touring. Culmea este ca pe amandoua le-am luat de la ofiteri de politie si preturile au fost ridicole. Un motor ff. fiabil si usor de lucrat la el. La munte, pe serpentine are oarecum putere redusa in comparatie cu restul motoarelor dar e o placere sa merg cu ele. Aici s-au vandut ff multe in ani 80 si piese se gasesc destul de usor. Pacat ca nu se mai produce. Honda a trecut la ST1100 acuma dar sunt 4 cilindri nu 2.

:cheers:

 

Upps GL500

post-5464-1127319017_thumb.jpg

post-5464-1127319058_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Am mers pe o chestie deasta a unui amic. Intre timp a vandut-o si si-a luat motocicleta (GSX 550).

Este foarte ampla, pozitie destinsa si pentru cei mai inalti, saua e super, foarte lata si confortabila, stabila bla bla, usor de condus (a fost motocicleta de politie in america) sunetul tobelor e super mai ales cand esti pe ea si accelerezi, cam batraneasca totusi pentru gusturile mele.

Cea ce ma enerveaza ca la toate motocicletele mai vechi (am avut si eu o Yamaha XZ 400) e pneul spate foarte ingust si jambele deasemenea f inguste (nu stiu ce era in capul lor acum 20 de ani) - astea doua strica aspectul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe o chestie deasta a unui amic. Intre timp a vandut-o si si-a luat motocicleta (GSX 550).

Este foarte ampla, pozitie destinsa si pentru cei mai inalti, saua e super, foarte lata si confortabila, stabila bla bla, usor de condus (a fost motocicleta de politie in america) sunetul tobelor e super mai ales cand esti pe ea si accelerezi, cam batraneasca totusi pentru gusturile mele.

Cea ce ma enerveaza ca la toate motocicletele mai vechi (am avut si eu o Yamaha XZ 400) e pneul spate foarte ingust si jambele deasemenea f inguste (nu stiu ce era in capul lor acum 20 de ani) - astea doua strica aspectul.

 

jambele furcii fatza sau jentzile rotzilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Walker, ca model ai luat o scula tare faina. Vechiutza, dar foarte fiabila si rezistenta. Evident depinde si de starea exemplarului, dar in lume sunt cluburi de CX-GL, intalniri specializate, e misto... Daca vrei, iti dau niste adrese de web. Documentatie, sfaturi si alte de astea gasesti garla, cu conditia sa te descurci cu engleza, eventual germana.

 

 

Stii ca nemtii alinta CX ca Gullepumpe(pompa de vidanja)? Se pare ca instalatia de racire e asa de bine facuta ca poate sa faca fata si ca pompa de materiale mai putin lichide :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

Pe mine ma atras asa de mult acest motor ca doua au ajuns in garaj. Am un CX650 Turbo care a fost productie f. limitata si i-am ajustat valvele singur fara probleme. Este cu injectie benzina si un turbocharger destul de puternic. De curand sa adaugat un GL500 care este de fapt CX500 dar cu aranjamentul de touring. Culmea este ca pe amandoua le-am luat de la ofiteri de politie si preturile au fost ridicole. Un motor ff. fiabil si usor de lucrat la el. La munte, pe serpentine are oarecum putere redusa in comparatie cu restul motoarelor dar e o placere sa merg cu ele. Aici s-au vandut ff multe in ani 80 si piese se gasesc destul de usor. Pacat ca nu se mai produce. Honda a trecut la ST1100 acuma dar sunt 4 cilindri nu 2.

:friends:

 

Upps GL500

salut andrei. mai ai gl -ul de 500?mai spune si tu ceva despre el.mai pune poze... hai numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

cx-ul meu...

 

post-3357-1171694287_thumb.jpg post-3357-1171694307_thumb.jpg post-3357-1171694341_thumb.jpg

:cheers: salut ,draga pink,nu ne-am mai auzit demult...acum vad ,ai motorul de pe cx 500e...am mers cu doua ,chiar cu 3 tipuri de cx...asta euro are ceva vina...mai spune si tu cite ceva despre ea,eu sunt aici si te ascult :) mai ai tot carburatoarele de gs?citi mai rontaie la suta?...numai bine ,pink :blbl: :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!

A mea e un hibrid cu vreo 85% Cx 500E; tot cu carb. de GS (multumesc prietenilor) da' n-am mai mers cu ea ca nu i-am schimbat garniturile si imi cam pierd uleiul la drum lung si in plus am luat teapa cu nr. si mai trebuie sa le astept cica vreo saptamana sau doua.

post-3357-1171801033_thumb.jpg post-3357-1171801138_thumb.jpg

Editat de PinkHelmet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Hai sa mai vedem cine mai are cx si ce modificari a facut sau are de gand sa faca .

Eu am modelul E -Marius 0724 296 269Constanta

 

Mai este un CX C in Slobozia a lui Adi care are roata pe 15 pe spate ; pe langa alui Adi(pink)si al meu mai este unul in zona C-ta model A sau B negru .; Papasito de pe net care are vreo 3 bucati si un GL 500.; Inca unul prin moldova al lui Dan (cred ca este cel ce cauta bord)

 

Am mai vazut unul alb in Bacau in urma cu vreo 2-3 ani. :) :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa mai vedem cine mai are cx si ce modificari a facut sau are de gand sa faca .

Eu am modelul E -Marius 0724 296 269Constanta

 

Mai este un CX C in Slobozia a lui Adi care are roata pe 15 pe spate ; pe langa alui Adi(pink)si al meu mai este unul in zona C-ta model A sau B negru .; Papasito de pe net care are vreo 3 bucati si un GL 500.; Inca unul prin moldova al lui Dan (cred ca este cel ce cauta bord)

 

Am mai vazut unul alb in Bacau in urma cu vreo 2-3 ani. :) :lol:

pune si tu poze si mai zi-ne cite ceva despre model.....sunt multi iubitori de cx500.... :lol: sau 650...ia zi la modelul e , merge pe spate cauciuc mai lat decit cel original?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...