Sari la conținut

Problema Suzuki Gsxr 600 1998


spy25
 Share

Postări Recomandate

Recent am achizitionat un Suzuki GSX R 600 din 1998.Totul a fost frumos pana intr-o zi cand am iesit cu el la drum si am observat un lucru:in momentul in care vroiam sa il tin la o viteza constanta de ex la 120 km/h in trteptele 3-4 nu intrerupe"se pune in cap",iar daca accelerez imediat da impresia ca moare apoi tasneste.Am ajuns acasa am adesfacut rezervorul sa ma uit la fitru de aer si ce credeti surpriza in partea dreapta pe carb 4 nu etansa nu era strans colierul acela de la fitru pe carb.Am zis ca este ok am scapat asta era problema tragea aer fals.Degeaba frate nu merge tot asa (mentionez ca porneste perfect si sta la 1500 ture fara probleme).Desfac iarasi rezervorul si vad ca la fantele acelea pt aer ca erau astupate pe jumatate cu scotch.gurile acelea.Le-am dat jos si degeaba motorul merge si mai rau in trepte nu pot sa il tin constant.Apoi desfac iarasi rezervorul dau jos de tot filtrul si vad ca in partea dreapta pe carb era o chestie neagra cu o mufa in el am citit pe net ca este SOLENOID VALVE si ma obs ca era umblat la ea se oberva pe suruburi.Am observat ca este prinsa cu 2 suruburi sus si jos si ca se poate regla pozitia acesteia.Am slabit suruburile si am modificat pozitia crezand ca rezolv ceva dar nimik.Va rog sa imi spuneti ce este de facut :intra prea mult aer in amestec si se ineaca sau altceva ce tebuie sa fac.Am desfacut si bujiile care am obs ca lucreaza bine dar totusi aveau o culoare caramizie maii deschis cred ca din cauza ca ii prea putina benzina in amestec.Astept raspuns MS mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoarele jos curatate si sincronizate!

Iar chestia neagra de pe dreapta in doua suruburi este senzorul de acceleratie si se regleaza cu aparatul de masura ohmi.Are o valoare la ful inchis si ful deschis clapetele de la acceleratie!

PS.Am sa ma uit si o sa pun si valorile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa incerc,dar totusi mi-ar trebui sa stiu cum se pozitioneaza mufa aceea neagra pt amestec

 

potentiometrul acela adica senzor pozitie acceleratie TPS- (throttle position sensor) nu serveste pt amestec ci pentru curba avansului aprinderii .Se regleaza cu ajutorul ohmetrului sa cum a spus TNG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut exact aceeasi problema la un Srad din '98 de 750. in rezervor erau doi pumni de rugina!, nu exagerez deloc, am curatat rezervorul cu un lant cu zale mici, si cu motorina, apoi benzina. pompa de benzina era cam infundata, am dat-o jos de pe rezervor si am suflat-o cu aer. carburatoarele erau curate, fiindca pompa are un filtru pe benzina.

motorul a stat vreo doi ani cu benzina doar de o palma in el si asta se intampla. iarna motorul se lasa cu rezervorul plin!

spor la treaba!

Editat de kerosen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa incerc isi pe asta ms de sfat.

 

--- Mesaj completat în 08 Dec 2007 19:52 -------------
am desfacut azi tot rezervorul nici un gram de mizerie...ce sa mai desfac...mentionez ca aum am obs ca dupa treapta a 3a incepe sa "puste" pe toba cateodata...acce;erez pana pe rosu aproape si daca o las se pune un moment in cap apoi pleaca....... :crack:

 

--- Mesaj completat în 14 Dec 2007 18:53 -------------
mai nou am obs. ca doua garnituri din acelea care etanseaza carb. sunt umede si 2 uscate de ce?

pe acolo trage aer fals?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...