gadjodilo17 Postat Decembrie 11, 2007 Autor Share Postat Decembrie 11, 2007 fist bike Ce Pot sa inlocuiesc o cheie tubulara de 22 ca am rupt vre`o 2 pana acuma incercand sa desfac roata de la scuter ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 incearca sa pui pe piulita lichid de frana ca va imuia un pic mizeria si ce s-a mai depus pe akolo ca si eu aveam mizerii si am rupt o tubulara dar dupa ce am pus lichid de frana s-a desfacut usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 mai incearca cu pisto dinacela cu aer comprimat...cu ala sigur mere....dak nu yo al toba mea...tot la fel era coxat rau de tot si nu mergea....m`am dus la cineva si mi le`a incalzit...si a cedat imediat Ce Pot sa inlocuiesc o cheie tubulara de 22 ca am rupt vre`o 2 pana acuma incercand sa desfac roata de la scuter ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
db10zar Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 (editat) ia si tu o tubulara profesionala nu chiciuri si cu un prelungitor la cheie si tre sa iasa PS:daca pui un pic de forta daca nu esti fortos dai cu lichid de frana sau cu spray special Editat Decembrie 12, 2007 de db10zar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 12, 2007 Autor Share Postat Decembrie 12, 2007 ia si tu o tubulara profesionala nu chiciuri si cu un prelungitor la cheie si tre sa iasa PS:daca pui un pic de forta daca nu esti fortos dai cu lichid de frana sau cu spray special momentan is in gaura ) ms pt sfaturi.. o sa vad ce pot face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Ce Pot sa inlocuiesc o cheie tubulara de 22 ca am rupt vre`o 2 pana acuma incercand sa desfac roata de la scuter ? pistol pneumatic,il desface in 2 sec,gasesti cam prin toate servisurile auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 dute mai bine la service...sa`l scoata cu pistol pneumatic...daca e strans bine nu`l deschizi tu cu nici o cheie+spray.....de ex.... la mine s`a "chinuit" ala ceva ca sa scoata roata cu PISTOL da`ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladutzz Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 Benzina fara plumb... de 95 99 100(cifra octanica). Merge cu oricare din astea... acum la unele scutere se simte putin diferenta la altele nu. Deci testezi si vezi cu care-ti merge mai bine si care iti convine la buzunar LA tigaia mea scrie sa nu pun benzina sub 98 :| si merge mai bine cu 98 dekt cu 95...se simte diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 deci ajung si yo sa pun intrebari...ce sa ii fac ca sa o ia mai tare tinand cont ca am cauciucuri noi(dak conteaza) role si curea noi (de stock da is noi si folosesc numa benzina cu cifra de 100....aveti sa imi dati niste sfaturi ca sa ii inbunatatesc performantele si fara sa bag o gramada de bani ca pe mom lam cosmetizat si mo uscat de vreo 10 milioane si pe mom nu mai am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 deci ajung si yo sa pun intrebari...ce sa ii fac ca sa o ia mai tare tinand cont ca am cauciucuri noi(dak conteaza) role si curea noi (de stock da is noi si folosesc numa benzina cu cifra de 100....aveti sa imi dati niste sfaturi ca sa ii inbunatatesc performantele si fara sa bag o gramada de bani ca pe mom lam cosmetizat si mo uscat de vreo 10 milioane si pe mom nu mai am Filtru de aer sport, carburator mai mare, cdi delimitat, variator sport, grup cu alt raport sau mai simplu, vinde-l si cumpara-ti ceva mai mare Sunt sigur ca dupa ce ai stoarce pana la ultimul cal putere din motorul lui, tot nu-ti va ajunge , stiu cum e... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gadjodilo17 Postat Decembrie 14, 2007 Autor Share Postat Decembrie 14, 2007 am o prob kre ma seaca...cand pornesc motoru dimineata ..cam greu...merge la relantiu...fara probleme dar dak il turez ola maxim mai mult...nu mai sta la relantiu se ineaca.. oare dc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 am o prob kre ma seaca...cand pornesc motoru dimineata ..cam greu...merge la relantiu...fara probleme dar dak il turez ola maxim mai mult...nu mai sta la relantiu se ineaca.. oare dc? tu cand abia te trezesti din somn,daca te pune unu sa alergi poti ? asa e si la scutere....trebuie sa mearga 2-3 minute...sa se incalzeasca putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 asa ce sa zic...i bun duce bine ca din cate de 125 am vazut pe toate le-am facut si nu erau limitate...si mai mare de 125 nu am voie ca am 16 ani si A1.....deci crek ii dau doar un carb mai mare si un filtru si peste 1 an juma ii fac vand pt cv de 400 sau 600:ok: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 asa ce sa zic...i bun duce bine ca din cate de 125 am vazut pe toate le-am facut si nu erau limitate...si mai mare de 125 nu am voie ca am 16 ani si A1.....deci crek ii dau doar un carb mai mare si un filtru si peste 1 an juma ii fac vand pt cv de 400 sau 600:ok: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
