Sari la conținut

Ce Parere Aveti De Ducati Monster 900?


nelluu
 Share

Postări Recomandate

Vreau sa-mi cumpar un monster de 900 de prin 1997-2001 si nu am gasit mare lucru despre el pe forumurile din romania....

-as aprecia daca cineva poate sa-mi spuna mai multe despre aceasta motocicleta in cunostinta de cauza

 

-fiabilitate,

-probleme frecvente,

-ciclistica,

-costuri intretinere,

-la ce sa fiu atent cand o cumpar

 

 

 

--- Mesaj completat în 03 Dec 2007 12:09 -------------
nici o parere?!....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-fiabilitate: OK, monsterele sunt destul de tapanoase. Motorul este foarte simplu, doua supape pe cilindru, racit pe aer / ulei (fara pompa / termostat / senzor temperatura / ventilator / radiator apa).

 

-probleme frecvente: mufele de la instalatia electrica pot lua apa si oxida. Cand o cumperi ia-ti o punguta de cordeline de plastic, un spray WD-40, o rola de banda izolatoare. Desfa, baga spray si re-izoleaza toate mufele. Anumite operatiuni de intretinere a motorului reclama scule speciale si deci o vizita la service-ul oficial - asa ca e posibil ca vechiul proprietar sa nu le fi facut (vezi ultimul punct).

 

-ciclistica: superba. Relativ usoara, frane Brembo Gold, furca upside-down, si in general un sasiu care permite orice de la cascadorii la circuit, de la oras la touring (desi lipsa carenajului si rezervorul mic sunt nepractice la drum lung). Pozitia, desi oarecum plonjata, este mai verticala ca la vitezana, si foarte comoda, nu te dor incheieturile, nu te doare spatele. Este ideala pentru oras sau trasee virajate, dar nu chiar ideala pentru a te ascunde in spatele parbrizului pe autostrada.

 

-costuri intretinere: consumabile - la fel ca orice model cu oarecare pretentii, nu o sa-i pui porcarii. Ca si piese: pinion, foaie, lant - gasesti aftermarket la aceleasi preturi ca la japoneze. Piesele originale Ducati sunt destul de scumpe, dar in principiu nu ai nevoie. P.S.: s-a deschis service oficial in Bucuresti.

 

-la ce sa fiu atent cand o cumpar: tot ce verifici in mod normal (fum, ulei pe furca etc.), rugina sau urme de reparatie pe cadru. Ambreiajul uscat are un cloncanit puternic, este normal. Intreaba proprietarul cand a facut ultima schimbare a curelelor de distributie, ca se schimba la 15-20 de mii si nu ai vrea sa ti se rupa in mers. Pentru blocarea axelor cu came, intinderea curelelor si reglajul supapelor e nevoie de scule speciale (de ex. curelele se intind ca si coarda de chitara, pana vibreaza la o anumita frecventa). Deci cel mai bine negociezi 200-300€ pentru un schimb de curele de distributie si un reglaj de supape la service-ul Ducati.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce a spus pistolaru, mai adaug urmatoarele:

- verifica blocul motor (crankcase) sa nu aiba fisuri in partea din spate (unde se prinde bascula). Din cauza vibratiilor, suruburile de prindere a motorului pe cadru se pot slabi, producand fisuri in bloc (e rar totusi). Dupa ce o iei, treci cu cheia dinamometrica peste toate suruburile si verifica-le ca sunt stranse la cuplu (gasesti manuale de service pe net).

- proprietarul ar trebui sa aiba dovezi ca a facut service-ul la un dealer Ducati (chitante, stampile pe cartea tehnica etc.)

- vezi daca scoate fum. La varsta asta se poate ca segmentii sa fie uzati (e motor racit pe aer => frecari mari daca proprietarul nu incalzeste bine motorul - 4-5 min - inainte de a porni la drum).

- mai verifica jocul la furca (rulmetul din gatul furcii poate fi uzat).

- de obicei motoarele astea mananca ulei - confirma cu proprietarul - daca nu scoate fum e normal sa manance 1l/2000-3000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturi !

 

asfalt uscat prieteni si daca ma ajuta 'Cel De Sus' cu inca cativa eurasi, o sa ne intalnim in 2008 la intrunirile moto (visul meu!...)

 

 

mai am totusi 2 intrebari:

 

1. ce parere aveti despre tobele din carbon? ...-merita investitia?, voi avea probleme cu RAR-ul?

 

2. unde gasesc un pret mai bun pt moto? , in italia sau in germania

Editat de nelluu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

man, monsterul meu inca nu il am, e in drum spre mine, maine dimineata pleaca din italia ... pot sa iti spun ca tobele de carbon sunt ok, mai ales daca ai un model Dark ... cele stock arata cam dubios, dar nu sunt chiar urate totusi, zgomotul, la fel ... este de fapt o armonie (dupa cum poti sa citesti aici, e o pagina care explica de ce un ducati e mai "smecher" decat o japoneza: http://www.ducati.com/bikes/techcafe.jhtml...us&artID=11 ) , nu vei avea probleme cu rar-ul daca iti iei o toba dedicata pentru monster si omologata, ce-i drept, asta e un mare drawback la monster si la ducati in general, te rup la bani tobele, in schimb, merita pana la dumnezeu. Ceva exotic, este toba quat-d exbox care se monteaza sub motor, eu pentru asta incerc sa strang un ban. Tobe mai ieftine dar inca ok mai gasesti si pe ebay.it. Un pret mai bun pentru moto gasesti clar in italia , cauta pe www.moto.it dar si pe www.subito.it, e un fel de anunturi online, dar sunt ffoarte multe ducati de vanzare, si peste 50% monster. , daca te intereseaza alte informatii, sau daca vrei sa iti recomand un om ok pentru transport da-mi un mail la mihaizc@gmail.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...