spy25 Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Recent am achizitionat un Suzuki GSX R 600 din 1998.Totul a fost frumos pana intr-o zi cand am iesit cu el la drum si am observat un lucru:in momentul in care vroiam sa il tin la o viteza constanta de ex la 120 km/h in trteptele 3-4 nu intrerupe"se pune in cap",iar daca accelerez imediat da impresia ca moare apoi tasneste.Am ajuns acasa am adesfacut rezervorul sa ma uit la fitru de aer si ce credeti surpriza in partea dreapta pe carb 4 nu etansa nu era strans colierul acela de la fitru pe carb.Am zis ca este ok am scapat asta era problema tragea aer fals.Degeaba frate nu merge tot asa (mentionez ca porneste perfect si sta la 1500 ture fara probleme).Desfac iarasi rezervorul si vad ca la fantele acelea pt aer ca erau astupate pe jumatate cu scotch.gurile acelea.Le-am dat jos si degeaba motorul merge si mai rau in trepte nu pot sa il tin constant.Apoi desfac iarasi rezervorul dau jos de tot filtrul si vad ca in partea dreapta pe carb era o chestie neagra cu o mufa in el am citit pe net ca este SOLENOID VALVE si ma obs ca era umblat la ea se oberva pe suruburi.Am observat ca este prinsa cu 2 suruburi sus si jos si ca se poate regla pozitia acesteia.Am slabit suruburile si am modificat pozitia crezand ca rezolv ceva dar nimik.Va rog sa imi spuneti ce este de facut :intra prea mult aer in amestec si se ineaca sau altceva ce tebuie sa fac.Am desfacut si bujiile care am obs ca lucreaza bine dar totusi aveau o culoare caramizie maii deschis cred ca din cauza ca ii prea putina benzina in amestec.Astept raspuns MS mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Carburatoarele jos curatate si sincronizate! Iar chestia neagra de pe dreapta in doua suruburi este senzorul de acceleratie si se regleaza cu aparatul de masura ohmi.Are o valoare la ful inchis si ful deschis clapetele de la acceleratie! PS.Am sa ma uit si o sa pun si valorile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marse Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Da si io zic la fel curata si sincrinizeaza carburatoarele si o sa meraga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 si eu zic lafel de curatat si sincronizat si schimba filtru de aer daca e naspa si ce mai ai tu pe acolo. PS: cand ai luat motoru nu te-ai uitat pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spy25 Postat Decembrie 3, 2007 Autor Share Postat Decembrie 3, 2007 o sa incerc,dar totusi mi-ar trebui sa stiu cum se pozitioneaza mufa aceea neagra pt amestec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 3, 2007 Share Postat Decembrie 3, 2007 o sa incerc,dar totusi mi-ar trebui sa stiu cum se pozitioneaza mufa aceea neagra pt amestec potentiometrul acela adica senzor pozitie acceleratie TPS- (throttle position sensor) nu serveste pt amestec ci pentru curba avansului aprinderii .Se regleaza cu ajutorul ohmetrului sa cum a spus TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spy25 Postat Decembrie 7, 2007 Autor Share Postat Decembrie 7, 2007 pai si poate de la chestia asta sa nu imi mearga bine?imi poti da detalii mai multe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 (editat) am avut exact aceeasi problema la un Srad din '98 de 750. in rezervor erau doi pumni de rugina!, nu exagerez deloc, am curatat rezervorul cu un lant cu zale mici, si cu motorina, apoi benzina. pompa de benzina era cam infundata, am dat-o jos de pe rezervor si am suflat-o cu aer. carburatoarele erau curate, fiindca pompa are un filtru pe benzina. motorul a stat vreo doi ani cu benzina doar de o palma in el si asta se intampla. iarna motorul se lasa cu rezervorul plin! spor la treaba! Editat Decembrie 7, 2007 de kerosen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spy25 Postat Decembrie 8, 2007 Autor Share Postat Decembrie 8, 2007 o sa incerc isi pe asta ms de sfat. --- Mesaj completat în 08 Dec 2007 19:52 -------------am desfacut azi tot rezervorul nici un gram de mizerie...ce sa mai desfac...mentionez ca aum am obs ca dupa treapta a 3a incepe sa "puste" pe toba cateodata...acce;erez pana pe rosu aproape si daca o las se pune un moment in cap apoi pleaca....... --- Mesaj completat în 14 Dec 2007 18:53 -------------mai nou am obs. ca doua garnituri din acelea care etanseaza carb. sunt umede si 2 uscate de ce? pe acolo trage aer fals? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miramax Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 fa-i o carburatie...nu mai strica si garniturile degeaba...parca o tii de experiment! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.