tileagaviorel Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Am un cbr 600f2 si la relanti se aude un huruit la ambreiaj. Daca actionez maneta de ambreiaj zgomotul dispare. Un mecanic mi-a spus ca este normal sa fie asa. O alta problema ar mai fi ca atunci cand accelerez puternic in viteza I aprox 8000 rot/min nu mai pot cupla treapta II de viteza, efectiv imi arunca pedala in punctul mort. Aveti idee este normal asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Huruitul ala e normal. Ideea e sa nu fie prea pronuntat. Nu-s mare expert, dar asta stiu si eu. La toti prietenii cu cbr-uri huruie. Am inteles ca e de la nu stiu ce rulment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
batranul_lup2000@yahoo.com Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Salut.Acel huruit este de la oala de ambreiaj,care trebuie schimbata,nu este un huruit normal pentru Honda.Da mai multe detalii cu privire la treapta a 2-a de viteze,cand nu este motorul pornit intra in viteze?Cum intra celelalte viteze cand ai motorul pornit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oryon Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Salut.Acel huruit este de la oala de ambreiaj,care trebuie schimbata,nu este un huruit normal pentru Honda.Da mai multe detalii cu privire la treapta a 2-a de viteze,cand nu este motorul pornit intra in viteze?Cum intra celelalte viteze cand ai motorul pornit? Omul stie. Totusi intelesesem ca la mai toate cbrurile apare defectul asta, si ca nu e ceva foarte critic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tileagaviorel Postat Noiembrie 30, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2007 Din a Doua in a treia mai agata din cand in cand in rest, in celelalte trepte de viteza intra foarte bine. Problema apare doar atunci cand turatia este ridicata. Daca nu turez si schimb pana in 6000 trece bine din vit I in II. --- Mesaj completat în 30 Nov 2007 13:29 -------------Deci sa inteleg ca problema cu hruitu nu e grava? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 sufera de boala honda cea mai fiabila pt unii dute la un service vezi ce e uzat la a2a pinionul sau furca, iar la ambreiaj rulmentul de la oala din carter PS huruitul la liber de la ambreiaj nu e periculos daca nu e in faza finala rulmentu ala , insa la cutie vezi ce e sa nu se rupa ceva prin ea toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tileagaviorel Postat Noiembrie 30, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2007 sufera de boala honda cea mai fiabila pt unii dute la un service vezi ce e uzat la a2a pinionul sau furca, iar la ambreiaj rulmentul de la oala din carter PS huruitul la liber de la ambreiaj nu e periculos daca nu e in faza finala rulmentu ala , insa la cutie vezi ce e sa nu se rupa ceva prin ea toate bune OK multumesc pentru raspus Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 salut stai calm ca esti al 200-lea cred care are aceasta"problema" e ceva normal la cbr-uri f1 ,f2 ,f3. nu te impancienta ca nu e nimic grav. cat depre schimbatu vitezei dintr-antaia in a 2 a in 8000 de turatii nu e sanatos deloc pt cutie. schimba in maxim 5000 dak vrei sa nu apara alte probleme. de la a 2 a in sus poti sa schimbi in 8000 lejer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tileagaviorel Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 salut stai calm ca esti al 200-lea cred care are aceasta"problema" e ceva normal la cbr-uri f1 ,f2 ,f3. nu te impancienta ca nu e nimic grav. cat depre schimbatu vitezei dintr-antaia in a 2 a in 8000 de turatii nu e sanatos deloc pt cutie. schimba in maxim 5000 dak vrei sa nu apara alte probleme. de la a 2 a in sus poti sa schimbi in 8000 lejer OK multumesc pt raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 Verifica si daca ai cablul de ambreiaj intins corect, daca e prea slab e posibil sa-ti faca probleme la schimbarea vitezelor mai ales la turatii mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 e uzat rulmentul de la oala de ambreiaj. ar fi bine sa-l schimbi ca sa nu ajungi la uzura danturii de angrenare. exact treaba asta o fac la o cbr 600 din 98. daca te ajuta, rulmentul are codul: NTN JAPAN AU 8Q-NK 35x42x23-1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.