Jump to content

nelluu

Membru
  • Content Count

    195
  • Joined

  • Last visited

About nelluu

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    nelluu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    iasi
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    BMW F650 GS
  • Numar Moto
    IS-XX-NEP
  • Club
    free rider..!

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    DUCATI MONSTER M750 , BMW F650 GS
  • Interests
    moto
  1. ..da, pot circula pe drumuri publice cu el doar ca nu pe distante lungi intrucat e destul de incomod pe asfalt; Oricum, doar GG-ul il am aici in zona Sucevei.
  2. Salut! Ma bucur ca ai deschis acest topic, m-am mutat in Suceava de cateva luni si sunt interesat tot de astfel de drumuri. Eu am un bmwf650 si un gas gas pampera inmatriculat numai bun de trail sau chiar de soft enduro. Cand mai planuiesti o iesire da-mi de veste la 0740545229
  3. Stefan25, nustiu despre ce motocicleta vorbesti dar eu am o Pampera 250 din 2005 e diferita de ce anume povestesti tu. Pampera 250 2T -are aprox100kg -22cp -nu fierbe apa decat daca e defecta pompa de apa...defectiune remediabila cu un pinion din plastic care costa 10 ron -motorul merge impecabil, are cuplu uimitor pt un 2T , de la turatii joase chiar. -partea electrica se remediaza cu un regulator de tensiune pe care poti sa-l iei de pe orice utilaj pro: -greutate mica -cutia de viteze superb etajata pt un incepator sau pt sectiuni tehnice, -foarte simplu construita, nu necesita cunostinte mecanice avansate pt service. -potrivita pt cei cu inaltime mica (la 1,65 stau foarte bine pe ea) -ambreajul hidraulic ajuta mult in ergonomie. -se pot inmatricula contra: -piese se gasesc dar se comanda de la cei cativa furnizori din ro sau direct din spania, putin probabil sa gasiti stocuri de piese in romania. -suspensia este slaba ca performante, a nu se folosi la mai mult de soft enduro sau trail, -informatii putine despre model Ca impresie personala, e un motor foarte bun pt cei scunzi care vor sa debuteze in enduro sau pt cei pasionati de trail (poteci de munte, drumuri forestiere). Dezavantajul major il vad a fi suspensia care e departe de una de enduro in adevaratul sens al cuvantului. » Post actualizat in 17 May 2015 07:55 scuze, am scris prostii, e din 2002 Pampera despre care vorbesc eu.
  4. roaga un prieten cu model similar sa-ti imprumute cdi-ul 5 minute .....asa vezi daca el este vinovatul....
  5. salut! are cineva are de vanzare un amortizor spate? (pt f650gs, 2001) ---sau poate stiti un service care reconditioneaza asa ceva... merci!
  6. dupa cum arata pinionul tau, solutia e sa renunti la dispozitivul acela din plastic care da picatura pe pinion(e o mare mizerie, curge ulei din el de peste tot) si sa folosesti teava din cupru, diametrul cel mai mic, sa duci picatura direct deasupra lantului. eu am folosit metoda aceasta 2 ani si a functionat perfect. acum mi-am instalat si eu un loobman -partea cu rezervorul si butonul e ok, dar acel dispozitiv final e groaznic. poate in weekend am timp sa fac modificarile necesare si va pun poze detaliate daca e cineva interesat.
  7. )))) stai linistit...sindromul bestiei luminate m-a lovit si pe mine in urma cu 2 ani, la Vama Veche...cu motorul pornit...de nu puteam sa o opresc...stateam cu cheile in buzunar si ma uitam cum toarce ...a trebuit sa demontez carenele si sa scot o borna de la baterie in hohotele de ras ale hondistilor...mare rusine!... eu am banuit ca e de la alarma montata....
  8. nelluu

    ITP

    -oare trec RAR-ul cu : -un cauciuc cramponat si unul profil mai spre strada (ambele noi, pe dimensiunea din talon) -crashguard-uri, si suportii de bagaje laterale montati...
  9. -eu nu am gasit sa cumpar, si am fost nevoit sa-l repar....doar ca mare lucru nu ai ce sa repari la el, poti sa schimbi acel senzor magnetic pt ca plutitorul e din pluta si nu se poate sparge. Si ca sa nu vorbim de lucruri diferite, eu vorbesc de GS-ul meu din 2001 , la care arata sonda ca in imagine.... La Dakar-ul tau am presupus ca e la fel.
  10. da, e nr 6 sonda respectiva, din pacate nu am avut inspiratia sa-i fac fotografii cand am lucrat la ea, si acum e montata pe moto.
  11. -mai intai vezi daca e de la sonda sau nu defectiunea, dupa metoda pe care ti-am spus-o mai sus, cu multimetrul. -senzorul de care vorbesc se cheama de fapt ''senzor magnetic reed '' de 1 cm, eu asa am cerut, la orice magazin de componente electronice ar trebui sa fie...si se afla in sonda de nivel din rezervor. -principiul sondei e simplu, un ax central in care se afla acest senzor magnetic si un inel din pluta care are atasat un magnet mic pe el....cand plutitorul e sus>magnetul nu intra in contact cu senzorul>circuitul e deschis , cand coboara plutitorul>se inchide circuitul -la mine s-a defectat sonda de benzina si a trebuit sa schimb acel senzor pt ca nu am gasit sa cumpar sonda separat..se pare ca se vinde impreuna cu kitul de pompa de benzina, ....care e fff scump. -daca nu te descurci, suna-ma pe 0740545229 ca eu mi-am batut capul o iarna intreaga cu senzorul acela pana l-am facut sa mearga.
  12. ca sa nu desfaci aiurea sonda de benzina...care de obicei se strica sau deregleaza daca-ti bagi degetele in ea ; mai intai cu un multimetru verifica cand e becul aprins si rezervorul plin daca e circuitul inchis la mufa de deasupra pompei de benzina (ai 4 pini 2 pe alb si 2 pe negru- vezi daca cei 2 din mufa alba arata circuit inchis). ...daca e circuit inchis - desfa pompa de benzina, verifica cablurile care duc la sonda, eventual inlocuiesti senzorul haller care costa 1 leu ...daca e circuit deschis - te inarmezi cu rabdare si cauti un fir deizolat succes!
×
×
  • Create New...