Sari la conținut

Huruit Ambreiaj Honda Cbr 600 F2


Postări Recomandate

Am un cbr 600f2 si la relanti se aude un huruit la ambreiaj. Daca actionez maneta de ambreiaj zgomotul dispare. Un mecanic mi-a spus ca este normal sa fie asa.

O alta problema ar mai fi ca atunci cand accelerez puternic in viteza I aprox 8000 rot/min nu mai pot cupla treapta II de viteza, efectiv imi arunca pedala in punctul mort. Aveti idee este normal asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Acel huruit este de la oala de ambreiaj,care trebuie schimbata,nu este un huruit normal pentru Honda.Da mai multe detalii cu privire la treapta a 2-a de viteze,cand nu este motorul pornit intra in viteze?Cum intra celelalte viteze cand ai motorul pornit?

 

Omul stie.

 

Totusi intelesesem ca la mai toate cbrurile apare defectul asta, si ca nu e ceva foarte critic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din a Doua in a treia mai agata din cand in cand in rest, in celelalte trepte de viteza intra foarte bine. Problema apare doar atunci cand turatia este ridicata.

Daca nu turez si schimb pana in 6000 trece bine din vit I in II.

 

--- Mesaj completat în 30 Nov 2007 13:29 -------------
Deci sa inteleg ca problema cu hruitu nu e grava?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sufera de boala honda cea mai fiabila pt unii :)

 

dute la un service vezi ce e uzat la a2a pinionul sau furca, iar la ambreiaj rulmentul de la oala din carter

 

PS huruitul la liber de la ambreiaj nu e periculos daca nu e in faza finala rulmentu ala , insa la cutie vezi ce e sa nu se rupa ceva prin ea

 

toate bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sufera de boala honda cea mai fiabila pt unii :)

 

dute la un service vezi ce e uzat la a2a pinionul sau furca, iar la ambreiaj rulmentul de la oala din carter

 

PS huruitul la liber de la ambreiaj nu e periculos daca nu e in faza finala rulmentu ala , insa la cutie vezi ce e sa nu se rupa ceva prin ea

 

toate bune

 

OK multumesc pentru raspus

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

stai calm ca esti al 200-lea cred care are aceasta"problema" e ceva normal la cbr-uri f1 ,f2 ,f3. nu te impancienta ca nu e nimic grav. cat depre schimbatu vitezei dintr-antaia in a 2 a in 8000 de turatii nu e sanatos deloc pt cutie. schimba in maxim 5000 dak vrei sa nu apara alte probleme. de la a 2 a in sus poti sa schimbi in 8000 lejer :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

stai calm ca esti al 200-lea cred care are aceasta"problema" e ceva normal la cbr-uri f1 ,f2 ,f3. nu te impancienta ca nu e nimic grav. cat depre schimbatu vitezei dintr-antaia in a 2 a in 8000 de turatii nu e sanatos deloc pt cutie. schimba in maxim 5000 dak vrei sa nu apara alte probleme. de la a 2 a in sus poti sa schimbi in 8000 lejer :)

 

OK multumesc pt raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e uzat rulmentul de la oala de ambreiaj. ar fi bine sa-l schimbi ca sa nu ajungi la uzura danturii de angrenare. exact treaba asta o fac la o cbr 600 din 98. daca te ajuta, rulmentul are codul: NTN JAPAN AU 8Q-NK 35x42x23-1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...