camus Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 si cum se schimba? <small>--- Mesaj completat în 04 Dec 2007 16:46 -------------</small><br/>Care stie dc acolo unde am indicat cu sageata scrie 110 cm3.. ? in acte este trecut cu 49 cm3.. doamneeeee...ca multi prosti se mai perinda pe doua roti.....aia cu 110 cm3 e cantitatea de ulei care trebuie bagata la transmisie....adica 100 de mililitri ulei....o suta si un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 si tu motul care reinvie topicuri aiurea.:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinaru68 Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 (editat) Bah camus, am si eu o intrebare pt tine: ce plm placere morbida gasesti tu in a dezgropa mortii?? Later Edit: acum am vazut ca este prima ta postare. Ai inceput cu stangul. Fratzioare, in general cauta si tu sa discuti la subiecte de actualitate (adica cele aflate pe prima pagina) si nu dezgropa subiecte moarte de mult decat daca ai realmente ceva de spus si stii sigur ca subiectul este din nou de actualitate. Altminteri, sa deranjezi mortii doar ca sa spui si tu Bla Bla Bla... nu e OK, nu o sa reusesti decat sa enervezi lumea ! Editat Iulie 5, 2008 de Marinaru68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 doamneeeee...ca multi prosti se mai perinda pe doua roti.....aia cu 110 cm3 e cantitatea de ulei care trebuie bagata la transmisie....adica 100 de mililitri ulei....o suta si un pic. si invie topicuri ii prost,nu el!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 Este bine ca macar nu deschide topicuri noi... Si totusi, haideti sa folosim acest topic pt tuning, ca doar pt asta a fost creat. Eu unul ma gandesc serios sa pun un set mai mare si posibil sa fac un upgrade si la transmisie. Uitati ce am gasit. Va rog niste sfaturi. http://scooter-center.com/catalog/product_..._6419_6421_6424 Pretul vi se pare ok? Mai trebuie sa mai cumpar si altceva? Sau ar fi mai bine un kit Polini? Din ce vad ca scrie acolo, ar trebui sa schimb si chiulasa. Ei au una BGM, dar ajung la o investitie de 300 euro, care nu prea merita dupa parerea mea. Am mai gasit si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3bunu Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 Scoti roata pe spate si dai de ele Iar la faza cu 110 cm3....asa scrie si la mine,si nu stiu de ce.... ) nici nu prea ma intereseaza eu stiu ca treaba aia cu 110cm3 este capacitatea cutiei la transmisie pana mea cam cat ulei ar intra acolo 110cm3... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 (editat) si asta, dar nu inteleg de unde diferenta asa de mare de pret pt acelasi lucru Editat Iulie 6, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3bunu Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 si asta, dar nu inteleg de unde diferenta asa de mare de pret pt acelasi lucru daca iti pui asa ceva ai grija cum mergi ca esti pe aer cu racirea si e ceva diferenta la la 49 la 80cc:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 daca iti pui kit incearca sa gasesti kit cu camasa de aluminiu pe exterior la cilindru altfel o sa ai pb la racire...kiturile mai ieftine au cilindrul din fonta sau otel,unde capacitatea de disipare termica este mult mai mica decat la aluminiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 cele indicate de mine sunt din aliaj. Inseamna ca nu-s chiar ok? Dar nu mi-ati raspuns si mie la intrebari, adica mai trebuie sa cumpar si altceva?! Haste, tu ti-ai pus kit mai mare parca... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
n3bunu Postat Iulie 6, 2008 Share Postat Iulie 6, 2008 cele indicate de mine sunt din aliaj. Inseamna ca nu-s chiar ok?Dar nu mi-ati raspuns si mie la intrebari, adica mai trebuie sa cumpar si altceva?! Haste, tu ti-ai pus kit mai mare parca... Multumesc Am avut si eu chit de 80cc dar era cam bulit ca scotea fum .Asa cum era el prindea 70 km pe un scuter chinezesc yiben dar de la 0-70 se ducea foarte repede ,in deal nici nu se cunoaste ca urci dealu urca ca si cum ar fi pe drum drept ,dar l am dat jos ca manca ulei si acum astept sa imi iau unu nou de pe www.freemoto.ro,iti da si chiulasa la el si e mai ieftin.Daca vrei sa mearga la adevarata putere tre sa schimbi carbu sau sa ai pui la ala original un jigler de minim 85 asa cum iam pus eu si benzina reglata la trepta de jos a cuiului si un filtru sport .Si sa nu il tii la drum lung in blana ca se i ncinge motoru de nu e adevarat.... Am avut si eu chit de 80cc dar era cam bulit ca scotea fum .Asa cum era el prindea 70 km pe un scuter chinezesc yiben dar de la 0-70 se ducea foarte repede ,in deal nici nu se cunoaste ca urci dealu urca ca si cum ar fi pe drum drept ,dar l am dat jos ca manca ulei si acum astept sa imi iau unu nou de pe www.freemoto.ro,iti da si chiulasa la el si e mai ieftin.Daca vrei sa mearga la adevarata putere tre sa schimbi carbu sau sa ai pui la ala original un jigler de minim 85 asa cum iam pus eu si benzina reglata la trepta de jos a cuiului si un filtru sport .Si sa nu il tii la drum lung in blana ca se i ncinge motoru de nu e adevarat.... dsfdsfsd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.